ترفندا یادت می ده استعدادت رو پیدا کنی

ترفندا یادت می ده استعدادت رو پیدا کنی
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 26

سرخط اخبار اقتصادی

ضرورت خودداری دولت از دخالت‌ در صنعت فولاد/ فولاد را به سرنوشت صنعت برق دچار نکنید آمار گمرک چین از صادرات به ایران گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد! ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل! کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد! چه چیزی درآمد آنگویلا را عجیب کرده‌است؟ ۴ طرح سامسونگ برای گلکسی S25الترا/ عکس کدام قابلیت هوش‌مصنوعی سامسونگ طرفدار دارد؟ سرمایه گذاری در کدام یک از پروژه‌های ساختمانی بهتر است؟ با قیمت یک کوییک چه خودروهایی در سال ۱۳۸۰ می‌توانستیم بخریم؟ کرایه تاکسی در این شهر گران شد بلیت موزه‌ها برای چه کسانی رایگان و نیم‌بهاست؟ آغاز ثبت‌نام آزمون‌ های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین واریزی جدید برای معلمان در راه است زمان واریز پاداش ۱۴۰۱ معلمان بازنشسته لو رفت قیمت خودرو شاهین امروز ۹ فروردین/ شاهین کارکرده چند شد؟ + جدول قیمت چطور بلیت قطار بخریم؟ ین سقوط کرد بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟ آمار تکان دهنده از اسراف مواد غذایی خرید ساندرو اتوماتیک چقدر آب می‌خورد؟ + جدول قیمت پروژه شکارچیان روح، رسوایی جدید متا ادعای سنتکام در مورد سرنگونی پهبادهای یمنی ادامه بارش باران در کشور


47
همه ما انسان ها دنبال بهترین ها هستیم، نوع خلقت ما اینجور بوده است که نقص ها ما را آزرده و متشنج می کند به عنوان یک مثال ساده حتی برای انتخاب محل خرید روزانه ترجیحا به مکانی مراجعه می کنیم که از نظر تنوع و کمیت و کیفیت سطح بالایی داشته باشد تا جوابگوی همه ی نیاز های ما باشد و از رفتن به مکان های کوچک که تنوع جنسی اندکی دارند خودداری می کنیم.
ترفندا یادت می ده استعدادت رو پیدا کنی
  • کد خبر : 18816
  • 14 شهریور 1400
ترفندا یادت می ده استعدادت رو پیدا کنی
این موضوع دقیقا مانند وبسایت آموزشی ترفندا است، ترفندا مثل یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ همه‌ی نیازهای شما را تامین می کند به صورتی که بی نیاز از هر سایت دیگری می شوید.

ترفندا در بخش های:

  • سلامت
  • مد و پوشاک
  • آشپزی
  • دکوراسیون
  • تکنولوژی
  • ایده و خلاقیت و ….

به صورت حرفه ای وارد عمل شده است و روزانه مطالب جدیدی به وبسایت اضافه می شود در ادامه به صورت مختصر بخش های مختلف ترفندا معرفی شده اند.

سلامت

حتما روزانه با این سوال ها در ذهن خود مواجه شده اید که چرا ناخن های من شکننده هستند؟ چرا ریزش موهای من روزانه بیشتر می شود؟ چرا منافذ پوست من روز به روز بازتر و نمایان‌تر می‌شود؟؟؟ و خیلی چراهای دیگر که وبسایت ترفندا برای همه‌ی این‌ها جواب های کاربردی و راه حل های امتحان شده دارد، بخش سلامت وبسایت ترفندا به مطالب مفید و کاربردی در زمینه های مختلف مراقبتی از جمله پوست، مو، دهان و دندان، ناخن و بهداشت و مراقبت بدن می پردازد و سعی در این دارد تا شما را با بدن خود آشنا سازد و عشق ورزیدن به خود را در اولویت کارهای خود قرار دهید.

مد و پوشاک

مد و پوشاک

تاحالا چند بار براتون پیش امده که نتونسته باشید درست لباساتونو باهم هماهنگ کنید و ظاهر نامرتبتون تو ذوقتون زده باشه؟؟؟ به این فکر کردید که چطوری میتونید این مشکل حل کنید؟؟؟ میدونستید طرز لباس پوشیدن و آراسته بودن شما تاثیر مستقیم روی اعتماد بنفس و انرژی مثبت شما داره؟؟؟ برای داشتن یه استایل زیبا و هماهنگ جدای از اینکه باید بدانید چه لباس هایی را کنار هم مورد استفاده قرار دهید باید با علم رنگ شناسی هم تا حدودی آشنایی داشته باشید، زیرا این رنگ ها هستند که تکمیل کننده ی لباس شما هستند، وبسایت آموزشی ترفندا بر اساس نظرات و تجربیات کارشناس طراحی لباس و مد به صورت حرفه ای به این موضوع پرداخته است تا شما را تبدیل به کوهی از زیبایی و آراستگی کند، در این بخش از وبسایت آموزشی ترفندا محدودیت سنی و جنسیتی وجود ندارد و استایل ها برای رده سنی های مختلف و برای هر دو جنس مونث و مذکر مورد بررسی قرار گرفته می گیرد.

آشپزی ترفندا

آشپزی

اگر عاشق گذراندن وقت خود در آشپزخانه هستید، جای درستی آمده اید؛ وبسایت آموزشی ترفندا همواره سعی کرده است بهترین دستور پخت ها را با آسان‌ترین طریقه‌ی پخت در اختیار شما قرار دهد تا طعم های بی نظیری را امتحان کنید و از زنده بودن نهایت لذت را ببرید، در کل برای ما ایرانی ها غذا خوردن یک اتفاق مهیج و جذاب است و با داشتن سفره های رنگی با غذاهای مختلف به جذابیت آن افزوده می شود، در ترفندا آموزش می بینید که انوع و اقسام شیرینی های عید و دیگر مناسب ها را در منزل به بهترین شکل ممکن تهیه کنید، اگه عاشق مزه ها و چاشنی ها هستید این فرصت را از دست ندهید و بخش ترشی و شور وبسایت ترفندا یک سری بزنید و از انواع و اقسام نوشیدنی ها مناسب فصول مختلف سال لذت ببرید.

دکوراسیون

در زمان فعلی همه میل به زیبایی و دیده شدن دارند، در واقع استایل در هر زمینه ای حرف اول را میزند حتی منازل!!! برای داشتن خانه ای با نشیمن دنج و زیبا و آشپزخانه ای چشم گیر و اتاق خواب هایی غرق در آرامش معمولا دست به دامن طراح دکوراسیون داخلی می شوید اما با دسترسی به وبسایت ترفندا دیگر نیاز به پرداخت هزینه های بالا برای مشاوره‌ی طراح داخلی نیستید، ترفندا در همه ی موضوعات استایلینگ منزل پا نهاده و جدیدترین ها را به شما نمایش می دهد تا درست‌ترین انتخاب را بر اساس سلیقه ی خود داشته باشید.

تکنولوژی

از تکنولوژی چه میدانید؟ زندگی کنونی شما تا چه اندازه وابسته تکنولوژی شده است؟ قطعا سوالات و مشکلات فراوانی در رابطه با نحوه ی استعمال بخش های مختلف گوشی خود دارید راحت ترین و بهینه ترین راه برای رفع سوالات و چالش های مختلف تلفن همراه خود مراجعه به بخش تکنولوژی وبسایت آموزشی ترفندا می باشد؛ اطلاعات و اخبار مهم دنیای تکنولوژی و جدیدترین تغییرات دنیا در این زمینه در صفحه ی ترفندا جهت راحتی عاشقان تکنولوژی به صورت روزانه قرار می گیرد.

ایده و خلاقیت

ساختن وسایل مورد نیاز به جای خریدن آنها به صورت آماده جدای از اینکه بسیار با ارزش می باشد به شما لذت و خوشی مضاعفی القا می کند که تا مدتها تاثیر آن را در خود می بینید، ساختن کاردستی و به چالش کشیدن ذهن و ابداع طرح های جدید به شدت انرژی مثبت را در شما گسترش می دهد و باعث جلای روح می شود، داشتن ذهنی خلاق و ایده پرداز یک نعمت بزرگ است و نباید اجازه داد همچین استعداد هایی نادیده گرفته شوند، ترفندا اینجاست که از ذهن شما حمایت کند و باعث شکوفایی استعدادهای فردی شما شود.

هدف از راه اندازی وبسایت ترفندا

تمامی بخش‌های ترفندا به گونه‌ای آماده‌سازی شده‌اند تا کاربران بتوانند از راه وب سایت ترفندا و دریافت آموزش‌های رایگان در بخش‌های مختلف به کسب درآمد برسند. ترفندا همواره تلاش کرده جوابگوی تمامی مسائل، سوالات و مشکلات شما باشد. از اینکه از وبسایت ترفندا حمایت می کنید نهایت قدردانی را داریم.

آدرس سایت: https://www.tarfanda.com

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=18816

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 2
  1. سلام، لطفا در مورد مهم ترین ترفندهای جالب کاربردی جالب در خانه داری مثل آشپزی برای خانم های خانه دار و دکوراسیون آپارتمان های کوچک و دلباز کردن منزل، اطلاعات زیاد بزارین. چون می خوام بیشتر استعدادهای پنهان خودمو کشف کنم.

    • سلام مهناز خانوم

      حتما این پیام شما به مجموعه ترفندا منتقل خواهد شد و به این دغدغه شما پاسخ خواهند داد 😘

      روز خوشی رو برای شما آرزو میکنم

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.