آموزش رنگ و مش و کاشت ناخن در آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی

آموزش رنگ و مش و کاشت ناخن در آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 65

سرخط اخبار اقتصادی

سلفی افسردگی از راه می رسد متقاضیان آزمون استخدامی دولتی ۱۴۰۳ بخوانند + جزییات مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد توقیف خودروی حامل سلاح در لرستان توضیح سخنگوی شهرداری تهران درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران هوش مصنوعی، ضربان قلب مرگ‌بار را تشخیص می‌دهد پیش بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ / زمان خرید خانه است؟ چشم انداز توسعه هوش مصنوعی در پادشاهی عربی سعودی سلاح ورزی: ترقی معکوس کرده‌ایم! در کدام محله‌ها اجاره خانه ارزان‌تر است؟ + جدول قیمت هوش مصنوعی جدید گوگل می‌تواند سیلاب‌ها را تا ۷ روز زودتر پیش‌بینی کند همه چیز در مورد وام خرید لوازم خانگی در سال ۱۴۰۳ + جزییات ادعای بایدن در مورد به رسمیت شناخته شدن اسرائیل اظهارات جدید روحانی در مورد گرانی بنزین وزیر کار: قانون نگفته حقوق کارگران عین تورم باشد دلار ۷۷ هزار تومانی در راه است؟ احتمال لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس این مواد غذایی پوست شما را کم آب می کنند! اعلام شهرهای آماده پذیرش مسافر تولید پژو پارس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گلکسی M۵۵ سامسونگ با قیمت عجیب معرفی شد نفت گران شد سند برش استان خوزستان رونمایی شد!


31
آموزشگاه مراقبت زیبایی و آرایشگری کژال شعبه جردن با مدیریت خانم نازنین ربانی زیر نظر موسس و بنیانگذار برند کژال سرکار خانم مژگان کوشش در حال فعالیت است.
آموزش رنگ و مش و کاشت ناخن در آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی
  • کد خبر : 50669
  • 25 آبان 1400
آموزش رنگ و مش و کاشت ناخن در آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی
آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی با بیش از 25 سال سابقه در زمینه آرایشگری و زیبایی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در سه سطح پایه، تخصصی و فوق تخصصی نموده است.

رنگ و مش

همانطور که میدانیم رنگ کردن موها باعث تغییر در چهره و ظاهر شخص میشود. انتخاب رنگ مناسب با توجه به سن، چهره، رنگ چشم و رنگ پوست صورت انجام می گیرد. با رنگ کردن موها می توان زیبایی آنها را تضمین کرد. برای انجام این کار فقط انتخاب رنگ کافی نیست و شناخت رنگ ها و آموزش ترکیب کردن رنگ موها با همدیگر نیز اهمیت خیلی زیادی دارد. رنگ موها انواع مختلفی دارند از جمله رنگ های دائمی، نیمه موقتی و موقتی که با توجه به سلیقه مشتری انتخاب و استفاده می شوند.

آموزش رنگ و مش

آموزش مبتدی رنگ مو و مش شامل سرفصل های ذیل است:

  • رعایت ایمنی و بهداشتی در محیط کار

  • آموزش حرفه ای ترکیب رنگ مو ها

  • آموزش دکلره مو

  • ریشه گیری روی رنگ تیره

  • ریشه گیری موی سفید

  • آموزش رنگ مو کامل

  • مش کلاهی

  • لایت با فویل یا سوئیت مش

  • آموزش هایلایت و لولایت

  • رنگساژ روی موی دکلره و دکوپاژ شده

رنگ و مش موی سر

 همانطور که پیشتر گفته شد مش کردن موی سر شیوه ای از رنگ کردن است که در آن تارهایی از موی سر رنگی متضاد با رنگ زمینه پیدا می کنند. اثر مش کردن بر زیبایی ظاهری بسیار زیاد است به همین دلیل بسیاری از آرایشگران در این زمینه به ایجاد تنوع روی آورده اند. آموزش رنگ و مش هم به صورت مبتدی و هم پیشرفته آموزش داده می شود. مش به طور کلی به چند دسته اصلی تقسیم می شود که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

هایلایت

هایلات مخصوص بانوانی است که تمایل دارند رنگ زمینه ی موهای خود را حفظ کنند. در این روش لایه هایی از مو سه درجه روشن تر از رنگ زمینه اصلی می شود. به علت عدم نیاز به رنگ کردن کل موهای سر، در این نوع مش آسیب دیدگی موها در حداقل ممکن قرار دارد.

هایلایت مو

لولایت

منظور از مش لولایت ایجاد لایه های تیره بر روی زمینه روشن است. در لولایت تارهای مو به اندازه ۳ درجه تیره تر از رنگ زمینه می شوند.

فریزینگ

این نوع از مش مخصوص بانوانی است که تمایل دارند به طور کلی موهای خود را روشن یا تیره کنند.

سان لایت

در مش سان لایت ریشه های مو روشن می شود اما ساقه مو تیره با بدون تغییر باقی می ماند.

مون لایت

در مش مون لایت برخلاف سان لایت ریشه های مو تیره و ساقه مو روشن می شود. رنگ و مش جدید

چگونه باید یک رنگ موی خوب را بشناسید؟

در انتخاب رنگ مو قبل از همه توجه کنید که  محصولاتی را بخرید که دارای استاندارد وزارت بهداشت هستند. رنگ‌هایی که به‌صورت کیلویی و بدون بسته‌بندی در بعضی از مراکز یا مغازه‌ها به فروش می‌رسند قابل اعتماد نیستند بنابراین توصیه می‌شود از مصرف آنها خودداری کنید.

همچنین ممکن است فرد نسبت به رنگ مو حساسیت داشته باشد که در این صورت باید به متخصص پوست مراجعه کند. بنابراین بهتر است پیش از استفاده از رنگ مو از لحاظ نداشتن آلرژی آن را آزمایش کنید. به دستورات بروشور محصول برای انجام این آزمایش توجه کنید. مقدار اندکی از رنگ مو را پشت گوشتان آزمایش کنید، اگر پس از ۲روز نشانه‌های آلرژی مانند خارش، سوزش و قرمزی ظاهر نشد، تا حدی می‌‌توانید مطمئن باشید که به رنگ مو حساسیت ندارید.

آشنایی با کاشت ناخن

اکثر بانوان تمایل دارند برای جذابیت هر چه بیشتر دست ها و همچنین داشتن ناخن های زیبا از تکنیک کاشت ناخن استفاده کنند. این کار افزون بر جذابیت می تواند برای کسانی که دارای ناخن های بد فرمی هستند و یا عادت به جویدن ناخن دارند بسیار  مطلوب باشد. این عمل شیوه ای برای تصحیح و زیبایی ناخن ها می باشد. در این شیوه ناخن ها با به کارگیری مواد متنوع که بر روی ناخن قرار می گیرد شکلی زیبا پیدا می کنند و با توجه به سلیقه شخص می تواند کوتاه ، متوسط یا بلند باشد. این تکنیک اقسام متنوعی دارد که با توجه به هزینه ای که قرار است شخص بپردازد و نوع سلیقه ای که دارد نوع آن را انتخاب می کند. این کار بسیار حساس می باشد پس بهتر است این کار توسط متخصصین انجام گیرد تا ناخن ها دستخوش  اقسام عفونت ها و قارچ ها نشود.در آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی آموزش کاشت ناخن در دوره های مبتدی و پیشرفته آموزش داده میشود.

سرفصل های دوره مبتدی و پیشرفته کاشت ناخن

  • معارفه و آشنایی با ساختمان ناخن

  • مانیکور و پدیکور خشک و تر

  • اکسپرس مانیکور (سالنی)

  • اسمارت مانیکور و ایجاد قاب

  • ژلپولیش ناخن طبیعی (ژلیش)

  • نحوه صحیح تیپ گذاری و آماده سازی بدون آسیب به ناخن طبیعی

  • موادگذاری انواع کاشت: طبیعی / هلویی / میکس / کاور

  • سوهانکشی سرعتی و اصولی

  • ایجاد قاب برای ناخن و لاک ژل زدن از زیر کوتیکول

  • اینتریور دیزاین: گل خشک، مرمریت، سیلک، آکریل، تور، گرانیتی، پولک

  • ترمیم / شناخت عوامل لیفت مواد / ترمیم شکستگی ناخن

  • کاشت بدون سوهان کشی(قالب / دوآل سیستم)

معرفی انواع روش های کاشت ناخن

برای کاشت ناخن روش های متنوعی وجود دارد که عبارتند از:

  • قالبی

این روش جزء رایج ترین نوع کاشت به حساب می آید. در این روش مواد کاشت بر روی ناخن مصنوعی واقع می شود و پس از آن مواد ضد قارچ بر روی ناخن های طبیعی  قرار داده می شود و در پایان ناخن مصنوعی را روی ناخن اصلی قرار می دهند و طی مدت زمان معینی به آن نیرو وارد می نمایند تا به خوبی بچسبند. این نوع کاشت نیازی به سوهان کشی ندارد پس از مدت زمان اندکی به بیانی ناخن هوا می گیرد.

  • پودری

یکی از انواع  روش های کاشت ناخن، کاشت پودری است. این روش از نظر جذابیت و استقامت نسبت به دیگر روش ها در جایگاه نخست واقع شده است. در این نوع کاشت نخست ناخن مصنوعی که همان تیپ می باشد در ابتدا به ناخن طبیعی چسبیده می شود و به اندازه  مورد نظر کوتاه می شوند. بعد از آن مواد به ضد قارچ و در پایان به مواد کاشت در هم آمیخته می شوند. پس  پایان کار ناخن ها بایستی به صورت مرتب و با حوصله بسیار سوهان کشی شوند. به همین جهت این شیوه به اشخاصی که زمان و حوصله کافی ندارند به هیچ عنوان پیشنهاد  نمی شود چرا که این روش معمولا زمان بر است.

  • ژله ای

مواد ژله ای را می توان به شکل آماده تهیه نمود. در این روش پس از ضد قارچ مواد ژله ای را بر روی ناخن ها می گذارند بعد از آن برای اینکه مواد روی ناخن به سرعت خشک شود دست را دستگاه UV قرار می دهند. نحوه کاشت ژله ای با پودری تقریبا یکی است و تفاوت آنها فقط در مواد به کار برده شده در آنها   است.

  • میکس

از دیگر انواع روش های کاشت ناخن می توان به میکس اشاره نمود. همانگونه که از نام آن مشخص است تلفیقی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای می باشد. در این شیوه پس از ضد قارچ کاشت پودری صورت می گیرد. پس از سوهان کشی تنها رویه ای از ژله را بر روی ناخن می گذارند و آن را درون سیستم UV خشک می کنند.

نکات ایمنی پس از کاشت ناخن

بعد از کاشت ناخن بایستی نکات مهمی رعایت شود که عبارتند از:

  • بهتر است از برخورد دست ها با اشیا آلوده و کثیف خودداری نمایید.
  • بایستی حتی الامکان مراقب ناخن ها بود تا ضربه ای به آنها وارد نشود.
  • در امور روزانه مخصوصا در زمان به کارگیری از مواد شوینده و آب تا جایی که امکان دارد از دستکش بایستی استفاده کرد.
  • در زمان کار با مواد شیمیایی و حلال بدون استفاده از دستکش بایستی به شدت خودداری نمود.
  • حضور در استخر ها می تواند سبب تشدید احتمال ایجاد امراض قارچی در بخش ناخن های کاشته شده شود.

علل به کارگیری کاشت ناخن

کاشت ناخن در شهرهای مختلف کشور ایران  بسیار همه گیر شده است. افرادی که به کاشت  روی می آورند دلایلی برای انجام این کار دارند. نداشتن ناخن و جذاب تر شدن ناخن ها یکی از دلایل این کاشت می باشد. ولی اکثر اشخاصی که از این شیوه استفاده می کنند که ناخن های طبیعی آنها رشد مطلوبی ندارند.

دلایل کاشت متنوع می باشد بعضی برای زیبایی بعضی دیگر به علت مسائل مربوط به ناخن ها، به عنوان مثال برای پوشش دهی ناخن هایی که رنگ و رویی جذاب ندارند. به کارگیری از این ناخن ها برای بانوانی که ناخن های شکننده ای دارند و نیز کسانی که عادت به جویدن دارند بسیار مطلوب می باشد زیرا که مانع این کار می شود. این ناخن ها در سایز های مختلف و در رنگ های زیبا و متنوعی موجود می باشند. برای این کار بایستی به فاکتور های بسیاری توجه کرد، لوازم و مواد کاشت را بایستی شناخت و اگرچه تصمیم به انجام این کار را داشتید بایستی تحت نظر متخصصان این کار صورت گیرد.

چه اشخاصی به هیچ وجه نباید کاشت ناخن انجام دهند؟

افرادی که دارای بیماری های عفونی یا قارچی هستند به هیچ عنوان کاشت ناخن پیشنهاد نمی شود چرا که با این عمل سبب می شوند تا بیماری آنها تشدید شود و پیشرفت آن از چشم شخص دور بماند.

ترمیم کاشت ناخن چند وقت یکبار می باشد؟

ترمیم کاشت ناخن در اشخاص مختلف متفاوت  است زیرا که این عمل بستگی به سرعت رشد  ناخن ها دارد. ناخن جدید همواره میان ۴ تا ۸ هفته دوام دارد و بعد از آن احتیاج به ترمیم دارد‌.

آموزشگاه آرایشگری زنانه نازنین ربانی

 حتما شما هم جز افرادی هستید که به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای عالی در شهر تهران برای گرفتن مدرک دیپلم آرایشگری زنانه فنی حرفه ای میگردید. آموزشگاه مراقبت زیبایی و آرایشگری کژال شعبه جردن با مدیریت خانم نازنین ربانی زیر نظر موسس و بنیانگذار برند کژال سرکار خانم مژگان کوشش در حال فعالیت است.این آموزشگاه با ارائه ۵۸ رشته آرایشگری زیر نظر بهترین اساتید فنی حرفه ای با سابقه ۲۵ سال در حال فعالیت است.سرکار خانم کوشش استاندارد نویس چندین رشته ار قبیل آرایش دائم هستند. اساتید آموزشگاه کژال همه با تجربه و در عین حال به روز هستند و تمامی مراحلی را که یک مدرس باید طی کند طی کرده اند.

هنرجویان به راحتی می توانند در دوره های آموزشگاه با مدیریت حرفه ای خانم ربانی ثبت نام کنند و مدارک بین المللی فنی حرفه ای خود را در ۵۸ رشته دریافت کنند.نازنین ربانی از مبتدی تا مدرسی در کنار هنرجویان می ماند تا با مدارک کژال زیر نظر فنی حرفه ای وارد بازار کار شوند. با گذراندن دوره در کژال فورا به دستیاری استادان معرفی می شوید و مستقل می شوید. دوره ها در مجموعه با توجه به بودجه مالی افراد و پیش زمینه شغلی آنها دسته بندی شده می توانید با دوره فشرده یک روزه رفع اشکال کنید و حتی با هزینه بسیار کم مطالب موثر و نکات مهم را یاد بگیرید.با دوره های خصوصی می توانید در کنار استادتون صفر تا صد پیشرفت کنید. و وقت کلاس فقط برای نقاط قوت و ضعف شما صرف بشه وبتوانید هر روز مدل زنده داشته باشید و کلاسهای نیمه خصوصی با بودجه متوسط در عین حال بسیار پر بار و چندین استاد متفاوت که مرتب با شما در کلاس حضور دارند و هر روز مدل زنده خواهید داشت.

آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه آرایشگری و زیبایی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در سه سطح پایه، تخصصی و فوق تخصصی نموده که شما عزیزان با توجه به شرایط تان مالی و شغلی و کاری تان می توانید انتخاب کنید که در دوره های عادی و یا فشرده شرکت کنید و پس از گذراندن دوره مربوطه مدرک دیپلم آرایشگری را کسب کنید.

آدرس: تهران، جردن، بلوار گلشهر ، پلاک ۲۰، واحد یک

تلفن ثابت: ۰۲۱۲۲۰۱۰۶۹۲

تلفن همراه: ۰۹۱۲۵۰۸۰۰۴۹

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=50669

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. از اینستاگرام سالن زیبایی nazaninrabani میشه نمونه کارهای عالیشون را دید:
    https://www.instagram.com/nazaninrabanii/
    ممنونم از شما

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.