بهترین فروشگاه اینترنتی خرید جواهرات نقره اصل

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید جواهرات نقره اصل
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 69

سرخط اخبار اقتصادی

ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار روزگاری تو در دهان همه ما بودی، وسوسه‌برانگیزِ جذاب ویدیوی حرص‌دربیاری که ساکنان تهران را سوژه کرد قیمت یورو امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ در بازار خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر! تورم ماندگار است؟ بازار روسیه منتظر اسباب بازی ایرانی کدام ویتامین به سلامت قلب کمک میکند؟ مقابله با زمین خواری در آستارا استفاده از تلگرام با هدف تروریسم ۳۰ مدل جدید از خودروهای نیسان تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه خواهند شد انتقاد مکرون از توافق تجاری اروپا و مرکوسور مرحله دوم جنگ قیمتی خودروهای برقی در بازار چین آغاز شد پوکو C۶۱ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد واتساپ امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD را فراهم می‌کند سدان لوکس ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون شد + جدول هیوندای توسان ۲۰۲۵ ، قوی تر آمد! + عکس درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش ثبت بیش از ۳ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در تهران ممنوعیت‌های شب‌های قدر تورم کدام استان بیشتر است؟ سازمان انرژی اتمی: هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در ارس مشاهده نشده است کیا K۴ جدید رسما رونمایی شد؛ واردات به ایران؟ قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد! + جدول


26
بهترین فروشگاه اینترنتی خرید جواهرات نقره اصل
  • کد خبر : 279082
  • 03 دی 1401
بهترین فروشگاه اینترنتی خرید جواهرات نقره اصل
زیورآلات نقره نقش مهمی در زندگی افراد به خصوص خانم ها دارد؛ چرا که به وسیله آن می توانند زیبایی ذاتی خود را به نمایش بگذارند. جواهراتی چون انگشتر نقره، گوشواره و گردنبند نوعی مکمل استایل خانم ها، به حساب می آیند که هر فرد می تواند طرح و مدل آن را بسته به نوع سلیقه، حالت روحی و مکانی که قرار است به آن مراجعه کند انتخاب نماید؛ بنابراین بسیار مهم است که کیفیت بالایی داشته باشند و بتوانند توجه دیگران را به خود جلب نمایند.

موارد مصرف جواهرات نقره

زیورآلات نقره را می توانید در انواع مجالس عروسی، مهمانی و دورهمی استفاده کنید و با هزینه بسیار کم استایل شیک و زیبا برای خود بسازید؛ همچنین می توانید برای شرکت در جمع های دوستانه دخترانه، زیورآلات اسپرت و دست ساز نقره را نیز انتخاب کنید. نکته مهمی که در مورد جواهرات نقره ای وجود دارد این است که این اکسسوری نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان هم قابل استفاده است؛ بنابراین انواع اکسسوری انگشتر و حلقه نقره مردانه را می توانید از گالری جواهر سپید با قیمتی مناسب خریداری کنید.

بهترین فروشگاه جواهرات نقره زنانه

انتخاب و خرید زیورآلات نقره به منطقه جغرافیایی که در آن زندگی می کنید بستگی دارد؛ به عنوان مثال نوع اکسسوری که خانم های جنوب کشور انتخاب می کنند با نوع اکسسوری که در شمال کشور استفاده می شود کاملا متفاوت است. ساکنین این مناطق معمولاً زیورآلات نقره خود را بر اساس نوع پوشش و استایل خود انتخاب خواهند کرد. به عبارت دیگر می توان ادعا کرد که زیورآلات نقره ای دارای فرهنگ خاص خود هستند؛ از این رو هنگام خرید اکسسوری نقره زنانه و مردانه باید به آن توجه داشته باشید.

البته که مبحث خرید زیورآلات نقره بسیار گسترده است و تنها به این یک نکته محدود نمی شود. از مهم ترین عواملی که باید هنگام خرید نقره به آن دقت کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت محصول
  • ظرافت اکسسوری
  • تمیزی ساخت اکسسوری
  • قیمت
  • آبکاری

برای خرید انواع جواهرات نقره از جمله دستبند، گوشواره، گردنبند نقره و… می‌توانید وارد بخش محصولات این سایت شوید و یکی از محصولات ما که از زیبایی و کیفیت مطلوب شما برخوردار است را انتخاب کنید. خرید اینترنتی زیورآلات نقره گالری جواهر سپید بسیار سریع انجام می شود. با توجه به اینکه کیفیت همه کارهای ما توسط کارشناسان و مشتریان ما تایید شده می توانید بدون نگرانی فروشگاه ما را برای خرید انواع جواهرات نقره انتخاب کنید.

یکی از نکات مهمی که باید هنگام خرید نقره به آن دقت کنید نوع آبکاری نقره است. اگر نقره با آبکاری بدلیجات ساخته شده باشد ایجاد حساسیت و آلرژی پوستی میکند، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این موضوع مطمئن شوید و سپس برای خرید اقدام کنید. نقره استفاده شده برای ساخت جواهرات گالری جواهر سپید، معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مشکل پوستی برای مشتریان ایجاد نخواهد کرد. چنانچه دارای پوستی حساس و ظریف هستید، توصیه می کنیم سری به مجموعه محصولات ما بزنید و در صورت تمایل سفارش خود را با هزینه بسیار کم ثبت کنید.

انواع زیورآلات نقره

زیورآلات نقره برای خانم ها، دختران جوان، آقایان و حتی افراد مسن نیز مناسب است؛ به همین دلیل جواهرسازان نقره معمولاً آنها را در اشکال و طرح های مختلف طراحی می کنند. انواع زیورآلات نقره دارای ویژگی های خاصی هستند که هرکدام روی کیفیت و قیمت محصول تاثیر می گذارد. نکته جالبی که در مورد این اکسسوری ها وجود دارد این است که علی رغم کیفیت بالا و زیبایی بسیار چشمگیری که دارند از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند و تمامی اقشار جامعه می توانند از آن استفاده کنند. برای آگاهی بیشتر در مورد قیمت زیورآلات نقره می توانید به فروشگاه جواهر سپید مراجعه کنید. به طور کلی جواهراتی که از فلز نقره تهیه می شوند در دسته های مختلف تقسیم می شوند. در ادامه با جزئیات بیشتر هر یک از این زیورآلات آشنا خواهید شد.

انگشتر نقره

انگشتر نقره یکی از جذاب ترین  اکسسوری هایی است که معمولاً همه آقایان و خانم ها از آن استفاده می کنند. استفاده از انگشتر می تواند جلوه های بسیار خاصی به دستان شما ببخشد. انگشتر یا حلقه نقره علاوه بر زیبایی که دارد می‌تواند نشان دهنده تعهد شما نسبت به یک فرد دیگر باشد.

دستبند نقره

دستبند نقره یکی دیگر از مهم ترین زیورآلاتی است که اغلب خانم ها برای زیبایی خود از آن استفاده می کنند. تاریخچه این اکسسوری مربوط به کشور مصر است که به سال‌ های بسیار دور یعنی حدود ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد.

امروزه طرح های مختلفی از دستبند نقره را می توانید خریداری کنید و با هر مدل از لباس های خود مثل مجلسی، رسمی، اداری،  دوستانه و… ست نمایید. چنانچه هنوز هم در انتخاب طرح دستبند تردید دارید، توصیه می کنیم به فروشگاه جواهر سپید مراجعه کنید و بر اساس سلیقه خود یکی از آن ها را برای خود یا عزیزان خود انتخاب نمایید. دستبند نقره در طرح های مربعی و مستطیلی، مارپیچ، زنجیری و… نیز وجود دارند. در طراحی سایت سپید تلاش شده تا تمامی دسته بندی های جواهرات نقره به خوبی ارائه شود و کاربران بدون هیچ مشکلی به این محصولات دسترسی داشته باشند.

انواع زیورآلات نقره

گردنبند نقره

 گردنبند نقره دارای انواع مجلسی و ساده است. هر یک از این مدل ها را می توانید بسته به نوع نیاز خود تهیه کنید و با استفاده از آن ها زیبایی و استایل خود را چند برابر بسازید. یکی از ویژگی‌های مثبت خرید گردنبند نقره این است که علاوه بر جلا و درخشندگی بسیار بالایی که دارد، بسیار ارزان است و خرید آن برای همه افراد امکان پذیر است.

 با توجه به اینکه فلز نقره از انعطاف بالایی برخوردار است، جواهر سازان می توانند انواع مدل ها و طرح های بسیار ظریف و جذاب را برای گردنبند نقره ایجاد کنند. چنانچه برای مراسم خود به دنبال گردنبند بسیار زیبا و با کیفیت می گردید می توانید از گالری جواهر سپید دیدن کنید. تنوع اکسسوری های این فروشگاه بسیار بالا است؛ به همین دلیل به راحتی می توانید نزدیکترین گردنبند به سلیقه و استایل خود را پیدا کنید که برای این کار پیشنهاد میکنیم به کارشناسان ما پیام بدهید و از تجربه آن ها برای پیدا کردن سلیقه خود کمک بگیرید. استفاده از گردنبند نقره به نوع جنسیت افراد بستگی ندارد؛ از این رو هم آقایان و هم خانم ها می توانند این اکسسوری جذاب و شیک را تهیه کنند.

گوشواره نقره

یکی از جذاب ترین انواع زیورآلات زنانه، گوشواره نقره است که معمولاً در شکل و اندازه های مختلف طراحی می شوند. برخی از جواهر فروشان برای اینکه بتوانند ظاهر گوشواره را زیباتر کنند از برخی از سنگ های قیمتی و نگین های درخشان استفاده می کنند. هنگام خرید گوشواره دقت کنید که طراحی آن طور نباشد که به روسری یا لباس شما گیر کند؛ چرا که ممکن است به گوش شما آسیب برسد یا حتی گم شود. از مهم ترین مدل های گوشواره نقره می توان به گوشواره حلقه ای، آویز، میخی و کلیپسی اشاره کرد.

ست و نیم ست نقره

یکی از جواهراتی که معمولاً توسط دختر خانم های جوان و نوجوان خریداری می شوند ست و نیم ست نقره بوده که از زیبایی و درخشندگی بسیار جذابی برخوردار است. نیم ست نقره را می توانید علاوه ‌بر مجالس و دورهمی های دوستانه، در خانه و به صورت روزانه استفاده کنید؛ چرا که نیم ست ها طوری طراحی می شوند که به هیچ عنوان به لباس شما گیر نکند. در ضمن این اکسسوری وزن کمی دارد و شما را در طول روز اذیت نخواهد کرد. جواهرات نقره به ویژه ست و نیم ست نقره برخلاف جواهرات طلا، از قیمت بسیار پایین و مناسبی برخوردار هستند؛ بنابراین این با خرید آن می توانید با پرداخت هزینه مناسب استایل بسیار شیک و جذاب برای خود بسازید.

انواع زیورآلات نقره

قیمت زیورآلات نقره

 قیمت زیورآلات نقره به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت این نوع اکسسوری، وزن آن است. به طور معمول هرچه وزن اکسسوری شما بیشتر باشند قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. علاوه بر این، موارد دیگری هم وجود دارند که می توانند به صورت مستقیم روی هزینه زیورآلات نقره تاثیر بگذارد. در ادامه برخی از مهم ترین آن ها را نام خواهیم برد:

  • جنس سنگ های قیمتی که برای تزیین گوشواره استفاده می شود.
  • قیمت و وزن نگین ها
  • وزن
  • ایران یا خارجی بودن فلز نقره
  • عیار نقره

پیشنهاد ویژه: بهترین تیم تولید محتوا سایت در ایران

گالری سپید؛ بهترین فروشگاه جواهرات نقره

یکی از نکات مهمی که باید هنگام خرید اینترنتی نقره به آن دقت کنید، کیفیت بالا و اصل بودن نقره است. با توجه به اینکه امکان بررسی جواهر در خرید اینترنتی وجود ندارد؛ بهتر است به سراغ یک فروشگاه اینترنتی مطمئن بروید تا هنگام خرید از بابت اصل یا تقلبی بودن آن نگران نباشید و بتوانید در صورت نیاز تعویض یا مرجوع کنید. گالری اینترنتی جواهر سپید با چندین سال سابقه درخشان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید انواع جواهرات نقره زنانه و مردانه می باشد. با مراجعه به سایت این فروشگاه می توانید انواع اکسسوری ها از جمله گوشواره، دستبند، گردنبند نقره و… را با قیمتی بسیار ارزان تر از بازار تهیه کنید و بدون اتلاف وقت در درب منزل تحویل بگیرید. کیفیت ما تضمین شده است، شما میتوانید در صورت عدم رضایت یا مطابقت اکسسوری خریداری شده را مرجوع یا تعویض کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=279082

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. سلام خسته نباشید، من برای همسرم از فروشگاه سپید استفاده کردم خیلی خوشش اومد اجناسشون خیلی خوبه 👌

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.