در رویای ثروتمندی بودم که زعفران ناباورانه مرا میلیاردر کرد

در رویای ثروتمندی بودم که زعفران ناباورانه مرا میلیاردر کرد
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 110

سرخط اخبار اقتصادی

فولاد خوزستان؛ رکوردار تولید و فروش محصولات فولادی در سال گذشته پیش‌بینی چشم‌انداز بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳ بزرگترین واردکننده فولاد چگونه در تولید فولاد از ایتالیا و فرانسه هم سبقت گرفت؟ ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنید خبر خوب برای بانوان تبریزی برخورد قوی‌ترین طوفان خورشیدی ۷ سال اخیر به زمین تولید تصاویر هوش مصنوعی با ۳۰ برابر سرعت بیشتر برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است توصیه مهم به خریداران طلا / طلای دست دوم نخرید! قیمت دلار ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان شد / نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان چقدر است؟ + جدول بازخوانی اقتصاد ایران در سالی که گذشت؛ بازار مسکن غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز تردد به استان مازندران ممنوع شد ریزش سنگ در جاده چالوس + فیلم هشدار مهم درباره استفاده از کارت بانکی کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس کشف‌هایی که تاریخ ایران را جابه‌جا کرد خبر مهم برای خریداران پژو پارس تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند نرخ جدید سود بین بانکی اعلام شد + جدول استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس


11
در رویای ثروتمندی بودم که زعفران ناباورانه مرا میلیاردر کرد
  • کد خبر : 267402
  • 23 آبان 1401
در رویای ثروتمندی بودم که زعفران ناباورانه مرا میلیاردر کرد
از زمانی که یادم می آید بیشتر کسانی که اینجا درآمد خوبی دارند مشغول کسب و کار در زمینه زعفران هستند

من زاده مشهد هستم و از زمانی که یادم می آید بیشتر کسانی که اینجا درآمد خوبی دارند مشغول کسب و کار در زمینه زعفران هستند. همین موضوع باعث شد که ما هم با قطعه زمین کوچک که اطراف مشهد داشتیم به پرورش این گیاه پرارزش بپردازیم.اوایل باورم نمیشد اما رفته رفته کسب و کار ما بهتر شد و توانستیم متراژ کشت و کار خود را افزایش داده و با بهره گیری از دستگاه های صنعتی تولیدی زعفران را راه اندازی کنیم اوایل سختی زیادی داشتیم اما کم کم پیشرفت کار چشم گیر شد و با خرید فروش داخلی و خارجی این محصول ثروت های خوبی وارد زندگیمان شد.حال بیایید با هم با این محصول و انواع آن اشنا شویم.

زعفران ریشه

جالب است در این مطلب با این موضوع آشنا شوید که زعفران دارای انواع مختلفی می باشد که شامل: ریشه سفید، پوشال و دختر پیچ می باشد که هر کدام دارای کیفیتی خاص و قیمتی متنوع می باشند. کیفت در محصول زعفران ریشه را می توان در نوع رنگ دهی و طعم دهی مورد آزمایش قرار داده گونه ای که هر چه رعفران از رنگ قرمزی برخوردار باشد دارای مرغوبیت بالایی می باشد. شهرستانهایی که در ایران این ادویه را به تولید می رسانند و دارای کیفیتی عالی می باشد. عفران گیاهی است که استفاده و کشت آن به بیش از ۳۵۰۰ سال قبل باز میگردد و ایرانیان به عنوان یکی از قدیمیترین تمدنهای جهان از مزایای دارویی این گیاه بهره میبرده اند.

زعفران سحرخیز

کمتر کسی است که بانام زعفران سحرخیز آشنا نباشد. این برند ایرانی در سال ۱۳۱۱ تأسیس شد و اینک با نزدیک به یک قرن فعالیت با ارائه محصولات متنوع در بسته‌بندی‌های گوناگون اصول مشتری مداری را در محصولاتش پی‌ریزی کرده است. تداوم در حفظ کیفیت، اصالت محصولات و استقبال مشتریان و بازار‌های جدید داخلی و خارجی و با گسترش برند و محصولات سحرخیز و توجه به نیازو ذائقه مشتریان بازار‌های خارجی، شعبه آمریکای شمالی سحرخیز در تورنتو کانادا در سال ۱۳۹۳ شروع به کار نموده و مشتریان بین‌المللی نیز به همراهان سحرخیز اضافه شدند.
بسیاری از مردم و مصرف کنندگان یک محصول بر اثر تجارب بی اساسی که برای خودشان حاصل شده خواهان انتقال این تجارب به دیگران هستند و می دانند که  جلوگیری از بارداری با زعفران پوشال اعلا هیچ سندیت علمی ندارد و از پایه و اساس می تواند اشتباه باشد. شاید هم با توجه به شرایط فیزیکی بدنی بعضیها استفاده از زعفران باعث اختلال در بارداری و سقط شده باشد و دربعضیها درکنار روشهای دیگر باعث جلوگیری از بارداری شده باشد ولی به طور یقین این روش برای همه موثر و شناخته شده نمی باشد و تنها برای دیگران بی اعتمادی نسبت به داروهای گیاهی را ایجاد می کند.
زعفران سحرخیز

زعفران چای

از آن جایی که امروزه زعفران چای یکی از پرقیمت ترین و گرانترین محصول به شمار می آید تاجرانی که قصد فعالیت در این عرصه را دارند می توانند سود بسیار زیادی را از این طریق کسب کنند. راساس پژوهش های یک گروه تحقیقاتی، مصرف روزانه ۸۰ میلی گرم عصاره ی زعفران اثرات بالینی ضد افسردگی بارزی در مقایسه با دوزهای کمتر دارد. برابری یـا برتـری تأثیر آن در مقایسه با داروهای ضد افسردگی فلوکستین، ایمـی پـرامین و پلاسـبو گزارش شده اسـت. در این پژوهش، کارآزمایی دوسوکر کنترل شده، روی شصت بیمار مبتلا به افسردگی خفیف و متوسط به مدت شش هفته انجام شد. بیماران به طور تصادفی به دو گروه «مصرف روزانه ۴۰ میلی‌گرم زعفران و مصرف روزانه ۸۰ میلی‌گرم زعفران» تقسیم شدند. یافته ها نشان داد که زعفران در هر دو گروه مؤثر بود اما در گروهی که روزانه ۸۰ میلی‌گرم زعفران دریافت می کردند اثرات بالینی ضد افسردگی، بارزتر بود که از نظر آماری تفاوتِ معناداری است.
زعفران چای

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=267402

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 0
📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.