تمرکز روی درآمد باعث ثروتمندی من شد

تمرکز روی درآمد باعث ثروتمندی من شد
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 30

سرخط اخبار اقتصادی

امنیت اطلاعات در سازمان چطوری بفهمیم که پلاک فک شده داریم؟ تله رفع تعهد ارزی برای صادرات غیرنفتی/ کاهش شدید صادرات محصولات کشاورزی پرتاب ماهواره‌های استارلینک به مشکل برخورد پیش‌بینی زمان مرگ با هوش مصنوعی عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران این کشور کوچک پدرخوانده هوش مصنوعی است عکس | اولین موبایل دوربین‌دار جهان پاتوق ارمنی‌های ساکن تهران که دست‌سازِ ملکه هلند است با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟ حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟ جایگزین سراتو به بازار آمد! + عکس خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود + عکس وضعیت بیکاری در سال ۱۴۰۲ بهتر یا بدتر شد؟ جاده ماسوله در گیلان + عکس با سردرد های بهاری چه کنیم؟ جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین صفر و کارکرده چند؟ + جدول قیمت تاکید امیرعبداللهیان بر اولویت ایران برای توسعه روابط با ترکمنستان رشد کم سابقه جمعیت کانادا آموزش و پرورش نیرو می‌خواهد پرسودترین بازار ایران معلوم شد بازداشت فرزند حمید نوری آندرتیکر در ایران؟ قیمت ساندرو در آخرین روزهای تعطیلات نوروز + جدول قیمت


8
تمرکز روی درآمد باعث ثروتمندی من شد
  • کد خبر : 270655
  • 07 آذر 1401
تمرکز روی درآمد باعث ثروتمندی من شد
مهم ترین کاری که هر فرد برای رسیدن به ثروت باید انجام دهد قرار دادن تمام تمرکز بر روی درآمد می باشد

 به طوری که با این عمل می توان خرج های اضافی را حذف کرد و بعد از مدتی درآمد خالص را افزایش داد، من توانستم با ورود به حوزه تولید انواع الکل درآمد خود را به شدت افزایش دهم و برخی از بهترین محصولاتم را در ادامه به شما معرفی خواهم کرد.

الکل طبی یک لیتری

الکل طبی یک لیتری به سبب کاربردهای زیاد، یکی از پر فروش ترین الکل های تولیدی به حساب می آید که در حال حاضر در بازار های خرید و فروش موجود است و قیمت الکل طبی یک لیتری کاملا مناسب است. الکل طبی یک لیتری نوعی از الکل ها می باشند و هر الکل که متناسب با نوع شان در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین نیز الکل طبی از فروش بالایی در بازار برخوردار است.

این الکل از اتانول تشکیل شده است و برای تزریقات و ضد عفونی کردن مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت الکل طبی قدرت ضد عفونی کردن فوق العاده بالایی دارد و در ساخت این محصول از آب نیز استفاده می شود. هرچه نسبت آب در ساخت الکل طبی کمتر باشد این محصول دارای درصد خلوص بیشتری است.

الکل قرمز

کاربردهای بالای الکل قرمز برای مصرف در صنایع مختلف و قیمت الکل قرمز که کاملا به صرفه است سبب شده است تا این نوع الکل مورد استفاده بسیاری از متقاضیان آن در بازار قرار گیرد. الکل قرمز در واقع از متانول تشکیل شده است و رنگ سفیدی دارد ولی با اضافه کردن موادی به آن رنگ آن را تغییر می دهند.

این الکل های صنعتی معمولا به عنوان حلال، سوخت یا ضد یخ در صنایع شیمیایی استفاده می شوند و برای مصرف خوراکی مناسب نیستند. شیوع مسمومیت با این الکل اغلب زمانی اتفاق می افتد که آن به نوشیدنی های الکلی اضافه می شود. این محصول هنگامی که بلعیده می شود، به فرمالدئید (HCHO) تبدیل خواهد که سپس به سرعت به اسید فرمیک بسیار سمی (CHOOH) و آنیون فرمات آن (CHOO-) متابولیزه می شود. انواع این محصول وجود دارد که متقاضیان می ‌توانند متناسب با خواسته و نیاز خود آن ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

الکل قرمز

الکل ۹۶ درصد

در واقع قیمت الکل ۹۶ درصد برای بسیاری افرادی که در امور بهداشت و درمان هستند مهم است زیرا از الکل در تهیه مواد ضد عفونی استفاده می شود. معمولا از این الکل به دو صورت در صنعت دارو سازی استفاده می کنند که با هر دو این روشها، نهایت بهره را خواهند برد. اولین کاربرد آن استفاده در دارو است که در فرمولاسیون برخی از آنها به صورت مستقیم استفاده شده.

کاربرد دوم آن به عنوان حلال است که برای استخراج برخی مواد دارویی از الکل استفاده می گردد. لازم به ذکر است بدانید که این محصول با درجه خلوص مختلفی تولید می گردد. اما بالاترین درصد آن، ۹۶ بوده که قدرت ضدعفونی کنندگی بسیار بالایی را به خود اختصاص داده بنابراین حتی در مصارف صنعتی هم کاربرد دارد. استفاده از الکل فقط به تولیدات دارو محدود نشده و باعث شده که در تولید عطر و اسانس، ادکلنها و سایر محصولات آرایشی همچون انواع لاک به کار گرفته شود.

الکل ۹۶ درصد

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=270655

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 0
📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.