معرفی اقتصادی ترین فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ایران

معرفی اقتصادی ترین فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ایران
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 24

سرخط اخبار اقتصادی

گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد! ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل! کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد! چه چیزی درآمد آنگویلا را عجیب کرده‌است؟ ۴ طرح سامسونگ برای گلکسی S25الترا/ عکس کدام قابلیت هوش‌مصنوعی سامسونگ طرفدار دارد؟ سرمایه گذاری در کدام یک از پروژه‌های ساختمانی بهتر است؟ با قیمت یک کوییک چه خودروهایی در سال ۱۳۸۰ می‌توانستیم بخریم؟ کرایه تاکسی در این شهر گران شد بلیت موزه‌ها برای چه کسانی رایگان و نیم‌بهاست؟ آغاز ثبت‌نام آزمون‌ های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین واریزی جدید برای معلمان در راه است زمان واریز پاداش ۱۴۰۱ معلمان بازنشسته لو رفت قیمت خودرو شاهین امروز ۹ فروردین/ شاهین کارکرده چند شد؟ + جدول قیمت چطور بلیت قطار بخریم؟ ین سقوط کرد بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟ آمار تکان دهنده از اسراف مواد غذایی خرید ساندرو اتوماتیک چقدر آب می‌خورد؟ + جدول قیمت پروژه شکارچیان روح، رسوایی جدید متا ادعای سنتکام در مورد سرنگونی پهبادهای یمنی ادامه بارش باران در کشور مسافران راه آهن میلیونی شدند رشد ۱۵ درصدی واردات از هند


64
آیا می دانستید انتخاب های شما در خرید عطر و ادکلن می تواند یکی از بزرگ ترین نشانه ها نوع شخصیت شما باشد؟
معرفی اقتصادی ترین فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ایران
  • کد خبر : 24696
  • 27 شهریور 1400
معرفی اقتصادی ترین فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ایران
تا به حال چندین و چند تحقیق مختلف بر روی ارتباط افراد با عطری که انتخاب می کنند انجام شده است که اکثر آنها نشان می دهند افراد بی دلیل نیست که به سمت نوع خاصی از عطر ها، مثل عطر های تلخ یا عطر های دارای رایحه چرمی گرایش پیدا می کنند.

بطور کلی این تحقیقات نشان می دهند که افرادی که به عطرهایی با گروه بویایی دریایی علاقه دارند و از آنها استفاده می کنند معمولا انسان های شاد، افرادی که به گروه های گلی علاقمند هستند (بر خلاف تصوراتمان) انسان های دمدمی مزاج، و افرادی که به چوب صندل علاقه دارند انسان هایی کمال گرا و منتقد می باشند.

عطرکده که اقتصادی ترین و معتبرترین فروشگاه عطر و ادکلن در ایران است، قصد دارد دو مورد از شناخته شده ترین عطر و ادکلن های زنانه را در این مقاله به شما عزیزان معرفی کند و پس از آن به این مسئله بپردازد که گروه های بویایی مختلف نشان دهنده ی چه نوع شخصیتی می باشند.

بهترین ادکلن زنانه

ادکلن ها یکی از اصلی ترین مواردی هستند که افراد و بخصوص خانم ها زمانی که قصد دارند به یک میهمانی و یا مراسم مهمی بروند به آنها بیش ترین اهمیت را می دهند چرا که یک عطر خوب می تواند به خوبی نشان بدهد که شما تا چه جد انسان بالغ، جسور و جذابی هستید.

همچنین ثابت شده است که بو و عطری که از سمت دیگران ساطع می شود می تواند به خوبی بر تصویری که از آن فرد در ذهن خود می سازیم تاثیر بگذارد که همین امر می تواند اهمیت عطر ها و ادکلن ها را دو چندان کند.

عطرهایی که در ادامه مشاهده می کنید، بهترین و محبوب ترین عطرهای رسانه تخصصی عطر و ادکلن عطرکده می باشند که بصورت تخصصی برای بانوان عزیز انتخاب شده اند تا به شما کمک کنند در هر مجلسی که حاضر می شوید مثل یک جواهر بدرخشید!

بهترین ادکلن زنانه معرفی 20 عطر برتر

کرید اونتوس فور هر

اولین عطری که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم یکی از مطرح ترین عطرهای موجود در بازار به شمار می رود که توسط برند سلطنتی کرید ساخته شده است.

داستان از زمانی شروع شد که در سال ۲۰۱۱، این برند که پیش از این نیز به دلیل محصولات خوش نام خود در بازار شناخته شده بود، با ارائه عطر کرید اونتوس مردانه توانست شور و حال تازه ای به بازار عطر های مردانه وارد کند.

کرید اونتوس مشکی که گل سر سبد عطر ساز افسانه ای اولیویر کرید است، از زمان معرفی خود توانست مورد توجه بسیاری از طرفداران عطر های خاص و تک قرار بگیرد و شهرت و ثروت بسیار عظیمی برای این کمپانی به همراه داشته باشد.

بعد ها به دنبال این حجم از توجه و علاقه ی مشتریان و طرفداران عطر های کرید، این شرکت تصمیم گفت نسخه ی زنانه ی این عطر را نیز به بازار معرفی کند و نام آن را کرید اونتوس فور هر (Creed Aventus For Her) بگذارد و سرانجام آن را در سال ۲۰۱۶ یعنی ۵ سال بعد از نمونه مردانه ی آن به بازار عرضه کرد.

 عطر کرید اونتوس فور هر یک عطر شیک و زنانه است که کرید در آن سعی کرده ضمن حفظ شباهت آن با نسخه ی مردانه، ظرافت و حس زنانگی را در آن حفظ کند.

  • ظاهر اونتوس فور هر

شیشه و شکل ظاهری نوع زنانه ی این عطر دقیقا نقطه مقابل عطر مردانه ی کرید اونتوس است. به نظر می رسد شرکت کرید زمانی که قصد طراحی شیشه ی این عطر را داشته نمونه مردانه ی آن را جلوی خود گذاشته و تمام رنگ ها را برعکس کرده است!

در نمونه مردانه ما شاهد شیشه ی سیاه رنگی هستیم که در وسط آن پلاکی نقره ای رنگ قرار گرفته است از این رنگ نقره ای در درب بطری نیز استفاده شده است و رنگ مایع درون شیشه نیز بی رنگ است.

این درحالی است که در نمونه زنانه ی این عطر، کرید از رنگ سفید برای بطری استفاده کرده است. در وسط این بطری نیز همچنین پلاک نقره ای رنگ این عطر به رنگ طراحی تغییر رنگ داده است و نوشته ی وسط آن یعنی Aventus For Her به رنگ سفید نوشته شده است که هارمونی بسیار زیبایی با رنگ طلایی آن ایجاد کرده است.

همچنین در درب این بطری نیز می توانیم رنگ سفید را در دور آن، و رنگ طلایی را در بالای درب آن مشاهده کنیم. علاوه بر آن در رنگ مایع درون بطری نیز از بی رنگ به طلایی تغییر پیدا کرده است.

 نام تجاری برند کرید اما همچنان در وسط شیشه ی آن قرار دارد که از رنگ سیاه به رنگ طلایی عوض شده است و تغییر زیادی نکرده است.

  • بوی عطر کرید اونتوس زنانه

اولین عطر لیست بهترین ادکلن زنانه در گروه بویایی مدیترانه ای و میوه ای قرار می گیرد و برای تمامی فصول سال می توان از آن استفاده کرد.

اولین نت از سه نت اصلی این عطر را رایحه های لیمو ترش، ترنج، بنفشه، فلفل صورتی، سیب و نعناع هندی تشکیل می دهند که بوی ترش و شیرینی تشکیل می دهند و حضور نعناع توانسته حس و حالی گیاهی و تند را به ان اضافه کند. بنابراین شروعی میوه ای و مرکباتی را تجربه خواهیم کرد که تلخی ملایمی از روایح گیاهی آن را تکمیل می کند.

بعد از گذشت مدتی این عطر ملایم تر و شیرین تر می شود و حس و حال میوه ا آن با رونمایی از نت دوم و رایحه ی سیب افزایش پیدا می کند و کم کم می توانیم بوی گل بنفشه و رز را نیز احساس کنیم. در کنار این رایحه ی میوه ای می توانیم بوی چوب صندل سفید و رایحه ی خاص مشک را نیز احساس کنیم که ما را به یک آرامش روانی عمیق فرو خواهد برد.

در نهایت نت سوم با رایحه انگور سیاه، یاس بنفش و هلو و کهربا در کنار گل یلانگ ما را همراهی خواهد کرد.

سه نت اصلی این عطر را در کنار رایحه هایشان می توانید در ادامه مشاهده کنید:

  • رایحه اولیه: لیمو ترش، ترنج، بنفشه، فلفل صورتی، سیب، نعناع هندی
  • رایحه میانی: رز، چوب صندل سفید، مشک، بوته وحشی جاوی
  • رایحه پایه: انگور فرنگی سیاه، گل یلانگ، یاس بنفش، هلو، کهربا

توضیحات بیش تر و تخصصی تر در خصوص این ادکلن زنانه در وب سایت عطرکده قرار داده شده است. همچنین در صورتی که مایلید لیستی از بهترین ادکلن های تلخ مردانه اصل در عطرکده را مشاهده کنید، می توانید با کلیک روی لینک مشخص شده از این مقاله نیز دیدن فرمایید.

ادکلن کارولینا هررا گود گرل

دوگانگی درونی خود را بپذیرید و آن را در آغوش بکشید! این اصلی ترین حرف و پیام عطر محبوب، شناخته شده و جنجالی عطر کارولینا هررا گود گرل است.

ادو پرفیوم زنانه ی کارولینا گود گرل مشکی که در گروه بویایی شرقی گلی قرار می گیرد یکی از بهترین ادکلن هایی است که می توانید در فصول سرد سال از آن استفاده نموده و در دورهمی های خود از آن برای درخشش بیش تر استفاده کنید.

  • چه شکلی ست؟

این ادکلن زنانه از یکی از خاص ترین شیشه ها در میان دیگر عطر های زنانه برخوردار می باشد.

شیشه ای سیاه رنگ که در آن ته مایه های رنگ آبی نیز دیده می شود و به شکل یک کفش پاشنه بلند زنانه طراحی شده است و به خوبی نشان می دهد که محصول پیش روی ما مخصوص یک بانوی مدرن، جذاب و تاثیرگذار ساخته شده است.

یکی از نکات مثبت این طراحی این است که اگر چه بسیار خاص و متفاوت طراحی شده است، اما به راحتی در دست جا می گیرد و زمانی که آن را روی سطح صاف می گذاریم بر روی پاشنه ی طلایی رنگ کفش به خوبی ثابت می ماند.

بر روی شیشه ی عطر نوشته و نام تجاری خاصی نوشته نشده است و تنها در وسط آن می توانیم لوگوی برند کارولینا هررا را به رنگ طلایی به اندازه ای کوچک و مینیمال مشاهده کنیم.

بر روی جعبه ی سیاه رنگ عطر اما می توانیم علاوه بر رنگ طلایی که بر روی لبه های آن استفاده شده است، کادر سفید رنگی در وسط آن ببینیم که نام عطر و برند آن را در خود جای داده است، و در زیر آن شعار جنجالی عطر را مشاهده می کنیم که نوشته «It’s so good to be bad» به معنای:

بد بودن خیلی خوبه!

از اصلی ترین دلایلی که باعث شد این شعار به چشم مخاطبان بیاید، استفاده از کلمه ی bad برای عطری است که نام آن دختر خوب (good girl) است و این نشان دهنده همان دوگانگی درونی است که کارولینا هررا تشویق به پذیرشش می کند.

  • چه بویی دارد؟

ادکلن گود گرل مشکی از سه نت اصلی تشکیل شده است که در هرکدام از آنها از دو نت اصلی استفاده کرده است.

اولین نت تشکیل دهنده ی این عطر یک شروع هیجان انگیز و انرژی بخش دارد که نتیجه ی ترکیب بوی قهوه و بادام است. به نظر می رسد طراح این عطر یعنی لویس ترنر قصد داشته از دو بوی دو ماده ای که در حالت عادی شاید معمولا کنار هم قرار نمی گیرند به بهترین شکل استفاده کند.

بعد از نت اول، نوبت به نت دوم این عطر می رسد که با رایحه های گل مریم و گل یاسمین جایگزین نت قبلی می شوند. نت دوم طولانی ترین و ماندگار ترین نت این عطر به شمار می رود و در این حین وظیفه دارد انرژی مثبت شما را تا بیش ترین حد ممکن بالا ببرد.

در نهایت در نت سوم بوی دانه ی تونکا و دانه ی کاکائو را خواهیم داشت، یک ترکیب انرژی زا که باعث افزایش اعتماد به نفس شما شده و کمک می کند در انتهای یک میهمانی، دورهمی یا یک روز کاری خستگی شما گرفته شده و آرامش و حس خوب جایگزین آن شود.

عطر شما، شخصیت شماست

کمی قبل تر گفتیم که فرق عطر و ادکلن انتخاب شده توسط افراد معمولا نشانه ای از نوع شخصیت، تفکرات و روحیات آنها بوده است.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید عطری که انتخاب می کنید چه چیز هایی درباره رفتار و شخصیت شما دارد. همچنین شناخت این نشانه ها می تواند به شما کمک کند تا بدانید افرادی که با آنها ملاقات می کنید از چه شخصیتی برخوردار است.

فرق بین عطر، ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادکلن چیست؟

  • رایحه های میوه ای

از نکات جالب عطرهای میوه ای این است که طرفداران این عطرها برخلاف تصورات ما افرادی هستند که دارای روحیه مودی هستند و به راحتی ممکن است آزرده خاطر شوند.

دکتر هیرش (Hirsch) در این خصوص می گوید طرفداران عطر های میوه ای معمولا نیمه خالی لیوان را می بینند و همچنین اغلب در صحبت های خود از طعنه و کنایه استفاده می کنند و ممکن است به راحتی به دلیل مسائل مختلف کلافه شوند.

به نظر می رسد تصوراتمان درباره افرادی که عطر های میوه ای میزدند اشتباه بوده است، نظر شما چیست؟

  • چوب صندل

اگر از جمله افرادی هستید که به عطر های دارای رایحه چوب صندل هستند علاقه دارید، به احتمال زیاد یک فرد کمال گرا هستید و در طول زندگی خود بزرگ ترین منتقد خود بوده اید.

توجه داشته باشید که اگرچه سخت گرفتن به خودتان می تواند در بسیاری از مواقع آزاردهنده باشد، اما باید توجه داشته باشید که همین سخت گرفتن هاست که امروز شما را به جایی که در آن قرار دارید رسانده است!

  • رایحه های دریایی

طرفداران عطر هایی که دارای رایحه های دریایی هستند نشان داده اند که افراد پر انرژی و سرشار از زندگی هستند.

برای مثال، عطر هایی مثل آکوا بولگاری که در گروه بویایی معطر دریایی قرار می گیرند معمولا اصلی ترین انتخاب ورزشکاران و افراد پرانرژی می باشند که ضمن داشتن روحیه ی قوی برای حرکت به سمت جلو، دارای آرامش روانی و درونی عمیقی نیز هستند که از علاقه ی آنها به حس و حال ساحلی می توان به آن پی برد.

مقاله ارزان ترین عطر های اورجینال را از عطرکده بخواهید را از دست ندهید!

فروشگاه عطرکده در سال ۱۳۹۳ با هدف عرضه انواع عطر و ادکلن های ارجینال با قیمتی بسیار مناسب شروع به فعالیت نمود و اکنون با گذشت تقریبا ۶ سال با افتخار اعلام می کنیم که محصولات اکثر برند های برتر صنعت عطر و ادکلن را با شرایطی استثنایی می توانید از این فروشگاه تهیه کنید.

ما در وب سایت عطرکده با شعار “متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن” تلاش می کنیم تا گسترده ترین طیف عطرهای روز دنیا مطابق با هر سلیقه ای را برای هم میهنان عزیزمان مهیا کنیم.

https://atrkadeh.com

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=24696

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 4
  1. سلام، من از عطرکده راضیم

  2. چندتا سایت خوب هم هستن ولی اقتصادی نیستن
    elissaperfume
    liliome
    atrafshan
    iranous
    safirstores
    rojashop
    perfumeshoping

    • سلام رضا جان

      درسته، این ها برند های معروفی هستند و قیمت های بالایی رو برای خرید آنلاین عطر و ادکلن ارائه می دهند 😎

      عطرکده ارو از دست ندید!

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.