از یخچال توانستم ثروت را بردارم

از یخچال توانستم ثروت را بردارم
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 28

سرخط اخبار اقتصادی

تله رفع تعهد ارزی برای صادرات غیرنفتی/ کاهش شدید صادرات محصولات کشاورزی پرتاب ماهواره‌های استارلینک به مشکل برخورد پیش‌بینی زمان مرگ با هوش مصنوعی عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران این کشور کوچک پدرخوانده هوش مصنوعی است عکس | اولین موبایل دوربین‌دار جهان پاتوق ارمنی‌های ساکن تهران که دست‌سازِ ملکه هلند است با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟ حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟ جایگزین سراتو به بازار آمد! + عکس خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود + عکس وضعیت بیکاری در سال ۱۴۰۲ بهتر یا بدتر شد؟ جاده ماسوله در گیلان + عکس با سردرد های بهاری چه کنیم؟ جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین صفر و کارکرده چند؟ + جدول قیمت تاکید امیرعبداللهیان بر اولویت ایران برای توسعه روابط با ترکمنستان رشد کم سابقه جمعیت کانادا آموزش و پرورش نیرو می‌خواهد پرسودترین بازار ایران معلوم شد بازداشت فرزند حمید نوری آندرتیکر در ایران؟ قیمت ساندرو در آخرین روزهای تعطیلات نوروز + جدول قیمت باران در راه است صادرات ایران به عراق: بدون تنوع!


10
از یخچال توانستم ثروت را بردارم
  • کد خبر : 273942
  • 17 آذر 1401
از یخچال توانستم ثروت را بردارم
داشتن درامد بالا در ابتدای راه، الزامی نخواهد بود. اما در ادامه راه مهم و حیاتی است. اگر نتوانید در کار خود درآمدتان را افزایش دهید، شما هیچگاه به ثروت نخواهید رسید. من در کار خود در حوزه های مختلف توانستم درآمد خود را افزایش دهم به گونه ای که الان می توانم بگویم که یک فرد ثروتمند هستم.

یخچال های صنعتی

یخچال و فریزر صنعتی، نسبت به یخچال های خانگی بزرگتر هستند و حتی شکل و مدل آنها هم متفاوت هستند و می توان آن را از سایت آیسوکو تهیه کرد. یخچال های صنعتی، انرژی و مصرف بیشتری نسبت به مدل های خانگی دارند. زیرا آنها با اجزای مانند اپراتور و فن های خنک کننده، گرم کننده های ضد برفک و کمپرسورهای با کارایی بالا طراحی شده اند. اما با این حال برای آشپزخانه های صنعتی بسیار با صرفه است و البته ضامن حفظ کیفیت مواد غذایی خواهند بود.

نمونه گزارش عملکرد

گزارش دوره عملیات : این گزارش بمنظور برآورد سرمایه در گردش موردنیاز هر مجموعه پخشی ضروری است که خود از گزارشهای دیگری به دست می آید و نمونه گزارش عملکرد را می توان به راحتی بدست آورد.

فرمول محاسبه این گزارش بدین شرح است (البته در مجموعه های پخش و بازرگانی): دوره گردش عملیات = دوره وصول مطالبات + دوره گردش کالا مفهوم دوره گردش عملیات این است که از زمان خرید کالا از تامین کننده تا زمان دریافت وجه از خریدار چه مقدار زمان صرف می شود .همانطور که اشاره شد این نسبت خود از نسبت دوره وصول مطالبات و دوره گردش کالا محاسبه میشود.

دوره وصول مطالبات = نسبت گردش حسابهای دریافتنی / عدد دوره (مثلا برای یک ماه =۳۰) نسبت گردش حسابهای دریافتنی = فروش خالص / متوسط حسابهای دریافتنی دوره * * هرچقدر متوسط حسابهای دریافتنی دقیق تر باشد این نسبت نیز دقیق تر بدست می آید دوره گردش کالا = نسبت گردش موجودی کالا /عدد دوره (مثلا برای یک ماه =۳۰) نسبت گردش موجودی کالا = بهای تمام شده کالای فروش رفته / متوسط موجودی کالا * * هرچقدر متوسط موجودی کالا دقیق تر باشد این نسبت نیز دقیق تر بدست می آید.

نمونه گزارش عملکرد

نمونه نامه استعلام قیمت از شرکت

نویسنده در قسمت اول خواننده را ترقیب به ادامه مطالعه نامه می­کند. این نمونه نامه استعلام قیمت از شرکت است. در قسمت دوم نیاز خودش را تعریف می­کند  و در آخرین قسمت نامه خواننده جهت پاسخ دادن و اقدام سریع هم برانگیخته میشود. در انتهای متن اصلی نامه نویسنده ضمن ابراز احترام و تشکر نام و جنسیت و پوز سازمانی خودش را همراه با اطلاعات تماس به خواننده نامه منتقل می­کند. در پاراگراف اول تلاش شده یک تصویر خوبی از نویسنده و شرکت آن برای خواننده نامه ایجاد کند و باعث بشود که خواننده کل نامه و درخواست قیمت را بخواند.

نمونه نامه استعلام قیمت از شرکت

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=273942

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 0
📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.