چندین ایده برای شروع کسب و کار ثروت ساز

چندین ایده برای شروع کسب و کار ثروت ساز
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 24

سرخط اخبار اقتصادی

گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد! ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل! کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد! چه چیزی درآمد آنگویلا را عجیب کرده‌است؟ ۴ طرح سامسونگ برای گلکسی S25الترا/ عکس کدام قابلیت هوش‌مصنوعی سامسونگ طرفدار دارد؟ سرمایه گذاری در کدام یک از پروژه‌های ساختمانی بهتر است؟ با قیمت یک کوییک چه خودروهایی در سال ۱۳۸۰ می‌توانستیم بخریم؟ کرایه تاکسی در این شهر گران شد بلیت موزه‌ها برای چه کسانی رایگان و نیم‌بهاست؟ آغاز ثبت‌نام آزمون‌ های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین واریزی جدید برای معلمان در راه است زمان واریز پاداش ۱۴۰۱ معلمان بازنشسته لو رفت قیمت خودرو شاهین امروز ۹ فروردین/ شاهین کارکرده چند شد؟ + جدول قیمت چطور بلیت قطار بخریم؟ ین سقوط کرد بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟ آمار تکان دهنده از اسراف مواد غذایی خرید ساندرو اتوماتیک چقدر آب می‌خورد؟ + جدول قیمت پروژه شکارچیان روح، رسوایی جدید متا ادعای سنتکام در مورد سرنگونی پهبادهای یمنی ادامه بارش باران در کشور مسافران راه آهن میلیونی شدند رشد ۱۵ درصدی واردات از هند


16
چندین ایده برای شروع کسب و کار ثروت ساز
  • کد خبر : 264332
  • 15 آبان 1401
چندین ایده برای شروع کسب و کار ثروت ساز
ایده های ثروت ساز، ایده ها و راهکار های خلاقانهای هستند که می توان از آن ها برای ایجاد منابع پایدار مالی و حتی علمی بهره برد.

حوله استخری نانو

هنگام خرید حوله استخری به سبک یا سنگین بودن آن نیز توجه کنید زمانی که وزن حوله زیاد باشد قیمت آن نیز زیاد می شود، قیمت حوله استخری نانو در مکانهای مختلف متفاوت است، همچنین داشتن وزن زیاد کیفیت بالای حوله را نشان می دهد.

تشک طبی صندلی

امروزه بسیاری از افراد هستند که مبتلا به شکستگی و التهابات دنبالچه می شوند این افراد بهتر است از یک تشک طبی صندلی چرخدار خود استفاده نمایند تا بتوانند دردهایی که به سراغ آنها می آید را تا به حدود بسیار زیادی کاهش دهند. اگر تشک طبی که خریداری می نمایید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

تشک طبی صندلی

صابون مراغه اصل

امروزه برای رعایت بهداشت پوست و مو استفاده از شامپوها و صابون ها متداول است. صابون مراغه اصل یکی از صابون هایی است که از هیچ گونه مواد شیمیایی در آن استفاده نمی شود و فرآیند تولید آن به شکل ماشینی نیست.

صابون مراغه اصل

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=264332

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 0
📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.