۷عطر مناسب اگر با جنسیت عطر ها مشکل دارید

۷عطر مناسب اگر با جنسیت عطر ها مشکل دارید
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 0

سرخط اخبار اقتصادی

بزرگراه شریان توسعه اقتصادی پهناورترین استان کشور| احداث ۲۸۰ کیلومتر بزرگراه طی ۳ سال گذشته حجم واردات آهن اسفنجی اتحادیه اروپا در ۲۰۲۳ چقدر بود؟ علت تورم افزایش مزد کارگران نیست سفر ۸ میلیون نفر به مشهد در ایام عید طرج پلیس علیه شوتی‌سواران پیش‌بینی قیمت طلا ۱۰ فروردین / قیمت طلا و سکه سقوط می‌کند؟ جام تنیس فردا موتورز در نوروز امسال  سقوط ۴‌ کولبر در ارتفاعات منطقه مرزی‌هانی گرمله رییسی به ترکمنستان می‌رود لوگوی لامبورگینی تغییر کرد افشاگری آمریکا از حمله تروریسی در روسیه ما دچار یک سردرگمی در سیاست داخلی و خارجی هستیم  نکات مهم برای خرید خودرو / پلاک این خودروها تعویض نمی‌شود! ساعت شروع به کار ادارات ۹ صبح شد این افراد از خدمت سربازی معاف شدند بارش‌ها سفرهای نوروزی را کاهش داد از تخم‌مرغ و نوشابه تا بلیت سینما گران شد پیشگویی مرگ و زندگی با هوش مصنوعی  آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران + فیلم فرمان داعش برای عملیات در خاک اروپا، آمریکا و اسرائیل قیمت غذاساز ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد! + لیست قیمت انواع غذاساز عجیب‌ترین خودروهای تاریخ AMG، از میتسوبیشی گالانت تا A کلاس دو موتوره + عکس مهلت استفاده از یارانه جدید تا چه زمانی است؟ خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین


23
در بین افرادی که از عطر فرید برای مشاوره خرید عطر کمک می گیرند، مشکل اصلی آنها جنسیت عطرهاست که نمی دانند کدام یک از عطرها برای آقایان یا خانم هاست و یا هردو می توانند از آنها استفاده کنند. عطرهایی مثل تام فورد توباکو وانیل یا بلک افغان ناسوماتو با اینکه رایحه غلیظ و سنگینی دارند، اما جزء عطرهای یونیسکس به حساب می آیند و هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب هستند.
۷عطر مناسب اگر با جنسیت عطر ها مشکل دارید!
  • کد خبر : 302740
  • 20 اسفند 1401
۷عطر مناسب اگر با جنسیت عطر ها مشکل دارید!
نکته اینجاست که اکثر عطرهای معروف توسط برندهای اروپایی و آمریکایی و جوامع غربی تولید می شوند؛ و یکی از اصلی ترین مسائل امروز این جوامع این است که تفاوت های میان آقایان و خانم ها تا حد ممکن در جامعه کمرنگ شود. به همین دلیل است که بسیاری از برندها سعی میکنند در تولید محصولات خود بجای در نظر گرفتن یک جنسیت، عطرهایی را تولید کنند که برای همه مناسب و مورد پسند باشد.

لبته دلیل دیگر آن نیز ترند شدن و معروف شدن بسیار زیاد یکسری عطر هاست که باعث میشود همه افراد بدون توجه به توضیحات سازنده عطر از آن استفاده کنند. برای مثل عطر اورتوپاریسی مگامار یا دیور ساواج در ابتدا عطرهایی مردانه به حساب می آمدند، اما محبوبیت بالای آنها باعث شده تا خانم ها نیز از آن استفاده کنند.

اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، با عطر فرید به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید اسانس عطر اورجینال در ایران در این مقاله همراه باشید تا ۲ عطر زنانه، ۲ عطر مردانه و ۳ عطر یونیسکس را به شما معرفی کنیم، ۷ ایده عالی اگر قصد هدیه دادن به فرد خاصی را دارید.

۱.    عطر زنانه و لطیف لاتوسکا زرجف

فروش لاتوسکا زرجف در سال ۲۰۱۵ که این عطر زنانه شیک و روح نواز معرفی شده بود بسیار گسترش یافته بود و تقریبا همه خانم ها با رسیدن فصل بهار آن را به عنوان اولین گزینه انتخاب میکردند. زرجف (Xerjoff) یک برند معتبر ایتالیایی است که از مواد اولیه خاص و با کیفیت استفاده میکند و به همین دلیل محصولات این برند بسیار شناخته شده هستند.

– لاتوسکا زرجف چه بویی دارد؟

زمانی که عطر کازاموراتی زرجف را روی لباس یا بدن خود اسپری می کنید، در ابتدای سفر این عطر با رایحه ماندارین سبز و لیمو همراه می شوید که حس هیجان و سرزندگی را در شما ایجاد می کنند. پس از گذشت مدتی از نت های اول، نت های میانی تشکیل شده از گل رز بلغاری، اوکالیپتوس و برگ گل بنفشه جایگزین می شوند و انرژی مثبت برای باقی روز شما را تامین می کنند. این نت طولانی ترین نت این عطر می باشد.

در آخر پس از گذشت مدتی طولانی، نت های پایانی خودشان را نشان می دهند. کریس موریس (Chris Mourice) سازنده این عطر، در نت های پایانی از نعناع هندی، مشک و عنبر به همراه وانیل استفاده کرده است. یک ترکیب آرامش بخش و متعادل که به شما حس سبکی می دهد.

اسانس عطر کازاموراتی زرجف لاتوسکا Xerjoff Casamorati La Tosca

اسانس عطر کازاموراتی زرجف لاتوسکا Xerjoff Casamorati La Tosca

خرید لاتوسکا زرجف اورجینال: هر میل ۱۰هزار تومان

قیمت این عطر در مراکز فروش لاتوسکا زرجف از ۸,۸۰۰,۰۰۰ تا ۱۴ میلیون تومان متغیر است، درحالی که شما عزیزان می توانید اسانس اورجینال این عطر را با یک دهم این قیمت در شیشه های ۱۰ تا ۱۰۰ میل در ۳ کیفیت خوب، پرفیوم خالص و تاپ گرید خریداری نمایید.

۲.    عطر زنانه و جادویی دیور جادور

کالیس بِکِر در سال ۱۹۹۹ یک عطر زنانه، جادویی و کلاسیک را برای برند شناخته شده و معروف دیور طراحی کرد، عطری که توانست برای ۱۰ سال هویت جدیدی به برند دیور در بازارهای جهانی بدهد.

فرانسوا دماشی، امپراطور عطرهای دیور درباره این محصول می گوید:

عطر دیور جادور یک عطر فوق العاده است که بدون زحمت میتواند هرکسی را اغوا کند. رایحه ژادور (جادور) اغراق آمیز نیست و ترکیبی از تضاد و تعهد است که نت های گلدار، آن را به یک مجموعه جذاب، مرموز و بی سابقه تبدیل کرده اند.

– دیور جادور چه بویی دارد؟

Dior J’ador دارای طبع ملایم رو به شیرین دارد و در دسته عطرهای گلی و میوه ای قرار می گیرد. اگر به دنبال یک عطر ملایم، جذاب و اغوا کننده هستید خرید دیور جادور از عطر فرید را از دست ندهید.

دیور ژادور در اولین پاف خود روایح میوه ای هلو، طالب، گلابی، پرتقال ماندارید و گل ماگنولیا را آغاز می کند، یک ترکیب میوه ای شیرین برای تزریق شادی و هیجان و سرشار از حس زنانگی.

نت های میانی پس از مدتی با گل مریم، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمن، زنبق، رز و البته آلوی سیاه به نمایش در می آیند. تمرکز کالیس بکر در این نت ایجاد یک آرامش درونی و حس تمرکز برای صاحب عطر است که مدتی طولانی با شما همراه است.

پس از گذشت مدت طولانی و پایان نت میانی، نت های پایانی تشکیل شده از وانیل، چوب سدر، تمشک سیاه و مکمل مشک تشکیل می شود، یک نت ناب و هنرمندانه که تعادل درونی و شادابی عمیقی در شما ایجاد خواهد شد.

 قیمت دیور جادور در عطر فرید: از ۱۰ تا ۲۹ هزار تومان

معمولا محصولات دیور جادور در بازار کمتر از ۸ میلیون تومان به فروش نمی رسند؛ همچنین در برخی از فروشگاه هایی که تضمین اصالت صد درصدی میدهند با قیمت بالای ۱۱ میلیون تومان مواجه خواهید شد.

با توجه به اینکه هزینه شیشه عطرها گاها از خود عطر بیش تر است، عطر فرید اسانس اورجینال و تاپ گرید این عطر را به ازای هر میل ۲۹ هزار تومان به فروش می رساند. به این ترتیب ۱۰۰ میل از این محصول را با بالاترین کیفیت و کمتر از نصف قیمت تهیه کنید. جهت سفارش به atrefarid.com مراجعه نمایید.

۳.    عطر لالیک مشکی نویر، تلخ و جذاب برای آقایان

برند لالیک مثل برند تام فورد است، اگر حتی کمی با دنیای عطر و ادکلن آشنا باشید نام آن را شنیده اید. لالیک مشکی نویر هم یک محصول جاودان برای عاشقان عطرهای تلخ مردانه است. این محصول در سال ۲۰۰۶ توسط ناتالی لارسن به همراه شیشه ای کلاسیک و ساده طراحی شده است.

– لالیک مشکی نویر چه بویی دارد؟

خرید لالیک مشکی نویر مناسب آقایانی است که شتابان به سمت اهداف خود هستند و می دانند که طعم شیرینی پیروزی از آن آنهاست. Encre Noire به معنای جوهر سیاه، بویی مرموز و عمیق به مردان مدرن امروزی می دهد و باعث میشود تا تمامی مردان سخت پسند این عطر را انتخاب کنند.

اگر طرفدار رایحه چوبی هستید این عطر را پیشنهاد میکنیم، نت های اولیه آن چوبی و تشکیل شده از چوب سرو است که رایحه ای آروماتیک را اهدا میکند. در نت دوم، رایحه خس خس هائیتی و شراب بوربن یک ترکیب گرم و دلنشین را در تن شما ایجاد می کند. پس از آن در نت های پایه، مشک و چوب کشمیر هماهنگی و هارمونی عجیبی در ذهنتان شکل می دهد.

قیمت لالیک مشکی نویر در عطر فرید: از ۱۰ تا ۲۹ هزار تومان

محصولات لالیک طرفداران بسیاری در دنیا از جمله ایران دارد و با توجه به افزایش شدید قیمت دلار، این عطر در بازار بین ۱.۸۰۰ تا ۵ میلیون تومان معامله می شود؛ درحالی که برای خرید لالیک مشکی نویر در عطر فرید می توانید هر میل را از ۱۰ الی ۲۹ هزار تومان در شیشه های ۱۰ تا ۱۰۰ میل تهیه نمایید.

وب سایت عطر فرید جایی است که میتوانید این عطر را سفارش داده و از آفر های ویژه این فروشگاه استفاده کنید.

۴.    بولگاری تایگر، عطری خنک برای آقایان سرزنده

بولگاری تایگار (تایگر) یک عطر خنک و مرکباتی محصول سال ۲۰۱۶ از برند بولگاری است که الهام بخش آن حیوان ببر به همراه شجاعت آتشین، قدرت عمل و قدرت ذهنی اوست. روی درب بطری آن نیز یک سنگ به نام چشم ببری قرار داده شده شبیه به چشم این حیوان است.

– عطر بولگاری تایگار چه بویی دارد؟

هدف سازنده این عطر یعنی ژاک کاوالیه مردان سخت کوش و پر انرژی هستند که به هیچ اجازه نمی دهند مانع رسیدن آنها به اهدافشان شود. آکورد های کهربایی و مرکباتی این عطر یک حالت تضاد و پارادوکسی دارد و از نت های آبشاری و گریپ فورت استفاده می کند.

اسانس های ترکیب کننده این عطر شامل لیموترش، روایح چوبی و آمبروکسان است.

قیمت بولگاری تایگر در عطر فرید: از ۱۹ تا ۲۹ هزار تومان

قیمت های متفاوتی برای این عطر در وب سایت ها و فروشگاه های عطر به چشم می خورد که از ۱۸ میلیون تا ۲۹ میلیون تومان متغیر است. عطر فرید اسانس های صددرصد اورجینال این محصول را با قیمت استثنایی ۱۹ هزار تومان برای هر میل از این عطر در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که می توانید آن را از وب سایت عطر فرید خریداری نمایید.

۵.    بلک افغان ناسوماتو، عطر چوبی برای خانم ها و آقایان

پس از معرفی دو محصول زنانه و دو محصول مردانه، میپردازیم به عطرهای یونیسکس که برای هردو مناسب هستند.  گزینه اول این لیست عطر شناخته شده و بسیار معروف بلک افغان است که یکی از شاهکار های برند ناسوماتو می باشد. ناسوماتو همیشه طراحی های خاصی برای عطرهایش دارد و در این محصول نیز میتوانیم ظرافت و عمق طراحی آن را درک کنیم.

– بلک افغان ناسوماتو چه بویی دارد؟

عطر بلک افغان ناسوماتو شروعی معنوی و عمیق دارد که ناشی از بوی گیاه شاهدانه و نت های سبز آن است. پس از فرو رفتن به یک خلسه روحانی و آرامش بخش، نت های میانی متشکل از قهوه، نت های چوبی و تنباکو به شما می پیوندند. تلخی قهوه و بوی اسموکی این عطر به خوبی حس شادابی را منتقل می کند.

پس از آن در نت های پایانی، بخور خوشبو و چوب عود را شاهد هستیم که امنیت درونی و آرامش باقی روز شما را تامین می کنند، مثل اینکه به یک جلسه مدیتیشن رفته باشید.

قیمت بلک افغان ناسوماتو در عطر فرید: ۲۵ هزار تومان

بلک افغان عطری مشهور و معروف است که تعداد نسخه های تقلبی آن در بازار شاید از نسخه های اورجینال خود کارخانه بیشتر باشد! به هر حال، قیمتی که برای این محصول مشاهده میشود بین ۶ الی ۹ میلیون تومان است و شما خواننده گرامی میتوانید اسانس بلک افغان ناسوماتو را با هر میل ۲۵هزار تومان دریافت کنید.

۶.    پرفیوم د مارلی کالان، عطری شرقی برای بانوان و آقایان

د مارلیک الان یک عطر فرانسوی است که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد. بسیاری از مراکز فروش پرفیوم در مارلی کالان آن را عطر مردانه شناخته معرفی کرده اند اما امروزه در سطح شهر خانم های بسیاری از این عطر برای مجالس مختلف و استفاده روزمره استفاده می کنند.

– پرفیوم د مارلی کالان چه بویی دارد؟

بعد از خرید پرفیوم د مارلی کالان با اولین پاف یک شروع قوی از ادویه ها و روایح شیرین پرتقال خونی مشام شما را پر می کند که وجود ادویه ها، تلخی و تندی آن را تنظیم می کند. پس از مدتی بوی آن ملایم تر شده و می توان رایحه اسطوخودوس و چوب را از آن دریافت کرد. در نت میانی و پایه، یک رایحه شیرین از شکوفه پرتقال است که به همراه ادویه و رایحه چوبی تکمیل میشود.

قیمت پرفیوم د مارلی کالان در عطر فرید: از ۱۰ تا ۲۹ هزار تومان

قیمت د مارلیک الان در مراکز خرید و فروش عطر از ۹ میلیون تا ۱۳ میلیون متغیر است که آن را جزء عطرهای متوسط رو به لاکچری قرار می دهد. عطر فرید به عنوان ارائه دهنده اصلی ترین اسانس های عطر ایران، قیمت هر میل از این عطر را بسته به نوع کیفیت از ۱۰ تا ۲۹ هزار تومان به فروش می رساند.

۷.    تام فورد توباکو وانیل، عطری گرم و اغواکننده برای آقایان و بانوان

نام تام فورد به عنوان یکی از برترین برندهای عطر جهان، در هر دسته بندی از عطرها به چشم می خورد. اگر به دنبال یک عطر یونیسکس جذاب، گرم و شیرین هستید خرید تام فورد توباکو وانیل یکی از بهترین پیشنهادهای ماست.

تام فورد توباکو وانیل چه بویی دارد؟

در رایحه ابتدایی این عطر تنباکو و نت های تند اسپایسی اصلی ترین بویی است که به مشام می رسد و انرژی زیادی به همراه ملایمت وانیل به صاحب عطر می دهد. در نت های میانی این عطر نیز شکوفه تنباکو، پوست کاکائو و وانیل یک ترکیب جذاب و شیرین را به شما هدیه می کند. در آخر پس از گذشت مدتی طولانی، نت های آخر این عطر متشکل از میوه های خشک شده و رایحه های جنگلی شما را تا انتهای روز همراهی می کنند.

اسانس عطر تام فورد توباکو وانیل tom ford Tobacco Vanille

اسانس عطر تام فورد توباکو وانیل tom ford Tobacco Vanille

قیمت تام فورد توباکو وانیل در عطر فرید: از ۱۰ تا ۲۹ هزار تومان

میدانید که تام فورد همیشه جزء عطرهای لاکچری به حساب می آید و در این محصول نیز با قیمت های بالای از ۱۴ تا ۲۰ میلیون تومان مواجه هستیم. عطر فرید اسانس اورجینال و ماندگار این عطر را دقیقا مشابه بوی ادکلن کارخانه با قیمت ۱۰ تا ۲۹ هزار تومان در ۳ کیفیت متفاوت ارائه می کند.

اصلی ترین اسانس های عطر را از عطر فرید بخواهید

عطرفرید با بیش از ۱ دهه فعالیت حرفه ای در ارائه اسانس های عطر اورجینال در ایران، یکی از شناخته شده ترین مراکز برای تهیه عطرهای لاکچری مثل تام فورد توباکو وانیل، بلک افغان و اورتوپاریسی مگامار می باشد. شما عزیزان می توانید محصولات مدنظر خود را با تخفیف ویژه از وب سایت عطر فرید سفارش دهید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=302740

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 0
📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.