بیبی دوج کوین چیست و چه آینده‌ای دارد؟

بیبی دوج کوین چیست و چه آینده‌ای دارد؟
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 0

سرخط اخبار اقتصادی

فولاد خوزستان؛ رکوردار تولید و فروش محصولات فولادی در سال گذشته پیش‌بینی چشم‌انداز بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳ بزرگترین واردکننده فولاد چگونه در تولید فولاد از ایتالیا و فرانسه هم سبقت گرفت؟ ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنید خبر خوب برای بانوان تبریزی برخورد قوی‌ترین طوفان خورشیدی ۷ سال اخیر به زمین تولید تصاویر هوش مصنوعی با ۳۰ برابر سرعت بیشتر برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است توصیه مهم به خریداران طلا / طلای دست دوم نخرید! قیمت دلار ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان شد / نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان چقدر است؟ + جدول بازخوانی اقتصاد ایران در سالی که گذشت؛ بازار مسکن غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز تردد به استان مازندران ممنوع شد ریزش سنگ در جاده چالوس + فیلم هشدار مهم درباره استفاده از کارت بانکی کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس کشف‌هایی که تاریخ ایران را جابه‌جا کرد خبر مهم برای خریداران پژو پارس تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند نرخ جدید سود بین بانکی اعلام شد + جدول استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس


46
موربیت | پلتفرم آنلاین 24 ساعته سرمایه گذاری و خرید و فروش انواع رمزارزها
بیبی دوج کوین چیست و چه آینده‌ای دارد؟
  • کد خبر : 108764
  • 12 اردیبهشت 1401
بیبی دوج کوین چیست و چه آینده‌ای دارد؟
همه چیز درباره بیبی دوج (BabyDoge)، ارز دیجیتال محبوب سال ۲۰۲۲ را در مقاله زیر بخوانید.

بیبی دوج کوین، رمز ارز جدیدی است که شما هم حتما بعد از شنیدن اسم آن لبخندی بر لبانتان می‌آید و می‌پرسید بیبی دوج چیست؟ آیا همان دوج کوین است؟ وقتی وارد خرید و فروش ارز دیجیتال شوید، ارزهای مختلفی برای سرمایه گذاری می‌بینید که همچنان به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. برای کسی تعجب‌آور نیست که درباره Baby Dogecoin این همه تبلیغات ایجاد شود چرا که در اول ژوئن ۲۰۲۱ راه اندازی شد و تنها دو هفته پس از آن تاریخ شاهد افزایش ۱۰۰۰% قیمت بود و در هفته سوم، ارزش بازار آن به ۲۰۰ میلیون دلار رسید. با مشاهده افزایش قیمت سریع آن، واضح است که خریداران به Baby Dogecoin علاقه‌مند هستند اما آیا ارزش سرمایه‌گذاری را دارد؟ در این مقاله می‌آموزید که بیبی دوج کوین چیست؟ آینده بیبی دوج کوین چگونه است؟ چه تفاوتی بین دوج کوین، بیبی دوج کوین و ارز دیجیتال شیبا اینو وجود دارد؟

ارز دیجیتال بیبی دوج چیست؟

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین با نماد BABYDOGE، یک توکن کریپتوکارنسی نوپا که توسط جامعه آنلاین طرفداران ارز محبوب دوج کوین ساخته شده است. احتمالاً اسم این رمز ارز تلاشی برای سوار شدن بر موج طرفداران پدر خود، یعنی دوج کوین است؛ اما شباهت این دو به همین جا ختم می‌شود. برخلاف دوج کوین که توکن بومی شبکه خودش است، بیبی دوج یک توکن است که هیچ تکنولوژی اساسی یا هیچ‌گونه کاربردی ندارد و روی شبکه بایننس اسمارت چین اجرا می‌شود. سیستم استیکینگ بیبی دوج طوری طراحی شده تا از کارمزد هر تراکنشی که کاربرهای این ارز دیجیتال انجام می‌دهند، پاداشی به کیف پول هولدرهای آن واریز شود.

ارز دیجیتال بیبی دوج چیست؟

بیبی دوج کوین چه زمانی پا به عرصه بازار رمزارزها گذاشت؟

ارز baby doge در تاریخ ۹ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۱۹ خرداد ۱۴۰۰) عرضه شد و با حمایت رسانه‌ای سنگین طرفداران خود در بازار رمزارزها مواجه شد. شاید بتوان این طور ادعا کرد که بیبی دوج کوین نیز مسیر مشابهی با دوج کوین را در پیش گرفته است. تنها در طول یک هفته قیمت این ارز دیجیتال پس از عرضه بیش از ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد.

تنها در طول سه هفته ابتدایی حجم بازار این رمزارز به بیشتر از ۲۰۰ میلیون دلار رسید و جامعه دارندگان بیبی دوج کوین نیز از ۱۶۰۰۰۰ نفر فراتر رفت. این رشد سریع از نظر قیمت، حجم بازار و تعداد دارندگان به نظر می‌رسد در آینده نزدیک ادامه داشته باشد؛ اما برای پیش بینی آینده قیمت ارز بیبی دوج کوین با توجه به این که کمتر از دو ماه از شروع به کار آن می‌گذرد، کمی نیاز به زمان وجود دارد.

آینده بیبی دوج چیست؟

اگر بخواهیم درباره مراحل رشد و برنامه‌های بلندمدت این بیبی دوج صحبت کنیم، باید لیستی از اهداف بازاریابی و مارکتینگ یک سازمان را بیان می‌کنیم! در وایت پیپر بیبی دوج شش مرحله برای نقشه راه گفته شده است که در ادامه به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

قدم اول: افزایش بازاریابی برای ایجاد آگاهی، لانچ وب‌سایت، ۵ هزار نفر عضو در کانال تلگرام، توسعه میم، تولد بیبی دوج

قدم دوم: افزایش اینفلوئنسر مارکتینگ، لیست شدن در صرافی گکو، لیست شدن در کوین مارکت کپ، ۲۵ هزار نفر عضو در تلگرام، ۲۵ هزار هولدر، حسابرسی توسط شرکت‌های خارج از مجموعه، کمک‌های داوطلبانه به انجمن‌ها و مشارکت در خیریه‌ها

قدم سوم: ۱۰۰ هزار نفر هولدر، ۱۰۰ هزار نفر عضو در تلگرام، ایردراپ نوبت دوم، ایفلوئنسر مارکتینگ در ابعاد بزرگ، لیست شدن در صرافی CEX، ایجاد میم‌های بیشتر، ایجاد کارت اعتباری کریپتویی

قدم چهارم: ۱۵۰ هزار نفر هولدر، افزایش بازاریابی، راه‌اندازی بیبی دوج سواپ، اضافه کردن میم‌های بیشتر، طراحی مجدد وب‌سایت، راه‌اندازی کیف پول Paw

قدم پنجم: رسیدن به بیش از ۳۰۰ هزار هولدر، راه‌اندازی بازار NFT، کمک به تسلا برای اهداف محیط زیستی در حجم بازار ۲۵۰ میلیون دلاری، اهدا ۲۵۰ هزار دلار به خیریه در حجم بازار ۵۰۰ میلیون دلاری، کمک ۵۰۰ هزار دلاری برای سرپناه بچه سگ‌ها در حجم بازار یک میلیارد دلاری، کمک به ساخت سرپناه برای سگ‌های بی‌خانمان در حجم بازار ۲۵ میلیارد دلاری

قدم ششم: کمک به ساخت سرپناه برای حیوانات در حجم بازار ۵۰ میلیارد دلاری، تراشیدن نماد بیبی دوج در کوهی بزرگ به یادگاری از بزرگ‌ترین میم کوین تاریخ در حجم بازار ۱۰۰ میلیاردی، تشکیل آیین بیبی دوج کوینی در حجم بازار ۵۰۰ میلیاردی (اندازه فعلی حجم بازار بیت کوین)، تشکیل بزرگ‌ترین گردهمایی در حجم بازار یک تریلیون.

موربیت

خرید بیبی دوج

به منظور خرید و فروش آسان رمزارز بیبی دوج، ابتدا در سایت morbit.trade احراز هویت کرده و سپس با مراجعه به بخش معامله آسان، این رمزارز را با کمترین میزان کارمزد تبادل کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=108764

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. موربیت بستری جهت خرید، فروش و معامله انواع ارزهای دیجیتاله
    https://morbit.trade/

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.