آیا از پر‌ سود‌ترین ایده‌های کسب و کار آنلاین خبر دارید؟

آیا از پر‌ سود‌ترین ایده‌های کسب و کار آنلاین خبر دارید؟
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 22

سرخط اخبار اقتصادی

پاتوق ارمنی‌های ساکن تهران که دست‌سازِ ملکه هلند است با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟ حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟ جایگزین سراتو به بازار آمد! + عکس خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود + عکس وضعیت بیکاری در سال ۱۴۰۲ بهتر یا بدتر شد؟ جاده ماسوله در گیلان + عکس با سردرد های بهاری چه کنیم؟ جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین صفر و کارکرده چند؟ + جدول قیمت تاکید امیرعبداللهیان بر اولویت ایران برای توسعه روابط با ترکمنستان رشد کم سابقه جمعیت کانادا آموزش و پرورش نیرو می‌خواهد پرسودترین بازار ایران معلوم شد بازداشت فرزند حمید نوری آندرتیکر در ایران؟ قیمت ساندرو در آخرین روزهای تعطیلات نوروز + جدول قیمت باران در راه است صادرات ایران به عراق: بدون تنوع! حمله سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی به سوریه ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز قیمت پژو ۴۰۵ در بازار ۳۰۰ میلیونی شد! + جدول قیمت این خودرو روزانه بیش از ۳ میلیون تومان رشد کرد / خودروی بی طرفداری که ناگهان محبوب شد بزرگراه شریان توسعه اقتصادی پهناورترین استان کشور| احداث ۲۸۰ کیلومتر بزرگراه طی ۳ سال گذشته حجم واردات آهن اسفنجی اتحادیه اروپا در ۲۰۲۳ چقدر بود؟


34
در دنیایی زندگی می‌کنیم که با سرعت زیادی در حال تغییر در تمامی ابعاد است؛ یکی از این ابعاد، دنیای کسب و کار است. با توجه به ارتباط یکپارچۀ جهان، افراد به عنوان کاربران دنیای اینترنت به صورت آنلاین نیازهای خود را برطرف می‌کنند.
آیا از پر‌ سود‌ترین ایده‌های کسب و کار آنلاین خبر دارید؟
  • کد خبر : 28335
  • 03 مهر 1400
آیا از پر‌ سود‌ترین ایده‌های کسب و کار آنلاین خبر دارید؟
کسب و کارهای آنلاین روز به روز در حال توسعه هستند. طراحی اپلیکیشن علاوه بر حرفه‌ای‌تر کردن، به آن کسب و کار سر و شکلی می‌دهد که به راحتی قابل دسترس خواهد شد.

چگونه اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانند موجب رشد یک کسب و کار شوند؟

نیازی به توضیح نیست که گوشی‌های هوشمند به یک کالای ضروری تبدیل شده است. تمام افراد در سنین مختلف و بدون توجه به سطح دانش، یکی از این گوشی‌های هوشمند را دست دارند. شرکت‌ها با طراحی یک کاربری آسان این امکان را فراهم کرده‌اند. اپلیکیشن‌های متعددی به منظور و اهداف مختلفی در اختیار کاربران است. دانش و تجربۀ لازم در طراحی اپلیکیشن می‌تواند یک کسب و کار آنلاین را به سرعت معرفی کند؛ همچنین ممکن است کسب و کار شما صرفا آنلاین نباشد و داشتن یک اپلیکشین، آن را به دنیای فناوری پیوند می‌زند.

با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، آن‌هایی موفق‌تر خواهند بود که با دنیای فناوری پیوند خورده باشند. افراد می‌توانند برای فروش محصولات و خدمات خود یا به هدف اطلاع‌رسانی و آشناییِ مشتریان، برای کسب و کار خود دست به طراحی اپلیکیشن بزنند. شرکت‌ها و افراد متعددی در این زمینه فعالیت دارند. دید باز تیم طراحی از هدف آن کسب و کار در کنار خلاقیت، تجربه و دانش می‌تواند منجر به یک طراحی اپلیکیشن موثر با رابطِ‌ کاربری متناسب شود.

یک اپلیکیشن موبایل با رابط کاربریِ‌ جذاب و گیرا باعث افزایش دید و بازدید از کسب و کارها خواهد شد. در نتیجه افزایش دید و بازدید view، علاوه بر فروش و افزایش سود، می‌تواند به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی برای خدمات و محصولات شود.

مزایای طراحی اپلیکیشن

بر اساس وبسایت معتبر استاتیستا Statista، تعداد گوشی‌های هوشمند امروزه چیزی در حدود ۶ میلیارد است. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این رقم در حال افزایش است. در کنار افزایش تعداد کاربران در تمام سنین، ساعاتی که فرد به گوشیِ‌ هوشمند خود خیره شده هم افزایش یافته است. امروز افراد برای خرید، مطالعه، یادگیری و رفع نیازهای روزمره نظیر سفارش غذا و تاکسی از اپلیکیشن موبایل استفاده می‌کنند. هرچه در طراحی اپلیکیشن، استانداردها به‌جا رعایت شوند و خلاقیت به کار بسته شده باشد، تمایل کاربر برای بازگشت به فضای آن اپلیکیشن بالاتر خواهد رفت.

طراحی اپلیکیشن و توسعۀ آن یک امکان موثر برای معرفی کسب و کار و افزایشِ فروش خدمات و محصولات است. شاید خود شما روزانه با اپلیکیشن‌های متعددی سر و کار داشته باشید. اما آن‌ها چگونه باعث توسعۀ کسب و کارها می‌شوند؟

  • خبرهای فروش به‌روز می‌شوند

فرض کنید شما محصولات یا خدمات جدیدی به کسب و کار خود اضافه کرده‌اید یا تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته‌اید؛ برای ماه آینده یک مسابقه طراحی کرده‌اید و قرار است به برخی از مشتریان خود جایزه‌ای بدهید. هرچند اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام می‌توانند چنین فضایی برای کسب و کار شما فراهم کنند؛ اما یک اطلاع‌رسانی باید بتواند موثرتر از این‌ها عمل کند. از طرفی باید رابط کاربری آسان باشد و توجه فرد به همان کسب و کار معطوف گردد. در شبکه‌های اجتماعی، تمرکز بر روی خدمات شبکۀ اجتماعی است.

  • بازگشت، رمزِ‌ توسعه پایدار کسب و کارها

شاید شنیده باشید که فروختن مهم است، اما مهم‌تر بازگشت همان مشتری است. برای بازگشت مشتری علاوه بر اینکه باید محصولات و خدمات در سطح کیفی مورد نظر او باشند، تجربۀ خوشایندِ خرید می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در صورتی که طراحی اپلیکیشن با دقت کافی انجام نشده باشد، نه تنها مشتری باز نمی‌گردد، بلکه به خاطر تجربۀ ناخوشایند از کار با فضای اپلیکیشن، به کیفیت کاری شما هم دقتی نمی‌کند.

  • کاهش هزینه‌ها و مانیتور وضعیت کسب و کار

یکی از کارهای اساسی مدیران کسب و کار، تجزیه و تحلیل داده‌ها است. از این طریق آن‌ها قصد دارند تا حفره‌ها و نقص‌های موجود را شناسایی کنند، هزینه‌های اجرایی را کاهش دهند، رویکردی برای آیندۀ کسب و کار طراحی نمایند و منجر به ثبات و توسعۀ روند رشد شوند. همچنین در کنار این‌ها تمایل دارند تا هرچه بهتر خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

  • تحلیل داده‌ها

با طراحی اپلیکیشن بهینه، می‌توان اطلاعات را آنلاین ذخیره کرد. اطلاعاتی نظیر سفارشات روز، ساعت سفارش، برنامۀ کاری، صورت کالای موجود، ذخیره بازرسی و عیب‌یابی‌ها و به طور کلی مانیتورِ گزارشات متعدد آنلاین از این طریق فراهم خواهد شد. هرچه اندازۀ کسب و کار بزرگ‌تر، باشد ثبت و تحلیل این داده‌ها دشوارتر و لزوم در اختیار داشتن اطلاعات حیاتی‌تر خواهد شد.

به عنوان مثال کمپانی Cumberland Farms یک فروشگاه زنجیره‌ای با ۶۰۰۰ نیروی کار است. کاغذبازی‌های متعددی چه در زمینۀ فروش و چه در زمینۀ ادارۀ کارمندان برای این کمپانی مسئله‌ساز بوده است. با طراحی اپلیکیشن، کمپانی هزینه‌های خود را به مقدار قابل توجهی کاهش داد و ارتباط بین مدیران اجرایی بهبود چشمگیری پیدا کرد. تمام این‌ها موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های مازاد است. طراحی پورتال می‌تواند در مدیریت شرکت‌های بزرگ، یک یار همیشگی و قدرتمند باشد.

طراحی اپلیکیشن ماینینگ

  • طراحی اپلیکیشن با قابلیت دسترسی آزمایشی Free Trial

از اینکه بخشی از کسب و کار خود را رایگان در اختیار عموم قرار دهید، دل‌نگران نباشید. طراحی اپلیکیشن با قابلیت دسترسی رایگان به بخشی از خدمات می‌تواند منجر به استقبال بیش‌تر عموم شود. اگر فکر می‌کنید خدماتی که ارائه می‌دهید می‌تواند جذاب باشد یا نیازهای افراد را برطرف می‌کند، با رایگان کردن دسترسی به بخشی از آن، روند معرفی را بهبود ببخشید؛ سرعت رشد کسب و کار شما با معرفی هرچه بیش‌تر، افزایش خواهد یافت. اسپاتیفای Spotify یک برنامۀ پخش موسیقی است که دسترسی به بخشی از فضای اپلیکیشن، رایگان است. کاربران پرمیوم به امکانات بیش‌تر و کیفیت بهتری دسترسی خواهند داشت. در سال ۲۰۲۰ اسپاتیفای ۱۷۰ میلیون کاربر فعال داشته است؛ حدودا ۲۷ درصد از کاربران free trial مجاب شدند تا به کاربران پرمیوم Permium اسپاتیفای تبدیل شوند.

تاثیر طراحی اپلیکیشن برای چه کسب و کاری بیشتر است؟

تفاوتی ندارد! ممکن است شما یک فروشگاه از محصولات داشته باشید و هنوز وارد فضای کسب و کار آنلاین نشده‌اید. شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه‌ای از سود خود، در این بخش سرمایه‌گذاری کنید و آیندۀ کسب و کار خود را تضمین نمایید. پیوند خوردن کسب و کارها با فناوری، کم‌کم از یک امکان به یک ضرورت تبدیل خواهد شد.

برخی از کسب و کارها تحت وب به معرفی و فروش خدمات و محصولات خود می‌پردازند. به موازات یک فضای تحت وب، ساخت اپلیکیشن بر همان مبنا می‌تواند منجر به رشد قابل توجهی خواهد شد که شما را شگفت‌زده خواهد کرد؛ البته چند و چون طراحی در این مسیر اهمیت بسیار بالایی دارد.

یک کسب و کار آنلاین با نام Touch of Modern که در کار فروش محصولات و اکسسوری آقایان است، با وجود برخورداری از یک وبسایت، به فکر طراحی اپلیکیشن افتاد. تنها یکسال بعد از راه‌اندازی اپلیکیشن، سفارشات از ۳۰۶۰۰ به ۱۳۱ هزار رسید. یعنی چیزی در حدود ۴ برابر افزایش که رقمی خیره کننده در یکسال است.

ممکن است کسب و کار شما حتی تک‌نفره باشد. یک اپلیکیشن سبک با رابط کاربری ساده، می‌تواند در این مسیر شما را بهتر معرفی کند. محصول یا خدماتی که ارائه می‌کنید در قالبی دسته‌بندی شده در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مثلا مدرسین آنلاین زبان‌های خارجی می‌توانند با طراحی اپلیکیشن برای فضای تدریس خود، سطح کاری خودشان را ارتقاء ببخشند.

راه‌های مختلف برای توسعه برای کسب و کار آنلاین

علاوه بر طراحی اپلیکیشن، راه‌های مختلف دیگری نیز می‌توانند کسب و کار آنلاین شما را ارتقاء ببخشند مانند طراحی وب اپلیکیشن که در ادامه به صورت خلاصه اشاره‌ای به این روش‌ها خواهیم داشت.

  • طراحی نرم‌افزار تحت‌ وب

تفاوت اساسی بین نرم‌افزارهای تحت وب و اپلیکیشن، در شکل رابط کاربری است. کاربر از طریق نرم‌افزار تحت وب با مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس Firefox، گوگل کروم Chrome و اینترنت اکسپلور Internet Explore به فضای نرم‌افزار دسترسی خواهد داشت.

مزیت‌های چنین نرم‌افزارهایی اجرای سریع و حجم سبک‌ِ آن‌هاست. با هر دستگاهی سازگاری دارند و در طراحی نرم‌افزار تحت وب امکان قابلیت ریسپانسیو Responsive فراهم است. شما از طریق هر دستگاهی نظیر PC و لپ‌تاپ، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و همچنین تلویزیون‌های هوشمندِ امروزی، به این فضا دسترسی داشته باشید؛ همین باعث می‌شود که کسب و کار مورد نظر به شکل وسیع و آسانی قابل دسترس باشد.

گرافیک بسیار جذاب و متنوع، امنیت بالا، حجم سبک و سرعت بارگذاری قابل توجه بدون لَگ زدن، بخشی از ویژگی‌های جذاب برای کاربر است. کاربری‌های این نرم‌افزار، بستگی به نیاز افراد دارد. امروزه در حسابداری، اتوماسیون اداری و مدیریت کارمندان، انبارداری و مانیتور محصولات و حوزه‌هایی از این دست کاربرد دارد.

  • طراحی وب اپلیکیشن PWA

وب اپلیکیشن پیشرونده یا PWA به اپلیکیشن‌های موبایلی گفته می‌شود که محدود به سیستم عامل خاصی نیستند و کاربر نیازی به نصب اپلیکیشن روی سیستم خود ندارد. این امکان فراهم است که همچون اپلیکیشن‌های Native‌روی تلفن همراه نصب شوند؛ وب اپلیکیشن‌های پیش‌رونده PWA عملکرد و سرعت بالایی دارند.

شرکت دانش بنیان چتر نیلی

  • طراحی وب سایت

یکی از معمول‌ترین کارهای ورود یک کسب و کار به فضای آنلاین، طراحی سایت است. جذابیت و سرعت، نقش کلیدی در جلب توجه کاربر دارد. دسته‌بندی و رابط کاربری آسان به دسته‌های مختلف وبسایت، کلید پنهان هر طراحی خلاقانه است.

  • سئو سایت برای نمایش در جستجوی گوگل

طراحی وبسایت قدم اول برای ورود به فضای کسب و کار آنلاین است؛ بعد از آن وب سایت باید توانایی تولید محتوای موثر را داشته باشد و زیرساخت‌های آن بهبود پیدا کنند تا برای نمایش در موتورهای جستجو بهینه شود. سئو کردن، یک تکنیک تجربی بر اساس دانش فناوری است که می‌تواند این مهم را به‌جا آورد.

اعتبار چتر نیلی در طراحی اپلیکیشن و توسعه کسب و کارهای آنلاین

چتر نیلی یک شرکت دانش‌بنیانِ فعال در حوزه‌های مختلف فناوری است. افراد، شرکت‌ها و کسب و کارها می‌توانند برای توسعه و رفع مشکلات فضای کاری خود، به این تیم با تجربه و حرفه‌ای اعتماد کنند. هدف این تیم دانش‌بنیان، درک نیاز متقاضی و ارائه موثرترین راه‌کارها در راستای رشد کسب و کارها است. همچنین مشاورین تخصصی در کنار هم و برای رفع مشکلات به شکلی موثر و کارآمد، مدام در حال به‌روز کردن اطلاعات خود هستند.

زمینۀ تخصصی چتر نیلی، طراحی اپلیکیشن، طراحی و توسعه نرم‌افزارهای تحت وب، طراحی وبسایت‌های ریسپانسیو و توسعه نرم‌افزارهای بلاک‌چین Blockchain Programming است. این مجموعه می‌تواند در زمینۀ تولید و رشد استارتاپ‌های نرم‌افزاری به تیم شما راه‌کارهای اجرایی و خلاق ارائه دهد و چراغ راه شما در حرکت رو به رشد باشد.

همانطور که می‌دانیم یکی از فضاهایی که امنیت بسیار بالایی را می‌طلبد، نرم‌افزارهای خرید و فروش رمزارز cryptocurrency و ماینینگ mining است. ازجمله تخصص‌های تیم حرفه‌ای و با دانش چتر نیلی، تولید اپلیکیشن و نرم‌افزار در این زمینه است. به عنوان مثال به سفارش وب‌سایت miner-land می‌توان اشاره کرد که در زمینۀ استخراج ارزهای دیجیتال به صورت ابری فعالیت می‌کند. چتر نیلی در طراحی این وب سایت، به‌روز‌ترین روش‌ها و امکانات در بخش‌های مختلف را به کار بسته و امنیت فوق‌العاده‌ای را برای آن دست و پا کرده است. چتر نیلی در طراحی سایت با پایتون نیز تخصص بالایی دارد.

چترنیلی با بهره‌گیری از افراد متخصص که در پی کسب دانش روز هستند، این مهم را مهیا کرده و با جدیت هرچه بیش‌تر در حال حرکت در مسیر خود است. این شرکت دانش‌بنیان یک مسیر کار حرفه‌ای را طراحی کرده است که هیچ نقصی در اجرای نهایی پروژه نباشد.

مسیر کار چتر نیلی

تیم تخصصی چتر نیلی، ایده و نیازمندی‌های اولیه مشتری را دریافت می‌کند. محصولات و خدمات به صورت همه‌جانبه نیازسنجی می‌گردند و در مورد نحوۀ اجرا، تصمیم‌گیری می‌شود. طراحی اپلیکیشن، نیاز به درک حس و حال کاربر دارد. تجربه کاربری و واسط کاربری نیز نقش اساسی در بازگشت مشتری دارند. در گام چهارم، بهترین روش با کمترین هزینه برای پروژه انتخاب می‌شود؛ سپس پیاده‌سازی فنی پروژه آغاز می‌گردد. چتر نیلی پروژه را مورد آزمون قرار می‌دهد و بهبود می‌بخشد؛ چراکه نباید هیچ نقصی در کار باشد. در نهایت محصول نهایی روی محیط عملیاتی کارفرما، پیاده‌سازی می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=28335

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 4
  1. سلام
    از مهم ترین مزیت داشتن اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار، سبقت از رقبا است.

    • سلام خانوم صیاد عزیز

      درسته، الان داشتن اپلیکیشن موبایل یا وب اپلیکشین از مزیت های رقابتی مهم در بین رقبای دیجیتالی به حساب میاد ❣️

      روز خوشی داشته باشید

  2. بله درست میفرمایید ولی داشتن اپلیکیشن درستی که کاربر بیاد توش و به مشکل نخوره به نظر من خیلی مهمه

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.