معرفی شرکت آب بندی نمای ساختمان برای فصل بارندگی با جهان فرود

معرفی شرکت آب بندی نمای ساختمان برای فصل بارندگی با جهان فرود
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 69

سرخط اخبار اقتصادی

ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار روزگاری تو در دهان همه ما بودی، وسوسه‌برانگیزِ جذاب ویدیوی حرص‌دربیاری که ساکنان تهران را سوژه کرد قیمت یورو امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ در بازار خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر! تورم ماندگار است؟ بازار روسیه منتظر اسباب بازی ایرانی کدام ویتامین به سلامت قلب کمک میکند؟ مقابله با زمین خواری در آستارا استفاده از تلگرام با هدف تروریسم ۳۰ مدل جدید از خودروهای نیسان تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه خواهند شد انتقاد مکرون از توافق تجاری اروپا و مرکوسور مرحله دوم جنگ قیمتی خودروهای برقی در بازار چین آغاز شد پوکو C۶۱ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد واتساپ امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD را فراهم می‌کند سدان لوکس ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون شد + جدول هیوندای توسان ۲۰۲۵ ، قوی تر آمد! + عکس درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش ثبت بیش از ۳ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در تهران ممنوعیت‌های شب‌های قدر تورم کدام استان بیشتر است؟ سازمان انرژی اتمی: هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در ارس مشاهده نشده است کیا K۴ جدید رسما رونمایی شد؛ واردات به ایران؟ قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد! + جدول


111
مشکل عمده در نماهای امروزی نفوذ آب باران از درز سنگ به درون می باشد. علت آن بندکشی نکردن اصولی سنگ ها و یا ریختن بندکشی بین سنگ نما می باشد.
معرفی شرکت آب بندی نمای ساختمان برای فصل بارندگی با جهان فرود
  • کد خبر : 10883
  • 30 مرداد 1400
معرفی شرکت آب بندی نمای ساختمان برای فصل بارندگی با جهان فرود
اما بهتر است بدانید بیشترین سنگ هایی که احتیاج به درزبندی و آب بندی دارند نماهایی از جنس سنگ تراورتن هستند زیرا سنگهای تراورتن جنس نرمی دارند و آب به آسانی درون آن نفوذ می نماید.

معرفی شرکت آب بندی نمای ساختمان برای فصل بارندگی

عایق کاری نما یکی از موارد مهمی است که برای پیشگیری از ورود آب و رطوبت به سطوح نمای ساختمانی و درونی باید مورد توجه فراوان قرار گیرد. در بعضی از شهرهایی که بارش باران به مقدار بیشتری انجام می شود پیش از ساخت کامل ساختمان باید عملیات ضدآب سازی نما صورت گیرد و این کارها با دقت و تخصص لازم به کمک نیروهای توانمند کار در ارتفاع بدون داربست به شکل کاملا حرفه ای انجام خواهد شد. ورود نم و رطوبت از درز لابه لای سنگها به داخل ساختمان باعث زرد شدن دیوارهای درونی ساختمان خواهد شد.که این باعث بد منظره شدن نمای داخلی منازل و حتی در پاره ای از مواقع نشست ساختمان خواهد بود. در همه شهرهای مختلف در ایران عملیات آب بندی نما، عایق کاری نما برای جلوگیری از ورود آب و سر، صدا، گرما، سرما به درون ساختمان و پیشگیری از هدر رفتن انرژی به آسانی توسط تیم با مهارت کار در ارتفاع انجام می شود. در شهرهای بزرگی از کشور مانند تهران، کرج شرکتهای معتبر خدمات نما نیروهایی متخصص را برای انجام عملیات صحیح ضدآب سازی نما با مواد و ابزار استاندارد به محل گزارش شده اعزام می نمایند در ادامه ی مطلب دراین باره به توضیحات بیشتری خواهیم پرداخت.

جهان فرود اب بندی نما

بهترین زمان آب بندی نما

در بین همه‌ی شرکتهای معتبر مانند دیجی کالا و جهان فرود و سایت ورزش سه در زمینه ی خدمات نمای ساختمانی، شرکت معتبر پیچ و رولپلاک سنگ جهان فرود با سالها تجربه در زمینه های مختلف نمای ساختمان بدون داربست و به کمک طناب محکم جایگاه ویژه ای یافته است. جهان فرود در پاسخ به این سوال که بهترین زمان برای آب بندی نما چه موقع است؟ می گوید: زمانی که در فاصله نزدیک باران نبارد. زیرا بارش باران و هوای سرد منجر به دیرتر خشک شدن عایق بندی و ضرر احتمالی بعدی خواهد شد.توجه به این نکات باعث انجام آب بندی و عایق کاری مناسب به موثرترین شکل ممکن خواهد شد.

ضد آب سازی نما به کمک شرکت جهان فرود

برای آب بندی نما در کرج به شکل صحیح، تنها از شرکتهای معتبری که در این راستا تخصص دارند کمک بگیرید زیرا انجام این کارها فقط نیازمند تجربه و تخصص بالا می باشد. جهان فرود می گوید: شرکت ما از تکنولوژی های جدید وبه روزی مانند بکارگیری مواد نانو برای ضد آب سازی نما در برابر فصول بارندگی استفاده می نماید. خاصیت مقاومی که این مواد دارند باعث افزایش سطح در برابر عوامل مختلف محیطی مانند باران، نور خورشید می باشد.
روش اجرایی نانو روی سنگ و شیشه به این شکل است که ما ابتدا از دستگاه واترجت برای شست و شوی سطوح و برطرف کردن چربی، گرد، غبار از روی آن استفاده می نماییم. پس از ۲۴ ساعت که سطوح خشک شد توسط مواد نانو به کمک ابزارهای پمپ به سطح مورد نظر ساختمانی پاشش می دهیم که البته این کار به صورت حرفه ای توسط نیروهای متخصص شرکت جهان فرود و بدون داربست صورت خواهد گرفت.

مزیت استفاده از طناب، بدون نصب داربست با جهان فرود

در گذشته برای انجام کلیه‌ی کارهای مربوط به نمای ساختمان از داربست استفاده می کردند .اما نصب داربست با مشکلات زیادی همراه بود از جمله: افزایش هزینه ها، کیفیت عملکردی بسیار پایین ،سرعت انجام کارها به کندی پیش می رفت و کارگر برای نصب داربست در محل باید در بیشتر موارد از همسایگان مجاور اجازه می گرفت. همچنین بالا رفتن از داربست و کار در ارتفاع برای کارگر مشکلات فراوانی به همراه داشت. خطراتی مانند سقوط کارگر به پایین ارتفاعات و مرگ ناگهانی کارگر از جمله مواردی بود که تضمینی برای امنیت جانی کارگر در کار کردن بر روی داربست را به وجود نمی آورد. اما در مقابل شرکت جهان فرود از روش های نوین مانند استفاده از طناب محکم و بدون داربست برای انجام خدمات مختلف نمای ساختمانی استفاده می کند. جهان فرود این اطمینان را به کارگران متخصص و آموزش دیده‌ی خود برای کار در ارتفاع به کمک طناب محکم می دهد که همه‌ی نیروی ماهر خود را بیمه می کند و آنها پس از گذراندن دوره های کوتاه مدت آشنایی با کار در ارتفاع بدون داربست می توانند به اماکن ساختمانی گزارش شده اعزام شوند. مزیت کار در ارتفاع با طناب محکم و بدون داربست این است که کارها با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود. صرفه جویی در زمان و هزینه ها در کوتاهترین شکل ممکن صورت می گیرد. استفاده از طناب، بدون داربست هیچ گونه جا و فضایی را اشغال نخواهد کرد.

اب بندی نما در کرج با جهان فرود

عایق کاری نما با جهان فرود

شرکت خدمات نمای معتبر جهان فرود انجام عملیات مختلف نما از جمله عایق کاری نما را به شکل کاملا حرفه ای و متناسب با سطح نما انجام می دهد.

  • عایق کاری آجرنما

اگر آب به سطوح آجر نفوذ کند بلافاصله نمای آجر شوره می زند. جهان فرود برای بر طرف ساختن این مشکل از مواد نانو و رزین در جهت عایق کاری نمای آجری استفاده می نماید.

  • عایق کاری نمای سنگی

ما برای عایق کاری نمای سنگی ابتدا عملیات بندکشی نما را ترمیم می نماییم و سپس کار عایق کاری را به کمک مواد نانو را انجام خواهیم داد. البته انجام این موارد را به کمک متد نوین استفاده از طناب و بدون داربست به کمک تجهیزات استاندارد انجام خواهیم داد. استفاده از رزین برای براق شدن سنگ نما مورد کاربرد می باشد.

  • عایق کاری نمای شیشه و کامپوزیت

جهان فرود می گوید: برای عایق کاری و آب بندی درز بین شیشه و کامپوزیت از فوم لوله ای و چسب پلی یورتان استفاده می کنیم.

  • عایق کاری نمای سیمانی

برای عایق کاری نمای سیمانی از مواد نانو،پلیمری ،عایق ۲ جزیی استفاده می کنیم.

پیچ و رولپلاک نما جهان فرود

نکته: عایق کاری و واترپروف در مناطق پر بارش و یا مناطقی که در فصول پر بارش بارندگی هستند از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با انجام این عمل مانع از ورود آب، رطوبت، نم به نمای ساختمان خواهیم شد. شرکت ما به شکل حرفه ای و به طور دقیق این عملیات را در کوتاهترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز انجام خواهد داد.
نکته: در نماهای سنگی مانند تراورتن، مرمریت که درصد جذب آب زیادی دارند در زمان بارندگی و جذب آب باران آن را به سمت درون هدایت می نمایند و باعث نم و رطوبت بر روی دیوارها می گردد. جهان فرود بهترین راه حل برای حل این مشکل را استفاده از نانو ضد آب بر روی سنگ نما می داند.

نکته: گاهی ترک هایی بر روی سطوح سیمانی ساختمان ایجاد می شود که موضوع با پر کردن تر ک سیمان به کمک نانو ضد آب حل خواهد شد و بعد اقدام به آب بندی نما خواهیم نمود.

نکته: جهان فرود عامل مهم در نفوذ آب در نماهای آجری را بندهای آجر از بین رفته در اثر تخریب و یا در اثر ضربه می داند.

هزینه ی آب بندی نمای ساختمان با جهان فرود

اما درباره ی میزان هزینه ی ضدآب سازی نما باید بگوییم که به نوع نما و متراژ کار بستگی دارد. اما با گرفتن عکس و تصاویر واضح از نما و فرستادن آن به شماره ی واتساپ شرکت جهان فرود بهای قیمت نهایی کار برایتان محاسبه و بر آورد خواهد شد و به اطلاع مشتریان عزیز کرجی و تهرانی خواهد رسید. اگر دقت استاد کار برای عملیات آب بندی نمای ساختمانی و عایق کاری نما به طور صحیح صورت گیرد و از بهترین مواد با کیفیت بالا استفاده شود در نتیجه با تضمینی قوی و یک عمر ماندگاری بالا ساختمان مواجه خواهید شد.

روش عایق کردن سنگ نما با طناب توسط جهان فرود به چه صورتی می باشد؟

گاهی اوقات بندکشی به کمک سیمان و چسب ۹۰zو پودر سنگ موثرترین گزینه برای درز بین سنگها است. به گفته ی جهان فرود چسب ۹۰z مخصوص آب بندی استخرها می باشد و ترکیبش با سیمان بهترین گزینه است. ولی اگر آب از خود سنگ و یا از خلل و فرج های روی سنگ به درون نفوذ نماید .باید به کمک رزین سنگ که دارای چسبندگی بالایی است و به شکل غلیظ به کمک قلمو روی نما انجام شود تا باعث پر کردن خلل و فرج سنگ نما گردد.

جمع بندی

مشکل عمده در نماهای امروزی نفوذ آب باران از درز سنگ به درون می باشد. علت آن بندکشی نکردن اصولی سنگ ها و یا ریختن بندکشی بین سنگ نما می باشد. اما بهتر است بدانید بیشترین سنگ هایی که احتیاج به درزبندی و آب بندی دارند نماهایی از جنس سنگ تراورتن هستند زیرا سنگهای تراورتن جنس نرمی دارند و آب به آسانی درون آن نفوذ می نماید. امروزه شرکتهای خدمات نما در سراسر کشور برای انجام عملیات مختلف فعال هستند اما در بین همه ی این شرکتها جهان فرود با سالها تجربه در زمینه های مختلف بدون داربست و به کمک طناب محکم بسیار حرفه ای کار را در ارتفاع توسط نیروهای متخصص و دوره دیده در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. همچنین کارشناسان این شرکت آماده پاسخگویی به سوالات کاربران عزیز در همه ی زمینه ها از جمله آب بندی و عایق کاری نما و ارائه ی بهترین مشاوره و راهکار برای سازه ی مورد نظر شما پاسخگو می باشند. استفاده از تکنولوژی جدید به کار گیری طناب برای کار در ارتفاعات ساختمانی از جمله اقدامات نوین این شرکت می باشد و بهترین روش در صرفه جویی در بخش هزینه ها و زمان اضافی خواهد بود.

منبع: عایق کاری نما جهان فرود

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=10883

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 25
  1. سلام
    شرکت جهان فرود، ساختمان برادر منو که نیاز به آب بندی داشت به خوبی اجرا کرد
    تشکر ویژه دارم از مدیریت و همکارانشون

  2. سلام شرکت جهان فرود و جهان استوار یکی از بهترین شرکت های اب بندی و پیچ و رولپلاک سنگ نما میباشند. ممنون از گروه و کارکنان ماهرشون.

  3. زمستان انقدر اب داخل میومد کل خونه خیس میشد ولی جهان فرود درستش کرد…دمتون گرم اقای استوار

  4. ممنون از سایت اقتصاد افرین که شرکت جهان فرود رو به ما معرفی کرد جهت اب بندی نمای ساختمان که بعد از دیدن سایت شما توی گوگل متوجه شدم که سایت شما این خدمات رو انجام میده ولی دیدم که جهان فرود داخل سایت شما تبلیغ اب بندی و عایق کاری نما زده سریعا تماس گرفتم و اومدن کار مارو انجام دادن. چند ماه پیش هم نمای بقل ساختمونمون اب میداد و مجبور شدیم مجدد سیمان بزنیم که جهان فرود باز هم زحمت این کارو کشید. از اقتصاد افرین و جهان فرود تشکر میکنم.

    • سلام رضا جان

      خیلی خوشحالیم که قدرت رسانه ای بالای اقتصاد آفرین شما رو منجر به آشنایی با شرکت جهان فرود کرده و مشکل شما حل شده ❤️

      بیش از پیش همراه ما باشید

  5. سلام برای رفع نم ساختمان و پنجره ها از جهان فرود کمک گرفتم.چون پارسال این کارو انجام دادم و هیچ کمکی به ما نکرد و یکی کار اببندی رو انجام داد ولی مجددا اب داد به داخل ساختمان. ولی جهان فرود معلوم بود با قرارداد محکمی که بستن خیال مارو راحت کردند.

    • سلام کامیار جان

      خیلی خوشحالیم که مشکل نم ساختمان و پنجره های شما با کمک مجموعه جهان فرود حل شده 💕

      تجربه های بیشتری رو با ما به اشتراک بگذار

  6. درآمد میلیونی از راپل
    کار در ارتفاع یک فعالیت خطرناک می باشد و به کارهایی گفته می شود که در هر مکانی در ارتفاع انجام می شود و اگر اقدامات احتیاطی در محل کار وجود نداشته باشد فرد می تواند از یک فاصله ی مشخص سقوط نماید و نتیجه ی آن آسیب دیدگی شخص و مرگ حتمی فرد گردد.

    امروزه شرکتهای معتبر خدمات نما در شهرهای مختلف کشور جوانان با شهامت بسیاری را برای انجام خدمات مختلف نمای ساختمان در ارتفاعات استخدام می نمایند. این افراد پس از گذراندن دوره ی کوتاه مدت راپل و کسب گواهینامه ی معتبر کار در ارتفاع به استخدام شرکتهای معتبر خدمات نما در می آیند.

    اما هر فرد عادی قدرت بالا رفتن از ارتفاعات را ندارد و قادر نخواهد بود به بخشهای مختلف ساختمانی، حتی دورترین نقطه دسترسی پیدا نماید و این کار تنها به کمک نیروهای متخصص راپل کار انجام می شود. امروزه جوانان زیادی به حرفه ی راپل کاری گرایش پیدا کردند. زیرا راپل کاری شغل پرهیجان و پردرآمدو در اصل نوعی حرفه ی نوین و جدید است در ادامه ی مطلب درباره ی درآمد بسیار بالا با راپل و کار در ارتفاع با جهان فرود بیشتر توضیح خواهیم داد.

  7. ایا میدونستید بجز اب بندی میشه نمارو با همین روش پیچ و رولپلاک کرد؟؟

    ممنون از اقتصاد افرین که کامنتهای مارو انتشار میده.. تشکر

    پیچ و رولپلاک کردن آیا به سنگ آسیب میزند؟
    از جمله شرکت های معتبر در ضمینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان میتوان به دی جی کالا و جهان فرود و همچنین ایرنانیوز اشاره کرد. اینگونه شرکت ها با طناب و بدون داربست خدمات تعمیرات سنگ نما را انجام میدهند. برای انجام کار میتوانید کلمه جهان فرود را درئن گوگل سرچ کنید و وارد کمپانی جهانفرود شوید.

    بر طبق سالها تجربه ای که در زمینه ی عملیات تخصصی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان کسب نمودیم بر این باور هستیم که بیشترین میزان ریزش سنگ از نما در طول فصل های پر بارش از سال اتفاق میوفتد و گاهی وجود طوفان و بادهای شدید، رطوبت، گرماو سرمای بیش از اندازه، زلزله، نشست ساختمان از جمله عواملی بودند که باعث شل شدن سنگ از نما و سرانجام کنده شدن سنگ و پرتاب آن به پایین ارتفاع شده اند. اما مساله ی مهمی که در بخش پیچ و رولپلاک باید به آن اشاره کنیم این است که حرفه ای تخصصی و سخت می باشد و انجام آن تنها توسط افراد کارآمد و متخصص حرفه ای که دانش آن را دارند صورت می گیرد و البته امروزه این عملیات توسط شرکتهای معتبر خدمات نما و نیروهای ماهری که این شرکتها استخدام می نمایند و به محل مورد نظر اعزام می کنند صورت خواهد گرفت زیرا نحوه ی اجرای متریال در آن بسیار مهم است .جهان فرود می گوید: پیچ و رولپلاک نمای ساختمان اگر اصولی و صحیح انجام نشود به سنگ نما آسیب جدی وارد می کند در ادامه ی مطالب در این خصوص به توضیح بیشتری خواهیم پرداخت.

    راپل با جهان فرود
    راپل سریعترین، آسانترین، کم هزینه ترین، ارزانترین روش برای انجام عملیات مختلف نمای ساختمانی می باشد. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یکی از خدمات مهم در بخش ساختمانی است. البته امروزه به خاطر پیشرفتهای سربع در تکنولوژی استفاده از راپل بدون داربست و به کمک طناب بهترین و موثرترین روش محسوب می گردد. مهمترین تجهیزات و ابزار راپل کاران، طناب، هارنس، هشتی، چکش و ..می باشد. جهان فرود درباره ی نوع طنابی که راپل کار یا ارتفاع کار استفاده می نماید می گوید :طناب مخصوص باید پارگی و یا سوختگی، کهنگی نداشته باشد و در ضمن تحمل وزن راپل کار را داشته باشد .همچنین وجود نوعی صندلی مخصوص به نام هارنس برای نشستن راپل کار و انجام دادن کاربه وی پیشنهاد می گردد و در ضمن نوعی ابزار چکش برای ضربه زدن به میخ و فرو کردن آن به دیوار از ابزار مهم راپل کار می باشد.

    پیچ کردن سنگ نمای ساختمان جهان فرود

    اجرای عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با جهان فرود
    پیچ رولپلاک جهان فرود از نمونه شرکتهایی است که به تقاضای مشتری پاسخ صحیح می دهد. این شرکت پس از گرفتن اطلاعاتی تکمیلی درباره ی (نوع سنگ نما، محل قرار گرفتن ساختمان، گزارشی از میزان ترک خوردگی سنگ، ریزش سیمان پشت آن، قدمت نما، اطلاعاتی درباره ی تعداد سنگهای ریزش شده از نما و شناسایی موقعیت قرار گرفتن آنها در نما و ..)از فرد متقاضی و یا گرفتن تصاویری واضح از نمای ساختمان، قیمت دقیق و نهایی اجرای عملیات پیچ و رولپلاک را به مشتریان اعلام می نماید و البته اجرای عملیات مجری پیچ و رولپلاک نما با در نظر گرفتن درجه ی سختی سنگ، ضخامت سنگ ،رگه ی سنگ، طول و عرض آن آسانتر خواهد شد.
    جهان فرود: از مقاومترین و مستحکم ترین پیچ هایی که برای کار سفت کاری سنگ در نما مورد استفاده قرار می گیرد پیچ های گالوانیزه (ضد زنگ )می باشد. این پیچ ها در برابر شرایط جوی مختلف از جمله باران و رطوبت پایدارند و به هیچ عنوان دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شوند.

    جهان فرود می گوید: اولویت کاری ما با سنگ های نیمه عمر می باشد. این سنگها همان سنگهایی هستند که در معرض کنده شدن و پرتاب از نما هستند.پیچ و محکم کردن این سنگها پس از شناسایی در صدر کاری ما می باشند. در نظر داشته باشید اگر این سنگها به طور دقیق توسط راپل کار شناسایی نشود در نتیجه پس از عملیات پیچ و رولپلاک به دیگر سنگها به طور حتم آسیب جدی وارد خواهد شد. در بحث محکم ساختن پیچ باید ابزار دریل و مته همراه راپل کار به عنوان ابزار سوراخ کاری سنگ و ایجاد حفره برای محکم کردن سنگ به کمک پیچ های ضد زنگ وجود داشته باشد. البته همه ی این کارها در بخش ارتفاع به کمک طناب و بدون داربست کاملا حرفه ای و در مدت زمان کوتاه انجام خواهد گرفت. نکته قابل توجه این جاست که سنگهایی که دچار ترک شده اند را فقط باید تعویض نمود. اما در مورد سنگهایی که از ارتفاع ریزش کردند می توان تنها جایگزین مناسبی برای آنها پیدا نمود و عملیات سفت و محکم کاری را انجام داد. البته برای سنگهای شل شده از نما عملیات اب بندی نما در اولویت خواهد بود.

  8. انواع عایق سازی نما با استفاده از چسب آب بندی نما:

    آب بندی نما با استفاده از کامپوزیت: در مواردی که رطوبت از طریق درزها وارد ساختمان می شود از این گونه چسب عایق بندی استفاده می شود. در این نوع آب بندی تقریبا لاستیک مخصوص آب بندی کارایی ندارد و از چسب آب بندی نما از جنس پلی یورتان استفاده می شود که در برابر رطوبت و اشعه مقاومت بسیار بالایی دارد .

    آب بندی نما با استفاده از چسب نانو: در واقع مواد نانو دارای خاصیت آب گریزی هستند بنابراین برای چسب های آب بندی یک مزیت محسوب می شود که می توان سطوح سیمانی , آجری , سنگی و… که ممکن است آب را به خود جذب کنند را با این گونه چسب ها ضد آب کرد و مانع نفوذ آب شد .

    بهترین عایق برای عایق سازی نما در ساختمان:

    در واقع نوع چسبی که برای عایق بندی ساختمان به کار می رود به نوع و جنس ساختمان بستگی دارد که چسب های پلی یورتان و چسب های سیلیکونی از مهم ترین چسب های آب بندی نما به شمار می روند.

  9. آب بندی نما ساختمان جهان فرود به چه معناست؟

    پس از اتمام کار ساختمان نوبت به ساخت نمای آن فرا می رسد. اگر این بنا از سیمان و یا سنگ ساخته شده باشد پس از مدتی ممکن است مشکلاتی برای آن به وجود آید. به عنوان مثال اگر شما در نمای خانه خود از سنگ استفاده کرده باشید، توسط استادکار نماساز بندکشی هایی بین هر تکه سنگ صورت خواهد گرفت. اما این بندکشی نمی تواند به تنهایی مقاومت نما را تضمین نماید، زیرا پس از مدتی به دلیل شرایط جوی لابلای این بندها باز شده و با نفوذ باد و باران و رطوبت، بندکشی ها از بین رفته و موجب ریزش دیوار و تکه های سنگ و سیمان می شود.

    حتی در برخی موارد دیده شده که آب از لابلای این درزها و شیارهای باز شده به داخل ساختمان نفوذ کرده و سقف و دیوار داخلی خانه و همچنین گچبری ها و حتی دکوراسیون خانه را که به دیوار متصل شده است، دچار رطوبت زدگی می کند. بنابراین رطوبت دیوار ساختمان می تواند هزینه های بسیاری را به وجود آورد. در این شرایط بهترین و مهمترین کار آب بندی نما است.

  10. مرگ عابر به دلیل ریزش سنگ نمای ساختمان
    گاهی اوقات بر اثر عوامل مختلف محیطی شاهد پرتاب و ریزش سنگ نما از ارتفاعات ساختمان های مختلف خواهیم بود. اما سقوط سنگ نما به پایین ارتفاعات می تواند پیامدهای ناگواری را به همراه داشته باشد از جمله باعث به وجود آوردن خسارت مالی و جانی برای ساکنین و همسایگان مجاور یا عابرین پایین ارتفاع گردد .بهتر است سنگ نمای ساختمان پیش از به وجود آمدن چنین اتفاقاتی سفت و محکم گردد تا شاهد به وجود آمدن حوادث ناگوار نباشیم. اما باید عنوان گردد که همه ی زیبایی و جلوه یک ساختمان به طرز ساخت و بکارگیری سنگ و نوع مصالحی است که در ساخت سنگ نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است. برای ساخت نمای یک ساختمان از انواع مدل سنگ می توان استفاده نمود. اما بهترین و با کیفیت ترین نوع سنگ نما در ساختمان باید استحکام ،دوام کافی ،در برابر رطوبت، باد، تابش نور خورشید، باران، برف، آلودگی ها را داشته باشد. شرکت ساختمانی معتبر جهان فرود برای اجرای حرفه ای عملیات مختلف خدمات نمای ساختمانی با به کارگیری مجهزترین ابزار و نیروهای توانمند متخصص بدون داربست و به کمک طناب محکم به محکم کاری سنگ نما و خدمات پیچ رولپلاک نمای ساختمانی می پردازد در ادامه با ما همراه شوید.

  11. نکات مهمی که جهان فرود در انجام عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمانی به آنها اشاره می نماید چیست؟
    اگر عملیات نماشویی در فواصل زمانی معین انجام نشود باعث می شود ظاهر ساختمان زشت و زننده و کثیف جلوه داده شود. نفوذ کثیفی و جرم بیش از حد به داخل بافت سنگ باعث ریزش و سقوط سنگ از نمای ساختمان به پایین ارتفاعات خواهد شد. که در بیشتر مواقع رهگذری که بی اطلاع از این اتفاق باشد دچار آسیب جدی خواهد شد. مرگ عابر تنها با بی احتیاطی ها در زمان ساخت نمای ساختمان و استفاده از مصالح نامرغوب و استفاده از کارگر افغانی به وجود می آید .کارگران افغانی به علت صحیح انجام ندادن کارها و گرفتن دستمزد ناچیز از صاحبان ساختمانی کارها را به شکل بسیار ناصحیح انجام می دهند که نتیجه ی آن فاجعه ی مرگبار خواهد بود.
    برای انجام عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج باید از نوع مواد و مصالح سنگی از جنس بادوام، دارای کیفیت بالا استفاده نمود تا سالها نمای ساختمان بدون ریزش پایدار بماند.
    انتخاب بهترین نوع پیچ گالوانیزه ی ضد زنگ برای کار محکم کاری سنگ نما تاکید می گردد.
    انتخاب نوع دریل و مته برای عملیات سوراخکاری سنگ نما باید با دقت بالاتری انجام شود.
    توجه به این نکته حائز اهمیت است که مناسبترین رولپلاک جهت انتخاب برای پیچ رولپلاک سنگ نما بر اساس ضخامت سنگ و جنس آن انجام می گردد.
    نحوه ی نصب سنگهای افتاده پس از پیچ رولپلاک سنگ نما باید به شکل صحیح انجام گردد.
    شرکت جهان فرود می گوید: در هر شهری که باشید کارشناسان ما پس از بازدید از محل گزارش شده هزینه ی واقعی عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را به شما اعلام خواهند کرد. همین طور نیروهای کار در ارتفاع شرکت ما همگی بیمه می باشند تا با کمال اطمینان و آرامش خاطر به کار در ارتفاع بپردازند. پوشش بیمه ای باعث می شود در صورت بروز حادثه کارفرما و پیمانکار دچار خسارت نشوند.

    به چه مصالحی بی کیفیت می گویند؟
    استفاده کردن از سیمان کم و ریختن سیمان خشک برای حفظ کار در پیچ و رولپلاک نما: این کار منجر به این می شود که مصالح بی کیفیت شود و در نتیجه باعث ریزش سنگ می گرددو باعث حوادث ناگواری در زمینه ی پیچ و رولپلاک نما خواهد شد.
    چه زمان باید به پیچ کردن سنگ نمای ساختمان خود اقدام نماییم؟
    اگر سنگی از نمای ساختمانتان شل شده و احتمال افتادن سنگ وجود دارد باید هر چه سریع تر اقدام به پیچ و رولپلاک نما کنید. اگر شل شدن سنگ را متوجه نشدید در نخستین فرصت بعد از افتادن تکه سنگی از نمای ساختمان اقدام به این امر مهم نمایید. پس هرگز اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را به عقب نیندازید و باعث ایجاد خسارت مالی و جانی نشوید. که جبران آن غیر ممکن است. جهان فرود همیشه سعی بر این دارد که از بهترین پیچ گالوانیزه و بهترین خدمات و ابزار و نیروی متخصص برای محکم کاری سنگ نمای ساختمانی استفاده نماید.

  12. قانون ریزش سنگ نما با جهان فرود
    بنا به گفته ی شرکت معتبر خدمات نمای جهان فرود سقوط و پرتاب سنگ نما در اثر عوامل مختلف محیطی مانند: طوفان، زلزله، برف، باران، نم و رطوبت یا در اثر گذشت زمان در ساختمان های قدیمی و یا جدید ممکن است اتفاق بیوفتد که پایان آن خسارت مالی یا جانی را در بر خواهد داشت و با توجه به اصل قانون کار، مسئولیت جبران این خسارات بر عهده ی مالک، سازنده، مهندس ناظر خواهد بود (به مدت ۱۰ سال)

    مسئولیت ریزش نما با کیست؟
    گاهی اوقات ممکن است برای خیلی از افراد این سوال در ذهنشان نقش ببندد که مسئولیت ریزش نما بر عهده ی چه افرادی می باشد؟ جهان فرود طی تجربیاتی که درسالهای کاری به دست آورده مسئولیت ریزش نما را تا ۵ سال به عهده ی سازنده ی بنا می داند. زیرا سازنده با کم کاری که داشته و گرفتن نیروهای افغانی برای کار سنگ کاری نما باعث ایجاد خسارت و ضرر شده است. سازنده ساختمان به علت پرداخت حقوق کم از کارگر افغانی برای کار سنگ کاری نما استفاده می کند و کارگر افغانی کار را به خوبی و به شکل صحیح انجام نمی دهد و در ضمن استفاده از مصالح نامرغوب و بی کیفیت در بخش نمای ساختمان در کوتاه مدت باعث تخریب و ریزش نما خواهد شد.
    جهان فرود در ادامه ی مطلب اضافه می کند: پس از گذشت ۵ سال مدیر ساختمان به خاطر این که مسئولیت ساختمان را دارد مقصر شناخته خواهد شد. بهتر است بدانید فردی که مدیر است مدبر و مسئول است. کنترل و نظارت کار هر فردی نیست لازمه ی آن پذیرفتن مسئولیت انجام کار به شکل صحیح می باشد. مدیر ساختمان بر اساس قوانین حقوقی مسئول جبران خسارتهای ایجاد شده بر روی ماشین های پارک شده و حتی عبوری از محل شناخته خواهد شد.

  13. آب بندی نمای ساختمان با جهان فرود
    آب بندی نما در بیشتر ساختمان ها برای در امان ماندن آن ها از عوامل خارجی صورت می گیرد و اگر این کار صحیح انجام نشود در اثر مرور زمان شاهد نفوذ رطوبت به درون منزل خواهیم بود. نفوذ آب از لابه لای درز سنگ و سیمان نما به داخل ساختمان باعث ضرر رساندن به لوازم درون منزل خواهد شد.جهان فرود در خصوص آب بندی نمای سیمانی، آجری، سنگی می گوید: ابتدا باید ترک های موجود در سطح نما بررسی و سپس ترمیم شوند.اگر ترک ها به موقع ترمیم نشوند و آب بندی نما انجام شود در این صورت بیهوده عمل کردید و سطح نما در برابر عوامل خارجی مقاومتی نخواهد داشت.

    جهان فرود و تسنیم :باز ماندن درز و شکاف سنگ و سیمان نمای ساختمان ها، باعث ورود هوای گرم در فصل گرم تابستان به درون منزل و ورود هوای سرد در فصل زمستان خواهد شد. علاوه بر این موارد ورود گرد و غبار، آلودگی، کثیفی و جرم بر روی سطح سنگ و سیمان، ورود حشرات به داخل منازل یاعث کاهش آسایش ساکنین داخل منازل خواهد شد و تنها راه چاره این مشکلات تماس با شرکت معتبر جهان فرود و ارائه ی بهترین راه کار می باشد.

  14. بنظرم انقدر باید بندکشی و درزگیری هنگام ساختن درست انجام شود که به اینجاها نکشد.
    اب از نما نفوذ نکند و دچار خسارت بشوند.

  15. سلام بنظرم اگر سازنده در ابتدا بتونه نمارو اسکوب کنه و بندکشی درستی انجام بده هیچکدام از اتفاقهای بد و حادثه های سخت برای مردم پیشش نمیاد.
    اب بندی نکردن درست و پیچ و رولپلاک نکردن نما باعث مرگ و میر و خسارت میشود.
    ممنون از سایت اقتصاد افرین و میهن راپل و جهان فرود

  16. تشکر میکنم از مدیر محترم اقتصادافرین که شرکت هایی که ما بهشون نیاز داریم رو معرفی میکنن بما. این شرکت های میهن راپل و جهان فرود که توی سایت شما تبلیغ پیچ و رولپلاک سنگ نما و اب بندی نمای ساختمان رو انجام میدن بسیار کارشون خوب و روی اصول است و ما بسیار از کارشون لذت بردیم. قیمت کارهای نما رو خوب و بسیار مناسب دادند و هم از میهن راپل و هم جهان فرود و هم از سایت اقتصادافرین تشکر میکنم.

  17. ممنون از اقتصاد آفرین بابت اینکه این تریبون دست من داد تا راجع به مسعله مهمی صحبت کنم.
    لطفا یکی قانون بزار برای ریزش سنگ نما که سازنده ها نتونن نمای سنگی بسازند.
    دیروز یه سنگ افتاد روی دامادمون و در دم فوت کرد. اخه چرا باید به همین راحتی یک انسان فوت کنه. کی نظارت میکنه رو این ساختمان ها که سنگ ده کیلویی نصب میکنند. باید حتما ادمایی که بالا نشستن یه قانون بزارن که یا سنگ نشه یا حتما اجبار کنن نمای ساختمان پیچ و رولپلاک بشه و مقاوم سازی بشه.
    ممنون ازسایت اقتصاد آفرین

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.