بالابر بیمار

بالابر بیمار
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 69

سرخط اخبار اقتصادی

ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار روزگاری تو در دهان همه ما بودی، وسوسه‌برانگیزِ جذاب ویدیوی حرص‌دربیاری که ساکنان تهران را سوژه کرد قیمت یورو امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ در بازار خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر! تورم ماندگار است؟ بازار روسیه منتظر اسباب بازی ایرانی کدام ویتامین به سلامت قلب کمک میکند؟ مقابله با زمین خواری در آستارا استفاده از تلگرام با هدف تروریسم ۳۰ مدل جدید از خودروهای نیسان تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه خواهند شد انتقاد مکرون از توافق تجاری اروپا و مرکوسور مرحله دوم جنگ قیمتی خودروهای برقی در بازار چین آغاز شد پوکو C۶۱ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد واتساپ امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD را فراهم می‌کند سدان لوکس ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون شد + جدول هیوندای توسان ۲۰۲۵ ، قوی تر آمد! + عکس درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش ثبت بیش از ۳ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در تهران ممنوعیت‌های شب‌های قدر تورم کدام استان بیشتر است؟ سازمان انرژی اتمی: هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در ارس مشاهده نشده است کیا K۴ جدید رسما رونمایی شد؛ واردات به ایران؟ قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد! + جدول


44
بالابر بیمار
  • کد خبر : 125023
  • 02 تیر 1401
بالابر بیمار
مراقبت از عزیزان سالخورده در خانه می تواند یک چالش باشد، به خصوص اگر آنها با تحرک دست و پنجه نرم کنند و به کمک بیشتری در رفت و آمد نیاز داشته باشند که در این مواقع “بالابر بیمار” می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد.

بالابر بیمار” یک وسیله ای است که توسط مراقبین برای انتقال ایمن بیماران استفاده می شود. می توان از آن برای بلند کردن بیماران از روی زمین یا روی تخت مراقبت های بهداشتی استفاده کرد.

این بالابر بیمار همچنین می تواند به سایر موارد مانند انقال بیمار از سطحی به سطح دیگر، مانند جابجایی از تخت به حمام یا صندلی کمک کند. مدل های مختلفی از جمله مدل هایی که به صورت دستی یا برقی کار می کنند در دسترس هستند. گزینه نشستن به ایستادن نیز وجود دارد.

استفاده از لیفت یا بالابر بیمار می تواند آسیب های گردن، کمر و شانه های رایج در بین مراقبین را از بین ببرد و در عین حال حمایت ایمن و محکم برای بیماران فراهم کند.

بالابر بیمار چیست؟

بالابر بیمار چیست؟

افرادی که با بی حرکتی زندگی می کنند می توانند به بالابر بیمار برای انتقال ایمن از مکانی به مکان دیگر با کمک مراقبان خود اعتماد کنند. بالابر بیمار یک ابزار حرکتی است که برای کمک به سالمندانی که مشکلات حرکتی دارند، بدون کمک شخص دیگری از رختخواب یا حمام خارج شوند.

بالابر بیمار یا بالابر هویر که به خاطر مخترع آن نامگذاری شده است، به عنوان بالابر بدن قابل حمل یا بالابر بیمار نیز شناخته می شود. بسته به نیاز کاربر و چیدمان اتاق، این دستگاه ها می توانند به صورت آزاد، روی چرخ ها یا روی دیوار یا سقف محکم شوند.

بالابر بیمار یا لیفت بیمار دارای انواع برندها در بازار می باشد که بر اساس نوع برند و متریال مورد استفاده و ویژگی های آن، “قیمت بالابر بیمار” متفاوت است.

چه کسانی به بالابر بیمار نیاز دارند؟

بالابر بیمار معمولاً برای کمک به بیمارانی که ۹۰ تا ۱۰۰ درصد به کمک نیاز دارند در داخل و خارج شدن از رختخواب استفاده می شود. اما بسیاری از انواع بیماران می توانند از بالابر بیمار بهره مند شوند، از جمله:

  • بیماران با چالش های حرکتی
  • بیماران بستری
  • بیماران مبتلا به ضعف عضلانی
  • بیمارانی که مشکل روانی دارند

نحوه استفاده بالابر بیمار چگونه است؟

بالابر بیمار برای بیماران پایدار و راحت است. آن ها همچنین در نظر گرفته شده اند که به راحتی برای مراقبین و پرستاران کار کنند. مهم است که بدانید چگونه از بالابر به درستی استفاده کنید تا مطمئن شوید که مراقب یا بیمار آسیب نمی بیند.

در اینجا چند مرحله اساسی وجود دارد:

  • بالابر بیمار را تثبیت کنید
  • زنجیر های آن را چک کنید
  • بیمار را آماده و انتقال دهید

بالابر بیمار را بررسی و تثبیت کنید:

اطمینان حاصل کنید که چرخ ها محکم به هم وصل شده و در موقعیت خود قفل شده اند. برخی از انواع بالابر بیمار یک پایه قابل تنظیم را ارائه می دهند که می تواند برای انتقال محکم تر باز شود. همچنین اطمینان حاصل کنید که میله چرخان در بالای بالابر بیمار متصل است و بند برای حمل و نقل بیماران به درستی قلاب شده است.

قبل از قرار دادن بیمار در بالابر، کنترل های بالابر را امتحان کنید. به عنوان مثال، بالا و پایین بردن بوم را تمرین کنید تا از یک سواری نرم اطمینان حاصل کنید. همچنین بدانید که ویژگی های اضطراری کجا هستند، مانند اهرم آزادسازی اضطراری و میل لنگ دستی در بالابر های بیمار برقی.

ایمنی زنجیر:

قلاب را از نظر وجود پارگی یا سوراخ بررسی کنید. قلاب باید به قلاب های روی میله گردان متصل شود. تسمه های U شکل اغلب انتخاب های خوبی برای راحتی بیمار هستند. همچنین مطمئن شوید که بند برای وزن بیمار مناسب است.

بیمار را آماده و انتقال دهید:

قبل از استفاده از بالابر برای اولین بار به بیمار بگویید که چگونه این لیفت کار می کند. تخت را بالا بیاورید و یک بند را زیر بیمار بکشید. زنجیر، پد را به قاب بالابر متصل می کند. قبل از بلند کردن بیمار تخت را پایین بیاورید. فرد با استفاده از کنترل یا پمپ دستی بزرگ می شود.

دستورالعمل های دستگاه را برای موقعیت مناسب دنبال کنید. پس از بلند شدن، بیمار را به آرامی انتقال داده و سپس بیمار را مستقیماً روی سطح مورد نظر پایین بیاورید. هنگامی که فرد نشسته است، بند را از زیر بیمار حرکت دهید.

نحوه استفاده بالابر بیمار چگونه است؟

بیمارانی که از بالابر بیمار بهره می برند ممکن است به دنبال یک تخت بیمارستانی قابل تنظیم برای مدیریت حرکت باشند. تخت هایی در دسترس هستند که با سر، پا و ارتفاع قابل تنظیم هستند و دارای ویژگی هایی مانند کنترل دستی بی سیم هستند. این می تواند راه حل راحت تری نسبت به تخت های استاندارد بیمارستانی ارائه دهد.

مزیت خرید بالابر بیمار

یکی از مزیت های “خرید بالابر بیمار” این است که می تواند برای بیماران در منزل بسیار کاربرد باشد. مراقبت از عزیزان سالخورده در خانه می تواند یک چالش باشد، به خصوص اگر آنها با تحرک دست و پنجه نرم می کنند و به کمک بیشتری در رفت و آمد نیاز داشته باشند. خوابیدن و بیرون آمدن از رختخواب در صبح حتی برای یک جوان سالم بدون سالها استرس مفاصل و عضلانی می تواند کاری دشوار باشد که در طول شب ترکیب می شود و باعث می شود سالمندان سفت و دردناک از خواب بیدار شوند.

برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند، می تواند بدون کمک داخل و خارج از تخت خواب غیر ممکن باشد و مراقبین بدون هیچ کمکی به سرعت فرسوده شوند. اینجاست که بالابر بیمار می تواند به وسیله ای برای کاهش استرس و کمر تبدیل شود.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر تجربه ای راجع به استفاده و خرید بالابر بیمار داشته اید، خوشحال می شویم که دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=125023

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. بالابر بیمار (جرالثقیل بیمار، جک بالابر ، بالابر هیدرولیکی) ممکن است یک بالابر جلیقه ایی یا بالابر نشسته-ایستاده باشد.
    https://fa.wikipedia.org/wiki/بالا_بر_بیمار

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.