راهنمای کامل خرید تجهیزات ارایشگاهی

راهنمای کامل خرید تجهیزات ارایشگاهی
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 22

سرخط اخبار اقتصادی

پاتوق ارمنی‌های ساکن تهران که دست‌سازِ ملکه هلند است با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟ حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟ جایگزین سراتو به بازار آمد! + عکس خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود + عکس وضعیت بیکاری در سال ۱۴۰۲ بهتر یا بدتر شد؟ جاده ماسوله در گیلان + عکس با سردرد های بهاری چه کنیم؟ جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین صفر و کارکرده چند؟ + جدول قیمت تاکید امیرعبداللهیان بر اولویت ایران برای توسعه روابط با ترکمنستان رشد کم سابقه جمعیت کانادا آموزش و پرورش نیرو می‌خواهد پرسودترین بازار ایران معلوم شد بازداشت فرزند حمید نوری آندرتیکر در ایران؟ قیمت ساندرو در آخرین روزهای تعطیلات نوروز + جدول قیمت باران در راه است صادرات ایران به عراق: بدون تنوع! حمله سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی به سوریه ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز قیمت پژو ۴۰۵ در بازار ۳۰۰ میلیونی شد! + جدول قیمت این خودرو روزانه بیش از ۳ میلیون تومان رشد کرد / خودروی بی طرفداری که ناگهان محبوب شد بزرگراه شریان توسعه اقتصادی پهناورترین استان کشور| احداث ۲۸۰ کیلومتر بزرگراه طی ۳ سال گذشته حجم واردات آهن اسفنجی اتحادیه اروپا در ۲۰۲۳ چقدر بود؟


44
اگر به تازگی آرایشگاه زده‌اید و یا قصد راه‌اندازی آن را دارید، باید هر چه زودتر به فکر خرید وسایل و تجهیزات آرایشگاهی مورد نیاز آن باشید.
راهنمای کامل خرید تجهیزات ارایشگاهی
  • کد خبر : 12103
  • 01 شهریور 1400
راهنمای کامل خرید تجهیزات ارایشگاهی
استفاده از وسایل و لوازم باکیفیت سبب می شود تا در طولانی مدت بتوان از آن ها استفاده کرد. در ادامه شما را با لوازم مورد نیاز برای آرایشگاه‌ها آشنا خواهیم کرد.

خرید تجهیزات سالن زیبایی و آرایشگاهی

انواع صندلی‌ آرایشگاه

در ارایشگاه‌های زنانه برای این که مشتری راحتی بیشتری را درحین کار داشته باشد و آرایشگر نیز بتواند کار خود را به نحو احسنت انجام دهد، برای هرخدمتی که ارائه می‌شود صندلی خاصی درنظرگرفته می‌شود. درادامه برخی از این انواع صندلی را باهم مرور می‌کنیم.

  • صندلی‌ آرایشگاهی مدل برقی

صندلی برقی آرایشگاه یکی از لوازم و تجهیزاتی است که در کنار سایر وسایل سالن زیبایی قرار گرفته و وجود آن در هر سالن آرایشگاهی یک امر مهم تلقی می‌گردد. صندلی برقی کاربردهای گوناگونی داشته و جزء وسیله‌های کاربردی و کارآمد قرار می‌گیرد. این وسیله نه تنها کاربردی بوده بلکه زیبایی را به دکوراسیون سالن شما می‌بخشد.

به جرئت می‌توانیم بگوییم که شما به صندلی ارایشگاه برقی در تمام مراحل کار خود نیاز خواهید داشت و یکی از اجزای جدانشدنی تجهیزات آرایشگاهی به شمار می‌رود. معمولاً تمام سالن داران به محض این که یک آرایشگاه راه‌اندازی می‌کنند، اولین چیزی که برای خرید به سراغ آن می‌روند، صندلی آرایشگاه که انواع مختلفی دارد که یکی از آن‌ها صندلی برقی است.

  • صندلی VIP آرایشگاهی

صندلی VIP آرایشگاهی اشکال متنوعی دارند علاوه براین نیز کاربردهای متفاوتی برای این نوع صندلی‌ها وجوددارد. این نوع صندلی‌ها را میتوان با پایه پنج پر چرخشی یا ثابت پایه تهیه کرد که با کمک آن امکان چرخش ۳۶۰ درجه به تمامی محیط اطراف نیز وجوددارد. صندلی کوپ (کپ) اهرمی را برای تنظیم ارتفاع نیز دارند که با کمک آن می‌توانید ارتفاع صندلی را نیز به میزان دلخواه درآورید.

  • صندلی میکاپ

صندلی میکاپ انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید بنا به نیاز خود هریک از آن‌ها را خریداری کنید. رویه این نوع صندلی‌ها از جنس چرم است و قابلیت تنظیم درجه در ان نیز وجوددارد. این صندلی‌ها هم برای مشتری و هم برای آرایشگر بسیار راحت است زیرا تکیه گاهی برای سر دارد و همین نیز کار را برای مشتری راحت‌تر می‌کند.

صندلی جک پدالی، صندلی جک دستی، صندلی طرح برقی، صندلی برقی آرایشگاه، صندلی VIP آرایشگاه جزو صندلی‌های میکاپ هستند میتوانید با استفاده از این صندلی‌ها کار میکاپ و همینطور اصلاح و همینطور کوتاهی را انجام دهید.

  • صندلی انتظار مشتری آرایشگاه

اگر شما یکی از آرایشگاه‌های بسیارمعروف شهر را دارید، مسلما اوقات شلوغی کار خود را تجربه کرده‌اید. برای این که بتوانید کیفیت کار خود را بالاتر ببرید و محیط راحتی را برای مشتریان خود فراهم کنید، انتخاب صندلی انتظار می‌تواند گزینه بسیارخوبی برای شما باشد. قیمت این نوع صندلی باتوجه به متریال به کار رفته در آن و هم چنین انواع مدل‌های آن متفاوت از هم خواهدبود.

صندلی انتظار از انواع صندلی‌های ارایشگاه مردانه است که می‌توانید بنا به نیازخود بهترین آن‌ها را خریداری کنید. این محصول می‌تواند سبب راحتی مشتری در محیط آرایشگاه شما شود. توجه کنید دقت کافی رابرای انتخاب این محصول بگذارید، دراین صورت می‌توانید برای و مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

  • صندلی کوپ و کوتاهی آرایشگاه

انواع صندلی‌ کوپ و کوتاهی دارای پشتی بسیارراحتی است که سبب می‌شود مشتری از آرایشگاه شما راضی به نظر برسند. این نوع صندلی‌ها انواع مختلفی دارد که بازه قیمتی آن‌ها نیز باهم متفاوت است. کیفیت این نوع صندلی در این آرایشگاه بسیارمهم است و می‌تواند کیفیت آرایشگاه را مشخص کند.

طراحی صندلی کوپ و کوتاهی به صورت ارگونومی شده است و قابلیت تنظیم ارتفاع را تا ۵۰ سانت نیز دارد. بدین ترتیب می‌توانید بنا به قدمشتری ارتفاع آن را نیز تنظیم کنید. هم چنین این محصول قابلیت چرخش را تا ۳۶۰ درجه نیز دارد به همین دلیل هنگام کارکردن با آن احساس راحتی بیش از اندازه خواهیدداشت.

  • صندلی تابوره یا استادکار

یکی از انواع صندلی‌های ارایشگاه صندلی تابوره است که جز مهم‌ترین تجهیزات یک آرایشگاه است. این صندلی بیشتر برای اصلاح موی سر استفاده می‌شود و می‌تواند راحتی را برای مشتری و آرایشگر هدیه کند. این نوع صندلی‌ها قیمت مناسبی دارند وبه صورت کلی جز پرکاربردترین صندلی‌های آرایشگاهی هستند.

درصورت اینکه انتخاب خوبی را دراین زمینه داشته باشید، می‌توانید سال‌های متمادی از این صندلی در آرایشگاه خود استفاده کنید. استفاده از این نوع صندلی‌ها می‌تواند کمردرد و پادرد را به حداقل خود برساند. هم چنین هنگام استفاده از آن می‌توانید کار خود را سرعت بخشید و سرعت پاسخ گویی شما به سوالات مشتری نیز به بیشترین حالت خود می‌رسد.

صندلی VIP ارایشگاهی همونطور که از اسمش مشخصه بهترین صندلی هست که میتوان برای سالن تهیه کرد که ارزش بالاتری نسبت به همه صندلی ها دارد و همینطور با جک پدالی یا برقی وجود دارد که معمولا جک پدالی این صندلی‌های وی ای پی آرایشگاه بیشتر مورد علاقه و مورد استفاده آرایشگران است.

با خرید صندلی VIP آرایشگاهی دیگه خیالتون از همه لحاظ راحته.

  • صندلی جک دستی یا گازی

صندلی جک گازی یا دستی به صندلی هایی کفته میشود که تنظیم ارتفاع آن‌ها با یک اهمر دستی صورت میپذیرد و موقع تنظیم ارتفاع حتما باید مشتری از روی صندلی بلند شود و بیشتر برای کارهای کوتاهی و کپ مورد استفاده قرار میگیرد.

ٌصندلی آرایشگاه

انواع سرشور آرایشگاهی

امروزه برای خدمات رسانی به مشتریان در آرایشگاه زنانه از وسایل گوناگون و مختلفی استفاده می‌شود که هر کدام از آن‌ها به نوبه خود ضروری و مهم تلقی می‌گردند. از جمله این لوازم می‌توان به سرشور آرایشگاهی اشاره نمود.

  • صندلی سرشور مبله

سرشور مبله یکی از مدل سرشویی است که بیشتر طرفدار دارد و در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد این نوع از سرشور آرایشگاهی موجب آرامش بیش‌تر مشتری می‌گردند و در هنگام شستن سر نیز ناراحتی حس نخواهند کرد. یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال آرامش و رضایت مشتری هستند.

  • سرشور ایستاده

اگر یکی از ملاک‌های مهم شما در خرید، ابعاد سرشور است و سالن آرایشگاهی شما نیز از فضای کافی برخوردار نمی‌باشد، پیشنهاد ما به شما خرید سرشور ایستاده است که ابعاد بسیار جمع و جوری داشته و یک گزینه عالی برای افرادی خواهد بود که از فضای کوچک آرایشگاه خود رنج می‌برند.

  • سرشور خوابیده

اگر در هنگام استفاده از سرشور مبلی پاهای مشتری آویزون بماند و مشتری ناراضی باشد و با داشتن فضای مناسب میتوانید از سرشور خوابیده استفاده کنید و حالت خوابیده را برای مشتری فراهم کنید بعضی از افراد به دلیل خوابیده بودن ترجیح میدهند مبلی را استفاده کنند بستگی به موقعیت و خواسته شما دارد.

سرشور آرایشگاه

وسایل مورد نیاز آرایشگاه و سالن زیبایی

در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید در کار خود موفق باشید، علاوه بر کیفیت کار خود، کیفیت تجهیزات آرایشگاهی مورد استفاده‌ی شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر محیط راحت و مناسب و جذابی برای مشتریان خود آماده نکنید، نمی‌توانید انتظار موفقیت در کار خود را داشته باشید. پس با در نظر گرفتن نکات ذکر شده در راهنمای خرید تجهیزات آرایشگاهی می توانید مشتریان زیادی جذب کنید.

  • تجهیزات اداری آرایشگاهی :

تجهیزات اداری مانند صندلی انتظار برای راحتی همراهان مشتریان شما و همچنین صندلی مدیریتی برای سالن شما ضروری هستند.

  • تخت آرایشگاهی :

اگر قصد دارید در سالن خود خدماتی مانند اپیلاسیون یا ماساژ را ارائه دهید، حتما باید از تخت های مخصوص اپیلاسیون استفاده کنید. سعی کنید فضای مناسبی برای انجام این خدمات فراهم کنید که مشتری بتواند احساس آرامش و راحتی داشته باشد.

  • پایه سشوار :

ممکن است در ابتدا فکر کنید وجود پایه سشوار در سالن زیبایی آنقدرها هم اهمیت ندارد، اما یکی از ضروری ترین تجهیزات آرایشگاهی به شمار می‌رود. زیرا همیشه هنگام کار با سشوار ضروری است که وسط کار آن را چندین بار از دست خود به جایی بگذارید و دوباره آن را بردارید. عدم وجود پایه سشوار باعث می‌شود آن را بر روی میزهای شیشه ای که معمولا وسایل دیگری هم بر روی آن وجود دارند قرار دهید و این امر باعث سر خوردن و افتادن آن وسایل یا خود سشوار میشود و ممکن است باعث خرابی آن بشود. پس حتما از پایه سشوار برای قرار دادن سشوار خود استفاده کنید. این کار باعث راحتی شما و همچنین ایمنی بیشتر می‌شود.

  • آینه آرایشگاهی :

آینه وسیله‌ای است که در همه آرایشگاه‌ها ضروری است. بعد از صندلی از مهمترین تجهیزات آرایشگاه آینه و دکوراسیون است بهتر است تعداد و ابعاد آینه‌های استفاده شده در آرایشگاه زیاد باشد، زیرا جلوه‌ی زیبا تری به سالن زیبایی می‌بخشد. می‌توانید با توجه به سبک دکور سالن خود، آینه کاری زیبایی در آن به‌وجود آورید.

  • ترولی :

کاربرد ترولی تقسیم بندی وسایل مورد نیاز و به اصطلاح دم دستی آرایشگران است. انواع مختلفی از ترولی وجود دارد. ترولی به آرایشگر قدرت مانور بیشتری می دهد و باعث می‌شود راحت تر کار خود را انجام دهد. در همه‌ی آرایشگاه ها بین ۱ تا ۵ ترولی وجود دارد. باید با توجه به نیاز خود تعداد مناسبی از آن را برای سالن خود تهیه کنید.

  • میز مانیکور و صندلی پدیکور :

در آرایشگاه‌های امروزی قسمتی از خدمات آرایشگاه به بخش کاشت و ترمیم ناخن اختصاص داده می‌شود. این بخش یکی از بخش‌های پرطرفدار به حساب می‌آید و مشتریان زیادی را جذب می‌کند. اگر میخواهید این خدمات را به سالن زیبایی خود اضافه کنید باید حتما تجهیزات مربوط به آن را خریداری کنید. زیرا انجام این خدمات با تجهیزات دیگر غیرممکن و سخت است.

چگونه بهترین صندلی‌های آرایشگاهی را انتخاب کنیم؟

برای خرید انواع صندلی‌های آرایشگاهی باید به دو فاکتور مهم توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین صندلی‌ها را انتخاب نمایید، این دو فاکتور، در قدم اول فرم و کارایی و در قدم دوم بودجه هستند.

قبل از خرید هر صندلی سالن زیبایی، عملکرد و فرم آن را در نظر بگیرید. مبلمان باید چشم نواز باشد و مکمل دکوراسیون سالن زیبایی شما باشد. علاوه بر این، صندلی‌ها باید برای نشستن مشتری‌های شما تمیز و راحت باشند و استفاده از آن توسط متصدیان سالن آسان باشد.

در فاکتور دوم باید توجه داشته باشید که قیمت صندلی‌های سالن متفاوت است. می‌توانید صندلی‌های بسیار گران قیمت تا بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید. قیمت با توجه به مارک، ویژگی‌ها و کیفیت مواد ساخت صندلی تعیین می‌شود. بدانید که چقدر می‌توانید برای صندلی‌های جدید هزینه کنید، بودجه ای را از قبل تعیین کنید و به آن پایبند باشید!

فروشگاه اینترنتی سالن مارکت انواع تجهیزات آرایشگاهی با تضمین بالاترین کیفیت و پایینترین قیمت این امکان را برای شما فراهم کرده که یک خرید رضایت بخش و خوب را تجربه کنید.

salonmarket.ir

سالن مارکت

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=12103

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 2
  1. سلام
    من به فکر راه اندازی یک آرایشگاه حرفه ای هستم، و باید لوازم و تجهیزات آریشگاهی را سریع خریداری کنم.
    میشه منو راهنمایی کنید
    ممنونم

    • سلام میترا خانوم

      سالن مارکت بهترین مرکز برای تهیه لوازم و تجهیزات آریشگاهی برای راه اندازی یک آرایشگاه حرفه ای هست 🥰

      با ارزوی موفقیت برای شما

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.