افزایش فالوور اینستاگرام با ۲۲ روش‌ نوین و رایگان (۱۰۰% اورگانیک)

افزایش فالوور اینستاگرام با ۲۲ روش‌ نوین و رایگان (۱۰۰% اورگانیک)
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 71

سرخط اخبار اقتصادی

مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد کاهش «نرخ حوادث هوایی و بازگشت پروازها با علت نقص فنی» در نوروز ۱۴۰۳ ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار روزگاری تو در دهان همه ما بودی، وسوسه‌برانگیزِ جذاب ویدیوی حرص‌دربیاری که ساکنان تهران را سوژه کرد قیمت یورو امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ در بازار خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر! تورم ماندگار است؟ بازار روسیه منتظر اسباب بازی ایرانی کدام ویتامین به سلامت قلب کمک میکند؟ مقابله با زمین خواری در آستارا استفاده از تلگرام با هدف تروریسم ۳۰ مدل جدید از خودروهای نیسان تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه خواهند شد انتقاد مکرون از توافق تجاری اروپا و مرکوسور مرحله دوم جنگ قیمتی خودروهای برقی در بازار چین آغاز شد پوکو C۶۱ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد واتساپ امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD را فراهم می‌کند سدان لوکس ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون شد + جدول هیوندای توسان ۲۰۲۵ ، قوی تر آمد! + عکس درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش ثبت بیش از ۳ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در تهران ممنوعیت‌های شب‌های قدر تورم کدام استان بیشتر است؟ سازمان انرژی اتمی: هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در ارس مشاهده نشده است


56
صفر تا صد هر آن چیزی که درباره افزایش فالوور واقعی اینستاگرام باید بدانید در این مقاله گفته شده است.
افزایش فالوور اینستاگرام با ۲۲ روش‌ نوین و رایگان (۱۰۰% اورگانیک)
  • کد خبر : 69221
  • 08 دی 1400
افزایش فالوور اینستاگرام با ۲۲ روش‌ نوین و رایگان (۱۰۰% اورگانیک)
امروزه با فعالیت بیشتر مردم در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام و دیدن کسب درآمد افراد زیاد از اینستاگرام از روش های مختلف هر روزه افراد بیشتری برای کسب درآمد از طریق این شبکه اجتماعی ترغیب می شوند اما کسب درآمد بدون وجود فالوور های واقعی امکان پذیر نیست و دغدغه تمامی صاحبان پیج افزایش فالوور پیج خود در کمترین زمان ممکن است و در این مقاله سعی دارم تمامی روش هایی که با کمک آن ها می‌شود فالوورهای پیج را افزایش داد را در اختیارتان قراردهم و به سوالاتی که برایتان پیش می آید پاسخ دهم.

خرید فالوور اینستاگرام

همه ی افرادی که در اینستاگرام فعالیت دارند دوست دارند فالوور بالا داشته باشند و برای رسیدن به این هدف هرکاری می کنند و گاهی برای افزایش فالوور به روش های نادرست دست می‌زنیم.

تبلیغات زیادی در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارند و افراد زیادی از طریق فروش فالوور اینستاگرام کسب درآمد کردند و اما یکی از سوالاتی که صاحبین پیج اینستاگرام دارند این است که خرید فالوور اینستاگرام حقیقت دارد؟ ایا خرید فالوور اینستاگرام نتیجه بخش است؟

جواب این سوال خیر است. زیرا اصلا چنین چیزی وجود ندارد و هر فالووری که شما می‌خرید کاملا فیک است و وجود خارجی ندارد و شما فقط پولتان را هدر می‌دهید.

اکانت هایی که به عنوان فالوور واقعی به شما داده می‌شوند کاملا فیک و غیر واقعی است و عدد فالوور های شما هم غیر واقعی است.

اگر پول زیادی پرداخت کنید پیج هایی در قسمت فالوور شما قرار می‌گیرد که عکس پروفایل دارند، بیو دارند و به نظر یک پیج تمام و کمال و واقعی است اما کاملا فیک است.

اگر هم پول کمتری پرداخت کنید پیج هایی در قسمت فالوورهای شما قرار می‌گیرد که عکس و بایو ندارند و دروغین و فیک بودن آن از ظاهر پیج هم مشخص است.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که حالا چه آسیبی به پیج میزنه اگر فیک باشه مهم اینه که تعداد فالوورام زیاده؟

باید بگم که فالوور های فیک هیچ گونه فعالیتی در پیج شما ندارند و فقط عدد فالوور های شما را تحت تاثیر قرار داده اند و با این عدم فعالیت باعث می‌شوند نرخ تعامل در پیج شما کم شود و سرعت رشد شما در اینستاگرام کاهش پیدا می‌کند.

بهتر از برای افزایش فالوور از تکنیک های جمع آوری فالوور واقعی استفاده کنید استفاده از این تکنیک ها بسیار کاربردی است اما برای جذب فالوور باید صبور باشید و تلاش کنید تا نتیجه مطلوبی کسب کنید.

خرید پیج اینستاگرام

کسانی که می‌خواهند کار خود را در اینستاگرام شروع کنند اولین گزینه‌ای که در ذهنشان شکل می‌گیرد خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا است اما این را در نظر داشته باشید که خرید و فروش پیج اینستاگرام از نظر اینستاگرام معتبر نیست و در صورت بروز مشکل امکان پیگیری از طریق اینستاگرام وجود ندارد.

پیج های اینستاگرامی که با تعداد فالوور های بالا وجود دارد معمولا فالوورهای فیک و غیر واقعی دارند و هیچ تضمینی وجود ندارد که این فالوور ها واقعی باشند اما اگر پیجی را پیدا کردید که کاملا فالوورهای واقعی داشت و نرخ تعامل در این پیج هم بالا بود مطمئن باشید بعد از خرید این پیج و تغییر ماهیت پیج فالوور های شما به شدت میریزد و نرخ تعامل پایین می آید و امکان دارد به خاطر تغییر الگوریتم پیج و پاک کردن پست ها استوری ها اینستاگرام شما را جریمه کند و پیج شما از دسترس خارج شود یا پست ها و استوری های جدید برای فالوورهایتان به نمایش گذاشته نشود.

خرید پیج اینستاگرام

روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

اگر می‌خواهید به صورت قدم به قدم فالوورهای خود را افزایش دهید، هدفتان از ساخت پیج اینستاگرام، ارزشمند است و به دنبال کسب اعتبار هستید روش هایی که در ادامه خواهم گفت اصولی ترین روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام است و مطمئن باشید با انجام هریک از روش ها می‌توانید فالوورهایی واقعی و ماندگار را در پیج خود داشته باشید و در فضای اینستاگرام پیشرفت کنید .

قبل از شروع به یادگیری تکنیک های جذب فالوور باید ابتدا هدفتان را از فعالیت در اینستاگرام مشخص کنید و مشخص کنید که پیج شما آموزشی است، فروش محصول است، مربوط به کسب و کار شماست یا …

بعد از مشخص کردن هدف و نوع فعالیتی که باید در اینستاگرام داشته باشید می‌توانید برنامه مشخص و هدفمندی با کمک تکنیک هایی که در ادامه خواهیم گفت داشته باشید تا فالوور جذب کنید و در اینستاگرام موفق شوید.

 ۱: داشتن پروفایل و پیج محسور کننده

با توجه یه اینکه هدف از فعالیت شما در اینستاگرام چیست باید یک عکس پروفایل جذاب برای پیج خود انتخاب کنید، عکس پروفایل می‌تواند عکس خودتان یا لوگوی کسب و کارتان باشد.

سپس در بخش بیو باید شعار مناسب وجذابی در باب فعالیت پیجتان بنویسید و اگر وب سایت دارید در بخش بایو قرار دهید. این بخش معرف شما و کسب و کارتان است و ویترین اولیه شما برای جذب فالوور است.

حتما از تم جذاب و رنگ بندی خاص در پیج خود استفاده کنید این کار حس نظم و یکپارچگی را به ذهن مخاطبان شما می‌دهد و به صورت مستقیم در جذب فالوورهای شما اثر می‌ذارد.

۲: محتوای با کیفیت و ارزشمند تولید کنید

حتما یک تقویم محتوایی داشته باشید و برنامه ریزی کنید که و به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه محتوای با کیفیت تولید کنید این کار نشانه ی ارزش قائل شدن برای دنبال کنندگان شماست همچنین با تولید محتوا به صورت مستمر به اینستاگرام میفهمانید که فالوورهای شما همیشه منتظر محتوای جدید از سمت شما هستند. اگر به صورت مستمر محتوا تولید و منتشر کنید طبق الگوریتم اینستاگرام روز به روز تعداد بازدید کنندگان پیج شما افزایش پیدا می‌کند وقتی کسی از محتوای شما لذت ببرد آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارد این کار سبب می‌شود محتوای جذاب شما را افراد بیشتری ببینند و فالوور شما افزایش پیدا می‌کند. در تولید محتوا استمرار داشته باشید و برنامه مشخص برای تولید پست و استوری و اشتراک گذاری آن ها در نظر بگیرید اگر فعالیت خود را کم کنید فالوورهای زیادی را از دست خواهید داد. تولید محتوای روزانه به شدت به افزایش فالوور های شما کمک می‌کند و اکثر پیج های قدرتمند روزانه حداقل یک پست منتشر می‌کنند و دائما استوری می‌ذارند.

فقط در نظر داشته باشید که نباید بیش از اندازه پست بذارید و حتما باید با برنامه ریزی درست پست بذارید زیرا هر بار که پستی را منتشر میکنید فالوور های شما تصمیم میگیرند که در پیج شما بمانند یا نه! اگر بیش ازاندازه پست بذارید فالوور های خود را خسته میکنید و آن ها از دنبال کردن شما دست میکشند. به مرور زمان دستتان میآید که چه تعداد انتشار پست برای پیج شما مناسب ست. بهتر است با انتشار دو پست با فاصله زمانی چند ساعت شروع کنید.

در نظر داشته باشید افرادی زیادی برای سرگرمی از اینستاگرام استفاده میکنند پس شما هم برای این افراد محتوای سرگرم کننده تولید کنید تا این قشر از کاربران را هم به پیج خود جذب کنید فقط مراقب باشید زیاده روی نکنید و از موضوع اصلی فعالیت خود فاصله نگیرید.

زمان های مناسبی را که نرخ تعامل در آن ساعت ها در اینستاگرام بالاتر است را پیدا کنید و حتما سعی کنید در روز و زمان مناسب پست و استوری خود را به اشتراک بذارید.

۳: نوشتن کپشن حرفه ای

کپشن های جذاب و مربوط به پست خود بنویسد، کپشن مناسب می‌تواند نرخ تعامل را بر روی پست شما افزایش دهد و کاربران را با پست شما درگیر می‌کندو مطمئن باشید به نفع شماست، همچنین افرادی که در شرایطی نمی‌توانند ویدئو شما را با صدا ببینند با خواندن کپشن متوجه موضوع پست می‌شوند و گر پست ارزشمندی برایشان باشد آن را ذخیره می‌ کنند تا در شرایط بهتر یک بار دیگر ویدئو شما را مشاهده کنند. هرچه این توقف افراد روی پست های شما بیشتر باشد و تعامل بیشتری در پیج شما باشد اینستاگرام بیشتر به پیج شما توجه می‌کند و فالوور بیشتری جذب می‌کنید.

۴: هشتگ گذاری مناسب

یکی از بهترین راه های افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده درست از هشتگ‌های مربوط با پست است. شما با استفاده از هشتگ های مربوط به کسب و کارتان که محبوبیت بیشتری بین افراد دارند باعث می‌شوید اینستاگرام پستتان را برای افراد بیشتری به اشتراک بذارد و این افراد شما را فالو کنند.

با استفاده از اپلیکیششن هایی مثل Hashtag و یا با یک سرچ ساده در گوگل و… می‌توانید هشتگ های محبوب را در حوزه کاری خود پیدا کنید و با استفاده از آن ها سبب بیشتر دیده شدن پیج خود شوید.

۵: ارتباط با پیج های حوزه کاری خود

با پیج هایی که در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند در تعامل باشید و آن ها را فالو کنید و فعالیت های آن ها را در اینستاگرام دنبال کنید. گاهی در دایرکت با آن ها در تماس باشید و اگر برایتان امکان پذبر بود تبادلات کاری با این پیج ها برقرار کنید این کار به افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک می‌کند و باعث می‌شود که پیج شما در قسمت suggestion این پیج ها قرار بگیرد و فالوور های شما افزایش پیدا کند.

۶: برگزاری مسابقات اینستاگرامی

برگزاری مسابقات اینستاگرامی و تعیین جوایز برای جذب فالوور بیشتر بسیار کمک کننده است و بین پیج های معروف و نوپا برگزاری مسابقه رواج بسیاری دارد زیرا به شدت ببه افزایش فالوور کمک می‌کند .

سعی کنید مسابقات جذاب در اینستاگرام برگزار کنید و جایزه های ارزشمند و جذابی را برای فالوور های خود در نظر بگیرید مسلما هرچه این جایزه ای که برای مسابقه در نظر بگیرید ارزشمند تر باشد افراد بیشتری برای شرکت در آن مسابقه ترغیب می‌شوند.

مسابقات زیادی می‌توانید در اینستاگرام برگزار کنید اما حتما از فالوورهای خود بخواهید در این مسابقه شرکت کنند و کاری را انجام بدهند مثلا کامنت زیبا بذارند، پست شما را استوری کنند، ۱۰ نفر را زیر پست شما تگ کنند و… این کار به جذب فالوور پیج اینستاگرام شما به صورت فوق العاده ای کمک می‌کند پس حتما هر چند وقت یک بار مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید.

برگزاری مسابقات اینستاگرامی

۷: استفاده از وب سایت

اگر وب سایت داشته باشید، می‌تواند بهترین مکان برای افزایش فالوور اینستاگرام باشد. می‌توانید بنر اینستاگرامتان را در وب سایتتان قرار دهید، افراد زیادی روزانه به وب سایت شما سر می‌زنند و بازدید

کنندگان زیادی دارد و این افراد مقالات شما را می‌خوانند و با دیدن بنر جذاب شما ترغیب می‌شوند یک بار هم که شده به پیج اینستاگرام شما سر بزنند.

سعی کنید در صفحه تماس با ما و ارتباط با ما که پر بازدید ترین صفحات هر سایت است حتما ادرس پیج اینستاگرام تان را قرار دهید.

هرچند وقت یک بار سعی کنید در ایمیل هایی که برای کاربران سایتتان ارسال می‌کنید آن ها را به فالو کردن پیج اینستاگرامتان ترغیب کنید.

۸: تحلیل رفتار کاربران

تحلیل رفتار کاربران برای ارتقا پیج اینستاگرام به شدت کمک کننده است زیرا شما با تحلیل رفتار کاربران متوجه می‌شوید کاربران شما به چه چیزهایی علاقه دارند و دنبال چه چیزی هستند و می‌توانید بر اساس علاقه کاربران رفتار کنید تا محبوب فالوورهای خود شوید.

اینستاگرام قسمتی به اسم Insight را در اختیار پیج های بیزینسی قرار داده است تا با کمک آن متوجه شوید کاربران شما چه ویژگی هایی دارند و از چه سن هایی تشکیل شده اند و در کدام مناطق جغرافیایی ساکن هستند و با کمک این قسمت متوجه می‌شوید تا چه حد محتوایی که تولید کردید برای کاربرانتان جذاب بوده است و تا چه حد در مسیر درست هدف قرار دارید.

با دانستن همین چیزها می‌توانید محتوای خود را بهتر کنید فالوور های خود را افزایش دهید.

۹: استفاده از تبلیغات آفلاین

اگر کسب و کارتان سنتی است و بیشتر تمرکز شما روی بخش سنتی کسب و کارتان است و به تازگی به اینستاگرام روی آوردید و بیشتر برای تبلیغ استفاده می‌کنید حتما از تبلیغات آفلاین برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید. تبلیغات افلاین یعنی اینکه شما باید آدرس پسج اینستاگرامتان را روی تراکت ها، بروشور ها، کارت ویزیت و… درج کنید.

۱۰: برگزاری چالش و انتشار پست های تعاملی

پست هایی را در اینستاگرام منتشر کنید که ذهن مخاطبان را به خود درگیر کند برایشان چالش بر انگیز باشد و آنها را مجبور کند تا در زیر این پست ها کامنت بذارند.

می‌توانید پست هایی بذارید و سوالات چالش برانگیز بپرسید مثلا “فکر می‌کنید درآمد صدف بیوتی فقط از اینستاگرام چقدر است؟ یا پر مخاطب ترین ایرانی در اینستاگرام کیست؟ و…”

مدم عاشق پست های چالشی هستند و این سبک پست ها پر تعامل ترین محتوا در اینستاگرام است. اگر خلاق باشید و پست چالشی جدابی داشته باشید مخازبانتان آن‌ها را برای افراد دیگر هم ارسال می‌کنند و این باعث می‌شود پست شما پخش شود و افراد بیشتری این پست را ببینند و در چالش شرکت کنند و افزایش تعامل در این سبک پست ها باعث شده که این پست ها در اکسپلور هم نمایش داده شوند. مطمئن باشید این روش برای افزایش فالوور بسیار کاربردی است.

۱۱: استفاده از دیگر شبکه های اجتماعی

با استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مثل فیسبوک،توییتر،لینکدین و … می‌توانید پیج خود را به دیگران معرفی کنید و آن ها را به اینستاگرام خود دعوت کنید.

در پروفایل شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک،توییتر،لینکدین و… حتما آدرس پیج اینستاگرام خود را قرار دهید . پروفایل اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنید تا هرآن‌چیزی که در اینستاگرام به اشتراک میذارید در فیسبوک هم به نمایش در می‌آید.

 زمانی که در سایت های دیگر نظر خود را منتشر می‌کنید به جای گذاشتن آدرس وب سایت آدرس پیج اینستاگرام خود را قرار دهید. در هر شبکه ی اجتماعی که فعالیت دارید آدرس پیج اینستاگرام خود را معرفی کنید و از از این فرصت رایگان برای افزایش فالوورهای خود استفاده کنید.

۱۲: استفاده از ربات اینستاگرام

ربات های اینستاگرامی ابزار هایی هستند تا با کمک آن راحت تر در اینستاگرام فعالیت کنید و با کاربران در تعامل باشید زیرا تعامل با کاربران تاثیر بسزای در رشد فالوور های شما دارد. سایت هایی وجود دارند که ربات های تحت وب برای اینستاگرام ارائه می‌کنند و با استفاده از این ربات می‌توانید تعامل خود را با کاربرانتان حفظ کنید به این صورت که با ساختن اکانت در ربات اینستاگرام، به این ربات وظایفی مثل لایک کردن عکس ها، فالو کردن افراد مورد نظر شما، دایرکت فرستادن برای افراد مورد نظر شما، لایک کردن عکس هایی با هشتگ خاص، فالو کردن فالوور های پیج خاص و… را محول کنید. با برنامه ریزی دقیق می‌توانید این وظایف را به مرور به ربات دهید و همین باعث می‌شود افراد بیشتری به پیج شما جذب شوند و فالوور های شما افزایش پیدا کند.

۱۳: در پیج های مرتبط تبلیغ کنید

یکی از روش های اثر گذار در جذب فالوور تبلیغ در پیج های مرتبط است اما قبل از انجام هر تبلیغی ابتدا با اصول و قواعد تبلیغ در فضای اینستاگرام آشنا شوید و در این باره مطالعه کنید تا بتوانید بهترین تنیجه ممکن را از تبلیغات بگیرید.

پیج های مرتبط با کار خود را از طریق یک سرچ ساده یا از طریق هشتگ ها‌، پیج های مرتبط را پیدا کنید و بعد از بررسی آن ها برای درخواست تبلیغ کنید.

۱۴: استفاده از تگ لوکیشن

اینستاگرام این قابلیت را دارد که پست هایی که تگ لوکیشن دارند را برای آن منطقه جغرافیایی مورد نظر به نمایش بذارد برای همین اگر می‌خواهید افراد بیشتری پست های شما را ببینند حتما از تگ لوکیشن استفاده کنید این ویژگی بسیار به افزایش فالوور شما کمک می‌کند

۱۵: آشنایی با الگوریتم اینستاگرام و پیروی از آن

باید حتما با الگوریتم اینستاگرام آشنایی داشته باشید و بدانید که اینستاگرام چطور کار می‌کند و نسبت به فعالیت های شما چه واکنشی دارد.

هرگز نباید از فالوورهای فیک استفاده کنید یا نباید هشتگ های نا مرتبط زیر پیت های خود بزنید و اصلا نباید کاری کنید که تعامل کاربران در پیج شما پایین بیاد.

اگر میخواهید اینستاگرام با شما راه بیاید و دوست اینستاگرام باشید سعی کنید فعالیت های واقعی داشته باشید و از قوانین پیروی کنید و تمام تمرکزتان بر روی اثرگذاری و جلب کاربران باشد نه چیز دیگری.

۱۶: ثابت کنید ربات نیستید!

همانطور که گفتم شما باید به اینستاگرام نشان بدهید که یک ربات نیستید در این صورت اینستاگرام پیج شما را مورد توجه قرار می‌دهد.

 حالا میپرسید چطور نشان بدهیم ربات نیستیم؟ جواب این سوال ساده است، هر چند وقت یک بار لایو بذارید و خودتان را نشان دهید این کار هم باعث می‌شود به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید و هم تعامل پیج را بالا می‌برید. یکی دیگر از راه هایی که ثابت کنید ربات نیستید به دایرکت های افراد به صورت وویس پاسخ دهید و همچنین به دایرکت افرادی که شما را فالو نکردند هم پاسخ دهید. به دایرکت کاربران با حوصله پاسخ بدهید. همه این کارها به اینستاگرام ثابت می‌کند که شما یک ربات نیستید

۱۷: گذاشتن استوری های تعامل ساز و استفاده از هشتگ و تگ

با گذاشتن استوری های پرسشی و چالش برانگیز باعث افزایش تعامل بیشتر در استوری ها می‌شوید البته این اتفاق به صورت غیر مستقیم باعث افزایش فالوور می‌شود. شما با گذاشتن این سبک استوری ها فالوور های خود را وادار میکنید که به سوالی که در استوری مطرح کردید پاسخ دهند و برای افراد دیگری ارسال کنند و به این شکل تعامل در استوری های شما افزایش پیدا می‌کند و این تعامل باعث می‌شود استوری های شما جلوتر از بقیه استوری ها قرار بگیرد.

همچنین سعی کنید در استوری های خود از هشتگ های مرتبط استفاده کنید و اففرادی را منش کنید، مطمئنا این کار هم باعث بیشتر دیده شدن استوری های شما می‌شود، مثلا اگر پیجی که در حوزه‌ی کاری شما فعالیت می‌کند را منش کنید باعث می‌شوید که آن استوری شما را ببیند و شما را فالو کند و بعد شما در لیست suggestion های آن پیج قرار می‌گیرید.

۱۸: برگذاری لایو های آموزشی و پرسش و پاسخ

با برگذاری لایو هایی که به فالوور های خود موضوع قابل توجهی را آموزش بدهید و در لایو پرسش و پاسخ برگذار کنید تا کاربران با شما تعامل داشته باشند این کار به صورت کاملا مستقیم بر افزایش فالوور شما اثر می‌گذارد.

اینستاگرام هم به پیج هایی که تعداد افراد آنلاین در لایو آن زیاد است و افراد زیادی در این لایو تعامل دارند، توجه ویژه ای دارد.

۱۹: آپلود پست های ویدئویی در آپارات و یوتیوب

سعی کنید ویدئو هایی که در اینستاگرام آپلود کردید را در هر شبکه اجتماعی ویدئو محوری که می‌شناسید آپلود کنید، مخصوصا ویدئوهای IGTV که بلندتر هستند.

این کار هم باعث بیشتر دیده شدن ویدئوهای شما می‌شود و هم به افزایش فالوورهای اینستاگرام شما به صورت مستقیم کمک می‌کند.

۲۰: تعامل با فعالان حوزه‌ی خود

جدیدا اینستاگرام دسته بندی موضوعی انجام می‎دهد و پیج های مرتبط را به کاربران نمایش می‌دهد  برای همین بهتر است با فعالان حوزه کاری خود در تعامل باشید و سعی کنید نسبت به پست های فعالان حوزه کاری خود واکنش نشان دهید و پست هایشان را لایک کنید و کامنت بذارید و اگر امکانش وجود داشت با آن ها لایو های مشترک برگذار کنید این را به شدت به جذب فالوور های پیج شما کمک می‌کند.

همچنین با تگ کردن فعالان حوزه کاری خود در پست هایتان آن پست در قسمت پست های تگ شده پیج قرار میگیرد و شما شانس این را پیدا میکنید که فالوور های هدفمندی جذب کنید.

۲۱: اسپانسر مسابقات اینستاگرام شوید

شما میتوانید با اسپانسر مسابقات شدن فالوور های زیادی را به پیج خود دعوت کنید، زمانی که مسابقه ای در اینستاگرام برگذار میشود شرکت کنندگان در مسابقه باید اسپانسر را فالو کنند و در صورت برنده شدن اهدا کننده جایزه این مسابقه اسپانسر آن است.

این روش باعث افزای فالوور های شما میشود اما هزینه ی اسپانسر مسابقه شدن بالاست برای همین به همه توصیه نمیشود.

۲۲: بهینه سازی اکسپلور اینستاگرام

یکی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام ورود به اکسپلور اینستاگرام است و برای ورود پست هایمان به اکسپلور اینستاگرام اولین کار بهینه سازی آن است بهینه سازی یعنی ما باید کاری کنیم که پست های نامربوط  با حوزه فعالیتمان در اکسپلور حذف شود و فقط پست هایی در اکسپلور برایمان به نمایش در بیاید که مربوط به حوزه فعالیت ماست.

برای این کار وارد اکسپلور میشویم و روی پست های نا مربوط با حوزه فعالیتمان نگه میداریم و not interested را میزنیم با این کار به اینستاگرام میفهمانیم که این موضوعات مورد علاقه ما نیست.

سپس زیر پست های مربوز به حوزه فعالیت خودمان کامن میذاریم و آن ها را لایک میکنیم تا به اینستاگرام نشان دهیم به حوزه فعالیت خودمان علاقه داریم. حتما از این روش استفاده کنید و فالوور های خود را افزایش دهید.

سخن پایانی

در این مقاله همه تلاش خودم را به کار بردم تا تکنیک های افزایش فالوور را که کاملا کاربردی است با شما به اشتراک بذارم تا برای افزایش فالوور تن به خرید فالورهای فیک ندهید و کاملا طبیعی و همیشگی فالوور های خود را افزایش دهید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=69221

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 6
  1. فالوور واقعی برای رشد اینستا لازم و ضروریه 🙏
    ایرانی ها از اینستاگرام پول در می‌آورند
    https://eghtesadafarin.com/iran-economic-news/gold-currency-and-money-news/33671/

    • سلام
      درسته 🧐
      در این رابطه می توانید مقاله «چطور می‌توان اینستاگرام را به ماشین پولسازی تبدیل کرد؟» را از رسانه آفتاب مطالعه کنید.

  2. ممنون خیلی خوب توضیح دادید. من دنبال جذب فالوور از اکسپلور هستم.

  3. سلام من بین سرمایه گذاری روی افزایش فالوور با خریدن پیج موندم. کدومش ارزش داره؟ آیا با خرید پیج اینستاگرام میشه به اهداف بلند مدت تو اینستاگرام رسید؟ واقعا موندم چی کار کنم

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.