آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 0

سرخط اخبار اقتصادی

راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال توافق شهرداری با دانشگاه امام حسین برای رصد حریم شهر تهران رقص بازارها در سقف/ مچ دلار و طلا می‌خوابد؟ فولاد خوزستان؛ رکوردار تولید و فروش محصولات فولادی در سال گذشته پیش‌بینی چشم‌انداز بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳ بزرگترین واردکننده فولاد چگونه در تولید فولاد از ایتالیا و فرانسه هم سبقت گرفت؟ ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنید خبر خوب برای بانوان تبریزی برخورد قوی‌ترین طوفان خورشیدی ۷ سال اخیر به زمین تولید تصاویر هوش مصنوعی با ۳۰ برابر سرعت بیشتر برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است توصیه مهم به خریداران طلا / طلای دست دوم نخرید! قیمت دلار ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان شد / نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان چقدر است؟ + جدول بازخوانی اقتصاد ایران در سالی که گذشت؛ بازار مسکن غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز تردد به استان مازندران ممنوع شد ریزش سنگ در جاده چالوس + فیلم هشدار مهم درباره استفاده از کارت بانکی کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس کشف‌هایی که تاریخ ایران را جابه‌جا کرد خبر مهم برای خریداران پژو پارس


63
آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای - آموزشگاه تعمیرات موبایل - آموزش تعمیرات موبایل در تهران - آموزشگاه مهیا موبایل
آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای
  • کد خبر : 31972
  • 11 مهر 1400
آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای
مهیا موبایل با سابقه بیش از ۱۴سال در حوزه آموزش تعمیرات موبایل به کارآموزان خود آموزش می دهد که چگونه باکمترین هزینه و امکانات گوشی موبایل را تعمیر کرده و بتواند وارد بازارکارشده و درآمدزایی کنند. آموزشگاه مهیا موبایل با برگزاری دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل تمامی آموزش های سخت افزار و نرم افزار موبایل را در یک دوره جامع و کامل آموزش می دهد. این آموزشها شامل آموزش آیفون، سامسونگ، هوآوی و… می باشد.

آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای مهیا موبایل

آموزش تعمیرات موبایل یک دوره کاملا تخصصی در مورد تعمیرات موبایل می باشد که فقط مراکزی که زیرنظر سازمان فنی حرفه ای هستند و از این مرکز مجوز رسمی دریافت کرده باشند می توانند این دوره را برگزار کنند. و در پایان آموزش تعمیرات موبایل به کارآموزان خود مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای ارائه دهند جهت کسب اطلاعات بیش تر آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای مهیا موبایل روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش تعمیرات موبایل در تهران

شرایط دریافت مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل:

ابتدا باید علاقه مندان به دریافت مدرک فنی حرفه ای در یکی از آموزشگاه های دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای ثبت نام کنند و با گذراندن دوره تعمیرات موبایل (حتما دقت کنند باید دوره تعمیرات موبایل را کامل سپری کنید) از طریق آموزشگاه مربوطه به سازمان فنی حرفه ای کشور جهت اخذ گواهینامه آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای معرفی شده و با شرکت در آزمون های این سازمان و قبولی در هر دو آزمون و کسب نمرات قبولی از طرف سازمان فنی حرفه ای برای کارآموز شرکت کننده در آزمون مدرک بین المللی آموزش تعمیرات موبایل صادر می گردد.

مزایای مدرک دوره تعمیرات موبایل فنی حرفه ای:

سازمان فنی حرفه ای معتبرترین مرکز آموزش فنی در کشور می باشد که مسئولیت برگزاری دوره های فنی برای علاقه مندان به رشته های مختلف را برعهده دارد تمامی مراکز آموزشی باید حتما از سازمان فنی حرفه ای مجوزهای لازم را برای برگزاری دوره تعمیرات موبایل را اخذ کنند. بدیهی است صدور گواهینامه توسط بهترین سازمان آموزش فنی کشور از بیش ترین اعتبار در داخل و خارج از کشور برخوردار می باشد. از ویژگی های مهم این مدرک میتوان به قابل ترجمه بودن آن اشاره کرد. مدرک بین المللی فنی حرفه ای به دلیل قابلیت ترجمه در بیش تر کشورهای معتبرجهان اعتبار دارد و به همین دلیل یک مدرک بین المللی محسوب می شود. علاقه مندان به دریافت ویزای کار در کشورهای جویای کارمیتوانند با دریافت مدرک بین المللی آموزش تعمیرات موبایل و ترجمه کردن این مدرک جهت اخذ ویزای کار اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

بیش تر کسانی که در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شرکت میکنند قصد شروع و ورود به بازار کار و کسب درآمد دارند به همین منظور بعد از آموزش مهارت تعمیرات موبایل نیاز به سرمایه اولیه برای شروع به کسب و کار را دارند لازم به ذکر است یکی از ویژگی های دیگر این مدرک دریافت وام اشتغال زایی می باشد. علاقه مندان میتوانند با دریافت مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل جهت دریافت وام اشتغال زایی اقدامات لازم را انجام دهند. بعد از دریافت وام اشتغال و با اجاره کردن مغازه برای دریافت جواز کسب نیز میتوانند از این مدرک استفاده کنید.

مهمترین مدرک جهت دریافت جواز کسب گواهینامه فنی حرفه ای تعمیرات موبایل می باشد که با ارائه آن به سازمان مربوطه دریافت جواز کسب راحت تر صورت می گیرد. مدرک بین المللی آموزش تعمیرات موبایل نشان دهنده گذراندن دوره تعمیرات موبایل در یک آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و داشتن استانداردهای مهارتی لازم جهت کار و استخدام در شرکت های معتبر می باشد همه شرکت های معتبر تعمیرات موبایل جهت استخدام کادر تعمیراتی خود حتما از شخصی که قصد استخدام دارند مدرک فنی حرفه ای می خواهند تا مشخص شود فرد جویای کار دوره تعمیرات موبایل را در آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای گذرانده است و در ضمن با نمرات عالی در آزمون فنی حرفه ای قبول شده است.

بیشتر بخوانید:

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور با برگزاری دوره تمعیرات موبایل نه تنها از سرفصل ها و مطالب آموزشی سازمان فنی حرفه ای پیروی می کند بلکه تمام آموزش های دوره تعمیر موبایل خود را مبتنی بر نیاز بازار کار برنامه ریزی کرده است و کارآموزان و علاقه مندان به رشته تعمیرات موبایل آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل را در یک دوره جامع و کامل زیر نظر سازمان فنی حرفه ای میگذرانند به این صورت که بعد از گذراندن این دوره نیاز به دوره دیگری ندارند و میتوانند شروع به درآمدزایی کنند.

آموزشگاه مهیا موبایل کارآموزان خود را بعد از گذراندن دوره تعمیرموبایل به سازمان فنی حرفه ای معرفی می کنند تا پس از کسب نمرات قابل قبول توسط فنی حرفه ای برای آن ها مدرک بین المللی آموزش تعمیرات موبایل صادر شود.

لازم به ذکر است کارآموزان آموزشگاه با آموزشی که طی دوره گذرانده اند با نظارت و کمک اساتید خود میتوانند گوشی موبایل تعمیر کرده و اجرت تعمیرات را خودشان دریافت کنند این امر باعث می شود تا شهریه دوره را طی دوره کسب کرده و از آموزش تعمیرات موبایل رایگان آموزشگاه مهیا موبایل بهره مند شوند.

جهت مشاهده رضایت کاراموزان، افتتاح مغازه، نحوه و کیفیت آموزشی و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیا موبایل و همچنین ثبت نام در دوره های این آموزشگاه می توانید به سایت و پیج اینستاگرام آموزشگاه مهیا موبایل مراجعه نمایید.

www.mahyamobile.com

www.instagram.com/mahya_mobile

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=31972

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 9
  1. منظور از تضمینی بودن دوره تعمیرات موبایل چیست؟

  2. سلام جناب آقای علی محمدی
    دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیا موبایل تضمینی میباشد یعنی تا زمانی که کاراموزان کاملا تمامی مطالب آموزش تعمیرات موبایل را در آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل یاد نگرفته باشند دوره تعمیرات موبایل برای آنها ادامه خواهد داشت.
    جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با آموزشگاه مهیا موبایل تماس بگیرید و یا شماره خود را جهت تماس مشاوران آموزشگاه ارسال نمایید.با تشکر

    • سلام مهیا موبایل عزیز

      مرسی که اطلاعات خوبی رو درباره دوره آموزش تعمیرات موبایل مهیا موبایل به اشتراک گذاشتی 💯

      با اقتصاد آفرین همراه باشید

  3. من تو آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل دوره تعمیرات موبایل گذروندم واقعا بی نظیر هستن. آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل رو با اساتید قویشون برگزار کردند.مهیا موبایل بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

  4. آموزش تعمیرات موبایل تو آموزشگاه مهیا موبایل بی نظیر بود پشتیبانی مهیا موبایل عالیه آموزش تعمیرات موبایل تو آموزشگاه مهیا موبایل بصورت عملی و کارگاهیه آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

  5. سلام، ممنونم از آموزشگاه مهیا موبایل که به من این فرصت را دادند تا بتوانم سخت کوشی و پیشرفت را یاد بگیرم. دوره تعمیرات موبایل این آموزشگاه بهترین دوره فنی بود که گذراندم.

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.