دانلود برنامه ساخت شماره مجازی برای شبکه های اجتماعی

دانلود برنامه ساخت شماره مجازی برای شبکه های اجتماعی
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 0

سرخط اخبار اقتصادی

فولاد خوزستان؛ رکوردار تولید و فروش محصولات فولادی در سال گذشته پیش‌بینی چشم‌انداز بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳ بزرگترین واردکننده فولاد چگونه در تولید فولاد از ایتالیا و فرانسه هم سبقت گرفت؟ ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنید خبر خوب برای بانوان تبریزی برخورد قوی‌ترین طوفان خورشیدی ۷ سال اخیر به زمین تولید تصاویر هوش مصنوعی با ۳۰ برابر سرعت بیشتر برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است توصیه مهم به خریداران طلا / طلای دست دوم نخرید! قیمت دلار ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان شد / نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان چقدر است؟ + جدول بازخوانی اقتصاد ایران در سالی که گذشت؛ بازار مسکن غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز تردد به استان مازندران ممنوع شد ریزش سنگ در جاده چالوس + فیلم هشدار مهم درباره استفاده از کارت بانکی کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس کشف‌هایی که تاریخ ایران را جابه‌جا کرد خبر مهم برای خریداران پژو پارس تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند نرخ جدید سود بین بانکی اعلام شد + جدول استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس


47
دانلود برنامه ساخت شماره مجازی برای شبکه های اجتماعی
  • کد خبر : 240062
  • 12 شهریور 1401
دانلود برنامه ساخت شماره مجازی برای شبکه های اجتماعی
همان‌طور که می دانیم برای بسیاری از شبکه‌های اجتماعی که بخواهیم در بخش عضویت آن ثبت نام کنیم باید یک شماره تلفن همراه را برای دریافت پیامک تأییدیه وارد کنیم.

معمولاً برای این بخش باید از شماره‌ی واقعی خود استفاده کنیم که خب ممکن است بعضی از افراد دوست نداشته باشند از شماره اصلی خود برای این منظور استفاده کنند و ترجیح می‌دهند از شماره‌ای که کمتر از آن استفاده شخصی دارند استفاده کنند. برای این منظور می‌توانیم شماره مجازی را پیشنهاد دهیم تا بدون اینکه هویت آنها در سیم کارت واقعی‌شان مشخص شود از امکانات سایت و اپلیکیشن مورد نظر استفاده کنند. در این مطلب می‌خواهیم با دانلود برنامه ساخت شماره مجازی مورد نظرمان از مزیت‌های آن استفاده کنیم.

آشنایی با شماره مجازی (Virtual Number)

وقتی بخواهیم در بعضی سایت‌ها ثبت نام انجام دهیم معمولاً اگر ایمیل ما را بخواهند باید ایمیل شخصی خودمان را وارد کنیم و از طرفی بعد از ثبت نام ایمیل با انبوهی از ایمیل‌های تبلیغاتی و مناسبتی روبرو خواهیم شد که ترجیح می‌دهیم در دفعات بعدی از ایمیل اصلی خودمان استفاده نکنیم و از ایمیل‌های یکبار مصرف برای اینکار استفاده کنیم. حال اگر وبسایت و اپلیکیشنی از ما شماره تلفن همراه بخواهد معمولاً چاره‌ای نداریم تا شماره واقعی خود را برای تأیید هویت وارد کنیم که در این مورد هم بعداً با انبوهی از پیامک‌های تبلیغاتی و اسپم مواجه هستیم که کاربران را کلافه خواهد کرد تا در آخر قید استفاده از آن سایت را بزنند.

ولی در حال حاضر می‌خواهیم از مفهوم جدیدی در مورد شماره‌های تلفن نام ببریم که توانسته است طرفداران خاص خود را پیدا کند و راه را برای رفع این محدودیت‌های دست و پا گیر برطرف کند و آن هم استفاده از شماره مجازی است. شماره مجازی در اصل استفاده از شماره تلفن‌های کشورهای دیگر است که در این حالت افراد با استفاده از برخی برنامه و اپلیکیشن های مخصوص می‌توانند کار ساخت شماره مجازی را انجام دهند. برای کسب آموزش‌های لازم می‌توانید از فیلم‌های آموزشی فرادرس در این زمینه استفاده کنید.

معمولاً کاربران مخصوصاً شهروندان ایرانی ترجیح می‌دهند از شماره تلفن‌های همراه با پیش شماره‌ی کشورهای آمریکا، کانادا، انگلیس و… استفاده کنند که در تمامی سرویس‌های موجود در سطح اینترنت محدودیتی ندارند و کاربران می‌توانند به منظور دور زدن تحریم‌های بین‌المللی و محدودیت‌های ایجاد شده از شماره‌های مجازی استفاده کنند. کار مدیریت این شماره‌ها با استفاده از نرم افزار و اپلیکیشنی است که ما می‌توانیم با دانلود برنامه ساخت شماره مجازی از آنها استفاده کنیم.

برجسته ترین امکانات برنامه های ساخت شماره مجازی

همان‌طور که ذکر شد با استفاده از شماره مجازی می‌توانیم خیلی راحت به خدمات و سرویس‌های یک اپلیکیشن و یا سایت مشخصی که به کاربران بعضی کشورها سرویس نمی‌دهد دسترسی داشته باشیم و البته که برای این منظور از یک شماره مجازی استفاده می‌کنیم. حال در این بخش به مهم‌ترین و برجسته‌ترین امکانات برنامه‌های ساخت شماره مجازی اشاره خواهیم کرد.

برجسته ترین امکانات برنامه های ساخت شماره مجازی

بدون اعلام هویت اصلی

از مهم‌ترین ویژگی‌های استفاده از برنامه‌های ساخت شماره مجازی این است که هویت شما در هنگام ساخت آن کاملاً پنهان است و کسی از هویت اصلی شما اطلاعی ندارد و در این مواقع می‌توانیم به صورت یک شخص مجازی بدون هیچ اطلاعاتی از خودمان به گشت و گذار در وب و اپلیکیشن های مدنظرمان بپردازیم.

رایگان بودن ساخت شماره مجازی

دومین مزیتی که باعث می‌شود به استفاده از شماره‌های مجازی ترغیب شویم رایگان بودن خدمات و فرآیند مربوط به ساخت شماره مجازی است که کاربران بدون پرداخت هزینه‌ای می‌توانند کار ساخت شماره مجازی را انجام دهند. ولی معمولاً برای اینکه شما بخواهید یک شماره واقعی را ثبت کنید باید به اپراتورهای تلفن همراه مبلغی را بابت ثبت نام پرداخت کنید.

تماس صوتی و پیامک رایگان

این مورد که واقعاً نشان دهنده مزیت مهم و کاربردی شماره‌های مجازی است باعث می‌شود که این شماره‌ها مانند بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان عمل کنند و نیاز شما را به برقراری تماس ورودی و خروجی و همچنین ارسال پیام‌های متنی مرتفع خواهد کرد. تقریباً در تمامی سیم کارت‌های اگر بخواهید از تماس صوتی و ارسال پیامک استفاده کنید باید ماهانه هزینه‌ای را به شرکت و اپراتور تلفن همراه بپردازید ولی برای شماره‌های مجازی این مورد بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای قابل انجام است.

دور زدن تحریم های بین المللی

البته این مورد بیشتر برای برخی کشورها از جمله ایران کاربرد وسیع‌تری دارد در حالی که کاربران و شهروندان کشورمان می‌توانند بدون اینکه پیام محدودیت و پیغامی مبنی بر غیر فعال بودن امکانات و خدمات از یک سایت یا اپلیکیشن را مشاهده کنند به کار کردن با آنها ادامه دهند و بدون اینکه تحریمی شامل آنها شود از آنها بهره ببرند.

مدیریت آسان شماره های مجازی

معمولاً اگر بخواهیم هر تغییر و ویرایشی را در اطلاعات و هویت خود درباره شماره‌های تلفن همراه واقعی انجام دهیم باید به مراکز ارائه دهنده خدمات اپراتورهای تلفن همراه سر بزنیم و از آنها بخواهیم اطلاعاتمان را تغییر و یا حذف کنند که معمولاً با صرف زمان و هزینه همراه خواهد بود. ولی برای شماره‌های مجازی که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم تمامی مدیریت اطلاعاتمان از طریق همان برنامه‌ای که شماره مجازی را با آن ساخته‌ایم انجام می‌شود و نیازی به مراجعه به دفاتر و مراکز خاصی به‌صورت حضوری نیست.

مدیریت آسان شماره های مجازی

حال که با ویژگی‌های مهم درباره دانلود برنامه ساخت شماره مجازی و خصوصیات آنها آشنا شدیم می‌خواهیم به معرفی برخی از مهم‌ترین اپلیکیشن های موجود برای ساخت شماره مجازی بپردازیم.

معرفی اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی

در این بخش می خواهیم به معرفی مهمترین و کاربردی ترین برنامه ها و نرم افزارهای موجود برای ساخت شماره مجازی بپردازیم تا بتوانید از آنها برای ایجاد شماره مجازی خود استفاده کنید.

اپلیکیشن ساخت شماره مجازی ۲ndLine

یکی از اپلیکیشن هایی که برای ایجاد انواع شماره مجازی کاربرد دارد و از آن برای دریافت شماره‌های کشور آمریکا و کانادا استفاده می‌شود اپلیکیشن ۲ndLine است که با استفاده از این برنامه می‌توانیم به‌صورت رایگان و نامحدود هر شماره مجازی دلخواهی که بخواهیم ایجاد کنیم. مطمئناً وقتی که برای ساخت حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی نیاز به شماره تلفن همراه داشتید یکی از راه‌هایی که می‌توانید شماره مجازی مناسبی را درج کنید استفاده از اپلیکیشن ۲ndLine می‌باشد.

البته از شماره‌های مجازی که توسط این اپلیکیشن ساخته می‌شود می‌توانیم برای ارتباطات جهانی و بین المللی نیز استفاده کنیم تا با شرکای تجاری و شهروندان کشورهای دیگر از آن استفاده کنیم. می دانیم که برخی افراد در کشورهایی که با آنها مراودات مالی داریم اگر بدانند که در ایران ساکن هستیم و شماره تماس واقعی ما را ببینند شاید با ما همکاری نداشته باشند و یا ارتباط خود را محدود کنند ولی اگر بجای شماره واقعی از شماره مجازی که از راه اپلیکیشن ۲ndLine ساخته می‌شود با آنها ارتباط داشته باشیم دیگر محدودیتی در این باره وجود ندارد و هویت اصلی ما پنهان خواهد شد.

اپلیکیشن ساخت شماره مجازی 2ndLine

از ویژگی های مهم نرم افزار ساخت شماره مجازی ۲ndLine عبارتست از:

  • افزودن قفل و رمزگذاری کردن پیامک های دریافتی در برنامه
  • تغییر پس زمینه و بکگراند نرم افزار
  • ارسال و دریافت استیکر، ایموجی و عکس های متحرک
  • انتخاب شماره مجازی بصورت دلخواه
  • افزودن امضای کاربر بر روی هر متن پیامکی
  • برقرار کردن قابلیت تماس و ارسال و دریافت پیامک
  • رایگان بودن ساخت شماره مجازی

علاوه بر ویژگی های فوق می توانیم هنگام ارسال پیام کلیه ی فایل های تصویری، سند متنی و فیلم را نیز ارسال کنیم که با پیامک معمولی اینکار میسر نبود و همینطور می توانیم برای اپلیکیشن ۲ndLine آهنگ و صوت پیامک و زنگ جداگانه ای را برای افراد خاصب تنظیم کنیم تا از سایر تماس ها تفکیک شود. با دانلود برنامه ساخت شماره مجازی ۲ndLine ما هیچ نیازی به استفاده از سیم کارت های واقعی نخواهیم داشت و می توانیم به خوبی بدون نیاز به نصب سیم کارت بر روی گوشی از شماره مجازی ساخته شده استفاده کنیم.

اپلیکیشن ساخت شماره مجازی TextNow

یکی دیگر از انواع برنامه‌هایی که می‌توانیم با استفاده از آن شماره مجازی را بسازیم اپلیکیشن TextNow است که ابزارها و امکانات عالی به کاربران خود می‌دهد و از آن می‌توانیم به‌عنوان یک راه مطمئن جهت ساخت شماره‌های مجازی استفاده کنیم. تمامی خدماتی که در این برنامه ارائه می‌شود کاملاً به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد و آموزش‌های خوبی برای این نرم افزار و طریقه ساخت شماره مجازی با آن وجود دارد. برای اینکه بخواهید از این برنامه و خدمات آن استفاده کنید می‌توانید آن را از طریق فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید و اقدام به ساخت تعداد نامحدودی شماره مجازی کنید.

اپلیکیشن ساخت شماره مجازی TextNow

برخی از ویژگی های اپلیکیشن TextNow عبارتست از :

  • برقرار کردن تماس صوتی بصورت رایگان
  • در اختیار داشتن شماره تلفن مجازی از آمریکا و کانادا با عضویت در اپلیکیشن
  • ارسال و دریافت پیام متنی بصورت رایگان
  • ایجاد شماره های مجازی بصورت نامحدود
  • ارتقاء کسب و کار با در اختیار داشتن شماره های مجازی بین المللی

با استفاده از شماره های مجازی که در اپلیکیشن TextNow ایجاد خواهیم کرد می توانید برای سایت و اپلیکیشن های متعددی حساب کاربری بسازیم که برخی از آنها عبارتند از :

  • امکان استفاده از شماره ان در واتساپ Whats app
  • استفاده از شماره مجازی در اینستاگرام Instagram
  • استفاده از شماره مجازی در تلگرام Telegram
  • استفاده از شماره مجازی برای جیمیل Gmail
  • استفاده از شماره مجازی برای اپل ایدی Apple iD
  • استفاده از شماره مجازی در توییتر Twitter

برای دانلود برنامه شماره مجازی TextNow می توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

اپلیکیشن ساخت شماره مجازی TextPlus

از دیگر نرم افزارهایی که جهت ساخت شماره مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از برنامه‌های رایگان جهت انجام اینکار به‌حساب می‌آید اپلیکیشن TextPlus است که برای ایجاد انواع شماره مجازی به‌صورت نامحدود مورد استفاده قرار می‌گیرد و تمامی کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس صوتی و تلفنی بدون پرداخت هیچ پولی بهره ببرند. با ابزارها و امکاناتی که در برنامه‌ی TextPlus برای علاقه‌مندان به ایجاد شماره مجازی آماده شده است علاوه بر شماره تلفن همراه می‌توانید شماره تلفن ثابت را بسازید.

علاوه بر این می‌توانید در کشورهایی که تحریم شده‌اند و محدودیت‌های زیادی برای آنها ایجاد شده است از یک شماره‌ی بین‌المللی و معتبر استفاده کنید و تمامی تحریم‌های شکل گرفته را دور بزنید. براساس می‌تواند هویت خود را به‌عنوان یک شخص و شرکت خارجی معرفی کنید که می‌تواند نقش موثری در ارتقاء و اعتبار شما داشته باشد و کسی نمی‌تواند بداند شما از چه کشوری از خدمات وبسایت ها و اپلیکیشن های دیگر استفاده می‌کنید. برای دانلود برنامه ساخت شماره مجازی TextPlus می‌توانید برای گوشی‌های اندرویدی آن را از فروشگاه گوگل پلی (Google Play) و برای گوشی‌های آیفون آن را از فروشگاه اپ استور (App Store) جهت نصب بر روی سیستم عامل iOS دریافت کرده و فعال کنید.

اپلیکیشن ساخت شماره مجازی TextPlus

اپلیکیشن ساخت شماره مجازی TalkU

نرم افزار دیگری که برای ساخت شماره‌های مجازی می‌خواهیم معرفی کنیم اپلیکیشن TalkU است که می‌توانیم آن را به‌عنوان بهترین نرم افزار برای برقراری ارتباط صوتی و ارسال و دریافت پیامک متنی رایگان برای گوشی‌های اندرویدی به‌حساب بیاوریم. با بهره بردن از این نرم افزار می‌توانیم بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنیم تعرفه‌های گران‌قیمت برقراری تماس‌های صوتی و ارسال پیامک با سراسر جهان را حذف کنیم و از صرفه جویی خوبی برای اینکار انجام دهیم. اپلیکیشن تاک یو این امکان را فراهم کرده است که با استفاده از اینترنت وای فای WiFi و اتصال به شبکه‌های ۳G/4G بتوانیم تماس‌های تلفنی کاملاً رایگان را با کشورهای دیگر انجام دهیم. البته این تماس‌های صوتی رایگان تنها برای کسانی است که بر روی گوشی خود اپلیکیشن تاک یو را نصب کرده باشند و از این طریق بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. نصب اپلیکیشن TalkU کاملاً رایگان است و می‌توانید برای دانلود برنامه ساخت شماره مجازی نامحدود TalkU بر روی سیستم عامل iOS و گوشی آیفون از نسخه‌ی بروز آن در فروشگاه اپ استور استفاده کرده و برای سیستم عامل اندروید نیز برنامه‌ی آن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید.

جمع بندی درباره دانلود برنامه ساخت شماره مجازی

در این مطلب سعی کردیم درباره‌ی نیازهایمان جهت کار با شماره‌های مجازی و ویژگی‌های آنها بیشتر صحبت کنیم و برای دانلود برنامه ساخت شماره مجازی نمونه اپلیکیشن های متعددی را معرفی کردیم تا بتوانید تماس و پیامک رایگان با آنها را تجربه کنید. در صورتی که علاقمند به یادگیری نکات و اصول حفظ امنیت در شبکه های کامپیوتر و اینترنت هستید پیشنهاد می‌کنم از فیلم‌های آموزشی فرادرس استفاده کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=240062

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. برای اندروید و آیفون هم کار می کنه؟

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.