بررسی نقش رقابت پذیری در رشد صنعت بسته بندی | کارتن سازی گلبرگ باکس

بررسی نقش رقابت پذیری در رشد صنعت بسته بندی | کارتن سازی گلبرگ باکس
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 30

سرخط اخبار اقتصادی

امنیت اطلاعات در سازمان چطوری بفهمیم که پلاک فک شده داریم؟ تله رفع تعهد ارزی برای صادرات غیرنفتی/ کاهش شدید صادرات محصولات کشاورزی پرتاب ماهواره‌های استارلینک به مشکل برخورد پیش‌بینی زمان مرگ با هوش مصنوعی عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران این کشور کوچک پدرخوانده هوش مصنوعی است عکس | اولین موبایل دوربین‌دار جهان پاتوق ارمنی‌های ساکن تهران که دست‌سازِ ملکه هلند است با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟ حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟ جایگزین سراتو به بازار آمد! + عکس خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود + عکس وضعیت بیکاری در سال ۱۴۰۲ بهتر یا بدتر شد؟ جاده ماسوله در گیلان + عکس با سردرد های بهاری چه کنیم؟ جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین صفر و کارکرده چند؟ + جدول قیمت تاکید امیرعبداللهیان بر اولویت ایران برای توسعه روابط با ترکمنستان رشد کم سابقه جمعیت کانادا آموزش و پرورش نیرو می‌خواهد پرسودترین بازار ایران معلوم شد بازداشت فرزند حمید نوری آندرتیکر در ایران؟ قیمت ساندرو در آخرین روزهای تعطیلات نوروز + جدول قیمت


55
کارتن سازی گلبرگ باکس | کارخانه کارتن سازی در کرج (چاپ و بسته بندی) | تولید انواع کارتن
بررسی نقش رقابت پذیری در رشد صنعت بسته بندی | کارتن سازی گلبرگ باکس
  • کد خبر : 112271
  • 22 اردیبهشت 1401
بررسی نقش رقابت پذیری در رشد صنعت بسته بندی | کارتن سازی گلبرگ باکس
نظام اقتصادی نوین که در جهان حاکم و همواره رو به رشد بوده است، باعث شده تا صنعت بسته بندی اهمیت بسیاری برای رشد اقتصادی پیدا کند. مصرف کننده‌ در هر کشور و منطقه و تاجران با بسته بندی هر محصول، آن را شناسایی می‌کنند و از اصالت آن با خبر می‌شوند. همچنین پیشرفت و گسترش یک برند در سطوح مختلف، در گرو رقابت پذیری با سایر رقبا است، به همین دلیل تولیدکنندگان یک محصول با کیفیت ریسک استفاده از بسته بندی نامناسب و چاپ بی کیفیت را به جان نمی‌خرند و برای دست گرفتن بازار از بهترین بسته بندی و چاپ بسته بندی استفاده می‌کنند.

رقابت پذیری در میان تولید کنندگان در سراسر جهان عاملی است که هم باعث گسترش کسب و کار انها می‌شود و هم یک راه مهم برای پیشرفت در یک زمینه است.

 تلاش برای دست گرفتن بازار و ارائه خدمات و محصولات، با کیفیت بالا و امکانات بیشتر یک عامل مهم است که صنعت بسته بندی و کارتن سازی را نیز درگیر می‌نماید. استفاده از طرح‌های چاپی با کیفیت، ترکیب بهینه‌ مواد شیمیایی در تولید کارتن که باعث مقاومت و عمر بیشتر کارتن می‌شود و همچنین قیمت مناسب برای کیفیت بالاتر عواملی است که برای کارتن سازی‌‌ها بسیار حائز اهمیت است و باعث رقابتی شدن این صنعت می‌شود.

کارتن بسته بندی

رقابت صنعت بسته بندی و کارتن سازی در کشور ایران

رقابت بازار تولید کارتن در ایران نسبت به بازار جهانی، منابع تولید کارتن و خمیر کارتن با کیفیت به نسبت بازار‌های جهانی به دلیل تعداد زیاد کارتن سازی در ایران سخت تر است و باعث می‌شود که تولید کارتن در ایران رقابت پذیری بالایی داشته باشد. با توجه به آمار حدود ۱۰۸ کارتن سازی در کشور به طور رسمی در حال فعالیت هستند که در سال ۲ میلیون تن کارتن تولید می‌کنند؛ این در حالی است که تعداد سفارش و تقاضا تنها ۷۰۰ هزار تن در سال می باشد. یعنی هر کارتن سازی به طور متوسط به اندازه یک سوم ظرفیت اصلی خود در سال تولید دارد. عدم تطابق عرضه و تقاضا باعث شده است که کارتن سازی‌ها برای تولید کارتن با ظرفیت بیشتر و به دست گرفتن سفارش بیشتر تمرکز و تلاش خود را در رقابت بگذارند و در نتیجه قیمت‌ کارتن و کیفیت آن، میزان پاسخگویی به سفارشات و استفاده از تکنولوژی برای ثبت سفارش بالاتر برود.

بحث رقابت پذیری جدا از به دست گرفتن بازار و گسترش کارتن سازی‌ها در دهه‌ی اخیر باعث رشد چشمگیری در صنعت بسته بندی کشور شده است. چرا که نیروی کار و کارشناسان و متخصصین بسیاری در سطح کشور توسط کارتن سازی‌ها جذب شدند و سطح استاندارد و کیفیت بسیار بالا رفته به طوری که حتی در بازار‌های بین المللی نیز تولید کننده‌ها با کمک صنعت پیشرفته بسته بندی کشور توانستند حرفی برای گفتن داشته باشند.

کارتن سازی

شما کدام کارتن سازی را انتخاب می‌‌کنید؟

یک تولید کننده برای معرفی شدن به بازار کار و مصرف کننده‌ به بسته بندی احتیاج دارد همچنین نظم غیر قابل انکاری که کارتن بسته بندی به محصولات در تولید انبوه می‌دهد بسیار اهمیت خواهد داشت، حال شما بگویید که کدام کارتن سازی را برای بسته بن ی محصولات خود انتخاب می‌کنید؟

اگر دنبال کیفیت و اعتبار هستید لازم است که با تولید کننده‌ی ممتاز کارتن در کشور آشنا شوید.

کارتن سازی گلبرگ باکس

ترکیبی از تخصص و تجربه در بازار که موجب نوآوری شده است و توانسته در طول ۱۳ سال فعالیت خود در صنعت بسته بندی نظر بسیاری از تولید کننده‌ها را به خود جلب کند.

گروه کارشناسان و طراحان گلبرگ باکس همواره با تحقیق و بررسی کارتن‌ها در حال تولید بهترین کارتن‌های بسته بندی با دوام و کیفیت بالا هستند و برای تولید کارتن مناسب و قابل رقابت با نمونه‌های داخلی و خارجی را حاصل نمودند. توان رقابت پذیری کارتن سازی گلبرگ باکس از زمان شروع فعالیت این شرکت تا به حال باعث شده است تا بتواند بهترین‌ بسته بندی را به تولید کنندگان محصول کشور ارائه دهند.

همچنین توان تولید این شرکت با کمک دستگاه‌های پیشرفته حتی از رقبای بزرگتر خود نیز بیشتر است که با کمک نیروی کار متعهد خود و البته تکنولوژی پیشرفته به آن دست پیدا نموده است. افتخار تولید کارتن لمینتی با بهترین کیفیت در کشور در اختیار شرکت گلبرگ باکس می باشد، همچنین قیمت‌ کارتن‌ها کاملا رقابتی است. به همین دلیل می‌توانید قیمت‌ و کیفیت کارتن‌ها را با سایر کارتن سازی‌ها مقایسه کنید تا تفاوت را لمس نمایید. اما گلبرگ باکس پای خود را از این نیز فراتر گذاشته است و برای محیط زیست خود نیز اقداماتی انجام داده است.

کارتن سازی گلبرگ باکس

بهره بردن از فرآیند تولید پاک در کارتن سازی گلبرگ باکس برای تولید کارتن

منابع چوب که منبع اصلی تولید کارتن است هرچقدر هم که باشد محدود می باشد؛ از آنجایی که درختان ریه‌های زمین هستند، کارتن سازی گلبرگ باکس نیز برای حفظ محیط زیست، به عنوان شرکتی که مدام با خمیر خام چوب برای تولید کارتن سر و کار دارد، همواره تلاش نموده است تا با اضافه کردن مواد دیگر به ترکیبات خمیر کارتن‌های خود کیفیت بالاتری را ارائه دهد. به شکلی که با بازیافت دوباره همین کارتن‌ها بدون نیاز به قطع دوباره درختان استفاده شود و به لطف کارشناسان زبده و مجرب به این مهم دست یافته است، با این وجود نه تنها بازیافت کارتن موجب پایین آمدن کیفیت آن نشده است، بلکه باعث کاهش هزینه‌ها و در نتیجه کاهش قیمت نهایی کارتن و کیفیت مناسب با استاندارد‌های جهانی و همچنین حفظ محیط زیست می‌شود. تولید پاک در این شرکت یک رکن اصلی به حساب می‌آید.

خدمات کارتن سازی گلبرگ باکس

  • تولید کارتن لمینتی با بهترین کیفیت و چاپ لمینتی با طرح‌های تخصصی و اصولی که معرف اصلی هر برند است و در بازار‌های بین‌المللی موفق بوده است.
  • تولید قالب اماده کارتن، قالب اماده کارتن کمک می‌کند که ثبت سفارش و فرآیند تولید در کوتاهترین زمان انجام شود و شما با انتخاب این خدمت می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان سفارش خود را دریافت کنید.
  • ثبت سفارش از تهران و کرج در کمتر از ۳ دقیقه از طریق تماس تلفنی یا سایت گلبرگ باکس
  • تولید و چاپ کارتن دایکاتی برای کالا‌های اختصاصی
  • گاهی مشتریان عزیز قصد متمایز شدن از سایر رقبا را دارند و نیاز به کارتن‌های سفارشی سازی شده دارند. گروه حرفه ای طراحان گلبرگ باکس می‌توانند طرح‌های خلاقانه را متناسب با سلیقه مصرف کننده و بازار هدف برای ایشان طراحی و تولید کنند تا بتوانند از سایر رقبا در بازار متمایز شوند.
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=112271

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. golbargbox کارتن سازی در کرج است

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.