معرفی بهترین سایت های خدمات پرداخت ارزی

معرفی بهترین سایت های خدمات پرداخت ارزی
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 0

سرخط اخبار اقتصادی

حجم واردات آهن اسفنجی اتحادیه اروپا در ۲۰۲۳ چقدر بود؟ علت تورم افزایش مزد کارگران نیست سفر ۸ میلیون نفر به مشهد در ایام عید طرج پلیس علیه شوتی‌سواران پیش‌بینی قیمت طلا ۱۰ فروردین / قیمت طلا و سکه سقوط می‌کند؟ جام تنیس فردا موتورز در نوروز امسال  سقوط ۴‌ کولبر در ارتفاعات منطقه مرزی‌هانی گرمله رییسی به ترکمنستان می‌رود لوگوی لامبورگینی تغییر کرد افشاگری آمریکا از حمله تروریسی در روسیه ما دچار یک سردرگمی در سیاست داخلی و خارجی هستیم  نکات مهم برای خرید خودرو / پلاک این خودروها تعویض نمی‌شود! ساعت شروع به کار ادارات ۹ صبح شد این افراد از خدمت سربازی معاف شدند بارش‌ها سفرهای نوروزی را کاهش داد از تخم‌مرغ و نوشابه تا بلیت سینما گران شد پیشگویی مرگ و زندگی با هوش مصنوعی  آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران + فیلم فرمان داعش برای عملیات در خاک اروپا، آمریکا و اسرائیل قیمت غذاساز ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد! + لیست قیمت انواع غذاساز عجیب‌ترین خودروهای تاریخ AMG، از میتسوبیشی گالانت تا A کلاس دو موتوره + عکس مهلت استفاده از یارانه جدید تا چه زمانی است؟ خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین به این دلیل طلای دست دوم نخرید!


47
معرفی بهترین سایت های خدمات پرداخت ارزی
معرفی بهترین سایت های خدمات پرداخت ارزی
  • کد خبر : 54457
  • 04 آذر 1400
معرفی بهترین سایت های خدمات پرداخت ارزی
تراپی، ایرانی کارت و تهران پیمنت بهترین سایت های خدمات پرداخت ارزی

شاید شما افراد زیادی را دیده باشید که به طور مرتب در حال انجام مبادلات ارزی هستند و ممکن است شما نیز یکی از آن ها باشید. شرکت ها و سایت های زیادی وجود دارد که در حوزه خدمات پرداخت ارزی مشغول فعالیت هستند و این باعث شده است که انتخاب یک شرکت مطمئن و معتبر برای کاربران چندان آسان نباشد. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته ایم به معرفی بهترین و معتبرترین سایت های خدمات پرداخت ارزی بپردازیم. لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خدمات پرداخت ارزی شامل چه نوع خدماتی می شود؟

به طور کلی شرکت هایی که در حوزه خدمات پرداخت آنلاین ارزی مشغول فعالیت هستند، نقل و انتقالات مالی را به سراسر دنیا بر عهده گرفته اند. این خدمات می تواند شامل موارد زیر باشد :

  • انواع پرداخت های الکترونیکی: به طور مثال اگر شما قصد دارید از یک فروشگاه آنلاین خارجی خرید کنید، این وب سایت های خدمات پرداخت ارزی ، پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد. یا اگر قصد دارید برای دوستان و آشنایان خود در خارج از کشور پول ارسال کنید، می توانید از طریق این وب سایت ها اقدام نمائید.
  • افتتاح انواع حساب بین المللی و صدور ، شارژ و وریفای انواع کارت های اعتباری : چنانچه کاربر قصد داشته باشد خودش پرداخت های آنلاین بین المللی را انجام دهد، لازم است یکی از انواع کارت های ویزا یا مستر کارت و … را در اختیار داشته باشد. بنابراین برای در دست داشتن یکی از این نوع کارت ها می توانید به وب سایت های پرداخت ارزی مراجعه کنید.
  • خدمات پرداخت آنلاین ارزی دانشجویی: اگر شما از جمله افرادی هستید که با هدف کار یا تحصیل قصد مهاجرت دارید و نیاز به دریافت انواع مدارک بین المللی نظیر تافل، آیلتس و … هستید. لازم است که پرداخت هزینه شرکت در این آزمون ها را از شرکت های خدمات پرداخت ارزی بخواهید.

این موارد  از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط سایت های خدمات پرداخت ارزی می باشد.

البته همانطور که گفتیم وب سایت های متعددی هستند که ادعا داردند خدمات پرداخت ارزی آنلاین، خدمات پرداخت آنلاین ارزی دانشجویی و … را انجام می دهند؛ اما دوست عزیز دقت کنید که همه ی این شرکت ها قابل اعتماد نیستند و لازم است که قبل از انتخاب، با برخی از مهم ترین ویژگی های یک سایت خدمات پرداخت ارزی معتبر آشنا شوید.

یک سایت معتبر خدمات پرداخت ارزی چه ویژگی هایی دارد؟

چند فاکتور مهم وجود دارد که قبل از انتخاب یک سایت معتبر خدمات پرداخت آنلاین ارزی باید به آن ها توجه کنید، که عبارتند از :

  • بررسی سوابق و مدت زمان فعالیت آن شرکت
  • برخورداری از پشتیبانی قدرتمند و ۲۴ ساعته
  • میزان نرخ کارمزد
  • سرعت ارائه خدمات
  • بررسی نظرات و فیدبک های ثبت شده در سایت توسط مشتریان

به این ترتیب با توجه به خدماتی که نام بردیم و با توجه به ویژگی های سایت های خدمات پرداخت آنلاین ارزی در ادامه چند مورد از بهترین و معتبرترین سایت ها و شرکت های خدمات پرداخت ارزی را به شما معرفی کرده ایم تا دیگر برای انتخاب محلی معتبر جهت انجام تراکنش های ارزی خود با مشکل مواجه نشوید.

معرفی بهترین و معتبرترین سایت ها و شرکت های خدمات پرداخت ارزی

در این بخش از مقاله با معتبرترین و بهترین شرکت های خدمات پرداخت ارزی آشنا خواهید شد. لطفا همچنان با ما همراه باشید:

۱) وب سایت خدمات پرداخت ارزی تراپی

مجموعه تراپی (https://trapay.netبیش از ۱۰ سال است که با هدف تسهیل انجام مبادلات ارزی برای هموطنان محترم، فعالیت های خود را در زمینه خدمات پرداخت آنلاین ارزی نظیر پی پال، وب مانی، پرفکت مانی و ویزا و مستر کارت آغاز نموده است و در تمام این سال ها به این امر مفتخر است که توانسته است خدمات خود را به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهد.

تراپی همواره رضایت مشتریان خود را در اولویت قرار داده است و همواره در تلاش است تا کیفیت خدمات خود را ارتقا بخشد به گونه ای که بتواند هر چه سریع تر نیازهای مشتریان خود را پاسخگو بوده و در جهت رفع نیازهای آن ها گامی مثبت بردارد.

۲) وب سایت خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت

تیم ایرانیکارت (https://www.iranicard.ir) متشکل از نیروهای مجرب، کارآزموده و جوان، به منظور مرتفع نمودن مشکلات کاربران ایرانی، به دلیل وجود تحریم ها و محدودیت هایی که برای آن ها در زمینه استفاده ی بسیاری از درگاه های پرداخت ارزی و حساب های بین المللی وجود دارد، اقدام به ارانه ی خدمات پرداخت آنلاین ارزی نموده است و بیش از ۱۰ سال است که در این زمینه مشغول فعالیت است.

وب سایت خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت

شما می توانید کلیه ی خدمات ارزی که پیش تر ذکر شد، از جمله : افتتاح حساب بین المللی، خرید و فروش رمز ارزها، صدور انواع مسترکات، نقد کردن درآمد ارزی و … را به واسطه ی ایرانیکارت انجام دهید.

۳) وب سایت خدمات پرداخت ارزی تهران پیمنت

دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران با هدف تسهیل امر پرداخت های ارزی مطابق با قوانین بین المللی، در سال ۱۳۹۱ شرکت خدمات پرداخت ارزی تهران پیمنت (https://www.tehranpayment.com) را راه اندازی کردند. این شرکت از سال ۱۳۸۳ نیز در حوزه خدمات پرداخت آنلاین ارزی دانشجویی فعالیت خود را آغاز نمود و توانست رضایت خاطر کلیه ی کاربران خود را جلب نماید و با دریافت بازخوردهای مثبت فعالیت خود را در حوزه خدمات پرداخت ارزی گسترش دهد.

وب سایت خدمات پرداخت ارزی تهران پیمنت

در واقع می توان گفت تهران پیمنت یکی از بهترین و معتبرترین سایت ها و شرکت های پرداخت ارزی آنلاین دانشجویی است و از سال ۱۳۹۱ تا کنون خدمات ارزنده ای را در این زمینه به بیش از ۵۰۰۰۰ دانشجو، اساتید محترم، پژوهشگران و سایرین ارائه کرده است.

کلام پایانی

همراهان گرامی! همانطور که گفتیم برای انجام نقل و انتقالات ارزی خود لازم است که دقت کافی داشته باشید و به محلی مطمئن برای این کار مراجعه نمائید که کاملا معتبر باشد و به علاوه به درخواست شما سریعا رسیدگی شود. پس توصیه ما این است که مطالب ذکر شده در این مقاله را به دقت مطالعه کنید و فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین و معتبرترین سایت ها و شرکت های خدمات پرداخت ارزی را در نظر داشته باشید. همچنین ما چند مورد از معتبرترین این شرکت ها را به شما معرفی کردیم که می توانید با توجه به شرایطی که دارید و نیاز خود، یکی از آن ها را انتخاب نمائید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=54457

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 6
  1. من از ایرانی کارت راضی هستم وسلام

  2. من بخاطر شرایط کاریم از خدمات ارزی تراپی استفاده کردم و باید بگم که توجه داشته باشید کارمزدش بسیار پائین تر از شرکت های دیگه است. سرعت خدمات رسانیشون هم واقعا خوبه. به شدت تراپی رو پیشنهاد می کنم.

  3. سایت بیست پیمنت از قدیمی ترین سایت پرداخت ارزی در ایران هست.

  4. سایت میناپی هم در زمینه ساخت حساب های ویزا و مستر کارت و فریلنسر خدماتی خوبی داشته
    من تجربه استفاده از خدماتشون رو دارم.🙏🏻

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.