آموزش ساخت کیف پول ترون به نقل از صرافی فیوننس ۲۴

آموزش ساخت کیف پول ترون به نقل از صرافی فیوننس ۲۴
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 28

سرخط اخبار اقتصادی

تله رفع تعهد ارزی برای صادرات غیرنفتی/ کاهش شدید صادرات محصولات کشاورزی پرتاب ماهواره‌های استارلینک به مشکل برخورد پیش‌بینی زمان مرگ با هوش مصنوعی عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران این کشور کوچک پدرخوانده هوش مصنوعی است عکس | اولین موبایل دوربین‌دار جهان پاتوق ارمنی‌های ساکن تهران که دست‌سازِ ملکه هلند است با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟ حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟ جایگزین سراتو به بازار آمد! + عکس خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود + عکس وضعیت بیکاری در سال ۱۴۰۲ بهتر یا بدتر شد؟ جاده ماسوله در گیلان + عکس با سردرد های بهاری چه کنیم؟ جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین صفر و کارکرده چند؟ + جدول قیمت تاکید امیرعبداللهیان بر اولویت ایران برای توسعه روابط با ترکمنستان رشد کم سابقه جمعیت کانادا آموزش و پرورش نیرو می‌خواهد پرسودترین بازار ایران معلوم شد بازداشت فرزند حمید نوری آندرتیکر در ایران؟ قیمت ساندرو در آخرین روزهای تعطیلات نوروز + جدول قیمت باران در راه است صادرات ایران به عراق: بدون تنوع!


42
ترون یکی از پلتفرم های دیجیتال غیرمتمرکز و متن باز یا همان اوپن سورس مبتنی بر بلاک چین است که با ساختاری تحت عنوان Tronix یا TRX فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرده است.
آموزش ساخت کیف پول ترون به نقل از صرافی فیوننس ۲۴
  • کد خبر : 90929
  • 08 اسفند 1400
آموزش ساخت کیف پول ترون به نقل از صرافی فیوننس ۲۴
با ساخت کیف پول ترون می توان برنامه های غیر متمرکز و هدفمند ایجاد کرد و محتواهای رسانه ای را به اشتراک گذاشت.

 ترون یکی از توکن های معروف بازار ارز دیجیتال است که هدف اصلی آن معامله در صرافی های بزرگ، پشتیبانی توسط اتریوم و پدید آوردن انقلابی در صنعت سرگرمی و به اشتراک گذاری محتوایی بدون ساختار اصلی می باشد. این برنامه کاربردی با ارائه خدماتی به تولید کنندگان محتوا این امکان را می دهد که در ازای تولید محتوا، موفق به کسب درآمد شوند. در کنار آشنایی با بخشی از کاربرد ترون در کیف پول ارز دیجیتال، در این مقاله قصد داریم به معرفی روش های ساخت کیف پول ترون بپردازیم. با ما همراه باشید.

ساخت کیف پول ترون با افزونه کروم

یکی از جدید ترین روش های ساخت کیف پول ترون، استفاده از افزونه کروم است. در سیستم کیف پول ارز دیجیتال (https://blog.funance24.com/5048-crypto-currency-wallet/) افزونه ترون با تکنولوژی روز دنیا آمیخته شده و به کاربران اجازه می دهد تا به انواع محتواهای سرگرم کننده دسترسی پیدا کنند. با وجود ترون در افزونه کروم، دیگر نیازی به نصب گوگل پلی یا آپ استور نخواهد بود و واسطه های میان مشتری و تولید کننده محتوا از میان برداشته می شود. اما در هر صورت شما به عنوان فردی که به تازگی وارد دنیای ترید شده اید، باید با نحوه ساخت کیف پول ترون و انتخاب توکن مورد نظر آشنا باشید. اولین کاری که باید انجام دهید، مشرف شدن بر معیارهای خود در دنیای ارز دیجیتال است. معیارهای شما می تواند شامل مواردی نظیر میزان استفاده روزانه، ایجاد پروتکل های امنیتی و هزینه های موجود در کیف پول باشد. به همین دلیل ساخت کیف پول برای ترون لینک با افزونه کروم پیشنهاد می شود. در ابتدا باید به قسمت افزونه های کروم  یا chrome web store بروید و TronLink  را جست و جو کنید. گزینه add to chrome را بزنید و آن را در قسمت بالای مرورگر مشاهده نمایید. در این قسمت به یک گذر واژه نیاز دارید. گذرواژه را خود انتخاب می کنید. حواستان به حداقل کاراکتر و نماد ها باشد که فراتر از عدد ۸ نرود. زمانی که اطلاعات را فراهم کردید، روی گزینه create account کلیک کنید و برای حساب خود یک نام با حداقل ۴ کاراکتر انتخاب کنید. بیاد داشته باشید که نام حساب و گذرواژه را در جایی یادداشت کنید. حال شما موفق به ساخت کیف پول ترون شده اید.

آموزش ساخت کیف پول ترون در MyEtherWallet

برای ساخت کیف پول ترون می توانید به سایت  MyEtherWallet مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری بسازید.  در هنگام ساخت اکانت، به یک نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید. سعی کنید رمز پیشنهادی سایت را انتخاب و در جایی مطمئن یادداشت نمایید. حال روی دکمه create a new wallet کلیک کنید. مرحله بعدی دانلود فایل Keystore است. این فایل سیستم امنیتی کیف پول ترون را فعال می کند. زمانی که کیف پول شما آماده بهره برداری شد، به یک کلید خصوصی نیاز خواهید داشت که وجود آن امنیت سیستم را بالا می برد. این کلید را رشته متنی از علامت ها تشکیل داده که با استفاده از آن قادر خواهید بود به کلیه دارایی های دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. بنابراین، از این رمزها به درستی محافظت کنید زیرا ممکن است بازگردانی آن کار چنان راحتی نباشد. ممکن است بپرسید، چگونه می توان پس از ساخت کیف پول برای ترون، از آن استفاده کرد؟ پس از ورود به سایت تنها کافی است روی گزینه  View Wallet Info کلیک کنید تا اطلاعات کیف پول و میزان دارایی به شما نشان داده شود.

نتیجه گیری برای استفاده از کیف پول ترون

ساخت کیف پول ترون نیازمند آموزش و بهره بردن از تجربیات فعالان بازار مالی است. اکثر کسانی که بدون دانش و تخصص برای ذخیره دارایی خود اقدام می کنند، به طور حتم ضررهای بسیاری را متحمل می شوند. ساخت کیف پول ترون به علاقه مندان نشان می دهد که برای انجام این کار بهتر است از تدابیر امنیتی از جمله پشتیبان گیری و محافظت از سایر رایانه ها استفاده گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش ساخت کیف پول ترون به فیوننس بلاگ مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=90929

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 2
  1. بازار حرفه‌ای خرید و فروش ارز دیجیتال
    https://funance24.com/

  2. ترون یکی از بزرگترین سیستم عامل‌های نامتمرکز مبتنی بر زنجیره بلوکی است که با تکیه بر رمزارز داخلی با نام ترونیکس کار می‌کند.
    https://fa.wikipedia.org/wiki/ترون_(رمزارز)

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.