حمایت استارت آپ ها از کسب و کارهای کوچک و خانگی اینستاگرامی: «قایقی باید ساخت»

حمایت استارت آپ ها از کسب و کارهای کوچک و خانگی اینستاگرامی: «قایقی باید ساخت»
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 68

سرخط اخبار اقتصادی

روزگاری تو در دهان همه ما بودی، وسوسه‌برانگیزِ جذاب ویدیوی حرص‌دربیاری که ساکنان تهران را سوژه کرد قیمت یورو امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ در بازار خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر! تورم ماندگار است؟ بازار روسیه منتظر اسباب بازی ایرانی کدام ویتامین به سلامت قلب کمک میکند؟ مقابله با زمین خواری در آستارا استفاده از تلگرام با هدف تروریسم ۳۰ مدل جدید از خودروهای نیسان تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه خواهند شد انتقاد مکرون از توافق تجاری اروپا و مرکوسور مرحله دوم جنگ قیمتی خودروهای برقی در بازار چین آغاز شد پوکو C۶۱ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد واتساپ امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD را فراهم می‌کند سدان لوکس ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون شد + جدول هیوندای توسان ۲۰۲۵ ، قوی تر آمد! + عکس درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش ثبت بیش از ۳ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در تهران ممنوعیت‌های شب‌های قدر تورم کدام استان بیشتر است؟ سازمان انرژی اتمی: هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در ارس مشاهده نشده است کیا K۴ جدید رسما رونمایی شد؛ واردات به ایران؟ قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد! + جدول اختراع جدید اپل مشکل باتری آیفون را حل خواهد کرد


19
حمایت استارت آپ ها از کسب و کارهای کوچک و خانگی اینستاگرامی: «قایقی باید ساخت»
  • کد خبر : 277352
  • 28 آذر 1401
حمایت استارت آپ ها از کسب و کارهای کوچک و خانگی اینستاگرامی: «قایقی باید ساخت»
کمپین حمایتی «قایقی باید ساخت» با ارائه بسته حمایتی ویژه‌ کسب‌وکارهای کوچک و خانگی اینستاگرامی از امروز آغاز شد.

نزدیک ۸۰ روز از فیلتر اینستاگرام می‌گذرد و کسب و کارهای کوچک بسیاری تنها ویترین خود را به یک‌باره از دست دادند. الوپیک به عنوان یکی از کسب و کارهای حوزه B2B  با تعریف یک بسته حمایتی ویژه و همکاری سایر برندهای خوشنام تلاش کرده تا پاسخی جامع برای کلیه نیازهای ضروری کسب و کارهای کوچک و خانگی اینستاگرامی فراهم کند. این بسته حمایتی شامل: ساخت سایت فروشگاهی، راهکار ارسال، درگاه پرداخت، راهکار فروش و تبلیغات است. ایده کمپین «قایقی باید ساخت» چشم‌پوشی از درآمد یک یا چندماه کسب و کارهایB2B برای حمایت از کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی است که بسیاری امروز به خاطر از دست دادن تنها پل ارتباطی‌شان با مردم و مشتریان روبه تعطیلی قرار دارند.

حداقل ۹ میلیون نفر در اینستاگرام کسب درآمد می کنند

طبق آمار  رسمی ۱۱ میلیون نفر از طریق شبکه‌های اجتماعی کسب درآمد می‌کنند یعنی درآمد و اشتغال ۱۱ میلیون ایرانی وابسته به اینترنت است. حداقل ۹ میلیون نفر از مردم در اینستاگرام کسب درآمد می‌کنند؛ چیزی حدود یک میلیون ۷۰۰ هزار کسب و کار. تجربه همگی ما نشان می‌دهد که بخش زیادی ازاین کسب و کارها توسط زنان سرپرست خانوار، دانشجویان یا بصورت خانوادگی اداره می‌شوند. کسب و کارهای کوچک و خانگی که عضو اتحادیه و صنفی نیستند و در نتیجه آمار دقیقی از آنها در دست نیست اما معیشت و زندگی افرادی بسیاری به آنها گره خورده است.

حداقل 9 میلیون نفر در اینستاگرام کسب درآمد می کنند

بسته حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی اینستاگرامی

راه‌حل پیشنهادی کمپین «قایقی باید ساخت» استفاده از  امکانات ویژه بسته حمایتی برای راه اندازی ویترین مستقل کسب و کارهای کوچک و خانگی است. الوپیک، شاپفا، وندار، ترب و تپسل کسب و کارهای شناخته شده‌ای از میان برندهای خوشنام حوزه B2B در کنار هم قرار گرفته‌اند تا مسیر دسترسی به یک ویترین مستقل را هموار کنند. صاحبان کسب و کارهای کوچک و خانگی اینستاگرامی از طریق صفحه مخصوص کمپین می‌توانند برای برای دریافت بسته حمایتی ثبت‌نام کنند و بر مبنای نیاز خودشان از امکانات این بسته حمایتی استفاده کنند.

بسته حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی اینستاگرامی

بسته حمایتی کسب و کارهای کوچک شامل چه امکاناتی است؟

الوپیک معتقد است که هر کسب و کار کوچک برای داشتن یک ویترین مستقل به ۵ رکن مهم نیاز خواهید داشت. راه اندازی سایت فروشگاهی که شاپفا با ۵۰ درصد تخفیف این کار را برای شما انجام می‌دهد. راهکار ارسال فوری و زمانبندی شده برای رساندن کالا در اسرع وقت که الوپیک با ۲۰درصد تخفیف این امکان را برای شما فراهم می‌کند. درگاه پرداخت اینترنتی که وندار با سه ماه کارمزد رایگان آن را در اختیارتان قرار می‌دهد. افزایش فروش از طریق حضور در موتور جستجوی ترب با ۵۰ درصد شارژ مازاد حساب فروشگاه‌تان امکان‌پذیر می‌شود و در نهایت مشاوره برای انتخاب بهترین روش تبلیغات و ۲۰ درصد شارژ مازاد پنل تبلیغاتی که تپسل به شما خواهد داد.

از ابتدای پاییز ۱۴۰۱ و شروع طوفان وقایع تلخ و سخت در کشور با هم بودن تمرین هر روز ماست. اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها امروز پررنگ‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و تلاش جمعی ۵برند حوزه B2B برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی به امید گشودن گره‌ای از مشکلات آنهاست.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=277352

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. الوپیک و اسنپ جزء بهترین اپ هایی هستن که دیدم، حتی از خیلی از اپ های خارجی هم بهترن

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.