توری لوزی

توری لوزی
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 110

سرخط اخبار اقتصادی

فولاد خوزستان؛ رکوردار تولید و فروش محصولات فولادی در سال گذشته پیش‌بینی چشم‌انداز بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳ بزرگترین واردکننده فولاد چگونه در تولید فولاد از ایتالیا و فرانسه هم سبقت گرفت؟ ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنید خبر خوب برای بانوان تبریزی برخورد قوی‌ترین طوفان خورشیدی ۷ سال اخیر به زمین تولید تصاویر هوش مصنوعی با ۳۰ برابر سرعت بیشتر برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است توصیه مهم به خریداران طلا / طلای دست دوم نخرید! قیمت دلار ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان شد / نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان چقدر است؟ + جدول بازخوانی اقتصاد ایران در سالی که گذشت؛ بازار مسکن غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز تردد به استان مازندران ممنوع شد ریزش سنگ در جاده چالوس + فیلم هشدار مهم درباره استفاده از کارت بانکی کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس کشف‌هایی که تاریخ ایران را جابه‌جا کرد خبر مهم برای خریداران پژو پارس تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند نرخ جدید سود بین بانکی اعلام شد + جدول استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس


20
توری لوزی
  • کد خبر : 272775
  • 14 آذر 1401
توری لوزی
توری لوزی یا توری اکسپندد متال که آن را با نام‌های توری کششی، توری لوزی کششی، مش لوزی و فنس لوزی هم می‌شناسید، از ورقه‌های فلزی تهیه می‌شود. این ورق‌ها قالباً با هدف ایجاد شکل لوزی بارها تا شده و کشیده می‌شوند و همین مسئله منجر به مقاومت بسیار بالای این توری‌ها شده است.

این نوع توری چندین ویژگی عالی دارد که باعث اهمیت آن در صنایع و مصارف مختلف شده است. از جمله ویژگی‌های این توری، می‌توان یکپارچگی، مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و تغییرات آب و هوایی، ایمنی بالا، زیبایی قابل توجه، دوام و استحکام بالا را نام برد.

 توری لوزی چگونه تولید می‌شود؟

در فرایند تولید توری لوزی، ورق‌های فلزی یا استیل چندین بار تا شده و کشیده می‌شوند. در نهایت برای رسیده به شکل لوزی برش می‌خوردند. پروسه تا شدن و کشیده شدن ورق‌های فلزی منجر به افزایش استحکام و مقاومت این توری‌ می‌شود. نمونه‌هایی با شبکه‌های دایره‌ای و مربعی نیز در بازار موجود است اما توری لوزی بیشترین میزان تقاضا را در بین مصرف‌کنندگان دارد.

توری لوزی ساخت توری سید، با استفاده از دستگاه‌های تمام اتومات انجام می‌شود.

کاربردهای توری لوزی

از توری‌های لوزی شکل در موارد متفاوتی استفاده می‌شود. اما نکته مشترک در تمام این موارد نیاز به حمایت، محافظت و ساخت اشکال نو است.

توری اکسپندد متال (Expanded Metal Mesh) نقش مهمی در طراحی و ساخت دکور فضاهای داخلی دارد. با استفاده از انواع توری لوزی می‌توانید زوایای متنوعی را در دکور ایجاد کنید.

از این توری برای طراحی فضای شهری نیز استفاده می‌شود. بهترین متریال برای ساخت گاردریل‌ها، صداشکن‌های حاشیه بزرگراه‌ها، پل‌های عابر پیاده، سطل‌های زباله، نرده و حصارکشی فضای شهری توری لوزی است.

توری لوزی علاوه بر فضا داخلی برای ساخت و تزیین نمای ساختمان نیز مناسب است. برای تعیین حفاظ برای باغ، حیاط و پنجره نیز می‌توانید از این توری استفاده کنید.

این توری‌ها در صنعت کشاورزی، حمل‌ونقل و موادغذایی نیز کاربرد دارند. از توری فلزی می‌توان سازه‌های دکوری و قفس برای حیوانات ساخت.

از این گذشته برای طراحی تابلوهای فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی نیز به توری کششی نیاز است. این توری حتی در صنعت مخابرات نیز کاربرد دارد. غالبا توری‌هایی که در اطراف دکل‌های مخابراتی مشاهده می‌کنید توری لوزی هستند.

کاربردهای توری لوزی

مزایای توری لوزی

این روزها استفاده از باکس‌ها و سبد ساخته شده با توری لوزی رواج پیدا کرده است. در ادامه با بررسی مزایای توری لوزی به دلیل استفاده از این نوع توری پی می‌برید:

۱. ارزان قیمت

سبدها و اقلامی که به وسیله این توری‌ها ساخته می‌شوند به مراتب ارزان قیمت‌تر از نمونه‌هایی هستند که با استفاده از متریال‌های دیگر تهیه شده‌اند.

۲. مقاومت بالا

شکل لوزی این توری و فرایند تولید به پراکنده شدن وزن کمک می‌کند. این توری یک تکه و درواقع یک ورق فلزی است. به همین دلیل فشار و وزن در سراسر این توری به طور مساوی تقسیم می‌شود.

۳. امکان عبور هوا و آب

حفره‌های لوزی شکل توری به آب و هوا اجازه عبور می‌دهند. این خصوصیت برای ساخت اقلامی که نیاز به شستشو دارند مناسب است.

۴. وزن سبک

توری لوزی از ورق‌های فلز بسیار سبک‌تر است. نمونه مسطح این توری‌ها سبک‌ترین نوع اکسپندد متال به شمار می‌رود.

۵. طول عمر بالا

یک تکه بودن توری لوزی منجر به افزایش مقاومت و طول عمر این توری شده است.

خرید و قیمت توری لوزی

توری سید، مرجع اصلی فروش توری لوزی، امکان سفارش انواع توری لوزی یا اکسپندد متال مورد نظرتان را مستقیماٌ از کارخانه فراهم کرده است. برای دریافت مشاوره جهت خرید و سفارش انولع توری لوزی کافیست همین حالا به وب‌سایت توری سید به نشانی https://tooriseyed.com/ بروید و یا با شماره ۶۶۳۱۸۰۶۹ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

تمامی سفارشات مستقیم از درب کارخانه و با پایین ترین قیمت بازار، برای شما تولید و ارسال می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=272775

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. داخل اهواز در خیابان ها از این توری لوزی ها زیاد هست، خیلی قشنگن

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.