پولدار شدن در حوزه پسته چگونه بود

پولدار شدن در حوزه پسته چگونه بود
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 68

سرخط اخبار اقتصادی

روزگاری تو در دهان همه ما بودی، وسوسه‌برانگیزِ جذاب ویدیوی حرص‌دربیاری که ساکنان تهران را سوژه کرد قیمت یورو امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ در بازار خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر! تورم ماندگار است؟ بازار روسیه منتظر اسباب بازی ایرانی کدام ویتامین به سلامت قلب کمک میکند؟ مقابله با زمین خواری در آستارا استفاده از تلگرام با هدف تروریسم ۳۰ مدل جدید از خودروهای نیسان تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه خواهند شد انتقاد مکرون از توافق تجاری اروپا و مرکوسور مرحله دوم جنگ قیمتی خودروهای برقی در بازار چین آغاز شد پوکو C۶۱ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد واتساپ امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD را فراهم می‌کند سدان لوکس ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون شد + جدول هیوندای توسان ۲۰۲۵ ، قوی تر آمد! + عکس درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش ثبت بیش از ۳ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در تهران ممنوعیت‌های شب‌های قدر تورم کدام استان بیشتر است؟ سازمان انرژی اتمی: هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در ارس مشاهده نشده است کیا K۴ جدید رسما رونمایی شد؛ واردات به ایران؟ قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد! + جدول اختراع جدید اپل مشکل باتری آیفون را حل خواهد کرد


9
پولدار شدن در حوزه پسته چگونه بود
  • کد خبر : 270616
  • 07 آذر 1401
پولدار شدن در حوزه پسته چگونه بود
در واقع تولید پسته امر ساده ای نیست اما من توانستم با تمرکز بر روی ارتقای کیفیت محصول خود و ارائه آن در بازار با قیمتی مناسب به ثروت رسیده و موفقیت مالی را تجربه کنم و در ادامه این مقاله برخی از انواع پسته موجود در بازار را به شما معرفی خواهم کرد.

پسته اکبری ممتاز

لازم به ذکر است پسته اکبری از درشت ترین نوع پسته به شمار می آید که قیمت پسته اکبری ممتاز امروزه در بازار خشکبار مورد توجه آجیل فروشان قرار می گیرد. آنها این محصول را به شکل خام و بو داده در تهیه انواع آجیل شیرین و شور به مناسب تربن شکل استفاده می کنند و بهترین نوع آجیل شب عید و شب یلدا را تهیه می کنند و به مردم ارائه می دهند. این محصول از لحاظ ارزش غذایی بسیار با ارزش است و دارای طعم لذیذ و اندازه درشت بوده و این دانه های مغزی از جمله محصولاتی است که به افراد مختلف به خصوص کودکان، زنانه باردار، سالمندان و ورزشکاران توصیه می شود.

همچنین به عنوان درشت ترین و کشیده ترین نوع پسته شماره می شود که در قسمت های گرمسیر کشور به میزان فراوان هر ساله تولید می شود که در جهان کشور ما رتبه اول تولید پسته را به خود اختصاص داده است. همانطور که از اسم پسته اکبری ممتاز مشخص است، این گونه از پسته از همه لحاظ از کیفیت استثنایی برخوردار است و این امر سبب می شود افراد نسبت به خرید این محصول مرغوب به میزان فراوان اقدام کنند.

پسته دامغان تازه

درجه بندی این محصول موجب شده تا افراد زیادی بتوانند بر اساس نیازشان نوع درجه یک پسته دامغان را خریداری کنند و خیالشان از بابت مرغوبیت و کیفیت و حتی قیمت پسته دامغان تازه راحت باشد. پسته دامغان تازه که به صورت مستقیم در مراکز پخش و تامین کننده آن به فروش می رسد. دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به دلیل قیمت مناسب توانسته مورد توجه و استقبال افراد زیادی واقع شود و مشتریان و خریداران می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایند.

سالانه حجم انبوهی از پسته دامغان به دیگر کشورهای همسایه و آسیایی صادر شده و صادرات این نوع پسته به دیگر کشورها در شرایط خاصی انجام می شود و تنها محصولاتی به دیگر کشورها صادر می‌ شوند که مشخصاتی مطابق با استانداردهای بین المللی داشته باشند. این محصولات پس از تولید در کارخانجات معتبر از نظر کیفیت سورت بندی می شوند.

پسته دامغان تازه

پسته خام فله ای

پسته خام تولید شده در کشور دارای نمونه های مختلفی است که هر کدام از این محصولات را می توان با قیمتی مشخص به صورت فله ای خریداری کرد و یا از قیمت پسته خام فله ای مطلع شد. پسته خام دارای طعمی شیرین و خوشایند می باشد و می توان مقداری چربی در پسته پیدا کرد. این چربی به هیچ عنوان چربی مضری نیست بلکه به محض مصرف چربی موجود در پسته به مصرف سوخت و ساز بدن می رسد.

خوردن پسته به بانوان بسیار توصیه می شود تا ضمن خوردن پسته خام بتوانند کمبود آهن بدن خود را کنترل نمایند. پسته خام دارای انواع ریز مغذیهای گیاهی با ارزش غذایی بسیار بالا مانند آهن و فولیک اسید می باشد. اگر میزان مصرف و نیاز شما در حد بسیار زیاد می توانید بین فرمهای مختلف خرید، خرید عمده را تجربه نمایید.

پسته خام فله ای

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=270616

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 0
📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.