شرکت تهویه مهر صنعت (اینفلکس داکت)

شرکت تهویه مهر صنعت (اینفلکس داکت)
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 71

سرخط اخبار اقتصادی

مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد کاهش «نرخ حوادث هوایی و بازگشت پروازها با علت نقص فنی» در نوروز ۱۴۰۳ ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار روزگاری تو در دهان همه ما بودی، وسوسه‌برانگیزِ جذاب ویدیوی حرص‌دربیاری که ساکنان تهران را سوژه کرد قیمت یورو امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ در بازار خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر! تورم ماندگار است؟ بازار روسیه منتظر اسباب بازی ایرانی کدام ویتامین به سلامت قلب کمک میکند؟ مقابله با زمین خواری در آستارا استفاده از تلگرام با هدف تروریسم ۳۰ مدل جدید از خودروهای نیسان تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه خواهند شد انتقاد مکرون از توافق تجاری اروپا و مرکوسور مرحله دوم جنگ قیمتی خودروهای برقی در بازار چین آغاز شد پوکو C۶۱ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد واتساپ امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD را فراهم می‌کند سدان لوکس ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون شد + جدول هیوندای توسان ۲۰۲۵ ، قوی تر آمد! + عکس درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش ثبت بیش از ۳ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در تهران ممنوعیت‌های شب‌های قدر تورم کدام استان بیشتر است؟ سازمان انرژی اتمی: هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در ارس مشاهده نشده است


21
شرکت تهویه مهر صنعت (اینفلکس داکت)
  • کد خبر : 313637
  • 06 اردیبهشت 1402
شرکت تهویه مهر صنعت (اینفلکس داکت)
پیشرفت تکنولوژی، تاثیرات شگرفی در زندگی انسان گذاشته و اختراعات و ابداعات جدید، انسان‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.

البته که این موضوع از تاسیسات ساختمانی مستثنا نخواهد بود. لوله فلکسیبل هوا یکی از جدیدترین ابزارهائیست که در سیستم‌های تهویه هوا به کار می‌رود. استفاده از این لوله‌ها به خاطر ویژگی‌هایی که دارند، بسیار آسان بوده و باعث شده‌اند تا به بهترین شکل ممکن بتوانیم هوا را به محیط منتقل کنیم. اگر می‌خواهید با انواع لوله فلکسی و ویژگی‌های آن آشنا شوید، کافیست این محتوا از کمپانی تهویه مهر صنعت را مورد مطالعه قرار دهید. ما در این محتوا به معرفی لوله فلکسیبل هوا، انواع و ویژگی‌های آن و همچنین قیمت خرید آن پرداخته‌ایم. پس با ما باشید تا بتوانید اطلاعات کاملی از این محصول باکیفیت به دست آورید.

لوله فلکسیبل هوا چیست؟

یکی از ابزارهای مربوطه به تاسیسات ساختمانی که معمولا در سیستم داخلی دستگاه‌های تهویه مورد استفاده قرار می‌گیرد، لوله فلکسیبل هوا می‌باشد. لوله‌های فلکسیبل هوا امروزه با نام‌های لوله فلکسی، داکت فلکسیبل، لوله خرطومی هوا و همچنین داکت فلکسی شناخته می‌شوند. این محصول جای لوله‌های فلزی را در صنعت ساخت‌و‌ساز گرفته و نصب راحت‌تری دارد. سهولت استفاده از این لوله‌ها، یکی از دلایلی است که باعث شده این محصول بیش از پیش در میان مردم محبوب شود. البته نکته قابل توجه این است که این لوله‌ها باید در مکان و سایز مناسبی انتخاب شوند تا بتوانند عملکرد مناسبی داشته باشند. برای این منظور شما می‌توانید از مشاوره رایگان شرکت تهویه مهر صنعت برای خرید مناسب‌ترین نوع و سایز لوله فلکسیبل هوا اعم از لوله فلکسیبل رابر ، لوله فلکسیبل کومبی ، لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل آلومینیومی و… استفاده نمایید.

جنس و کیفیت لوله فلکسیبل هوا از برند اینفلکس داکت

لوله‌های فلکسی برای ایجاد و طراحی سیستم‌های تهویه در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل جنس و کیفیت این لوله‌ها حائز اهمیت است. مواد اولیه‌ای که برای ساخت لوله فلکسیبل هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید در برابر حرارت، فشار و سرما مقاوم بوده و عایق مناسبی برای صدا باشد. اگر بخواهیم لوله‌های فلکسی را از نظر جنس در دسته‌های مختلف قرار دهیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • لوله فلکسیبل پی ال
  • لوله فلکسیبل آلومینیومی
  • لوله فلسیبل ویسکوز
  • لوله فلکسیبل PVC
  • لوله فلکسیبل پلی‌استر
  • لوله فلکسیبل لاستیکی

شما می‌توانید هر یک از این لوله‌های فلکسیبل هوا را از شرکت تهویه مهر صنعت با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت خریداری نمایید. برای این کار کافیست به سایت این شرکت مراجعه کرده و لوله فلکسیبل هوای مورد نظر خود را در ابعاد و متراژ دلخواه سفارش دهید.

لوله فلکسیبل هوا

ویژگی‌های استفاده از لوله فلکسیبل هوا

حال که با لوله‌های فلکسی، جنس و کیفیت آن‌ها آشنا شدید، لازم است ویژگی‌ها و مزایای این لوله‌ها را نیز مورد بررسی قرار دهیم. در صورتی که بتوانید از مناسب‌ترین نوع لوله‌های فلکسی در مکان درست و سایز مناسب استفاده کنید، بی‌شک از عملکرد آن‌ها شگفت‌زده خواهید شد. در ادامه برخی از ویژگی‌های لوله فلکسیبل هوا را ذکر کرده‌ایم. شایان ذکر است که این ویژگی‌ها برای تمامی لوله‌های فلکسی، شامل لوله فلکسیبل آلومینیومی، لوله فلکسیبل رابر، لوله فلکسیبل کمبی، لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل پی‌ال و… صدق می‌کند.

  • نصب آسان و راحت حتی در محیط‌های تنگ و کوچک
  • راه‌اندازی ساده نسبت به لوله‌های فلزی قدیمی
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان
  • مصرف بهینه انرژی
  • مقاومت در برابر حرارت و فشار
  • مقاومت در برابر سایش
  • قیمت مناسب

اگر با مطالعه ویژگی‌های بالا، شما نیز خواهان خرید لوله‌ فلکسیبل هوا هستید، خرید این لوله‌ها از برند اینفلکس داکت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چرا که کیفیت و مرغوبیت این محصول بی‌نظیر بوده و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. این کمپانی امکان خرید مستقیم برای مشتریان را نیز فراهم کرده است. از این رو؛ شما به صورت کاملا مستقیم و با حذف واسطه‌ها می‌توانید مناسب‌ترین نوع لوله فلکسیبل را خریداری نمایید.

لوله خرطومی هوا

قیمت خرید لوله فلکسیبل هوا

لازم است بدانید که لوله‌های فلکسی براساس کاربرد و جنسی که دارند، دارای انواع مختلفی می‌باشند. از این رو؛ تعیین قیمت خرید لوله فلکسیبل هوا به نوع لوله بستگی دارد. ابعاد و متراژ لوله فلکسی نیز در قیمت خرید این محصول دخیل است. به عنوان مثال؛ قیمت خرید لوله فلکسیبل عایق‌دار از لوله فلکسیبل‌های دیگر بالاتر می‌باشد. در حالت کلی؛ اگر بخواهیم قیمت لوله‌های فلکسی را مورد مقایسه قرار دهیم، در ابتدا باید به نوع لوله فلکسی و نوع عایق به کاررفته در آن دقت کنیم. برای اطلاع از قیمت خرید لوله فلکسیبل هوا، می‌توانید به سایت تهویه مهر صنعت مراجعه کرده و با شماره تماس‌های موجود در سامانه شرکت با مشاوران ما تماس بگیرید. در این صورت از به‌روزترین قیمت این محصول اطلاع پیدا می‌کنید. همچنین می‌توانید از مشاوراه رایگان ما برای خرید مناسب‌ترین لوله فلکسیبل استفاده نمایید.

شرکت تهویه مهر صنعت

کمپانی تهویه مهر صنعت از دانش جوانان و تجربه کارشناسان در زمینه تولید انواع مختلفی از لوله فلکسیبل هوا استفاده کرده و بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت دارد. این شرکت قادر است انواع لوله فلکسیبل رابر، لوله فلکسیبل کمبی، لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل پی‌ال، لوله فلکسیبل جنرال، لوله فلکسیبل ویسکوز و انواع دیگری از داکت‌های فلکسی را با کیفیت بالایی تولید نماید. محصولات این کمپانی معمولا در تاسیسات ساختمانی برای تمامی ساختمان‌ها اعم از مسکونی، اداری، تجاری، درمانی و سوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولیدات استاندارد، کیفیت بالا، بهره‌مندی از نیروهای متخصص و تجربه ۴۰ ساله باعث شده است، محصولات این کمپانی از رضایت مشتریان برخوردار باشند. اگر شما نیز به دنبال خرید انواع لوله فلکسیبل هوا می‌گردید، خرید از شرکت تهویه مهر صنعت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

لوله فلکسیبل پی ال

خدمات شرکت تهویه مهر صنعت

همان طور که گفتیم؛ کمپانی تهویه مهر صنعت انواع داکت‌های فلکسی نظیر لوله فلکسیبل رابر، لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل کمبی، لوله فلکسیبل پی‌ال، لوله فلکسیبل ویسکوز و… را باکیفیت بالا و قیمتی مناسب تولید کرده و به دست مشتریان خود می‌رساند. این کمپانی برای تمامی محصولات خود گارانتی در نظر گرفته و امکان مشاوره رایگان را نیز برای مشتریان فراهم کرده است. کمپانی تهویه مهر صنعت از تیم حرفه‌ای و قوی و همچنین ماشین‌آلات به‌روز برای تحقق اهداف خود استفاده کرده و انواع مختلفی از لوله‌های فلکسی را در ابعاد ۲.۴ الی ۲۴ اینچ تولید می‌کند. خرید انواع لوله فلکسیبل هوا از کمپانی تهویه مهر صنعت برای شما مناسب‌تر خواهد بود. چرا که با خرید آنلاین، محصولات این شرکت به صورت کاملا مستقیم و بدون وجود واسطه در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=313637

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 2
  1. لوله فلکسیبل PVC رو پیشنهاد میکنم، از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت از همه به صرفه تره 👌

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.