بهترین ناشران کتاب کمک آموزشی برای کنکوری ها

بهترین ناشران کتاب کمک آموزشی برای کنکوری ها
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 110

سرخط اخبار اقتصادی

فولاد خوزستان؛ رکوردار تولید و فروش محصولات فولادی در سال گذشته پیش‌بینی چشم‌انداز بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳ بزرگترین واردکننده فولاد چگونه در تولید فولاد از ایتالیا و فرانسه هم سبقت گرفت؟ ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنید خبر خوب برای بانوان تبریزی برخورد قوی‌ترین طوفان خورشیدی ۷ سال اخیر به زمین تولید تصاویر هوش مصنوعی با ۳۰ برابر سرعت بیشتر برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است توصیه مهم به خریداران طلا / طلای دست دوم نخرید! قیمت دلار ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان شد / نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان چقدر است؟ + جدول بازخوانی اقتصاد ایران در سالی که گذشت؛ بازار مسکن غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز تردد به استان مازندران ممنوع شد ریزش سنگ در جاده چالوس + فیلم هشدار مهم درباره استفاده از کارت بانکی کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس کشف‌هایی که تاریخ ایران را جابه‌جا کرد خبر مهم برای خریداران پژو پارس تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند نرخ جدید سود بین بانکی اعلام شد + جدول استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس


40
قطعا داشتن کتاب کمک درسی برای کنکور اهمیت بسیار زیادی دارد. نمی‌توان گفت به راحتی از هر انتشاراتی می‌توانید کتاب‌های کنکوری را تهیه کنید. قطعا برای تهیه کردن کتاب‌های کنکوری باید وقت زیادی را صرف کنید و بهترین منابع را پیدا کنید.
بهترین ناشران کتاب کمک آموزشی برای کنکوری ها
  • کد خبر : 123966
  • 29 خرداد 1401
بهترین ناشران کتاب کمک آموزشی برای کنکوری ها
برای به دست آوردن بهترین منابع باید تحقیقات مناسبی را در این حوزه انجام دهید. انجام تحقیق در رابطه با یک منبع آموزشی مخصوصا منابع کنکوری کار بسیار مشکلی است. علت اصلی این موضوع این است که این مراکز تبلیغات فوق‌العاده‌ای را برای خودشان می‌کنند و نمی‌توان به همین راحتی به هر کدام از آن‌ها اعتماد کرد. اگر شما هم قصد دارید که اطلاعات خودتان را در این زمینه افزایش دهید با ما همراه باشید.

۵ مورد از ناشران کتاب کمک درسی برای کنکور

خوب! بدون مقدمه‌چینی بیشتر بهتر است که به سراغ اصلی‌ترین ناشرانی که بهتر است کتاب‌های کنکوری خودتان را از آن‌ها تهیه کنید برویم. این ناشران عبارت‌اند از:

انتشارات گاج

بانک کتاب گاج از بهترین کتب کنکوری است که در کشور دارای طرفداران زیادی است. موسسه گاج بیش از ۱۵ سال سابقه کار دارد. این موسسه همواره سعی دارد با خلاقیت و نوآوری بهترین محصولات را به مشتریان خود تحویل دهد. این موسسه خدمات مختلفی را علاوه بر منابع کنکوری به دانشجویان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. به عنوان مثال می‌توان به آزمون‌های سراسری و اپلیکیشن‌های تلفن‌همراه اشاره کرد. 

علاوه بر خدمات آموزشی موسسه گاج یک بانک کتاب فوق‌العاده مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که استفاده از آن‌ها می‌تواند شما را چند قدم به سمت جلو ببرد. شما می‌توانید تمام نیازهای خودتان را از طریق این منبع آموزشی برطرف کنید.

خیلی سبز

موسسه خیلی سبز کار خود را با انتشار اولین کتاب در سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در سال ۱۳۸۷ خیلی سبز نام گرفت. انشارات خیلی سبز به خاطر کتاب‌های زیست با کیفیت خود توانست فروش فوق‌العاده‌ای را داشته باشد. امروز بسیاری از دانش‌آموزان و پشت‌کنکوری‌ها از کتاب‌های منتشر شده توسط این انتشاراتی استفاده می‌کنند. خیلی سبز برای گروه تجربی مخصوصا در ارائه بهترین منابع زیست کنکور پیشرو است.

اگر علاقه‌مند به خرید کتاب‌های کمک‌درسی و درسی و البته کنکوری هستید بهتر است که خیلی سبز را امتحان کنید. در طول سال‌های فعالیت خود خیلی سبز کتاب‌های مختلفی را منتشر کرده است. به عنوان مثال می‌توان به آموزش شگفت‌انگیز، ماجراهای من‌ودرسام و فصل آزمون اشاره کرد. 

در طول این سال‌ها دانشجویان موفق زیادی را از نزدیک دیده‌ایم که از طریق کتاب‌های خیلی سبز توانسته‌اند کنکور خودشان را با موفقیت پشت سر بگذارند. اگر کنکوری هستید حتما خرید کتاب‌های خیلی سبز را در لیست منابع خودتان قرار دهید تا بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورید. البته خلیل سبز کتاب‌های تیزهوشان مناسبی را ارائه کرده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

انتشارات مبتکران

ناشر کتاب کمک درسی

از جمله دیگر انتشارات مفید که می‌توانید از محصولات آن می‌توانید به عنوان کتاب کمک درسی برای کنکور استفاده کنید مبتکران است. این موسسه بسیار قدیمی است و می‌توان گفت که یکی از قدیمی‌ترین منتشرکنندگان کتاب‌های کنکوری است. کتاب‌های مبتکران در انواع مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که استفاده از هر کدام از این کتاب‌ها مزایا و معایب مربوط به خود را دارد. 

تا کنون مبتکران توانسته بیش از ۳۲۰۰ کتاب مفید به بازار عرضه کند. کتاب‌های مبتکران در زمینه‌های مختلفی مانند المپیاد کاربرد دارد و می‌توان از آن برای منبع در این زمینه‌ها استفاده کرد.

انتشارات مهر و ماه

کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات مهروماه معمولا کتاب کمک درسی برای کنکور هستند. معمولا همیشه از این کتاب‌ها به دلیل خلاقیت به کار رفته در طراحی آن‌ها یاد می‌شود. این موسسه از سال ۱۳۸۴ با هدف ارتقاء سطح آموزش دانش‌آموزان کشور شروع به فعالیت کرد. موسسه مهر و ماه توانست با خلاقیت‌های خود به طور شگفت‌انگیزی به پشت کنکوری‌ها کمک کند.  این انتشارات از منتخب ترین نشرهای ارائه دهنده بهترین منابع ریاضی برای تجربی ها است.

از جمله اصلی‌ترین این خلاقیت‌ها می‌توان به کتاب‌های لقمه اشاره کرد. این مجموعه از کتاب‌ها با وجود کوچک بودن محتوا کاملی را به دانش‌آموزان ارائه می‌کنید و می‌تواند برایتان مفید باشد. بعد از گذشت ده سال از شروع تاسیس موسسه مهر‌وماه، این موسسه توانسته به یکی از بهترین منابع آموزشی در ایران تبدیل شود. از این رو اگر به  دنبال کتاب کمک درسی برای کنکور هستید سری به محصولات این انتشاراتی بزنید.

نشر الگو

 هدف اصلی این نشر ایجاد یک فضای علمی برای دسترسی به منابع علمی مناسب بوده است. هم‌چنین برنامه‌ریزی این مجموعه برای ایجاد عدالت آموزشی در بین دانش‌آموزان است. به عبارت درست نشریه الگو سعی دارد در بین تمامی دانش‌آموزان کشور یک فضای کاملا عادلانه ایجاد کند. 

از سال ۱۳۸۴ تا کنون نشر الگو توانسته بهترین منبع برای کسانی باشد که به دنبال خرید کتاب کمک درسی برای کنکور هستند. بهتر است اگر منابع آموزش خودتان را تهیه کرده‌اید حتما کتاب‌های تست این مجموعه نیز تهیه کنید تا نتیجه بهتری را در آزمون‌های خودتان به دست بیاورید.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد به طور کلی به ۵ ناشر کتاب کمک درسی برای کنکور پرداخته شود. در صورتی که هر کدام از منابع گفته شده را تهیه کردید می‌توانید از مزایا و معایب آن برخوردار شوید. هر کدام از موارد گفته شده می‌تواند به شما برای سطح علمی خودتان برای کنکور کمک کند. اگر از مطالعه این مقاله لذت بردید در بخش نظرات انتقادها و پیشنهادهای خودتان را با ما در میان بگذارید. شاد و موفق و پیروز باشید.

منبع خبر

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=123966

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. paytakhteketab
    آدرس: تهران – خیابان انقلاب – خیابان ۱۲ فروردین – کوچه نوروز – پلاک ۹
    تلفن تماس: ۶۶۴۸۳۸۳۸ ۰۲۱

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.