تثبیت کننده آرایش از کجا بخریم: آراشیک

تثبیت کننده آرایش از کجا بخریم: آراشیک
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 36

سرخط اخبار اقتصادی

هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۰۹؛هشدار هواشناسی برای ۱۰ استان بیت کوین سقوط کرد اصرار شهرداری بر ساخت مسجد در پارک قیطریه چه کسی فرمان رفتن زاکانی از بهشت را می‌دهد؟ ساخت و ساز در کف ۷ ساله قرار گرفت ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی جابه‌جا شدند ایران در فهرست بالاترین میزان مهاجرت غیرقانونی به بریتانیا جریمه‌های جدید رانندگی چقدر شد؟ قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق امضا شد پیش‌بینی قیمت سکه امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ضرورت خودداری دولت از دخالت‌ در صنعت فولاد/ فولاد را به سرنوشت صنعت برق دچار نکنید آمار گمرک چین از صادرات به ایران گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد! ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل! کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد! چه چیزی درآمد آنگویلا را عجیب کرده‌است؟ ۴ طرح سامسونگ برای گلکسی S25الترا/ عکس کدام قابلیت هوش‌مصنوعی سامسونگ طرفدار دارد؟ سرمایه گذاری در کدام یک از پروژه‌های ساختمانی بهتر است؟ با قیمت یک کوییک چه خودروهایی در سال ۱۳۸۰ می‌توانستیم بخریم؟ کرایه تاکسی در این شهر گران شد بلیت موزه‌ها برای چه کسانی رایگان و نیم‌بهاست؟ آغاز ثبت‌نام آزمون‌ های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین واریزی جدید برای معلمان در راه است


47
انواع لوازم آرایشی برای خود آرایی مورد استفاده قرار می گیرد که استفاده ی صحیح از هر یک می تواند موجب جذابیت هر چه بیشتر شود.
تثبیت کننده آرایش از کجا بخریم: آراشیک
  • کد خبر : 110241
  • 17 اردیبهشت 1401
تثبیت کننده آرایش از کجا بخریم: آراشیک
یکی از انواع لوازم آرایشی های بسیار پر کاربرد که موجب ثبات آرایش می شود ، تثبیت کننده آرایش است. با استفاده از تثبیت کننده آرایش، آرایش مدت زمان بیشتری بدون تغییر خواهد ماند. از تثبیت کننده ی آرایش یا فیکساتور در آخر آرایش استفاده می شود.

بنابراین دلیل اینکه برخی از آرایش ها دوام دارند به طور مثال آرایش عروس یا بازیگران به دلیل استفاده از فیکساتور می باشد. فیکساتور یک ابزار آرایشی بسیار مهم است که کمک به نگهداری طولانی مدت از آرایش می شود. این لوازم آرایشی با نام های فیکساتور یا تثبیت کننده در بازار شناخته می شود که در انواع مختلفی در بازار یافت می شود. این لوازم آرایشی پس از پایان آرایش مورد استفاده قرار می گیرد. تثبیت کننده آرایش موجب ثابت ماندن آرایش بدون تغییر و چربی دادن خواهد شد. تثبیت کننده آرایش باعث دوام و ماندگاری لوازم آرایشی بر روی پوست می شود و به طور کلی در دو نوع اسپری و پودری می باشد.

دلیل استفاده از فیکساتور

داشتن آرایشی زیبا و جذاب برای افراد مهم بوده و از ابزار و لوازم آرایشی مختلفی در جهت رسیدن به این خواسته استفاده می کنند. انتخاب نوع مناسب از لوازم آرایشی با توجه به کاربرد آن بسیار مهم بوده و باید اطلاعات لازم را در این خصوص به دست آورید تا مناسب ترین محصولات آرایشی را تهیه نمایید. کارشناسان فروش ما در فروشگاه آراشیک به شما کمک می کنند تا بتوانید لوازم آرایشی مورد نظرتان را به درستی و مطابق خواسته های خود انتخاب نمایید بنابراین به سایت آراشیک مراجعه کرده و با همکاران ما در ارتباط باشید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

 در برخی از مواقع باید از آرایش در زمان های طولانی استفاده کنیم که بسیار مهم است آرایش در طول زمان تغییری نکند و در صورت استفاده نکردن از تثبیت کننده آرایش، آرایش دوام زیادی نخواهد داشت و به همین دلیل از تثبیت کننده آرایش استفاده می شود. استفاده از فیکساتور به صورت روزانه استفاده نمی شود اما برای آرایش های چند ساعته می توان از آن بهترین بهره را برد. فیکساتور در بازار در برند های مختلف به فروش می رسد که مناسب برای انواع پوست بوده و دارای سطح کیفی مختلفی می باشد، به همین جهت در انتخاب برند و نوع تثبیت کننده باید دقت بالایی داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را تجربه کنید.

بنابراین اگر شما هم قصد تهیه ی فیکساتور را دارید به سایت آراشیک مراجعه کنید و خرید تثبیت کننده آرایش را از این مجموعه ی معتبر انجام دهید. فروشگاه آراشیک انواع لوازم آرایشی با کیفیت را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهد و تمامی محصولات با تضین کیفیت و اصالت کالا ارائه می شود.

انواع تثبیت کننده آرایش

تثبیت کننده آرایش یا فیکساتور دارای انواع مختلفی بوده و با انتخاب درست این لوازم آرایشی می توانید آرایشی زیبا را داشته باشید. در ادامه به انواع فیکساتور اشاره می کنیم:

  • تثبیت کننده آرایش پودری
  • تثبیت کننده آرایش اسپری

پودر تثبیت کننده آرایش

پودر تثبیت کننده آرایش در مرحله ی اخر از آرایش بر روی پوست قرار می گیرد که کمک به ماندگاری هر چه بیشتر آرایش کرده و بافتی مخملی دارد. پودر تثبیت کننده آرایش دارای ماندگاری بالایی بوده و رنگی واقعی را به پوست خواهد داد و از براق شدن پوست جلوگیری می کند.

اسپری تثبیت کننده آرایش

اسپری تثبیت کننده آرایش برای تثبیت آرایش استفاده می شود که استفاده از آن بسیار آسان است. این اسپری ها که معمولا کوچک هستند در مرحله ی آخر از آرایش برای تثبت آن استفاده می شود. برای میکاپ خیس نیز می توان از اسپری تثبیت کننده آرایش استفاده کرد.

استفاده از اسپری فیکساتور

برای استفاده از اسپری فیکساتور در ابتدا قوطی اسپری را تکان دهید و آن را در فاصله ی ۲۵ سانتی از صورت قرار داده و پس از بستن چشم ها ، اسپری فیکساتور را به صورت اسپری نمایید. نحوه ی زدن اسپری تثبیت کننده آرایش به صورت x و T باشد تا پوشش در کل صورت ایجاد شود. پس از استفاده از اسپری تثبیت کننده آرایش، چند دقیقه ای برای خشک شدن آن صبر نمایید.

استفاده از اسپری فیکساتور

استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش

پودر تثبیت کننده آرایش دارای ماندگاری بالاتری نسبت به اسپری است. برای استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش ، با استفاده از یک قلمو یا برس می توانید مقداری از پودر را برداشته و بر روی پوست بزنید. روش زدن پودر تثبیت کننده آرایش به صورت ضربه های ملایم و به صورت x و T باشد. در استفاده از پودر x و T زیاده روی نکنید تا آرایش طبیعی تری را داشته باشید.

در صورت نیاز می توانید از اسپری و پودر فیکساتور به صورت ترکیبی استفاده کنید. برای تهیه ی فیکساتور به سایت فروشگاه آراشیک مراجعه کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی و مطمئن از این مجموعه انجام دهید.

فروش تثبیت کننده آرایش با قیمت ارزان

فروش تثبیت کننده آرایش توسط فروشگاه آراشیک انجام می گیرد و با مراجعه به سایت این مرکز معتبر می توانید انواع تثبیت کننده آرایش مورد نظر خود را با قیمتی عالی تهیه کنید. برای خرید تثبیت کننده آرایش حتما به کیفیت آن توجه داشته باشید. کیفیت یکی از مهم ترین مواردی است که در زمان خرید لوازم آرایشی باید آن را در نظر داشته باشید بنابراین با خرید از مراکز معتبر می توانید از کیفیت محصولات تهیه شده اطمینان حاصل نمایید. فروشگاه آراشیک با سال ها سابقه در زمینه ی فروش تثبیت کننده آرایش و سایر لوازم ارایشی یکی از معتبرترین و قابل اعتماد ترین مراکز برای تهیه ی محصولات مورد نظر شماست.

خرید اینترنتی تثبیت کننده آرایش

برای خرید اینترنتی تثبیت کننده آرایش باید حتما به مراکزی که قابل اعتماد هستند مراجعه نمایید. امروزه فروش اینترنتی توسط فروشگاه های مختلف انجام می گیرد و این مراکز هر یک خدمات دهی مختلفی را ارائه می کنند بنابراین خرید از فروشگاه هایی که خدمات کاملی را ارائه می کنند و محصولات با کیفیتی را ارائه می کنند، عالی خواهد بود. خرید اینترنتی دارای مزایای زیادی است و باعث شده افراد زیادی برای تهیه ی انواع لوازم آرایشی مانند تثبیت کننده آرایش، خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. فروشگاه آراشیک در طی سال ها فعالیت خود همواره خدمات دهی عالی را به مشتریانش ارائه داده و با فروش محصولات اورجینال موجب رضایتمندی مشتریان عزیز شده است.

خرید اینترنتی تثبیت کننده آرایش

تفاوت فیکساتور و پرایمر چیست؟

پودر تثبیت کننده برای ثابت ماندن آرایش استفاده می شود که زمان استفاده از آن در پایان آرایش خواهد بود و استفاده از آن موجب دوام بسیار بالای آرایش و براق نشدن آن می شود اما پرایمر به صورت زیرساز مورد استفاده قرار می گیرد و موجب یکدست سازی آرایش می شود. بنابراین هر یک از این لوازم آرایشی برای یک میکاپ کامل مور استفاده قرار می گیرند.

فروشگاه آراشیک انواع لوازم آرایشی از قبیل فیکساتور، مدادابرو، خط چشم، ریمل، کرم پودر، خط چشم و… را در برند های معتبر و با ارزان ترین قیمت به فروش می رساند و مشتریان عزیز برای خرید به سایت آراشیک مراجعه نمایند و محصولات را مشاهده و نسبت به خرید محصولات دلخواه اقدام نمایند تا در زمان کوتاه لوازم آرایشی خود را دریافت نمایند.

https://arashik.com/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=110241

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. تنوع لوازم آرایشی فروشگاه آراشیک در ایران عالیه
    https://fa.wikipedia.org/wiki/لوازم_آرایشی
    ممنونم

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.