با این ۶ فوت‌وفن، کراتینه مو را در گل گیس حرفه‌ای یاد بگیرید

با این ۶ فوت‌وفن، کراتینه مو را در گل گیس حرفه‌ای یاد بگیرید
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 36

سرخط اخبار اقتصادی

هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۱۰؛هشدار هواشناسی برای ۷ استان پیش‌بینی آسمان صاف تهران طی ۲ روز آینده ۲۵ سال زندان برای سلطان رمزارز خروج ۱۳۰۰ ساختمان از وضعیت قرمز ریسک بورس تهران بیشتر است یا بازار رمزارزها؟ سیل پژو پارس در راه بازار / چشم متقاضیان محصول پُرطرفدار ایران خودرو روشن شد امنیت اطلاعات در سازمان چطوری بفهمیم که پلاک فک شده داریم؟ تله رفع تعهد ارزی برای صادرات غیرنفتی/ کاهش شدید صادرات محصولات کشاورزی پرتاب ماهواره‌های استارلینک به مشکل برخورد پیش‌بینی زمان مرگ با هوش مصنوعی عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران این کشور کوچک پدرخوانده هوش مصنوعی است عکس | اولین موبایل دوربین‌دار جهان پاتوق ارمنی‌های ساکن تهران که دست‌سازِ ملکه هلند است با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟ حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟ جایگزین سراتو به بازار آمد! + عکس خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود + عکس وضعیت بیکاری در سال ۱۴۰۲ بهتر یا بدتر شد؟ جاده ماسوله در گیلان + عکس با سردرد های بهاری چه کنیم؟ جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین صفر و کارکرده چند؟ + جدول قیمت تاکید امیرعبداللهیان بر اولویت ایران برای توسعه روابط با ترکمنستان


18
با این ۶ فوت‌وفن، کراتینه مو را در گل گیس حرفه‌ای یاد بگیرید
  • کد خبر : 290260
  • 06 بهمن 1401
با این ۶ فوت‌وفن، کراتینه مو را در گل گیس حرفه‌ای یاد بگیرید
آموزشگاه آرایشگری گل گیس جزو بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش کراتین مو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

کراتینه مو یکی از فعالیت‌های مراقبتی در حوزه بهداشت مو است که آقایان و بانوان برای بازگرداندن طراوت و زیبایی اولیه موهای خود انجام می‌دهند. بانوانی که موهایشان در اثر استفاده مکرر از رنگ مو و دکلره، دچار سوختگی و خشکی می‌شود، کراتین مو راهکاری طولانی مدت و کاربردی برای دستیابی به موهایی یکدست، خوش حالت و صاف است.

 لازم به ذکر است که بازارکار خوب این لاین آرایشگری باعث شده است که هنرجویان زیادی برای حرفه‌ای شدن به دوره‌های آموزش کراتینه مو روی بیاورند. در ادامه مطلب بیشتر در مورد این لاین آرایشگری صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو یا کراتینه کردن مو، یک اقدام مراقبتی برای حفظ شادابی و  کیفیت مو است. استفاده از مواد شیمیایی مجاز بی خطر، به منظور احیای ساختمان کراتین مو بوده و روشی نیمه دائمی برای صاف کردن و لخت کردن مو محسوب می‌شود. بانوان در سنین مختلف، می‌توانند برای حفظ یا بازگرداندن شادابی مو، نسبت به استفاده از این روش اقدام کنند.

کراتینه مو، سبب درخشندگی و لطافت و افزایش طراوت مو شده و هیچ آسیبی به پوست سر وارد نمی‌کند. این روش ماندگاری طولانی مدت ندارد و نیاز است که هر ۳ ماه یکبار، به منظور تجدید شادابی مو، مجددا آن را تمدید کنید.

دقت کنید که کراتین، از پروتئین‌های اصلی موجود در مو، ناخن، دندان و پوست انسان است و هفتاد درصد ساختار آن‌ها را تشکیل می‌دهد. این پروتئین است که ساختمان ظاهری اندام‌ها را تعیین کرده و  در حفظ سلامتی مو و ناخن  و… موثر است.

اگر استفاده مکرر و طولانی مدت از وسایلی مثل سشوار و اتو مو و بابلیس داشته یا روش‌های غیر اصولی رنگ مو و دکلره و آمبره و سامبره را انجام دهید، موهای شما آسیب خواهد دید. مخصوصا اگر در مناطق خشک و مرطوب و کلانشهرهای آلوده کشور زندگی کنید. همه این‌ها اتفاقات، سبب آسیب دیدن مو و از بین رفتن ساختمان کراتینی مو خواهد شد.

تلاش کراتینه مو آن است که درخشندگی و لطافت و کیفیت را به موهای آسیب دیده بخاطر مواد شیمیایی و شرایط محیطی، برگرداند و چهره زیباتری به سیرت زیبای بانوان محترم اعطا کند.

فواید کراتینه مو

کراتینه مو فواید و مزایایی دارد. ۴ مورد از فواید کراتینه مو به این شرح است:

  • با کراتینه مو، لایه حفاظتی بر روی ساقه مو شما تشکیل شده تا آسیب پذیری مو را در برابر عوامل محیطی افزایش دهد. لذا سبب کاهش احتمال شکنندگی مو خواهد شد. مقاوم کردن مو در برابر وسایل حرارتی مثل حالت دهنده‌های مو که استفاده افراطی از آن، سلامتی موی بانوان را تهدید می‌کند، از دیگر فواید کراتینه مو است.
  • در این روش کاربردی، بافت و ساختار مو با پر کردن ناهمواری در ساقه و کوتیکول‌ها، یکدست خواهد شد. بنابراین افزایش ضخامت مو، از دیگر مزایای کراتینه مو است که سبب ترغیب گسترده بانوان به انجام این کار در مراکز مجاز کراتینه مو شده است.
  • کراتینه مو سبب افزایش درخشندگی و براق شدن مو می‌شود. حتی اگر از بهترین شامپوهای برند استفاده نکنید و یا حتی اگر در نواحی خشک و مرطوب کشور زندگی می‌کنید.
  • کراتینه مو سبب کاهش وز وز شدن موها شده و ضریب حالت دهی مو بانوان شیک پوش مشکل‌پسند را افزایش خواهد داد.

عوارض کراتینه مو

کراتینه مو در عین فوایدی که دارد، می‌تواند معایبی داشته و حتی خطرناک باشد! اما در چه شرایطی؟ اگر در سالن‌های غیر مجاز و یا توسط آرایشگرهای غیرحرفه‌ای انجام شود. مخصوصا اگر از مواد کراتینه مو تاریخ مصرف گذشته استفاده شود، تهدید سلامتی پوست را نیز به دنبال خواهد داشت. اما در حالت کلی، کراتینه اصولی با مواد خوب در یک سالن معتبر، هیچ خطری ندارد.

روش‌های کراتینه مو

 کراتینه مو با روش‌ها و متدهای گوناگونی انجام می‌شود. اکثر روش‌های کراتینه مو، صرفا جنبه تبلیغاتی دارند. اما به صورت کلی، کراتینه مو به ۲ روش انجام می‌شود. یکی کراتینه و احیا مو و دیگری کراتین مو برزیلی. این شما هستید که متناسب با جنس و نیاز مو خود، یکی از آن‌ها را انتخاب خواهید کرد. البته کیفیت و برند مواد کراتینه مو هم می‌تواند کیفیت کار را افزایش دهد.

کراتینه احیا کننده (کراتینه و احیای مو)

در این روش هدف اصلی، احیا مو و تقویت دوباره موهای آسیب دیده و ضعیف بوده به شرطی که حالت و حجم اولیه حفظ شود. اگر موی شما به هر دلیلی، دچار ضعف و شکنندگی شده یا از وسایل حالت دهنده مو زیاد استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود که از این روش استفاده کنید.

کراتینه و احیای مو برای موهای فر و مجعد هم توصیه می‌گردد. با حفظ حجم و حالت مو، سبب یکدست شدن و از بین رفتن وز در ساختار مو خواهد شد. با کراتینه احیا مو، حجم و حالت طبیعی مو شما حفظ شده و  سبب ترمیم ساختمان کراتینی  و احیا دوباره ساقه مو خواهد شد.

کراتینه مو برزیلی

کراتینه مو برزیلی از دیگر روش‌های متداول کراتینه مو است. این روش به کسانی توصیه می‌شود که  به دلیل استفاده مکرر و غیر اصولی از حالت دهنده‌های مو و دکلره و رنگ مو، موهای آسیب دیده و خشک دارند یا ساقه موهای آن‌ها به صورت کلی سوخته است.

مواد کراتینه مو برزیلی، نسبت به کراتین احیا کننده،  قوی‌تر بوده و علاوه بر کمک به احیا و ترمیم ساختمان کراتینی ساقه مو، موجب صاف و لخت شدن مو نیز خواهد شد. کراتین مو برزیلی، علاوه بر آن‌که موهای شما را صاف می‌کند، سبب کاهش حجم شده و حالت اولیه موها را از بین خواهد برد. اگر مو کم پشت دارید، از این روش استفاده نکنید.

کراتینه مو ژاپنی

کراتینه مو ژاپنی - آموزشگاه گل گیس

کراتین مو ژاپنی تلفیقی از کراتین مو برزیلی با مواد صاف کننده ژاپنی است. این روش در قیاس با دو مورد قبلی، زمان و دقت بیش‌تری طلب می‌کند. به منظور کراتینه مو ژاپنی، آرایشگر بایستی متد کراتینه موی برزیلی را روی مو شما پیاده کرده و با حرارت مستقیم اتو مو، آن را روی مو شما تثبیت کند. سپس با برس مخصوص، مواد را روی همه نواحی ساقه مو پخش کند.

کراتینه مو چگونه انجام می‌شود؟

مراحل کراتینه مو به صورت کلی عبارتند از:

  • گام نخست در کراتینه مو، انتخاب برند معتبر است. کراتینه مو چقدر زمان می‌برد از سوالات رایجی است که در پاسخ به آن باید گفت این کار زمان بر بوده و با  توجه به حجم و  بلندی موی شما، گاها تا ۵ ساعت هم به طول خواهد انجامید. پس صبور باشید.
  • با شامپوی روی پک کراتین، موها را شسته و با توجه به مدت زمانی که در راهنمای محصول اعلام شده، بگذارید که شامپو روی مو بماند و سپس مو را آبکشی کنید.
  • در این مرحله با توجه به نوع کراتین مو، عمل کنید. اگر طبق مواردی که در بالا گفتیم، کراتین شما از نوع احیایی و ترمیمی است، موهای خود را خشک کرده و آب را بگیرید. اما اگر کراتین شما از نوع برزیلی است، ۲۰ درصد نم مو را برای مرحله بعدی نگه دارید.
  • موهای خود را با توجه به حجم آن، از پایین به شش یا هشت دسته تقسیم کنید.
  • هر دسته را با کلیپس مو تثبیت کنید.
  • کراتین را در ظرف مخصوص ریخته و با برس مخصوص کراتین که موهای نازکی دارد، به صورت لایه لایه روی همه قسمت ساقه مو بمالید. مواد کراتین را به ریشه مو و پوست مو  نزنید. ۲۰ دقیقه به کراتین زمان بدهید تا جذب کوتیکول‌های ساقه موی شده و اثر احیایی را بر ساختمان مو اعمال کند.
  • اتوکشی اصولی، مهم ترین مرحله در کراتینه مو است. اتو موی خوب با صفحه سرامیکی را توصیه می‌کنیم که بتواند ۲۰۰ درجه سانتی گراد حرارت تولید کند. موها را با دقت، لایه لایه اتو بکشید. آنقدر در هر لایه انجام دهید که در زمان اتوکشی، بخاری از مو بلند نشود. این کار نیازمند مهارت است.
  • از حمام کردن تا ۷۲ ساعت خودداری کنید. پس از آن با شامپو مخصوص بعد از کراتین استفاده کنید. از روز هفتم به بعد با شامپوی معمولی مو را بشویید.

رشته آموزش کراتینه مو

یکی از رشته‌های پرکاربرد و پر نیاز در فعالیت‌های زیبایی و آرایشی بانوان، لاین کراتینه مو است. به این خاطر بازار مشتری بسیار خوبی داشته و هنرجویان زیادی به دنبال آموزش کراتینه حرفه‌ای مو هستند. هزینه آموزش کراتین مو نسبت به مزایایی که پس از آن عاید فرد می‌شود، بسیار منطقی و معقول است.

در آموزش صفر تا صد کراتینه مو، هنرجویان با بهترین برندهای مواد کراتینه مو آشنا شده و مراکز معتبر برای خرید مواد کراتینه مو اصل و باکیفیت را می‌شناسند.

در دوره آموزش کراتین مو با ساختمان مو و روش‌های درمانی آشنا شده و مواد کراتینه مو و عملکرد هر یک را فرا می‌گیرید. آموزش آماده سازی مشتری در تقسیم بندی مو، آموزش کراتینه مو از صفر تا صد، آموزش کراتین صافی گرم فوق تخصصی گام به گام و کراتین سرد و احیا مو از دیگر  سرفصل‌های این دوره هستند.

فوت و فن‌های حرفه‌ای شدن در کراتینه مو

برای حرفه‌ای شدن در لاین کراتینه مو که یکی از شاخه‌های پر کاربرد و پر تقاضای شغلی در حوزه آرایشگری و زیبایی است، باید مراحلی را قدم به قدم طی کنید تا به یک متخصص کراتین مو تبدیل شوید. این فوت و فن‌هایی است که شما را به هدف می‌رساند:

انتخاب یک آموزشگاه معتبر

قدم اول پیدا کردن یک آموزشگاه معتبر آرایشگری است که زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای فعالیت کند. یک آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه‌ای معتبر بیابید تا بتوانید با مدرک فنی حرفه‌ای کراتینه مو وارد این بازار شوید و اعتبار خود را چند برابر کنید.

ثبت نام و شرکت در دوره آموزش کراتینه مو

آموزش کراتینه مو - گل گیس

دیدن دوره‌های تخصصی نزد بهترین اساتید معتبر و بین المللی، یک گام اساسی برای موفقیت در این راه است. با شرکت در دوره آموزش کراتینه حرفه‌ای مو می‌توانید همه نکات و سرفصل‌های لازم را بیاموزید، و تمام تکنیک‌های کار را به صورت تئوری و عملی یاد گرفته و تمرین کنید.

داشتن پشتکار و تمرین زیاد

در طول این مسیر باید همه سختی‌ها را تحمل کرده و با پشتکار تمرین زیادی انجام دهید تا تبحر لازم را کسب کنید.

شرکت در دوره‌های کارآموزی

دوره‌های کارآموزی به شما کمک می‌کند با محیط واقعی کار آشنا شده و ریزه کاری‌های آن را یاد بگیرید. تمام نکات مهم را متوجه شده و اشکالات کار خود را رفع کنید.

به روز بودن و مشتری مداری

با توجه به اینکه تغییرات در روش‌ها و مواد کراتینه مو زیاد است، به روز بودن هنرجو بسیار مهم می‌باشد. باید از جدیدترین موارد این حوزه آگاه باشید و در کار خود استفاده کنید.

در کنار این داشتن رفتار خوب و مشتری مداری، بسیار در موفقیت شما در این مسیر موثر است. یادتان باشد استفاده از مواد باکیفیت و خوب هم به نوعی احترام به مشتری است و رضایت او را در پی دارد.

گل گیس، بهترین آموزشگاه کراتینه مو در تهران

آموزشگاه آرایشگری گل گیس جزو بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش کراتین مو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش کراتینه مو و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=290260

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. من پارسال برای عروسی خواهرم موهامو توی این مرکز کراتینه کردم، واقعا هنوز که هنوزه موهام صاف و خوش حالته واقعا کارشون عالیه 👏

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.