نمایندگی رسمی هدوی چین

نمایندگی رسمی هدوی چین
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 22

سرخط اخبار اقتصادی

پاتوق ارمنی‌های ساکن تهران که دست‌سازِ ملکه هلند است با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟ حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟ جایگزین سراتو به بازار آمد! + عکس خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود + عکس وضعیت بیکاری در سال ۱۴۰۲ بهتر یا بدتر شد؟ جاده ماسوله در گیلان + عکس با سردرد های بهاری چه کنیم؟ جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین صفر و کارکرده چند؟ + جدول قیمت تاکید امیرعبداللهیان بر اولویت ایران برای توسعه روابط با ترکمنستان رشد کم سابقه جمعیت کانادا آموزش و پرورش نیرو می‌خواهد پرسودترین بازار ایران معلوم شد بازداشت فرزند حمید نوری آندرتیکر در ایران؟ قیمت ساندرو در آخرین روزهای تعطیلات نوروز + جدول قیمت باران در راه است صادرات ایران به عراق: بدون تنوع! حمله سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی به سوریه ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز قیمت پژو ۴۰۵ در بازار ۳۰۰ میلیونی شد! + جدول قیمت این خودرو روزانه بیش از ۳ میلیون تومان رشد کرد / خودروی بی طرفداری که ناگهان محبوب شد بزرگراه شریان توسعه اقتصادی پهناورترین استان کشور| احداث ۲۸۰ کیلومتر بزرگراه طی ۳ سال گذشته حجم واردات آهن اسفنجی اتحادیه اروپا در ۲۰۲۳ چقدر بود؟


70
نمایندگی رسمی هدوی چین
  • کد خبر : 253736
  • 14 مهر 1401
نمایندگی رسمی هدوی چین
یکی از شرکت‌های لاستیک‌سازی مطرح در چین، شرکت لاستیک‌سازی هدوی (Headway) است.

رینگو نماینده هدوی در ایران

یکی از شرکت‌های لاستیک‌سازی مطرح در چین، شرکت لاستیک‌سازی هدوی (Headway) است. این کمپانی زیرمجموعه تأسیسات عظیم تایر چینی شاندونگ هنگیو است. شرکت شاندونگ هنگیو به‌منظور تسخیر بازارهای غربی اقدام به تولید لاستیک می‌کند و به‌عنوان عرضه‌کننده اصلی تایر چینی در بازار فعال است. این برند پر طرف‌دار چینی جزو لاستیک‌های باکیفیتی است که مناسب تمام خودروهای موجود در بازار ایران است. شما می‌توانید لاستیک‌های هدوی را از فروشگاه و سایت رینگو تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید در سایت رینگو انواع لاستیک‌های هدوی را با قیمت مناسب خریداری کنید. سایت و فروشگاه رینگو نماینده هدوی در ایران است که ضمن فروش همه مدل‌های لاستیک هدوی به معرفی و تشریح ویژگی‌های انواع لاستیک هدوی می‌پردازد. اگر شما نیز در پی شناخت و خرید بهترین و مناسب‌ترین لاستیک برای خودروی خود هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تکنولوژی هدوی و طیف وسیعی از لاستیک‌ها

لاستیک‌های تولیدی کمپانی هدوی به‌واسطه همکاری و مشارکت نزدیک با چند شرکت و مؤسسه علمی در چین توسعه یافته و تولید و عرضه می‌شوند. یکی از تازه‌ترین تولیدات شرکت هدوی که می‌توانید با مراجعه به سایت و فروشگاه رینگو تهیه کنید، لاستیک‌های تابستانی وی (V) هستند که از جدیدترین تکنولوژی‌ها و راه‌حل‌های مهندسی بهره می‌برند. در لاستیک‌های تابستانی هدوی از یک ترتیب و الگوی جدید طراحی آج استفاده شده و قابلیت چسبندگی و پایداری آنها بهبودیافته است. یکی از نسخه‌های اصلی لاستیک تابستانی که مدل پرچم‌دار HU901  است از خط ترمز بسیار کوتاهی برخوردار است و درحالی‌که قیمت ارزانی دارد، نسبت به بسیاری از لاستیک‌های هم رده خود، کیفیت بالاتری دارد و در صرفه‌جویی مصرف سوخت از کارایی بیشتری بهره می‌برد. عموماً تولیدکنندگان لاستیک‌های هدوی، لاستیک‌های خود را مناسب شاسی‌بلندها می‌دانند و شما می‌توانید برای خودروی بزرگ و شاسی‌بلند خود، لاستیک هدوی را از سایت رینگو نماینده هدوی در ایران خریداری کنید. مزیت این لاستیک‌ها این است که برای تمام مسیرها از جمله مسیرهای سنگلاخی و خاکی بهترین کاربرد را دارند. همچنین نباید فراموش کنید که شرکت هدوی در تولید لاستیک برای کامیون‌‌های سبک و کامیونت‌ها نیز فعال بوده و در این بازار حضور پررنگی دارد.

علاوه بر لاستیک‌های تابستانی مدرن و باکیفیت، شرکت لاستیک‌سازی هدوی در زمینه تولید لاستیک‌های زمستانی نیز پیش‌گام است. این نوع لاستیک‌ها که در سایت رینگو نماینده هدوی در ایران نیز موجود است، قابلیت میخی دارند و برای عبور از مسیرهای برفی و یخی مناسب هستند. لاستیک‌های زمستانی هدوی از طرح آجی بهره می‌برند که آب را از میان خود عبور می‌دهند و حرکت خودرو را در مسیرهای بارانی و پر آب کمتر کند می‌کند. لاستیک‌های مدل زمستانی هدوی را عموماً می‌توانید در کشورهای سردسیری همچون روسیه مشاهده کنید، و این در حالی است که لاستیک‌های تابستانی بیشتر در چین و خودروهای فعال در این کشور استفاده می‌شوند.

مدل‌های محبوب لاستیک هدوی

همان‌طور که گفتیم در بین لاستیک‌های تابستانی هدوی، مدل Headway HU901 به‌عنوان پرچم‌دار معرفی شده است. این سری از لاستیک‌ها در سایز ۱۶ تا ۲۰ تولید می‌شوند. این نوع لاستیک‌ها از مزیت استحکام بالا و همراهی آکوستیک سواری بهره می‌برند. مطابق با نظرسنجی‌هایی که از مشتریان هدوی صورت‌گرفته است، لاستیک‌های هدوی از قیمت و کیفیت خوبی برخوردار هستند.

مدل دیگر لاستیک‌های هدوی، لاستیک  Headway HH201 است. این نسخه از لاستیک‌ها که در سایزهای ۱۴ و ۱۵ اینچی تولید می‌شود، بسیار باکیفیت بوده و مقرون‌به‌صرفه هستند. باتوجه‌به نظرات مشتریانی که این لاستیک‌ها را استفاده می‌کنند، مدل  Headway HH201 ارزش پولی که صرف خریدش می‌شود را دارد. این لاستیک‌ها در جاده‌های خیس و بارانی قابلیت پایداری و چسبندگی بسیار خوبی دارند. اگر در آب‌وهوای بارانی هستید، این سری از لاستیک‌ها انتخاب مناسبی هستند.

مدل محبوب بعدی، لاستیک Headway HR801 است که یک مدل همه‌کاره و مناسب آب‌وهوای گرم و فصل تابستان است. این سری از لاستیک‌ها در سایزهای ۱۵ تا ۱۷ اینچی موجود هستند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که این لاستیک‌ها برای انواع خودروهای کراس اور و شاسی‌بلند‌ مناسب هستند و سطح کیفی بالایی دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این لاستیک نرم بودن آنها است که سواری بسیار راحتی را ارائه می‌دهد. این لاستیک‌ها در مسیرهای ناهموار و پر از دست‌انداز کمترین صدا را وارد کابین می‌کنند. البته لازم است این نکته را خاطرنشان کنیم که از آن جایی که این لاستیک‌ها وزن بالایی دارند، به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتر در حدود یک و نیم لیتر مصرف سوخت خودرو را افزایش می‌دهند.

ویژگی‌های مثبت و عمومی لاستیک هدوی

تولیدات لاستیک کمپانی هدوی تمام خودروهای سواری سدان، هاچبک، کراس اورهای جمع‌وجور، شاسی‌بلندهای مدرن و… را در بر می‌گیرد. لاستیک‌های هدوی (بهترین لاستیک چینی) از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به‌عنوان لاستیکی قابل‌اعتماد در بین مشتریان شناخته می‌شوند. این لاستیک‌ها در تمام انواع چهارفصل، زمستانی و تابستانی تولید می‌شوند. لاستیک‌های هدوی دارای آج‌های نامتقارن و یا متقارن با شکل و اندازه بلوک هستند. این لاستیک‌ها به‌واسطه طراحی مناسب آج‌ها، کمترین خط ترمز را روی آسفالت خیس بر جای می‌گذارند. علاوه بر این، لاستیک‌های هدوی ثبات و پایداری خودرو را در مسیرهای مختلف تضمین می‌کنند و باعث می‌شوند در سرعت‌های بالا شما کمترین لرزش و تکانی را احساس کنید. استفاده از این لاستیک‌ها مصرف سوخت را نیز کاهش می‌دهد. لاستیک‌های آفرود هدوی از تکنولوژی‌های ایمنی و لاستیک‌سازی روز دنیا بهره می‌برند. این لاستیک‌ها به تکنولوژی پرتاب‌کننده سنگ در مسیرهای سنگلاخ و ناهموار مجهز هستند. این قابلیت لاستیک‌های آفرود هدوی، باعث می‌شود که شما بتوانید با خیال راحت از آنها در مسابقات و سرگرمی‌های آفرودی لذت ببرید و سفر بی خطری را تجربه کنید.

تجربه خرید از رینگو

همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، سایت و فروشگاه رینگو معتبرترین منبع خرید لاستیک در سراسر ایران است. اگر قصد خرید لاستیک برای خودروی خود را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت رینگو و بخش محصولات آن، اقدام به خرید انواع و مدل‌های مختلف تایر هدوی کنید. در این سایت تنوع بسیار بالایی از انواع لاستیک‌های برند هدوی با قیمت‌های مناسب موجود است. علاوه بر خرید راحت و قیمت مناسب، سایت رینگو امکان تحویل لاستیک در سرتاسر ایران را برای مشتریان گرامی فراهم آورده است و شما با خیال راحت و با کمترین تلاش، می‌توانید یک لاستیک باکیفیت از یک فروشگاه معتبر و مطمئن سفارش دهید.

کلام آخر

در این مقاله از مجله رینگو به بررسی لاستیک‌های هدوی پرداختیم. به همین منظور توضیحاتی راجع به این کمپانی لاستیک‌سازی ارائه دادیم و در ادامه بیان کردیم که لاستیک‌های هدوی در چه مدل‌ها و کیفیت‌هایی تولید می‌‌شوند. همچنین بیان کردیم که این لاستیک‌ها مناسب تمامی خودروها نیز هستند و شما می‌توانید با مراجعه به سایت رینگو، لاستیک مدنظر خود را خریداری کنید. امیدواریم مطالعه این نوشته برای شما مفید بوده باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=253736

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. ممنون از مقاله خوبتون واقعا اطلاعات مفیدی دادین، خواستم بدونم خدمات پس از فروش یا گارانتی هم دارین؟

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.