با خرما رویاهایم را به واقعیت تبدیل کردم

با خرما رویاهایم را به واقعیت تبدیل کردم
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 110

سرخط اخبار اقتصادی

فولاد خوزستان؛ رکوردار تولید و فروش محصولات فولادی در سال گذشته پیش‌بینی چشم‌انداز بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳ بزرگترین واردکننده فولاد چگونه در تولید فولاد از ایتالیا و فرانسه هم سبقت گرفت؟ ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنید خبر خوب برای بانوان تبریزی برخورد قوی‌ترین طوفان خورشیدی ۷ سال اخیر به زمین تولید تصاویر هوش مصنوعی با ۳۰ برابر سرعت بیشتر برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است توصیه مهم به خریداران طلا / طلای دست دوم نخرید! قیمت دلار ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان شد / نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان چقدر است؟ + جدول بازخوانی اقتصاد ایران در سالی که گذشت؛ بازار مسکن غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز تردد به استان مازندران ممنوع شد ریزش سنگ در جاده چالوس + فیلم هشدار مهم درباره استفاده از کارت بانکی کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس کشف‌هایی که تاریخ ایران را جابه‌جا کرد خبر مهم برای خریداران پژو پارس تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند نرخ جدید سود بین بانکی اعلام شد + جدول استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس


10
با خرما رویاهایم را به واقعیت تبدیل کردم
  • کد خبر : 270041
  • 04 آذر 1401
با خرما رویاهایم را به واقعیت تبدیل کردم
اگر بخواهم راجب شغلی شرافتمندانه و پولساز صحبت کنم، قطعا بحث تجارت را به طور مفصل بازگو میکنم. من به عنوان بزرگترین تاجر خرما در این زمینه رویاهای ثروت خود را به واقعیت تبدیل کردم.

خرما بم

صادرات خرمای بم معمولاً به کشورهای هند و پاکستان و خاورمیانه می باشد و این کشورها عموماً بیشترین خرید را از این مدل خرما دارند. قیمت خرما بم به عوامل مختلفی در تجارت و صادرات آن بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. ارزش صادراتی این نوع خرما بسیار بالا است و در استان های فارس، و بوشهر به صورت بسیار وسیعی کشت می شود، این نوع خرما هم جزو خرما های خشک و دارای رنگ زرد و متمایل به قهوه ای می باشد و قند بالایی هم دارند. گرانترین خرمای صادراتی ایران بیشتر به کشورهای اروپایی نظیر روسیه، آلمان و انگلیس صادر می شود. در سالهای قبل صادرات خرما به کشورهای مالزی و اندونزی هم رونق زیادی داشت مثلاً در ماه مبارک رمضان مصرف خرما در کشورهای اسلامی بالا می رود و میزان صادرات خرما هم از ایران به این کشورها افزایش پیدا می کند. تقریباً خرما از ایران به ۷۰ کشور در سراسر جهان صادر می شود، کشورهایی نظیر آلمان، انگلستان، سوئیس، دانمارک، اسپانیا، روسیه، کانادا، چین، پاکستان، عراق، ترکیه و کشورهای اطراف خلیج فارس از مشتریان دائمی خرمای ایران می باشند.

خرما پیارم

اطلاع داشتن از میزان صادرات خرما پیارم به بازارهای مختلف، وجود رقبا و اطلاعاتی درباره قیمت خرما اینها می توانند به برنامه ریزی برای صادرات خرما به ما کمک کند. قیمت خرما پیارم دارای نواساناتی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. برای صادرات خرما باید اطلاعات کافی از قوانین کشور مقصد را داشته باشیم و استاندارد های غذایی و بهداشتی در آن کشور را رعایت کنیم. صادرات مواد غذایی به کشورهای اروپایی بسیار سخت گیرانه می باشد. و قبل از ورود محصول به کشور آزمایش های زیادی برای تامین میزان سموم و کیفیت محصول آن کالا انجام میشود، پس قبل از صادرات خرما، قوانین واردات کشور مقصد را بررسی کنید چونکه در صورتی که مشکلی برای آن پیش بیاید خسارت بسیار زیادی به شما وارد خواهد شد.

خرما پیارم

خرما خدری

کاهش تولید خرما خدری به دلیل شور شدن آب در جنوب کشور و خشکسالی ، بالا رفتن قیمت حامل های انرژی و تاثیر ان در بخش حمل و نقل ،ضعف صنایع تبدیلی و بسته بندی ،کمبود نقدینگی،  برداشت غیر مکانیزه و سنتیمحصولات و بالا رفتن قیمت رخ داده است. قیمت خرما خدری به عوامل مختلفی در تجارت و صادرات آن بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. از مشکلات صادرات خرما خدری می توان به موارد زیر اشاره کرد؛ بالا رفتن هزینه های حمل و نقل داخلی و خارجی مخصوصاً کانتینر های یخچال دار ، نداشتن آشنایی کافی با روشهای اصول جمع آوری و بسته بندی، حمل و نقل و نگهداری محصول، کمبود بضاعت مالی در بحث تبلیغات بازاریابی در بازارهای هدف و کشورهای مقصد، نداشتن کارگاه ها و کارخانه های سورتینگ و بسته بندی مدرن، نداشتن آشنایی کافی و حضور کمرنگ بنگاه های صادراتی در بازارهای عمده خرما، توجه نداشتن به شاخص های تضمین کیفیت در محصول صادراتی توسط برخی بنگاه های صادراتی.

خرما خدری

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=270041

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 0
📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.