کار در زمینه پوشاک کاری اقتصادی است

کار در زمینه پوشاک کاری اقتصادی است
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 34

سرخط اخبار اقتصادی

۲۵ سال زندان برای سلطان رمزارز خروج ۱۳۰۰ ساختمان از وضعیت قرمز ریسک بورس تهران بیشتر است یا بازار رمزارزها؟ سیل پژو پارس در راه بازار / چشم متقاضیان محصول پُرطرفدار ایران خودرو روشن شد امنیت اطلاعات در سازمان چطوری بفهمیم که پلاک فک شده داریم؟ تله رفع تعهد ارزی برای صادرات غیرنفتی/ کاهش شدید صادرات محصولات کشاورزی پرتاب ماهواره‌های استارلینک به مشکل برخورد پیش‌بینی زمان مرگ با هوش مصنوعی عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران این کشور کوچک پدرخوانده هوش مصنوعی است عکس | اولین موبایل دوربین‌دار جهان پاتوق ارمنی‌های ساکن تهران که دست‌سازِ ملکه هلند است با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟ حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟ جایگزین سراتو به بازار آمد! + عکس خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود + عکس وضعیت بیکاری در سال ۱۴۰۲ بهتر یا بدتر شد؟ جاده ماسوله در گیلان + عکس با سردرد های بهاری چه کنیم؟ جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین صفر و کارکرده چند؟ + جدول قیمت تاکید امیرعبداللهیان بر اولویت ایران برای توسعه روابط با ترکمنستان رشد کم سابقه جمعیت کانادا آموزش و پرورش نیرو می‌خواهد


52
کار در زمینه پوشاک کاری اقتصادی است
  • کد خبر : 223108
  • 20 مرداد 1401
کار در زمینه پوشاک کاری اقتصادی است
در روزهای سخت اقتصادی که دنیا رو درگیر خودش کرده کاهش هزینه های زندگی برای خانوارها اهمیت بالایی دارد. چرا با کوچک کردن سبد خانواده سعی در صرفه جویی دارید باید راهکار درست را پیدا کنید.

هم اکنون در سال ۲۰۲۲ میلادی جهان در بحران اقتصادی پس از کرونا به سر می برد. تا جایی که مردم همه کشورهای جهان با تورم های ناشی از قرنطینه های طولانی مدت و کم شدن فعالیت های روزمره در زمان کرونا روبرو هستند. همه انسان ها در فکر کم کردن هزینه های زندگی خود و راهی صحیح برای در آمد روزانه و ماهیانه، برای داشتن زندگی بهتر هستند. اما در این میان اقلامی هستند که به هیچ عنوان نمی توان آنها را از سبد خانواده حذف کرد، مثل پوشاک و خوراک روزانه.

در زمان پاندمی کرونا اکثر کسب و کارها اقدام به تقویت بستر اینترنتی خود و حتی کم کردن نیروهای کاری و کوچک کردن محل حضوری کارمندان خود کردند. در این میان آنلاین شاپ ها تقویت شدند و همه کسب و کارها به سمت اینترنت سوق پیدا کردند. در این میان برای خرید یکی از اقلام اصلی زندگی روزمره ما ایرانی ها یعنی پوشاک آنلاین شاپ ترکیه بین ایرانیان محبوب شد و توانست با توجه به کیفیت بالای پوشاک تولیدی کشور ترکیه جایگاه خودش رو تثبیت کنه.

آنلاین شاپ ترکیه

چرا پوشاک ترکیه

یه مثال قدیمی خیلی خوب داریم که میگه ((هنوز آنقدر پولدار نشدم که جنس ارزان قیمت خرید کنم)). بله این مثل از گذشته بین مردم ایران رایج بوده و خیلی ها به آن عمل می کنند. یکی از راه های صرفه جویی در اقلام اصلی زندگی روزمره شما مثل پوشاک، تهیه لباس با کیفیت با دوام بالا در کنار طرح و قالب عالی اون است. شما به راحتی و به صورت مستقیم خودتون می توانید از وب سایت های مطرح کشور ترکیه اقدام به خرید کنید و از کالاهای با کیفیت کشور همسایه یعنی ترکیه بهرمند شوید تا کمی در هزینه پوشاک صرفه جویی کنید.

یکی دیگر از محاسن خرید به صورت مستقیم از برندهای مطرح، انتخاب از بین ترند روز و همچنین خرید از داخل ایران از تمام سایت های بین المللی می باشد.

معرفی چند سایت مطرح برای خرید اجناس با کیفیت

یکی از مواردی که شما عزیزان برای انتخاب محصولات خودتان باید در نظر داشته باشید شناخت بهتر برندهاست که ما در ادامه به معرفی چند نمونه از آنها می پردازیم.

برند زارا

یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین برندهای مطرح جهانی زارا است که اتفاقا بین ایرانی ها نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. برند زارا دقیقا ۴۷ سال پیش یعنی در سال ۱۹۷۵ میلادی توسط آمانسیو اورتگا، یک تاجر میلیونر اسپانیایی، در اسپانیا تاسیس شد. به همین جهت یکی از قدیمی ترین برندهای تولیدی پوشاک در جهان محسوب می شود. در واقع برند زارا زیرمجموعه ی یکی از فروشگاه های زنجیره ای اسپانیایی تحت عنوان ایندیتکس، می باشد. خرید از زارا به صورت مستقیم برای ایرانیان کمی سخت است چون این برند به علت تحریم ها علیه ایران عزیزمون نمایندگی رسمی در کشورمون ندارد.

برند نایک

محبوب ترین برند ورزشی در دنیا بدون شک برند نایکی است. البته این برند در ایران به اسم نایک شهرت داره. خرید از نایک نیز برای ایرانیان عزیز مشکلاتی به همراه داره و به واسطه نداشتن نمایندگی رسمی این برند محبوب در ایران بیش از نود درصد محصولات موجود در بازار ایران فیک محسوب می شوند یا از درجه پایینی برخوردار هستند.

تاریخچه برند نایکی هم جالبه، نزدیک به ۶۰ سال پیش توسط شخصی به نام بیل باورمن که اتفاقا مربی دوی استقامت هم بود به فکر ارتقاء کفش های شاگردش، آقای فیل نایت، افتاد. سر انجام این دو نفر در سال ۱۹۶۴ برندی را به عنوان روبان آبی در ایالات متحده ی آمریکا تاسیس کردند. البته در ابتدای کار، این برند به فروش محصولات و کفش های ژاپنی مشغول شد. پس از مدتی یعنی در سال ۱۹۷۱، فیل نایت و بیل باورمن اولین کفش خودشان را تولید کردند. اما این کفش همانند کفش‌های ورزشی داخل بازار نبود، بلکه از ویژگی های این کفش می توان به سبکی و انعطاف بالا اشاره داشت. در همین زمان بود که برند نایکی متولد شد.

برند آدیداس

به طور کلی باید بگوییم که برند آدیداس موفق تر از برند پوما می باشد. این مسئله به خاطر برندینگ و اسپانسرینگ قوی شرکت آدیداس است. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۶ این برند، اسپانسر تیم فوتبال منچستر یونایتد شد. داستان تاسیس برند آدیداس یکی از عجیب ترین داستان هایی است که می توان در عرصه برندهای تولیدی پوشاک پیدا کرد. داستان تاسیس این برند از کشور آلمان و توسط دو برادر به نام های آدولف و رادولف داسلر آغاز می شود.

این دو برادر، ورزشکار بودند اما کفش های ورزشی آنها اصلا مناسب نبود. در نتیجه تصمیم گرفتند که کارگاه تولیدی کفش خودشان را تاسیس کنند. در ابتدا این کارگاه، بزرگ نبود؛ در واقع بهتر است بگوییم که کارگاه آنها میز ناهارخوری خانه‌شان بود. آدولف و رادولف در سال ۱۹۲۴ کار خود را آغاز کردند. در راه آنها مشکلات زیادی وجود داشت؛ به عنوان مثال در شهر آنها دائما برق می رفت. در نتیجه آنها نیاز داشتند که خودشان برق تولید کنند. اما این مشکلات مانع راه آنها نشد.

معرفی چند سایت مطرح برای خرید اجناس با کیفیت

کالاهای کشور ترکیه از کیفیت بالایی برخوردار هستند

برندهای معروف ترکیه

تا اینجای کار به معرفی چند برند معروف جهانی پرداختیم. در این میان برندهای معروف ترکیه که در چند سال اخیر جایگاه خاصی رو در اروپا و حتی جهان باز کردند رو به شما معرفی می کنیم که با توجه به قیمت مناسبی که دارند از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

قبل از آشنایی با برندهای معروف ترکیه لازم است که با تاریخچه صنعت و مدلینگ ترکیه آشنا شویم. اولین آثار تاریخ مدلینگ در ترکیه به بیش از ۳۰۰۰ سال پیش یعنی ۱۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز میگردد. بر اساس نگاره هایی که از این دوران کشف شده است، عمده ی پوشاک مردمان، چکمه های چرمی، پیراهن های یقه باز و شلوارهایی مخصوص بوده است. این پوشش در طول زمان و با تلفیق با سایر فرهنگ ها نظیر فرهنگ های ایران باستان و رومی، تغییر کرد.

این تغییر در دوران عثمانی به اوج خود رسید، چرا که دولت عثمانی غرق در ثروت شده بود و فرهنگ خاص خود را نیز نیاز داشت. البته اگر بخواهیم واقع بین باشیم، پیشرفت های امروزی صنعت مد ترکیه مدیون تاسیس جمهوری ترکیه می باشد. چرا که پس از آن دولت ترکیه، به عنوان یک دولت ثروت محور، در صنعت مد نیز پیشرفت هایی داشت. امروزه ترکیه در کنار کشورهایی نظیر ایتالیا و فرانسه ایستاده است.

برند دیفکتو

این برند تنها ۱۹ سال است که تاسیس شده است. در واقع برند دفاکتو در سال ۲۰۰۳ میلادی در ترکیه تاسیس شده است و در کمتر از دو دهه موفق به فتح قله های پوشاک و مد در ترکیه شده است. این برند علی رغم استفاده از مواد مرغوب، محصولات خود را با تخفیف و حراجی های زیادی به فروش می رساند. شما می توانید برای خرید پوشاک از برند دفاکتو به سایت آن یا یکی از فروشگاه های آنلاین پوشاک در ترکیه نظیر ترندیول مراجعه فرمایید.

خرید آنلاین از تمام سایت های معتبر کشور ترکیه

خرید آنلاین از تمام سایت های معتبر کشور ترکیه

برند ال سی وایکیکی

این برند یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین برندهای تولید پوشاک در خاورمیانه محسوب می شود. هر گاه سخن از خرید ایرانیان از ترکیه به وجود می آید، نام خرید از ال سی وایکیکی نیز به ذهن متبادر می شود.

برند LC Waikiki یک برند فرانسوی است. این برند ۳۷ سال پیش یعنی در سال ۱۹۸۵ در فرانسه توسط شخصی به نام گئورگی آمویال تاسیس شد. اگر برای شما نیز این سوال به وجود آمده است که معنای اسم این برند چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که وایکیکی نام یکی از سواحل جزیره ی زیبای هاوایی است. ال سی نیز مخفف یک عبارت فرانسوی تحت عنوان Les Compains به معنای دوستی می باشد. این برند با شعار «همه مستحق شیک پوشی هستند» در سه زمینه ی تولید پوشاک و اکسسوری برای مردان، زنان و کودکان، مشغول به فعالیت است.

برند ماوی

 این برند یکی از قدیمی ترین برندهای پوشاک در ترکیه محسوب می شود چرا که در سال ۱۹۹۱ و در شهر استانبول تاسیس شده است. کلمه ماوی به معنای آبی است. به همین دلیل در ابتدا، این برند فقط به تولید شلوارهای جین می پرداخت. برند ماوی آنقدر در تولید شلوارهای جین ماهر شده بود که در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را پیدا کرده بود. پس از مدتی به منظور گسترش حیطه ی مشتریان و سود بیشتر به تولید تی شرت، بلوز و کت و شلوار نیز روی آورد. امروزه برند ماوی یکی از برترین برندهای پوشاک دنیا محسوب می شود و در شهرهای بزرگی نظیر نیویورک، برلین و لس آنجلس دارای شعبه می باشد.

برند کوتون

این برند در کنار برندهای مطرح دیگه کشور ترکیه حرفی برای زدن دارد و توانسته در مدت زمان بسیار کوتاهی در کشورهای اروپایی نیز شعبات زیادی رو راه اندازی کنه. علت محبوبیت این برند در بین ایرانیان کیفیت معقول در کنار کیفیت بالای آن است. به جرات می توان گفت برند کوتون در تمام مراکز خرید کشور ترکیه نمایندگی فعال دارد. پس شما در سفرتان به کشور ترکیه می توانید از این برند محبوب خرید کنید.

نحوه خرید از برندهای معرفی شده

خوب دوستان عزیز تا اینجای کار چند برند محبوب را به شما عزیزان معرفی کردیم. با توجه به تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران هیچ برند جهانی در ایران نمایندگی رسمی ندارد. پس برای خرید مستقیم از این برندها باید چه کرد.

راه حل این موضوع مراجعه به شرکت های واسط است که در خارج از ایران فعالیت دارند و محصولات خریداری شده توسط هموطنان را در ایران درب منزل ایشان تحویل می دهند. بزرگترین آنلاین شاپ کشور ترکیه استانبول شاپ راه حل مشکل شماست. شما با مراجعه به سایت این شرکت و ارسال لینک محصول مورد نظر خودتان به مشاوران این شرکت بدون محدودیت می توانید از هر سایت جهانی که دوست داشته باشید محصول خودتون رو خرید کنید و درب منزلتون اون رو از استانبول شاپ تحویل بگیرید.

با خرید از سایت ترندیول به بیش از 450 دسته بندی محصولات دسترسی پیدا میکنید

با خرید از سایت ترندیول به بیش از ۴۵۰ دسته بندی محصولات دسترسی پیدا میکنید

خرید از ترندیول

یکی از خدماتی که استانبول شاپ به شما ارائه می دهد خرید از ترندیول بزرگترین سایت فروش آنلاین کشور ترکیه می باشد.

شما با خرید از سایت ترندیول به بیش از ۴۵۰ دسته بندی مختلف محصولات دست پیدا می کنید و می توانید با نازل ترین قیمت محصولات اورجینال خودتون رو خرید کنید. با توجه به اینکه سایت ترندیول فقط داخل کشور ترکیه ارسال دارد شما باید آدرسی در این کشور داشته باشید که این امر برای شما از داخل ایران نشدنی است. در کنار اولین مشکل یاد شده نیز باید حساب بانکی داخل کشور ترکیه داشته ابشید تا بتوانید از این سایت به صورت مستقیم خرید کنید. کارت هایی نظیر مستر کارت و ویزا کارت.

شما با ارسال لینک محصول مورد نظر خودتون از سایت ترندیول به مشاوران استانبول شاپ نیز می توانید از سایت ترندیول با خیالی آسوده خرید کنید و در ایران آن محصول رو از استانبول شاپ دریافت کنید.

خرید سیسمونی از ترکیه

یکی از مسائلی که هر خانواده ای در زمان تولد نوزاد دلبندشان با آن درگیر می شوند خرید سیسمونی برای نو رسیده می باشد. خرید سیسمونی از ترکیه برای این خانواده بهترین گزینه می باشد به این دلیل که پوشاک و اکسسوری های تولیدی کشور ترکیه در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم دارند. ترکیه یکی از ۱۰ کشور برتر دنیا در صنعت سیسمونی جهان می‌باشد. در نتیجه شما می‌توانید از برندهای باکیفیت ترکیه نیز خرید کنید. کشور ترکیه یکی از همسایه های ایران محسوب می شود، در نتیجه هزینه های حمل و نقل بسیار کاهش می‌یابد.

راه کسب در آمد از پوشاک با خرید عمده لباس

خرید عمده و فروش به صورت تک یکی از راه های کسب درآمد از صنعت پوشاک به شمار می رود. شما با خرید عمده لباس از ترکیه و فروش به صورت تک در داخل ایران میتوانید به سود بالایی برسید. سودهی واردات لباس از کشور ترکیه به چند دلیل برای شما تضمین شده است. اولین دلیل اینکه محصولات کشور ترکیه در ایران جا افتاده است و مشتری های خودش را دارد پس از بابت فروش خیالتون راحت باشه. دلیل دوم تفاوت کم ارزش لیر در مقابل ریال ایران است. خوب مشخص است که واردات از کشور ترکیه مرقوم به صرفه تر از خرید از سایر کشورهای اروپایی می باشد.

در کنار دلایلی که به شما عزیزان خاطر نشان شدیم هزینه ارسال پایین به ایران هم در پایین نگه داشتن مبلغ تمام شده محصول کم اهمیت نیست. کشور ترکیه به علت همسایه بودن با ایران عزیزمان گزینه مناسبی برای این امر می باشد.

شرکت استانبول شاپ برای خرید عمده لباس از ترکیه برای مغازه داران آفرهای ویژه ای دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران استانبول شاپ در ارتباط باشید.

خرید از آمازون ترکیه

در کنار تمام سایت های مطرحی که به شما معرفی کردیم خرید از آمازون ترکیه هم می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد تا بتوانید به دسته بندی های بیشتری از محصولا دست پیدا کنید.

محصولاتی که در سایت آمازون ترکیه موجود است هم اصلت کالا دارند هم می توانید در آنجا محصولات کمیابی را پیدا کنید که برای شما در ایران دستیابی به آن شاید سخت باشید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=223108

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 0
📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.