بررسی تخصصی بهترین برند های باتری UPS بازار ایران

بررسی تخصصی بهترین برند های باتری UPS بازار ایران
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 75

سرخط اخبار اقتصادی

هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید! سقوط آزاد آیفون در چین! این گوشی ارزان و ارزشمند مخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است! مدیران اپل چند ساعت در هفته کار می‌کنند؟ مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد کاهش «نرخ حوادث هوایی و بازگشت پروازها با علت نقص فنی» در نوروز ۱۴۰۳ ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار روزگاری تو در دهان همه ما بودی، وسوسه‌برانگیزِ جذاب ویدیوی حرص‌دربیاری که ساکنان تهران را سوژه کرد قیمت یورو امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ در بازار خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر! تورم ماندگار است؟ بازار روسیه منتظر اسباب بازی ایرانی کدام ویتامین به سلامت قلب کمک میکند؟ مقابله با زمین خواری در آستارا استفاده از تلگرام با هدف تروریسم ۳۰ مدل جدید از خودروهای نیسان تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه خواهند شد انتقاد مکرون از توافق تجاری اروپا و مرکوسور مرحله دوم جنگ قیمتی خودروهای برقی در بازار چین آغاز شد پوکو C۶۱ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد واتساپ امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD را فراهم می‌کند سدان لوکس ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون شد + جدول هیوندای توسان ۲۰۲۵ ، قوی تر آمد! + عکس درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش


59
معرفی بهترین و پرفروشترین برندهای باتری ups حاضر در بازار ایران به همراه بررسی تخصصی هر یک
بررسی تخصصی بهترین برند های باتری UPS بازار ایران
  • کد خبر : 104853
  • 31 فروردین 1401
بررسی تخصصی بهترین برند های باتری UPS بازار ایران
تنوع برندهای باتری ups موجود در بازار ایران موجب گردیده تا بسیاری از خریداران سردرگم شده و امکان مقایسه بین این تنوع ها را نداشته باشند. افزایش قیمت موجب شده تا برخی از برندهای موجود اجناس تقلبی نیز در بازار داشته باشند. لذا کسب اطلاعات لازم قبل از خرید باتری یو پی اس ضروری است.

خرید باتری UPS مناسب اهمیت بسیار بالایی دارد. چرا که می‌تواند به‌خوبی خدمات برق پشتیبان را به شما ارائه نموده و شرایطی مطلوب را برایتان به ارمغان آورد. باتری‌های باکیفیت از این نوع ضریب اطمینان بالایی دارند به همین جهت است که این روزها اهمیت قابل‌توجه ای داشته و به طور گسترده‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرند. خیلی‌ها ممکن است هنگام خرید این باتری‌ها دچار ابهام شده و یا سؤالات متعددی در ذهن آن‌ها شکل گیرد همین موضوع می‌تواند شما را هنگام انتخاب دچار تردید کند. بنابراین توصیه داریم اگر سطح اطلاعات شما درباره این باتری‌ها پایین است حتماً راهنما ها و یا مطالبی که به طور جامع به بررسی ویژگی‌های باتری UPS پرداخته‌اند را مطالعه کنید.

در حال حاضر تنوع بسیار بالایی را برای این دسته از باتری‌ها در سطح بازار شاهد هستیم و برندهای مختلفی نیز حیطه فعالیت‌های خود را به تولید و عرضه باتری‌های UPS اختصاص داده‌اند. انتخاب یک باتری باکیفیت که از ضریب اطمینان بالایی نیز برخوردار باشد قطعاً دشوار خواهد بود. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که آشنایی چندانی با انواع باتری UPS و مجموعه ویژگی‌های هرکدام ندارید ما به شما مطالعه این نوشتار را پیشنهاد می‌نماییم.

UPS چیست؟

قبل از معرفی بهترین باتری UPS موجود در بازار بهتر است به طور اجمالی به تشریح وظایف UPS بپردازیم تا با دید بازتری ادامه این نوشتار را مطالعه کنید. یوپی‌اس ها را با عنوان منبع تغذیه نیز می‌شناسند. اگر با کاربرد منابع تغذیه آشنایی داشته باشید می‌دانید که این دستگاه‌ها وظیفه دارند تا انرژی را ذخیره نموده و در مواقع اضطراری در اختیار شما قرار دهند.

 قطعاً این دستگاه‌ها برای ادامه فعالیت خود نیاز به باتری‌های خاصی دارند و نکته‌ای که لازم است بدانید این است که به طور معمول باتری‌هایی که برای این منابع تغذیه مورداستفاده قرار می‌گیرند ۱۲ ولت بوده و انرژی موردنیاز شما از طریق این باتری‌ها تأمین می‌گردد. در حال حاضر انواع مختلفی از باتری دستگاه یوپی‌اس را می‌توان در بازار مشاهده نمود که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را داشته و به‌عنوان قلب این دستگاه‌ها شناخته می‌شوند چرا که بدون وجود آن‌ها دستگاه قادر به ارائه خدمت نخواهد بود.

بهترین باتری‌های UPS موجود در بازار ایران

همان گونه که در بخش‌های قبل نیز بیان نمودیم، در حال حاضر تنوع بسیار بالایی را برای باتری UPS شاهد هستیم و این امر نشان می‌دهد که در حال حاضر برندهای مختلفی در راستای تولید و عرضه باتری‌های UPS فعالیت دارند. از بهترین باتری‌هایی هم اکنون امکان خرید آن‌ها از بازار وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود که هرکدام با ویژگی‌های بی‌نظیر خود قادرند تا به‌خوبی نیازمندی‌های شما را برآورده سازند.

  • باتری یوپی‌اس یوفو
  • باتری یوپی‌اس صنعت
  • باتری یوپی‌اس هیتاکو
  • باتری یوپی‌اس لانگ
  • باتری یوپی‌اس صبا باتری
  • باتری کملیون

باتری یوپی‌اس یوفو

باتری یو پی‌ اس یوفو یکی از بهترین باتری‌های ایرانی به شمار می‌رود که توسط یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده ایرانی در استان اردبیل تولید و به بازار عرضه می‌گردد. در حال حاضر نمایندگی‌ها و عامل‌های فروش معتبر در سراسر کشور دارد، که به امر فروش این باتری‌ها پرداخته و به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات برند یوفو شناخته می‌شوند. این روزها از باتری یوفو در مراکز و سیستم‌های مختلفی استفاده می‌گردد که اگر بخواهیم اشاره‌ای اجمالی به این مراکز داشته باشیم می‌توان به سیستم‌های برق اضطراری یوپی‌اس، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، دیتاسنترها، سیستم‌های حفاظتی و امنیتی، مصارف عمومی و سیستم‌های هوشمند، بانک‌ها و مؤسسات مالی و سیستم‌های مخابراتی اشاره نمود که هرکدام در جامعه ما نقشی بسیار مهم را ایفا می‌کنند.

برای تولید این نمونه از باتری UPS از تکنولوژی‌های خاصی استفاده می‌شود که می‌توان گفت حاصل تلاش‌های چندین‌ساله مهندسین فعال در این مجموعه است. انواع مختلف باتری یوپی‌اس یوفو از گارانتی‌های ۱۸ (آمپر های بالای ۴۲ آمپر) ماه بی قید و شرط برخوردار بوده و شما به‌واسطه این گارانتی‌ها می‌توانید از خدمات پس از فروش ویژه‌ای بهره‌مند شوید. برند یوفو به‌عنوان تولیدکننده باتری‌سیلد اسید خشک یکی از معتبرترین عرضه‌کنندگان باتری است که محصولات آن دارای قابلیت شارژ مجدد عمیق (دیپ شارژ) بوده و شما با خرید آن‌ها صاحب یک باتری UPS باکیفیت خواهید شد.

باتری یوپی‌اس برند صنعت

باتری یو پی اس صنعت از دیگر نمونه‌های باتری ups می‌توان باتری صنعت را نام برد که توسط برند صنعت رایان پارس تولید و به بازار عرضه می‌گردد. این برند فعالیت خود را در سال ۱۳۸۲ آغاز نمود و هم اکنون یکی از پرچم‌داران تولید باتری‌های یوپی‌اس داخلی به شمار می‌رود. برند صنعت رایان پارس توسط تعدادی فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و تهران راه‌اندازی گردید و با تلاش‌های این گروه توانست به جایگاه‌های قابل‌توجه ای در سطح کشورمان دست یابد. تمام افرادی که به‌عنوان پرسنل در این مجموعه فعالیت دارند از تخصص لازم برخوردار بوده و با تجارب بی‌نظیر خود سعی بر این دارند تا محصولاتی باکیفیت را تولید کنند. خرید باتری صنعت مزیت‌های بارزی برای شما به همراه دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استفاده از سرب با خلوص بالا در تولید باتری ups اشاره نمود که اهمیت قابل‌توجه ای داشته و در باتری‌های دیگر قابل ‌مشاهده نیست.

باتری یو پی اس صنعت

توجه داشته باشید در حال حاضر برخی از برندهای تولید باتری یوپی‌اس از سرب‌های بازیافت شده به‌عنوان مواد اولیه استفاده کنند و چنین موضوعی موجب می‌شود تا طول عمر بالایی نداشته باشند. براین‌اساس می‌توان نتیجه گرفت که باتری صنعت میزان ماندگاری و یا طول عمر بالایی داشته و به طور معمول می‌توان ۵تا ۷سال از آن استفاده نمود درحالی‌که باتری‌های تولید شده با سرب‌های غیر معدنی طول عمر مفید آن‌ها بیشتر از ۵ سال نمی‌باشد. از دیگر مزایای این باتری‌ها می‌توان به سازگاری کامل آن‌ها با محیط اشاره نمود زیرا شما می‌توانید در تمام شرایط آب‌وهوایی از باتری‌های صنعت استفاده نموده و از مجموعه قابلیت‌های بی‌نظیر آن‌ها همچون قابلیت انطباق با آب‌وهوا و شارژ راحت لذت ببرید.

باتری هیتاکو

باتری هیتاکو از جمله برندهای خارجی به شمار می‌رود که در سال ۲۰۰۲ در چین راه‌اندازی شده و فعالیت خود را در زمینه تولید باتری ups آغاز نمود. فاکتورهای قابل‌توجه ای موجب شدند تا این برند بتواند به‌عنوان یکی از برندهای اصلی تولیدکننده این باتری‌ها شناخته شود که اگر بخواهیم اشاره‌ای به این عامل‌ها داشته باشیم می‌توان به سرمایه‌گذاری‌های زیاد، ارائه قیمت‌های پایین و رقابتی و از همه مهمتر کیفیت بالای محصولات هیتاکو اشاره نمود که هرکدام اهمیت بسیار بالایی دارند.

باتری یو پی اس هیتاکو

با باتری یوپی‌اس هیتاکو باکیفیت و ضریب اطمینان بالا یکی از بهترین نمونه‌های باتری ups است که می‌توان از آن در پروژه‌های بزرگی که نیاز به برق اضطراری نیز دارند استفاده نمود چرا که این باتری‌ها قابل‌استفاده در محیط‌ها و شرایط آب‌وهوایی مختلف بوده و با برخورداری از قابلیت انطباق با آب‌وهوا می‌توانند به شما کمک‌های شایانی نمایند. شما انواع مختلفی از باتری یوپی‌اس هیتاکو را می‌توانید با یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش فوق‌العاده عالی خریداری نموده و به‌واسطه طول عمر بالای آن‌ها خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

باتری یوپی‌اس لانگ

کمپانی لانگ یکی دیگر از تولیدکنندگان بزرک باتری ups در جهان است، که به‌عنوان تنها تولیدکننده این باتری‌ها در تایوان شناخته می‌شود. این برند در سال ۱۹۹۰ راه‌اندازی شد و هم اکنون با بهره‌مندی از خطوط تولید مدرن و بزرگ، گواهینامه‌ها و استانداردهای جهانی از جمله پرچم‌داران تولید باتری‌های یوپی‌اس است. باتری‌هایی که توسط این برند تولید می‌گردند با نام تجاری لانگ وارد بازار شده و به فروش می‌رسند. هم اکنون این برند با دریافت گواهینامه vds در بازارهای اروپایی نیز به‌خوبی می‌درخشد و این امر به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات وی می‌باشد.

باتری یو پی‌ اس لانگ از مجموعه ویژگی‌های خاصی برخوردار است که این ویژگی‌ها شامل کیفیت بالا، عملکرد عالی، قیمت مناسب و ضریب اطمینان بی‌نظیر می‌شوند که هرکدام اهمیت بسیار بالایی داشته و هنگام خرید نباید نادیده گرفته شوند. برند لانگ طیف گسترده‌ای از باتری‌ها را در سبد محصولات خود دارد که شامل باتری ups ، باتری خشک چندمنظوره، باتری ماشین الکتریکی و باتری خورشیدی می‌شوند. باتوجه‌به مطالبی که بیان شد اگر شما نیز جزء افرادی هستید که به دنبال خرید یک باتری یوپی‌اس باکیفیت هستید ما به شما باتری یوپی‌اس لانگ را پیشنهاد می‌نماییم.

باتری یوپی‌اس صبا باتری

صبا باتری از جمله برندهای قدیمی داخلی به شمار می‌رود که عنوان بزرگ‌ترین کارخانه تولید باتری ups را نیزبه خود اختصاص داده است. صبا باتری با سوابق درخشان خود بیش از ۴۰ سال است که در راستای تولید انواع مختلف باتری فعالیت داشته و در حال حاضر نیز یکی بهترین برندهای داخلی در زمینه تولید باتری انواع ماشین‌های سنگین، سواری و تجاری به شمار می‌رود. در راستای شروع فعالیت این برند در حوزه تولید باتری‌های یوپی‌اس باید بگوییم که باتوجه‌به نیازمندی‌هایی از گذشته تاکنون برای این باتری‌ها وجود داشته است صبا باتری تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند این کمبود تولیدکنندگان داخلی را جبران نموده و شرایط مطلوب را به ارمغان آورد.

تمام باتری‌های برند با عنوان باتری یوپی‌اس صبا باتری از گارانتی یک‌ساله برخوردار بوده و شما به‌واسطه نمایندگی‌هایی که این برند در حال حاضر در سراسر کشور دارد می‌توانید محصولات موردنیاز خود کاملاً اصل و در مدت‌زمان کمی تهیه نمایید. این باتری‌ها نیز قابلیت انطباق با شرایط آب‌وهوایی مختلف را دارا بوده و باکیفیت بسیار بالا و امنیت خود می‌توانند به شما در تأمین انرژی موردنیازتان در مواقع اضطراری کمک‌های قابل‌توجه ای نمایند.

باتری کملیون

باتری ups کملیون از جمله باتری‌های پرفروش بازار به شمار می‌رود که در حال حاضر محبوبیت بسیار بالایی داشته و در سطح گسترده‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرد. در سال ۱۹۹۴ بود که برند کملیون فعالیت خود را آغاز نمود و با تلاش‌های مدیران خود توانست در سطح دنیا به جایگاه‌های قابل‌توجه ای دست یابد. باتری کملیون انواع مختلفی را در برمی‌گیرد و باتری‌های یوپی‌اس آن با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا تولید و به بازار عرضه می‌گردند. این باتری‌ها از طول عمر بالایی برخوردار بوده و می‌توانند به‌خوبی تمام نیازمندی‌های شما را در مواقع اضطراری برآورده سازند.

جمع بندی اطلاعات قبل از خرید باتری یو پی اس

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جامع و کاربری در خصوص خرید باتری یو پی اس به شما عزیزان عرضه نماییم. باتری ups از جمله باتری‌هایی است که به‌عنوان یک منبع تغذیه قوی می‌تواند در مواقع اضطراری انرژی موردنیاز شما را فراهم سازد به همین جهت است که به طور گسترده‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرد. از این باتری‌ها برای سیستم‌های حفاظتی، سالن‌های بزرگ، بیمارستان‌ها، بانک‌ها و … استفاده می‌گردد و در حال حاضر شما می‌توانید انواع مختلفی از آن‌ها تهیه نموده و مورداستفاده قرار دهید. خرید باتری های باکیفیت یوپی اس نیاز به انتخاب یک مرکز خرید معتبر دارد چرا که این مراکز به عنوان عرضه کنندگان باتری های اصل شناخته شده و با مجموعه خدمات خود قادرند تا شرایطی بهتر را برای شما رقم بزنند.

معرفی مرکز معتبر خرید باتری یو پی اس

این روزها باتوجه‌به قطعی برقی که در فصول گرم سال وجود دارد نیاز به برق اضطراری به‌وضوح حس می‌شود چرا که برخی مراکز و سیستم‌ها نباید با چنین اختلالاتی مواجه شوند. در چنین شرایطی باتری ups به‌عنوان یک منبع تغذیه بسیار عالی به‌خوبی می‌تواند این نیازمندی‌ها را برآورده ساز اما بایستی بادقت بالایی خریداری شود. در حال حاضر مراکز و فروشگاه‌های بسیاری در حوزه عرضه و فروش باتری‌های یوپی‌اس فعالیت دارند اما توجه داشته باشید خرید یک باتری ups باکیفیت مستلزم انتخاب یک مرکز فروش معتبر است. رعایت این نکته هنگام خرید به شما کمک می‌کند تا محصولی اصل با ویژگی‌هایی فوق‌العاده عالی را خریداری کنید.

ما در مجموعه خود خدماتی را برای شما در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید خریدی بهتر را تجربه نمایید.

شرکت مهندسی و بازرگانی هانی کامیاب فرنیا تجارت یکی از معتبر ترین مراکز پخش عمده انواع برند های باتری یو پی اس ایرانی و خارجی در ایران می باشد. کلیه خدمات اعم از، ارسال رایگان محصولات، ارائه مشاوره‌های رایگان جهت انجام خریدی هوشمندانه‌تر، عرضه محصولات اصل همراه با گارانتی‌های معتبر، تنوع بالای محصولات را به هموطنان عزیز عرضه می نماید. فروش انواع باتری‌های ایرانی و خارجی در کنار خدمات فوق الذکر، موجب می‌شوند تا شما بهترین خرید خود را تجربه نموده و صاحب یک باتری باقابلیت‌های کاربردی شوید. این شرکت معتبر مهندسی و بازرگانی، تمامی محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می نمایند. ضمناً امکان صدور و ارائه فاکتور رسمی در صورت تمایل خریداران وجود دارد.

شماره واحد فروش

۰۲۱-۲۸۴۲۲۷۹۵

۰۹۲۱۰۳۲۹۸۹۱

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=104853

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 4
  1. یوپی‌اس یا منبع تغذیهٔ بدون وقفه وسیله‌ای است که در کنار وسیله برقی یا درون جعبه رایانه نصب می‌شود و هنگام قطع یا تغییرات شدید یا جزئی ولتاژ ورودی، امکان ادامهٔ کار در حالت عادی را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند.
    https://fa.wikipedia.org/wiki/منبع_تغذیه_بدون_وقفه

  2. بله درست است… ولی خرید باتری ups کاملا فنی است و نکات خیلی زیادی دارد. لذا قویا پیشنهاد می کنیم با ما در تماس باشید…
    http://www.hkftradeco.ir

  3. به نظر شما کدام برند بهتر است؟

  4. برندهایی که شرکت هانی کامیاب فرنیا تجارت ارایه می ده مناسب هستن

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.