چگونه برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم؟

چگونه برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم؟
  • امروز : پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 75

سرخط اخبار اقتصادی

هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید! سقوط آزاد آیفون در چین! این گوشی ارزان و ارزشمند مخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است! مدیران اپل چند ساعت در هفته کار می‌کنند؟ مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد کاهش «نرخ حوادث هوایی و بازگشت پروازها با علت نقص فنی» در نوروز ۱۴۰۳ ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار روزگاری تو در دهان همه ما بودی، وسوسه‌برانگیزِ جذاب ویدیوی حرص‌دربیاری که ساکنان تهران را سوژه کرد قیمت یورو امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ در بازار خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر! تورم ماندگار است؟ بازار روسیه منتظر اسباب بازی ایرانی کدام ویتامین به سلامت قلب کمک میکند؟ مقابله با زمین خواری در آستارا استفاده از تلگرام با هدف تروریسم ۳۰ مدل جدید از خودروهای نیسان تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه خواهند شد انتقاد مکرون از توافق تجاری اروپا و مرکوسور مرحله دوم جنگ قیمتی خودروهای برقی در بازار چین آغاز شد پوکو C۶۱ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد واتساپ امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD را فراهم می‌کند سدان لوکس ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون شد + جدول هیوندای توسان ۲۰۲۵ ، قوی تر آمد! + عکس درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش


34
اقامت کانادا 2021 +شرایط و قوانین | هلدینگ مهاجرتی ویستا
چگونه برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم؟
  • کد خبر : 58639
  • 14 آذر 1400
چگونه برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم؟
در این مقاله با شرایط اخذ اقامت کانادا در سال 2021 آشنا می‌شویم. برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان اقامت کانادا همین حالا وارد ویستا شوید.

آیا به اقامت در کانادا فکر کرده‌اید؟ یا اینکه چگونه می‌توان اقامت کانادا دریافت کرد؟ برای افراد کنجکاو و علاقمند به زندگی در محیطی جدید، مهاجرت یک راه بسیار پرماجرا و هیجان انگیز است. برای مردم کشور ما که از لحاظ اقتصادی و رفاهی شدیدا با چالش و مشکل رو به رو هستند مهاجرت به منزله یک راه چاره نمایان می‌شود! در واقع شرایط بد اقتصادی باعث شده است تا افراد به هر طریقی که می‌توانند با رویای زندگی‌ مرفه‌تر اقدام به مهاجرت نمایند‌. در میان کشورهایی که برای مهاجرت در نظر گرفته می‌شوند معمولا کانادا در میان اولین گزینه‌ها قرار دارد.

این کشور پهناور که در آمریکای شمالی واقع است سال‌های زیادیست که به دلیل مهاجرت‌پذیری بالا، مقصد درصد قابل توجهی از مهاجرین است. در حقیقت درصد قابل توجهی از جمعیت این کشور را مهاجرین تشکیل داده‌اند که این امر سبب می‌شود به دلیل تنوع فرهنگی بالا، زندگی در این کشور برای هر شخصی با هر فرهنگی شدنی و بدون چالش‌هایی ناشی از تفاوت فرهنگی‌ فاحش باشد؛ به همین خاطر از سراسر دنیا افراد برای مهاجرت به کانادا تمایل دارند و در این راستا تلاش می‌کنند. کانادا از ۱۰ استان و ۳ ناحیه تشکیل شده است که شرایط مهاجرت به هر کدام متفاوت است؛ اما همه آنها مهاجرپذیرند و هر ساله طبق نیازهای خود، افراد بسیاری را پذیرا می‌شوند. اقتصاد رو به رشد، سطح رفاه و کیفیت بالای زندگی، آزادی‌های فردی، خدمات درمانی کم هزینه، سطح بهداشت بالا و … همه دلایلی قابل توجه برای انتخاب کانادا به منظور مهاجرت هستند و اقامت کانادا را به رویایی شیرین برای افراد تبدیل کرده‌اند.

خدمات مهاجرتی کانادا

 کسب اقامت کانادا و مهاجرت به آن، راه‌های مختلفی دارد به طوری که گفته می‌شود بیش از ۸۰ روش برای این امر وجود دارد؛ اما شما از هر راهی که قصد مهاجرت و کسب اقامت کانادا را داشته باشید نیازمند مراجعه به یک شرکت فعال در زمینه خدمات مهاجرت به کانادا هستید چرا که انتخاب بهترین شیوه برای مهاجرت با توجه به توانایی‌ها، وضعیت مالی، سن و … یک امر مهم است و عدم داشتن اطلاعات کافی می‌تواند به انتخاب غلط و نتیجه‌ای نامطلوب منجر شود. همچنین در حین فرآیند اقدام برای مهاجرت، از هر طریقی که باشد، چم و خم‌ها و قوانین مختلفی وجود دارند که اطلاع از همه آنها برای داشتن یک مهاجرت موفق واجب است. به همین خاطر است که مراجعه به شرکت‌های خدمات مهاجرتی کانادا، جهت اقامت در این کشور اولین و مهم‌ترین اقدام شما خواهد بود. وکلای این شرکت‌ها فرآیند مهاجرت را برای شما تسهیل خواهند کرد و با اطلاع از قوانین و راه‌های مهاجرتی مختلف، بهترین و میسرترین راه را برای شما بررسی می‌کنند. همچنین گرفتن اقامت کانادا به صورت دائم نیز یک مسئله پر چالش است که بستگی بالایی به انتخاب صحیح راه مهاجرتی دارد. برای همین خوب است که پیش از مشورت با وکلای شرکت‌های خدمات مهاجرتی کانادا، خود نیز از شایع‌ترین و محتمل‌ترین راه‌های مهاجرت و کسب اقامت کانادا اطلاع داشته باشید.

خدمات مهاجرتی کانادا

  • ویزای تحصیلی

یکی از پرطرفدارترین راه‌های مهاجرت به کانادا و کسب اقامت آن، مهاجرت از طریق تحصیل است. مهاجرت تحصیلی شانس برخورداری شما از تحصیل در دانشگاه‌هایی با رتبه علمی بالا را بالا می‌برد؛ چرا که دانشگاه‌های کشور کانادا در سطح بین الملل حرف‌هایی برای گفتن دارند و غالبا از رتبه علمی بالایی برخوردار هستند. گرفتن ویزای تحصیلی کانادا شروط مختلفی دارد اما مهم‌ترین شرط آن این است که بتوانید از یکی از موسسات آموزشی معتبر آن، پذیرش دریافت کنید. گرفتن پذیرش به عوامل بسیاری بستگی دارد؛ مهم‌ترین آن وضعیت تحصیل شما در کشور مبدا است. برای اینکه بتوانید مهاجرت تحصیلی و یا اصطلاحا اپلای کنید شما باید دائما با اساتید کانادایی از طریق ایمیل در ارتباط باشید تا بتوانید نظر یکی را به خود جلب کنید. البته در این روش هم بهتر است موارد حقوقی را به یک شرکت خدمات مهاجرتی کانادا بسپارید. تحصیل در کانادا برای دانشجویان خارجی مزیت پرداخت شهریه کم‌تر را نیز داراست. دانشجویان بین المللی در کانادا پس از پایان تحصیل و فارغ التحصیل شدن می‌توانند تا حداکثر ۳ سال از طریق مجوز کار در کانادا بمانند و به جستجوی یک شغل مناسب جهت اقدام برای اقامت کانادا به صورت دائم بپردازند.

اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را دارید، خوب است بدانید که باید از عهده مخارج آن بر بیایید. چرا که شما علاوه بر پرداخت شهریه باید هزینه زندگی در کانادا را نیز بپردازید. هزینه‌های زندگی شامل هزینه محل اقامت و هزینه‌های خورد و خوراک خواهد بود که بسته به استان محل اقامت، متفاوت خواهند بود. البته به عنوان دانشجو، شما امکان کار کردن در حین تحصیل را خواهید داشت و از این طریق نیز می‌توانید تمام و یا بخشی از هزینه‌های خود را بپردازید.با سرچ کردن ویزای تحصیلی ویستا میتوایند اطلاعات خود را در زمینه ویزای تحصیلی آپدیت نگه دارید.

  • مهاجرت استانی کانادا

همانطور که پیش‌تر عنوان شد کانادا دارای ۱۰ استان است که هر کدام با توجه به نیازهای اقتصادی و کاری خود دست به پذیرش مهاجر می‌زنند. این امر توسط یک سیستم به نام اکسپرس انتری (express entry) صورت می‌پذیرد. اکسپرس انتری یک سیستم مهاجرتی به معنی “ورود سریع” است که افراد علاقمند به کسب اقامت کانادا و مهاجرت به آن می‌توانند در آن برای خود پروفایل بسازند. در پروفایل، شخص توانمندی‌های مختلف خود و اطلاعات شخصی خود را تا حد امکان وارد می‌نمایند که هر کدام از این موارد دارای امتیاز هستند. بدین معنی که هر چه فردی توانمندی‌ها و مهارت‌های بیشتری داشته باشد، شانس موفقیت بیشتری خواهد داشت. از موارد مهم پروفایل اکسپرس انتری می‌توان سابقه کار در کانادا، سابقه کار در خارج از آن،  تسلط به دو زبان انگلیسی و فرانسوی، میزان تحصیلات و سن افراد اشاره کرد که هر کدام دارای امتیازی مشخص در صفحه پروفایل اکسپرس انتری خواهند بود.

مهاجرت استانی کانادا

اگر امتیازات پروفایل فردی از ۶۷ امتیاز بیشتر شود وارد مرحله بعدی به نام استخر می‌شود. برای بیرون آمدن از استخر قبول شدن شما از طریق پذیرش‌کنندگان مورد نیاز است که یکی از آنها استان‌ها خواهند بود. مسئولین استان‌ها با توجه به برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی خود، نیروی مورد نیاز خود را از افراد حاضر در استخرِ سیستم اکسپرس انتری انتخاب می‌کنند و اگر فردی شانس قبولی از طریق مهاجرت استانی کانادا را پیدا کند تا ۶۰ روز می‌تواند با انجام مراحل قانونی که بهتر است از طریق وکلای خدمات مهاجرتی کانادا صورت پذیرند، اقدام به کسب اقامت کانادا به صورت دائم نماید. مهاجرت استانی کانادا یکی از آسان‌ترین شیوه‌های مهاجرتی به این کشور است.همچنین یکی از روش های مهاجرت به کانادا با انتخاب استانی انجام میگیرد.

  • ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا یکی از روش‌های فوق العاده جهت کسب اقامت آن است. این شیوه بیشتر مناسب افرادی است که هم دارای سرمایه زیادی باشند و هم ایده‌های جدید و کارآمدی برای ارائه دارند. چنین افرادی می‌توانند از شیوه ثبت شرکت در کانادا اقدام به مهاجرت و کسب اقامت نمایند. اما این شیوه دارای قوانین و شروط متعددی است که باید ریز به ریز توسط شرکت خدمات مهاجرتی کانادایی که برای امور حقوقی مهاجرت خود برمی‌گزینید بررسی و اجرا شوند. در این شیوه عمدتا دو راه کلی وجود دارد. در روش اول فرد باید بتواند بخش اعظم و اکثریت سهام بک بیزینس و یا شرکت معتبر را خریداری کند و همچنین یک برنامه و ایده حساب شده، کارآمد و منطقی که تحت عنوان بیزینس پلن (business plan) شناخته می‌شود جهت توسعه و ارتقای کسب و کار نیز ارائه دهد. در واقع در این روش شما باید مالکیت عمده یک شرکت را داشته باشید و همزمان یک بیزینس پلن فوق العاده نیز برای تحول آن داشته باشید و تنها مالکیت مهم نیست.

در روش دوم، شما می‌توانید یک بیزینس جدید را راه اندازی کنید که ایده و بخش اعظم سرمایه آن متعلق به خود شما باشد. در واقع در روش دوم می‌توانید بیزینس و ایده خود را در قالب ثبت یک شرکت در کانادا پیاده کنید و از همین طریق نیز به کسب اقامت کانادا اقدام کنید.

در روش ثبت شرکت در کانادا، بخش مهم، داشتن سدرمایه برای خرید سهام یک بیزینس و یا به راه اندازی یک بیزینس جدید است و بخش داشتن بیزینس پلن و یا ایده پردازی، می‌تواند با مراجعه به یک شرکت فعال در زمینه خدمات مهاجرتی کانادا حل شود. چرا که این شرکت‌ها دارای نیروهای خلاق جهت ایده پردازی نیز هستند که می‌توانند یک ایده برای راه اندازی بیزینس و یا یک بیزینس پلن فوق العاده را نیز برای شما طراحی کنند.پس یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت هست که شما میتوانید برای آن اقدام کنید.

  • ویزای کار کانادا

ویزای کار کانادا که از طریق مهاجرت شغلی قابل دستیابی است می‌تواند برای شما یک فرصت فوق العاده برای دسترسی به زندگی ایده آل باشد. در این شیوهِ دستیابی به اقامت کانادا، شما باید دارای مهارت حائز توجه در یک زمینه شغلی باشید و از طرفی دیگر نیز، درخواست جاب آفر (Job offer) از یک کارفرما که شهروند کانادا نیز باشد دریافت کنید. کانادا از نیروهای کار و مشاغل استقبال می‌کند‌ البته تا حدودی این نوع شیوه کسب اقامت، به حرفه شما نیز بستگی دارد. برخی مشاغل معمولا شانس بیشتری برای پذیرش دارند. البته لازم به ذکر است که نیروهای کار مورد نیاز کانادا سال به سال متفاوت است و هر ساله این کشور لیست نیرو کار مشاغل مورد نیاز خود را اعلام می‌نماید. برای اینکه بتوانید پیگیری بیشتر و دقیق‌تری در این خصوص داشته باشید بهتر است با بهره بردن از خدمات مهاجرتی کانادا، از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید اقامت کانادا را از طریق ویزای کار برای خود میسر سازید.همچنین با سرچ ویزای کار کانادا ویستا از جدیدترین رویکرد کانادا در این برنامه مهاجرتی آشنا شوید

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

وقتی صحبت از مهاجرت و گرفتن اقامت می‌شود همیشه راه‌هایی وجود دارند که از مسیر سرمایه گذاری عبور می‌کنند. البته خوب است بدانید تیترهایی که تحت عنوان‌هایی نظیر کسب اقامت کانادا از طریق خرید ملک می‌خوانید همه دروغی بیش نیستند و مهاجرت از طریق خرید ملک بیشتر برای کشورهایی نظیر ترکیه و امارات متحده عربی میسر است. نوع سرمایه گذاری که برای کسب اقامت کانادا باید انجام دهید متفاوت است و به هیچ وجه شامل خرید خانه نمی‌شود! کانادا به عنوان یک کشور، با اقتصادی رو به رشد که منابعی قابل توجهی هم ندارد، برای کسب سرمایه مورد نیاز جهت پیاده کردن برنامه‌های اقتصادی و حتی فرهنگی خود، نیاز به تعداد قابل توجهی سرمایه گذار دارد. در قبال سرمایه‌ای که سرمایه گذاران در انواع مختلفی نظیر سرمایه گذاری فدرالی و یا نوع خطرپذیر آن، برنامه‌ها و سرمایه گذاری‌های استانی و … به اشتراک می‌گذارند به آنها اقامت کانادا را می‌دهند‌. در زیر مجموعه موارد گفته شده، انواع مختلفی از سرمایه گذاری وجود دارند که با توجه به ثروت خالص فرد و قصد او برای بازگرداندن سرمایه پس از مدتی، می‌توانند انتخاب شوند که هر کدام قوانین و شرایط مخصوص به خود را دارند. مواردی که با مراجعه به یک شرکت معتبر در خصوص خدمات مهاجرتی کانادا به طور کامل از آنها اطلاع خواهید یافت.با سرچ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری کانادا ویستا اطلاعات جامع به همراه معایب آن میتوانید کسب کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

  • ویزای اسپانسرشیپ خانوادگی

دولت کانادا برای فضای مقدس خانواده احترام بسیاری قائل است و قوانین بسیاری را وضع نموده تا افراد بتوانند از طریق آن‌ها، اعضای خانواده را در کنار یکدیگر نگاه دارند به همین جهت افراد بسیاری می‌توانند از طریق داشتن خویشاوند شهروند کانادا، به این کشور مهاجرت کرده و اقامت کانادا را کسب کنند. یکی از شناخته شده‌ترین روش‌های کسب اقامت از این طریق، ازدواج است. در واقع اگر کسی با شخصی در کانادا ازدواج کند می‌تواند از این طریق اقامت آن را کسب کند. ویزا از طریق همسر یا شریک قانونی، یک شیوه مهاجرتی کارآمد است که البته دارای محدودیت‌هایی نیز می‌باشد. به عنوان مثال افراد باید واقعی بودن ازدواج خود را اثبات کنند یعنی اگر فردی از طریق پرداخت پول و به راه اندازی یک ازدواج صوری قصد کسب اقامت کانادا را داشته باشد به احتمال زیاد لو خواهد رفت و قوانین محدود کننده بسیاری در این خصوص وجود دارند که هر دو فرد را با مجازات‌های حقوقی رو به را خواهند کرد. به همین جهت، برای اثبات حقیقی بودن ازدواج، هر دو فرد باید حداقل به مدت ۳ سال با یکدیگر در یک خانه زندگی کنند و کسب اقامت کانادا برای فرد مهاجر پس از گذشت این مدت زمان میسر خواهد بود. انواع دیگر ویزای اسپانسر شیپ خانوادگی، شامل فرزندان و یا اعضای خانواده وابسته از لحاظ مالی، والدین و یا در شرایط خاصی خواهر یا برادر بی‌سرپرست، برادر زاده، خواهر زاده و یا نوه بی‌سرپرست نیز خواهد بود که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات هر کدام می‌توانید به یک شرکت خدمات مهاجرتی کانادا مراجعه نمایید.

احتمالا تا به حال متوجه شده‌اید که بهتر است جهت اقدام برای مهاجرت به کانادا و کسب اقامت آن، از طریق یک شرکت معتبر و فعال در زمینه خدمات مهاجرتی کانادا، انتخاب بهترین شیوه مهاجرتی با توجه به توانایی‌ها، وضعیت مالی، سن، امکانات و وضعیت زندگی خود، سپس سپردن مسائل حقوقی و پر چالش به آنها این امر را ممکن سازید.

خدمات مهاجرتی خود را به هلدینگ مهاجرتی ویستا بسپارید!

هلدینگ مهاجرتی ویستا یک شرکت همه جانبه و موفق در زمینه مهاجرت به کانادا و کسب اقامت کانادا است که با بیش از ۲ دهه سابقه درخشان در این زمینه، بهترین انتخاب شما جهت این امور است. فرقی نمی‌کند که از کدام یک از روش‌های گفته شده و یا روش‌های دیگری نظیر مهاجرت از طریق استارتاپ و … قصد اقدام به مهاجرت و کسب اقامت دارید، هلدینگ مهاجرتی ویستا با دارا بودن دفاتر و دپارتمان‌های مختلف و متعددی در زمینه‌های مهاجرت، حقوق بین الملل و یا کاریابی بین الملل، دار الترجمه رسمی و معتبر و آموزش زبان، بهترین شرکت جهت سپردن امور مهاجرتی شما خواهد بود. همچنین خوب است بدانید هلدینگ مهاجرتی ویستا تحت نظر اداره مهاجرت کشور کانادا و وازرت کار ایران فعالیت رسمی دارد. علاقمندان می‌تواند جهت برخورداری از خدمات بی‌نظیر این هلدینگ و یا ‌کسب اطلاعات بیشتر، همچنین مطالعه مطالب معتبر آن در خصوص مهاجرت و کسب اقامت کانادا به سایت آن به نشانی اینترنتی http://mohajeranweb.com  مراجعه نمایند‌.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=58639

📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 2
  1. سفارت کانادا مگه تعطیل نیست؟

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.