نیاز خود را با ترازوی صنعتی پند برطرف کنید!

نیاز خود را با ترازوی صنعتی پند برطرف کنید!
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 65

سرخط اخبار اقتصادی

سلفی افسردگی از راه می رسد متقاضیان آزمون استخدامی دولتی ۱۴۰۳ بخوانند + جزییات مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد توقیف خودروی حامل سلاح در لرستان توضیح سخنگوی شهرداری تهران درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران هوش مصنوعی، ضربان قلب مرگ‌بار را تشخیص می‌دهد پیش بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ / زمان خرید خانه است؟ چشم انداز توسعه هوش مصنوعی در پادشاهی عربی سعودی سلاح ورزی: ترقی معکوس کرده‌ایم! در کدام محله‌ها اجاره خانه ارزان‌تر است؟ + جدول قیمت هوش مصنوعی جدید گوگل می‌تواند سیلاب‌ها را تا ۷ روز زودتر پیش‌بینی کند همه چیز در مورد وام خرید لوازم خانگی در سال ۱۴۰۳ + جزییات ادعای بایدن در مورد به رسمیت شناخته شدن اسرائیل اظهارات جدید روحانی در مورد گرانی بنزین وزیر کار: قانون نگفته حقوق کارگران عین تورم باشد دلار ۷۷ هزار تومانی در راه است؟ احتمال لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس این مواد غذایی پوست شما را کم آب می کنند! اعلام شهرهای آماده پذیرش مسافر تولید پژو پارس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گلکسی M۵۵ سامسونگ با قیمت عجیب معرفی شد نفت گران شد سند برش استان خوزستان رونمایی شد!


22
نیاز خود را با ترازوی صنعتی پند برطرف کنید!
  • کد خبر : 291421
  • 10 بهمن 1401
نیاز خود را با ترازوی صنعتی پند برطرف کنید!
این روزها تقریبا تمامی صنایع برای افزایش دقت کار خود و ایجاد بهره‌وری به ترازو دیجیتال نیاز دارند و اهمیت استفاده از ترازو در صنایع مختلف بر کسی پوشیده نیست. کالای تولید شده در هر صنعتی علاوه بر کیفیت مواد اولیه به کار برده شده در آن بایستی از نظر وزن و ابعاد نیز دقیق باشد.

در نهایت تمامی محصولات تولید شده در جهان در راستای رفع نیاز و جلب رضایت مشتری به بازار عرضه می‌گردد، اما کوچکترین خطای محاسباتی چنین امکانی را از بین خواهد برد. برای اینکه همیشه دقیق و بدون خطا باشید ما به شما ترازو پند را پیشنهاد می‌دهیم. ترازو پند با ظرفیت ۳۰ و ۵۰ کیلوگرم و دقت ۱ و ۵ گرم به شما کمک می‌کند خیالتان از بابت توزین راحت باشد.

کاربرد ترازو صنعتی

اگر بخواهیم واقع گرایانه به کاربرد این ابزار نگاه کنیم، تقریبا می‌توان گفت ترازو صنعتی در تمامی کارگاه‌ها و واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ فارغ از ماهیت کسب‌و‌کار آنها کاربرد دارد.

در این خصوص می‌توان به کسب‌و‌کارهای مانند تولید قطعات تزئینی خانگی، صنایع دارویی و غذایی، صنعت پست و بسته بندی، قطعه سازی، خودرو سازی و …. اشاره کرد.

ویژگی‌هایی که نیاز شما را برطرف می‌کنند

استحکام: در مورد دوام و استقامت ترازو صنعتی باید این نکته را خاطر نشان کرد که به دلیل شرایط محیطی خشن کارگاه های صنعتی که دائما ممکن است سازه ترازو و در نهایت دقت ان را تحت تاثیر قرار دهد، بدنه و تمامی قطعات به کار برده شده بایستی بادوام و مستحکم باشند. به طور کلی می‌توان گفت استحکام و مقاومت یکی از ویژگی های اجتناب ناپذیر ترازو صنعتی پند است.

متخصصان فنی ما سال ها است با تاکید بر استحکام بالای ترازو های صنعتی پند، توانسته‌اند محصولاتی با طول عمر بالا به بازار عرضه کنند. بعد از سالها تلاش، اکنون استحکام و مقاومت بالا ویژگی‌هایی است که با نام پند عجین شده است.

دقت: دقت عامل دوم در تعیین و مقبولیت ترازو صنعتی در بین مشتریان است. عنصر اصلی تامین کننده دقت در ترازو صنعتی، تجهیز الکتریکی به نام لودسل است. لودسل را می‌توان جز کلیدی هر ترازو نامید که بدون آن توزین به معنای کنونی وجود نداشت.

ترازو صنعتی علمک دار Px7000

این تجهیز در شرکت‌های بسیار معتبر دنیا از قبیل سارتوریوس، زمیک، کلی، فلینتک و … تولید و به بازار عرضه می‌شوند. البته به دلیل تقاضای بالای بازار، این محصول با کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می‌شود تا نیازهای متنوع بازار را تامین کند. تمامی ترازوهای صنعتی شرکت پند با استفاده از لودسل های معتبر تولید می‌شوند و دقت آنها با خطای کمتر از یک درصد وزن کالا را ثبت می‌کند.

با استفاده از ترازو صنعتی دقیق شرکت پند از زیان ناشی از هر بار خطا در توزین مواد و محصولات جلوگیری خواهید کرد.

قابلیت شستشو: از دیگر ویژگی ها مهم و کاربردی ترازو و باسکول پند قابل شستشو بودن آن است. برای تامین این ویژگی تمامی قطعات تشکیل دهنده بدنه ترازو از فولاد ضد زنگ و استیل انتخاب شده است. شما به راحتی می‌توانید از این ترازو در محیط‌های مختلف کارگاهی استفاده کنید و در نهایت آن را بدون دغدغه با مواد شوینده تمیز کنید. علاوه بر مورد گفته شده، جنس بدنه این ترازو برای کار در فضای مرطوب و خاکی مناسب بوده و تمامی نیازهای شما را براورده خواهد کرد.

طراحی: طراحی ساده و کاربردی ترازوی صنعتی پند، به گونه ای کار با این ابزار را تسهیل بخشیده که تمامی افراد مشغول به کار در واحد صنعتی به راحتی کار با این ابزار را یاد بگیرند. طراحی منو کاربری بسیار شفاف و واضح برای کاربردهای خاص است.

جایجایی راحت و آسان از دیگر مواردی است که در طراحی برای سهولت کارکردی ترازو در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید به راحتی ترازو را در محل کارگاه و واحد صنعتی خود جابجا کنید و افراد مختلفی را برای توزین کالا و اجناس آموزش دهید.

قابلیت قطعه شمار: همانطور که در بخش کاربردها ذکر شد، یکی از کاربردهای ترازو صنعتی بسته بندی اقلام مختلف است. به منظور تسهیل بسته بندی محصولات، قابلیت شمارش قطعه به ترازو اضافه شده است. ابن قابلیت سرعت بسته بندی را افزایش می‌دهد و با شمارش کالا خطای انسانی را به صفر می‌رساند و موجب افزایش دقت می‌شود. ترازو قطعه شمار پند در خط تولید اکثر صنایع بخصوص تولیدی های پیچ و مهره و قطعات خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی‌هایی که در اینجا ذکر شد همگی بخشی از دغدغه‌های صاحبان صنایع است که انتظار دارند با استفاده از ترازو صنعتی این دغدغه خود را برطرف کنند. ما با شناخت دقیق صنایع و نیازهای آنها به طور مستمر در حال توسعه کیفی و افزودن قابلیت‌های بیشتری به ترازو صنعتی پند هستیم.

ترازو صنعتی علمک دار Px3000

چگونه از شرکت صنایع پند ترازو صنعتی بخریم؟

بهترین شیوه خرید ترازو پند بازدید از سایت Pandco.com و شناخت محصولات است. بعد از شناخت محصولات می‌توانید اطلاعات تکمیلی را با تماس تلفنی و مشورت با کارشناسان فروش بدست آورید. در قدم اول ما به شناخت نیاز شما می‌پردازیم و بعد از آن پیشنهادهایی که قابلیت رفع نیاز شما را دارند ارائه خواهیم داد. هدف ما رساندن شما به بهترین انتخاب‌تان با رویکرد رفع نیاز شما است.

البته سایت تنها راه ارتباطی نبوده و شما می‌توانید با کارشناسان فروش ما به صورت مستقیم هم ارتباط بگیرید یا به دفاتر نمایندگی ما در استان خود مراجعه کنید. تمامی این مسیرها برای تسهیل ارتباط با شما برقرار شده و ما از ارتباط آتی شما خرسند خواهیم شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=291421

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. بسیار حرفه ای و کاربردی، ممنون از سایت خوبتون

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.