چند راهکار برای امن نگه داشتن خانه

چند راهکار برای امن نگه داشتن خانه
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 110

سرخط اخبار اقتصادی

فولاد خوزستان؛ رکوردار تولید و فروش محصولات فولادی در سال گذشته پیش‌بینی چشم‌انداز بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳ بزرگترین واردکننده فولاد چگونه در تولید فولاد از ایتالیا و فرانسه هم سبقت گرفت؟ ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنید خبر خوب برای بانوان تبریزی برخورد قوی‌ترین طوفان خورشیدی ۷ سال اخیر به زمین تولید تصاویر هوش مصنوعی با ۳۰ برابر سرعت بیشتر برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است توصیه مهم به خریداران طلا / طلای دست دوم نخرید! قیمت دلار ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان شد / نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان چقدر است؟ + جدول بازخوانی اقتصاد ایران در سالی که گذشت؛ بازار مسکن غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز تردد به استان مازندران ممنوع شد ریزش سنگ در جاده چالوس + فیلم هشدار مهم درباره استفاده از کارت بانکی کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس کشف‌هایی که تاریخ ایران را جابه‌جا کرد خبر مهم برای خریداران پژو پارس تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند نرخ جدید سود بین بانکی اعلام شد + جدول استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس


13
چند راهکار برای امن نگه داشتن خانه
  • کد خبر : 292251
  • 12 بهمن 1401
چند راهکار برای امن نگه داشتن خانه
با رعایت این چند نکته میتوانید خانه خود را امن نگه دارید تا در زمان ترک خانه با آرامش خیال از آن دور باشید.

قفل های ضعیف را تعویض کنید. قفل ها ضعیف ترین نقطه روی یک در هستند. مطمئن شوید که یک قفل بدون پیچ درجه ۱ دارید که به کسی اجازه نفوذ به چارچوب در را نمیدهد. صفحه ضربه قفل ها باید قطعه ثابتی  از فلز جامد یا برنج ساخته شده باشد که به درب و چارچوب در نفوذ می کند.

برای قفل های نزدیک پنجره ها، از یک گیره دو سیلندر استفاده کنید که به کلید در داخل و خارج نیاز دارد. این امر مانع از شکستن شیشه، رسیدن به داخل و باز کردن قفل در توسط دزد می شود.

پنجره های خانه خود را ایمن کنید، پنجره ها یکی دیگر از نقاط ورودی رایج هستند، به ویژه در تابستان، زمانی که اغلب باز می مانند. روی پنجره های خود قفل بگذارید قفل های کلید بهترین عملکرد را دارند. در غیر این صورت، مجرمان می توانند به سادگی شیشه را بشکنند و قفل را بچرخانند.اگر می‌خواهید پنجره‌های خود را برای تهویه باز بگذارید، یک حفاظ پنجره از نوع درب آکاردئونی روی آن نصب کنید که از باز شدن بیش از ۸ سانتیمتر پنجره جلوگیری کند.

از شیشه های ایمن یا نشکن استفاده کنید تا شکستن شیشه ها دشوارتر شود. برای امنیت بیشتر، حفاظ درب آکاردئونی ضد سرقت را روی پنجره‌ها در سطح خیابان یا روی محل‌های خروج اضطراری آتش‌سوزی قرار دهید.

هنگام خروج ازمنزل باید با روشن گذاشتن یک یا چند چراغ کم مصرف طوری به نظر برسد که هنوز کسی در خانه هست.

یک نرده فلزی برای محافظت از پنجره‌های زیرزمین به صورت اوریب نصب کنید، یا یک میله فلزی در وسط قرار دهید تا مطمئن شوید که آن‌ها برای خزیدن دزدان به داخل خیلی کوچک هستند.

پنجره ها همچنان از شیشه ساخته شده اند پس بهترین راه برای جلوگیری از ورود به پنجره ها این است که در وهله اول با نصب حفاظ پنجره از رسیدن دزد به پشت پنجره جلوگیری کنید.

نردبان ها را بدون نکات ایمنی در پای دیوارها یا درب ها و پنجره های ساختمان رها نکنید. دزدها می توانند از آنها برای رسیدن به پنجره های طبقه دوم استفاده کنند.

حفاظ شاخ گوزنی

درختان تحمل‌کننده وزن را که در نزدیکی پنجره‌ها و بالکن ها هستند را قطع کنید. حفاظ شاخ گوزنی خاردار را در اطراف پنجره های طبقه اول قرار دهید تا آنها را کمتر اهداف وسوسه انگیزی برای ورود سارق به ساختمان کنید.

درختان را به ویژه در اطراف درها و پنجره ها کوتاه کنید. همچنین، جایگزینی حصارهای حریم خصوصی یا درختچه های ضخیم را با چیزی که از آن قابل مشاهده است، در نظر بگیرید. یک حصار بلند و محکم نیز حریم خصوصی را برای سارق لگد زدن به در پشتی شما فراهم می کند. نورهای حساس به حرکت بهترین هستند. آنها مجرمان را مبهوت می کنند و همچنین توجه شما و همسایگانتان را جلب می کنند. با این حال، از آنجایی که نزدیک به دو سوم سرقت‌ها در طول روز اتفاق می‌افتد، چراغ‌ها نباید در اولویت باشند. ابتدا پنجره ها و درهای خود را ایمن کنید. و برای پنجره ها بخصوص پنجره های طبقه اول و دوم از حفاظ پنجره و بالکن استفاده کنید.

پنجره های دوجداره upvc مشکلی در ایجاد امنیت ساختمان ایجاد نمیکند چون در جلوی پنجره میتوان حفاظ پنجره را در مجاورت پنجره و در سوراخ های دیوار وارد کرد. هرچند درب و پنجره upvc امنیت بالایی که پنجره های آهنی دارند را دارا نیستند ولی با نصب حفاظ در جلوی پنجره این مشکل حل میشود .

مطمئن شوید که درهای شما محکم هستند. درب اصلی مهم ترین نقطه ورود سارقان است و رایج ترین روش این است که به سادگی آن را با لگد باز کنند. درهای بیرونی باید فلزی یا با چوب سخت و ضخامت زیاد داشته باشند. مطمئن شوید که چهارچوب ها از مواد به همان اندازه محکم هستند و درب به طور ایمن با چارچوب آن مطابقت دارد، بنابراین نمی توان آن را باز کرد.

مطمئن شوید که لولاها در داخل هستند. نصاب‌های بی‌تجربه درب آهنی ورودی، گاهی اوقات آنها را بیرون می‌گذارند و به راحتی می‌توان درب را برداشت. اگر پنجره ای نزدیک در وجود دارد، یک پوشش مقاوم روی شیشه های موجود قرار دهید تا از شکستن شیشه توسط سارقان و رسیدن دست به داخل برای باز کردن در جلوگیری شود

اگر درب گاراژی دارید که به طور خودکار باز می شود، مطمئن شوید که در هنگام بسته شدن نمی توان آن را باز کرد. در مورد درهای شیشه های کشویی اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهید. اینها اغلب محل ورود سارقان هستند، زیرا قفلی که آنها را می بندد به راحتی باز می شود.  حتما از شیشه های نشکن استفاده کنید.

در پایان ما گروه صنعتی آریا حفاظ را به شما معرفی میکنیم که برای ایمن کردن همه جای خانه شما با نصب حفاظ های آهنی درب و دیوار و پنجره به شما کمک میکند با زیباترین حفاظ های ساخت این آهنگران علاوه بر جذاب کردن ظاهر بیرونی ساختمان آن را به بهترین شکل ممکن امن و غیر قابل نفوذ کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=292251

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. ممنون از اطلاعات مفیدتون، تو این دوره و زمونه واقعا باید از هر راهکار امنیتی استفاده کرد که دزد خونه رو نزنه

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.