قیمت ورق استیل ۳۱۰ + ورق استیل نسوز

قیمت ورق استیل ۳۱۰ + ورق استیل نسوز
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 69

سرخط اخبار اقتصادی

ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار روزگاری تو در دهان همه ما بودی، وسوسه‌برانگیزِ جذاب ویدیوی حرص‌دربیاری که ساکنان تهران را سوژه کرد قیمت یورو امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ در بازار خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر! تورم ماندگار است؟ بازار روسیه منتظر اسباب بازی ایرانی کدام ویتامین به سلامت قلب کمک میکند؟ مقابله با زمین خواری در آستارا استفاده از تلگرام با هدف تروریسم ۳۰ مدل جدید از خودروهای نیسان تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه خواهند شد انتقاد مکرون از توافق تجاری اروپا و مرکوسور مرحله دوم جنگ قیمتی خودروهای برقی در بازار چین آغاز شد پوکو C۶۱ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد واتساپ امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD را فراهم می‌کند سدان لوکس ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون شد + جدول هیوندای توسان ۲۰۲۵ ، قوی تر آمد! + عکس درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش ثبت بیش از ۳ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در تهران ممنوعیت‌های شب‌های قدر تورم کدام استان بیشتر است؟ سازمان انرژی اتمی: هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در ارس مشاهده نشده است کیا K۴ جدید رسما رونمایی شد؛ واردات به ایران؟ قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد! + جدول


48
در صنایع مختلف امروزی از ورق‌های استیل با درجه مقاومت و انعطاف‌پذیری متفاوت استفاده می‌شود.
قیمت ورق استیل ۳۱۰ + ورق استیل نسوز
  • کد خبر : 67724
  • 05 دی 1400
قیمت ورق استیل ۳۱۰ + ورق استیل نسوز
هر ورق دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است که باعث می‌شوند تا صنایع پیشرفته بتوانند محصولات خود را به صورت استاندارد تولید و به بازار عرضه نمایند.

در صنایع مختلف امروزی از ورق‌های استیل با درجه مقاومت و انعطاف‌پذیری متفاوت استفاده می‌شود. هر ورق دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است که باعث می‌شوند تا صنایع پیشرفته بتوانند محصولات خود را به صورت استاندارد تولید و به بازار عرضه نمایند. یکی از ورق‌های کاربردی و مقاوم در برابر حرارت، ورق استیل ۳۱۰ است که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به نسوز بودن این ورق اشاره کرد.

این ورق به دلیل ساختاری که دارد از استحکام بالایی در مقابل ضربه برخوردار است. درصد بالای کروم استفاده شده در ساختار این ورق باعث مقاومت بالای آن در برابر حرارت شده است. در صورتی که می‌خواهید در مورد ورق استیل نسوز بیشتر بدانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

ورق نسوز یا ورق ۳۱۰ چیست؟

ورق نسوز که با نام ورق ۳۱۰ شناخته می‌شود، دارای انعطاف‌پذیری زیادی در درجه حرارت مختلف است. نوع استیل استفاده شده در این ورق به گونه‌ای است که در حداکثر دمای ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد مورد استفاده صنایع مختلف قرار می‌گیرد. عمده‌ترین خصوصیات ورق استیل ۳۱۰ به کار گیری آن در صنایع دارای درجه حرارت بالا است.

این آلیاژ دارای استیل آستینتی است که دارای خاصیت غیرمغناطیسی است. به نسبت ورق‌های استیل دیگر نظیر ورق استیل ۳۱۶، این محصول مقاومت و استقامت بیشتری در مقابل حرارت دارد. دلایل مقاوم بودن ورق نسوز به خاطر وجود کروم زیاد در این آلیاژ است. سایزبندی این نوع ورق مختلف است که هر کدام با توجه به ساختار خود از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند.

ترکیبات به کار رفته در ورق نسوز ۳۱۰

همان‌طور که می‌دانید هر ورق برای این که بتواند دارای ویژگی‌های مخصوص به خود باشد، از یک سری ترکیب مشخص تولید شده است. ورق استیل ۳۱۰ دارای کربن، منگنز، سیلیکن، فسفر، گوگرد، کروم و نیکل است که در بیش ورق‌های استیل امروزی دیده می‌شود. تفاوت اصلی ورق‌های استیل در میزان درصد به کار رفته هر یک از ترکیبات بیان شده است. به عنوان نمونه مقدار کروم استفاده شده در ورق ۳۱۰ با ورق استیل ۳۰۴ متفاوت است. این امر باعث می‌شود تا ورق‌های استیل بتوانند در صنایع مختلف مقاومت متفاوتی را از خود نشان دهند.

برای صنایع امروزی مهم است که با مدیریت بهتر زمان و هزینه‌های خود بتوانند به بهترین ورق‌های استیل موجود در بازار دسترسی پیدا کنند. خرید ورق‌های استیل باکیفیت به صنایع پیشرفته این امکان را می‌دهد که بتوانند محصولات خود را با بالاترین درجه کیفی تولید نمایند.

ترکیبات به کار رفته در ورق نسوز ۳۱۰

آشنایی با ویژگی‌های ورق نسوز ۳۱۰

همان‌طور که بیان شد هر یک از ورق‌های استیل با درصد مختلفی از مواد شیمایی تولید می‌شوند. تفاوت درصدهای به کار رفته در این محصولات باعث تفاوت در عملکرد آنها می‌شود. به عنوان نمونه ورق استیل ۳۰۹ دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است که کاربردهای متفاوتی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های ورق نسوز ۳۱۰ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر خوردگی
  • مقاومت در برابر حرارت بالا
  • مناسب برای استفاده در صنعت جوشکاری
  • استقامت بالا در مقابل زنگ زدگی
  • مناسب برای صنایع مختلف

هر کدام از ویژگی‌های بیان شده نشان می‌دهد که ورق‌های نسوز ساخته شده دارای کاربردهای مختلف در صنایع امروزی هستند. شناخت بهترین مجموعه برای خرید این گونه ورق‌ها به صاحبان صنایع این امکان را می‌دهد که بتوانند بهترین ورق‌ها را با قیمت مناسب خریداری کنند.

کاربردهای ورق نسوز ۳۱۰

ورق استیل ۳۱۰ به دلیل مقاومت بالای زیادی که در مقابل خوردگی، زنگ زدگی و حرارت بالا دارد، می‌تواند در تولید لوله‌های تابشی، احتراق بستر کوره، تجهیزات پردازش مواد غذایی، ساختارهای برودتی، صدا خفه کن‌، پوشش‌های بازپخت و صنایعی که نیاز به ورق‌های نسوز دارند مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به کاربردهای وسیع این نوع ورق، باید توجه داشته باشید که ورق نسوز ۳۱۰ در کشور ایران تولید نمی‌شود و توسط مجموعه‌های معتبر وارد کشور می‌شود. از این رو انتخاب یک مجموعه مناسب برای خرید ورق‌های نسوز دارای اهمیت است.

دلیل نسوز بودن این ورق به خاطر وجود عنصر کروم در ساختار آن است. کروم به کار رفته در این ورق به نسبت ورق استیل ۳۲۱ بسیار بیشتر است، لذا همین امر باعث افزایش استقامت ورق ۳۱۰ در مقابل حرارت شده است.

قیمت ورق نسوز ۳۱۰

حال که با ساختار و ویژگی‌های ورق‌ نسوز ۳۱۰ آشنا شدید، باید توجه داشته باشید که قیمت ورق‌های استیل بر اساس نوع ضخامت و تولیدکننده آن متفاوت است. هر ورق استیل تولید شده با توجه به این که دارای چه ضخامتی است و توسط چه تولیدکننده‌ای تولید و عرضه می‌شود می‌تواند قیمت‌های مختلفی داشته باشد.

قیمت ورق نسوز 310

هر صنعت متناسب با نیاز خود نسبت به سفارش ورق‌های استیل اقدام می‌نماید. وجود المان‌های مختلف باعث می‌شود تا قیمت ورق نسوز ۳۱۰ دستخوش تغییرات مختلف شود. در صورتی که بخواهید از قیمت لحظه‌ای این ورق‌ها مطلع شوید، می‌توانید از مجموعه فلز کالا استعلام بگیرید.

استعلام قیمت و خرید ورق استیل ۳۱۰ از فلز کالا

شرکت فلز کالا یک شرکت فعال در زمینه واردات، فروش و خدمات برش، خش، روکش و بسته بندی انواع ورق‌های استنلس است که با داشتن ۲۵ سال سابقه فعالیت موفق توانسته است نیاز مشتریان و صنعت‌گران را در این زمینه تامین نماید. این شرکت با داشتن مجموعه معتبر و کارآمد می‌تواند نیاز شما را در زمینه تامین ورق استیل ۳۱۰ تامین نماید.

در صورتی که به عنوان یک صنعت فعال قصد خرید انواع ورق‌های استیل باکیفیت را دارید و می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، می‌توانید از خدمات مجموعه فلز کالا استفاده کنید. وجود بخش پشتیبانی در این مجموعه باعث شده است تا با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کرده و از داشتن ورق‌های استیل باکیفیت بهره‌مند شوید.

شرکت فلز کالا

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=67724

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 2
  1. سلام
    در مورد قیمت و خرید ورق استیل ۳۲۱ نسوز و نگیر مقاله زیر رو مطالعه کنید:
    https://eghtesadafarin.com/iran-economic-news/industry-mining-and-trade-news/iron-and-steel-industry-news/61919/

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.