خرید و فروش انواع روغن های شرکت بهران و گریس های سیلیکونی

خرید و فروش انواع روغن های شرکت بهران و گریس های سیلیکونی
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 71

سرخط اخبار اقتصادی

مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد کاهش «نرخ حوادث هوایی و بازگشت پروازها با علت نقص فنی» در نوروز ۱۴۰۳ ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار روزگاری تو در دهان همه ما بودی، وسوسه‌برانگیزِ جذاب ویدیوی حرص‌دربیاری که ساکنان تهران را سوژه کرد قیمت یورو امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ در بازار خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر! تورم ماندگار است؟ بازار روسیه منتظر اسباب بازی ایرانی کدام ویتامین به سلامت قلب کمک میکند؟ مقابله با زمین خواری در آستارا استفاده از تلگرام با هدف تروریسم ۳۰ مدل جدید از خودروهای نیسان تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه خواهند شد انتقاد مکرون از توافق تجاری اروپا و مرکوسور مرحله دوم جنگ قیمتی خودروهای برقی در بازار چین آغاز شد پوکو C۶۱ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد واتساپ امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD را فراهم می‌کند سدان لوکس ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون شد + جدول هیوندای توسان ۲۰۲۵ ، قوی تر آمد! + عکس درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش ثبت بیش از ۳ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در تهران ممنوعیت‌های شب‌های قدر تورم کدام استان بیشتر است؟ سازمان انرژی اتمی: هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در ارس مشاهده نشده است


36
روغن های صنعتی طیف وسیعی از روانکارهای صنعتی را تشکیل می دهند که در صنایع مختلف کاربرد بسیار وسیعی دارند.
خرید و فروش انواع روغن های شرکت بهران و گریس های سیلیکونی
  • کد خبر : 42348
  • 03 آبان 1400
خرید و فروش انواع روغن های شرکت بهران و گریس های سیلیکونی
بیشترین کاربرد انواع روغن های صنعتی در کشتیرانی و صنایع دریایی، صنعت تولید سیمان، حمل و نقل هوایی، صنایع شیمیایی، داروسازی، صنایع غذایی، صنعت برق، چاپ و بسته بندی، صنایع فلزکاری، نساجی و... کاربرد دارند.

خرید و فروش روغن بهران برش

روغن بهران برش یکی از انواع متنوع روغن های صنعتی است که امروزه در صنایع گوناگون استفاده ی گسترده ای از آن به علت ویژگی های برجسته اش می شود.

اگر بخواهیم از کاربرد این روغن بگوییم می توانیم به استفاده از آن برای عملیات ماشین کاری و فلز کاری اشاره کنیم. از ویژگی بارز آن مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت های فیدار اویل از قیمت خرید و فروش روغن بهران برش مطلع شوید.

این محصول باتوجه به نوع عملیات فلزکاری با درصد های مختلف به صورت امولسیون استفاده می شود.

بهران برش چیست؟

بهران برش سیال مناسب برای انواع عملیات ماشین کاری فلزات آهنی و غیر آهنی است که با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب تولید می شود. این محصول با توجه به نوع عملیات فلزکاری با درصدهای مختلف به صورت امولسیون استفاده می شود.

قابلیت تشکیل سریع امولسیون با طیف وسیعی از آب های موجود در کشور، پایداری مطلوب امولسیون، عدم تمایل به تشکیل کف پایدار و… از مزیت های بهران برش است.

شرکت فیدار اویل یکی از شرکت های معتبر در سراسر کشور است که امروزه مشتریان زیادی را با ارائه ی محصولات با کیفیت جذب کرده است.

روغن برش در صنعت کاربرد گسترده ای دارد که جهت ایجاد برش در انواع ماشینکاری ها نیز موارد کاربردی آن دیده می شود. این روغن به صورت کاملا مستقیم استفاده می شود که در صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر ایجاد برش در ماشینکاری ها می توان کاربرد گسترده آن را در امور تراشکاری و‌ فرایند های فلزکاری نیز مشاهده نمود استفاده از این روغن بسیار دیده می شود که  به جهت جلوگیری از اصطکاک و تنظیم و کاهش حرارت میان قطعات به کار می روند.

از طرفی استفاده از این روغن موجب کارکرد بهتر این قطعات می شود زیرا به طور کلی قطعات در صورت بالا رفتن دما و حرارت نمی توانند برش مناسبی ایجاد کنند که به همین دلیل در هنگام کار خلل ایجاد کرده و باعث بروز مشکلاتی می شوند. بنا به همین دلایل استفاده از این روغن ها می تواند عمر قطعات را افزایش دهد و در مدتی طولانی از خوردگی و فرسایش و حتی زنگ زدگی  آنها جلوگیری کند.

روغن برش دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک از انواع آنها در زمینه ای به خصوص به کار می روند. از جمله ویژگی های مهم این روغن نامحلول بودن آنها در آب می باشد که به صورت خالص به کار می روند.

البته حتما باید هنگام خرید آن ها توجه کنید زیرا در صورت خرید جنس بی کیفیت علاوه بر هدر رفتن هزینه،  فرسایش قطعات را نیز به دنبال دارد که تماما ضرر محسوب می شود. لذا حتما در صورت خرید آنها به اجناس و برند های معتبر را بر گزینید.

این شرکت تاکنون با ارائه ی محصولات مناسب باعث جذب مشتری و در آمد بیشتر شده است.

قیمت خرید و فروش واسکازین ۱۴۰

واسکازین بهران  ۱۴۰، روغن دنده مرغوب است که با درجات گرانروی مختلف، تهیه شده و برای روانکاری سیستم انتقال نیروی دستی انواع خودروهای بنزینی و دیزلی مناسب است.

قیمت خرید واسکازین ۱۴۰ در بازار متفاوت است و شما می توانید ای سایت های متفاوت از قیمت این محصول مطلع شوید.

واسکازین ۱۴۰ نمونه ای از روان کننده های با کیفیت بوده که از لحاظ سطح کیفی در درجه بالایی قرار دارد. این واسکازین ها دارای ترکیبات و فرمول های شیمیایی و‌ مهندسی هستند و از لحاظ کاربردی در چرخدنده های قوسی و دنده های گیربکس به منظور مقاومت در برابر حرارت و جلوگیری از خوردگی و سایش مورد مصرف قرار می گیرد. همچنین در ماشین های سنگین می توان کاربرد این واسکازین ها را مشاهده کرد  زیرا دارای خاصیت تحمل بار و فشار بسیار بالا و جلوگیری از خراش و ساییدگی دندانه دنده ها می باشد.

جهت ایجاد روانکاری مناسب باید با توجه به نوع گیربکس خودرو این روغن ها را انتخاب نمایید.

از مرغوب ترین روغن های پایه محسوب می شوند که در جعبه دنده هایی با  قدرت بالا حاوی چرخ دنده های هیپوئیدی، حلزونی مایل و مخروطی به کار می روند می توان به همین واسکازین ها اشاره نمود. این اجناس باید در کیفیت بالایی خریداری گردند زیرا از موارد ضروری در گیربکس خودرو ها می باشند. از این رو بایداز فروشگاه های معتبری خریداری شوند تا علاوه بر کیفیت بالا، اجناس را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهند.  امروزه اجناس گران قیمت بسیاری در بازار موجود هستند که دارای کیفیت پایینی بوده و بلا استفاده می باشند. از این رو باید در خصوص فروشگاه و برند مورد نظر حتما توجه نمود.

روغن بهران سمند ۸۵_۱۴۰ روغن دنده مرغوب با قدرت تحمل بار بسیار عالی و پایه نیمه سینتتیک می باشد این محصول برای روانکاری جعبه دنده دستی و دیفرانسیل انواع خودرو های بنزینی و دیزلی سبک و سنگین می باشد.

قیمت خرید و فروش روغن بهران سمند ۸۵_۱۴۰ هر روز در حال تغییر است و شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت این محصول با شماره هایی که در صفحه قرار داده شده است تماس بگیرید.

روغن هیدرولیک چیست و چه مشخصه هایی دارد:

روغن هیدرولیک جهت انتقال قدرت و به حرکت در آوردن سایر قطعات استفاده می شود و به دو دسته روغن هیدرولیک سنتیک و روغن هیدرولیک نفتی تقسیم می شود و وظیفه روان کنندگی را بر عهده دارد.

روغن های هیدرولیک علاوه بر فرمان های خودرو، جهت صنایع، جرثقیل، پمپ ها، جک ها و… کاربرد دارند و عواملی همچون میزان ویسکوزیته روغن، میزان گرمای کارکرد، نوع سیستم، مقاومت میان لایه روغنی، میزان جذب رطوبت، خاصیت اسیدی روغن و… در نوع عملکرد این روغن تاثیر بسزایی دارند.

روغن بهران هیدرولیک

روغن بهران بردبار ۱۵۰:

روغن بهران بردبار ۱۵۰ از جمله روغن های با کیفیت و قدیمی می باشد که در خصوص خودرو ها و صنعت به کار می روند. کاربرد گسترده این روغن در صنایع بوده و با توجه به ویژگی های گسترده ای که دارد مورد توجه بسیاری از صنعتگران واقع می شوند.  این روغن ها دارای خاصیت روانکاری می باشند و موجب حرکت نرم قطعات می گردند که این برند نسبت به دیگر روغن ها دارای معروفیت بیشتری می باشد.

مهم ترین خصوصیت این روغن روان کنندگی عالی آنها بوده که دارای اثر کاهش فشار نیز می باشد.

عمده کاربرد این روغن ها در جعبه دنده های وسایل و ابزار مختلف در صنایع سنگین دیده می شود که باید در دمای ۹- تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد باشد که اگر اینطور نباشد، کارکرد قطعات را دچار خلل می کند.

کارخانه این روغن ها در سال ۱۳۴۱ در ایران با همین نام شروع به کار کرد.  این شرکت با تولید این روغن ها سهم بزرگی در صنعت را از آن خود کرده و تا به امروز طرفداران زیادی دارد. پیش از خرید این اجناس باید از لحاظ کیفیتی و قیمتی به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرند تا در صورت عدم کیفیت موجب بروز مشکلات از جمله تخریب و فرسایش قطعات نگردد.

بهران روغن موتور

فیدار اویل:

فیدار اویل از شرکت های معتبری است که امروزه با تولید انواع روغن صنعتی و روانکار های با کیفیت توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کند.

کلیه محصولات ارائه شده توسط فیدار اویل، دارای استانداردهای ایمنی لازم می باشد که در زمان خرید کالا به مشتریان ارائه می گردد کافی است برای خرید روغن هیدرولیک ۴۸ و یا انواع دیگر روغن های شرکت بهران و خرید و فروش گریس سیلیکونی با مشاوران ما در تماس باشید.

فیدار اویل

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=42348

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 2
  1. با سلام
    برای تماس با شرکت fidaroil از شماره تلفن های زیر استفاده کنید
    ۰۲۱۶۶۶۴۵۱۰۹
    ۰۹۱۲۲۹۶۶۶۱۷

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.