کالج بین المللی اویسینا - کالجی برجسته همراه با برنامه‌های آموزشی ویژه در قلب بوداپست

کالج بین المللی اویسینا - کالجی برجسته همراه با برنامه‌های آموزشی ویژه در قلب بوداپست
  • امروز : جمعه - 10 فروردین - 1403
اخبار اقتصادی امروز : 0

سرخط اخبار اقتصادی

حجم واردات آهن اسفنجی اتحادیه اروپا در ۲۰۲۳ چقدر بود؟ علت تورم افزایش مزد کارگران نیست سفر ۸ میلیون نفر به مشهد در ایام عید طرج پلیس علیه شوتی‌سواران پیش‌بینی قیمت طلا ۱۰ فروردین / قیمت طلا و سکه سقوط می‌کند؟ جام تنیس فردا موتورز در نوروز امسال  سقوط ۴‌ کولبر در ارتفاعات منطقه مرزی‌هانی گرمله رییسی به ترکمنستان می‌رود لوگوی لامبورگینی تغییر کرد افشاگری آمریکا از حمله تروریسی در روسیه ما دچار یک سردرگمی در سیاست داخلی و خارجی هستیم  نکات مهم برای خرید خودرو / پلاک این خودروها تعویض نمی‌شود! ساعت شروع به کار ادارات ۹ صبح شد این افراد از خدمت سربازی معاف شدند بارش‌ها سفرهای نوروزی را کاهش داد از تخم‌مرغ و نوشابه تا بلیت سینما گران شد پیشگویی مرگ و زندگی با هوش مصنوعی  آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران + فیلم فرمان داعش برای عملیات در خاک اروپا، آمریکا و اسرائیل قیمت غذاساز ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد! + لیست قیمت انواع غذاساز عجیب‌ترین خودروهای تاریخ AMG، از میتسوبیشی گالانت تا A کلاس دو موتوره + عکس مهلت استفاده از یارانه جدید تا چه زمانی است؟ خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین به این دلیل طلای دست دوم نخرید!


39
کالج بین المللی اویسینا – کالجی برجسته همراه با برنامه‌های آموزشی ویژه در قلب بوداپست
  • کد خبر : 239718
  • 10 شهریور 1401
کالج بین المللی اویسینا – کالجی برجسته همراه با برنامه‌های آموزشی ویژه در قلب بوداپست
کالج بین المللی اویسینا با بیش از ۲۵ سال خدمت برای موفقیت جوانان و دانشجویان و همچنین با  مجوز رسمی دولت مجارستان (شماره پروانه : OM-201799) و چندین نهاد معتبر بین المللی از جمله EDEXCEL, Pearson, FEDE, Cambridge Assessment و NCUK فعالیت می کند.

کالج بین المللی اویسینا از سال ۱۹۹۵ مشغول به تعلیم و تربیت دانش آموزان و دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی در اروپا بوده است و تاکنون بیش از ۵۰۰۰ دانشجوی فارغ التحصیل این کالج در بسیاری از کشورهای اروپایی و غیر اروپایی در رشته های پزشکی، فنی-مهندسی و علوم انسانی مشغول به تحصیل شده اند

کالج بین المللی اویسینا (AIC) در قلب بوداپست و نزدیک به دانشگاه های معتبری نظیر دانشگاه سملوایز، دانشگاه علوم اوتوش لورند (ELTE)، دانشگاه کوروینیوس، دانشگاه اقتصاد و فناوری بوداپست و دانشگاه مدیریت دولتی واقع شده است.

AIC با نگرش دانشجو- محور برای آموزش علوم و زبان اهمیت ویژه ای قائل است و از خدمات بهترین اساتید بین المللی بهره می گیرد.

کالج در سال ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفته است. انگلیسی زبان اصلی تدریس در تمامی رشته ها می باشد و زبان های مجاری و آلمانی بعنوان زبان های دوم تدریس می شوند. همچنین AIC در نظر دارد در آینده ای نزدیک زبان های دیگری را همچون فرانسه و اسپانیایی جزء برنامه درسی خود قرار دهد.

همچنین AIC یک مرکز معتبر و مجوزدار بین المللی برای آموزش و برگزاری آزمون های بین المللی است که داوطلبان از طریق آن مدارک معتبری دریافت می کنند که ورود آنها به دانشگاه های برجسته مجارستان، دیگر کشورهای اروپا، انگلستان، آمریکا، استرالیا و نیوزیلند را ممکن می سازد. داشتن این مدارک به آنها جهت یافتن شغل های بهتر در آینده کمک می کند.

دوره های تحصیلی پس از دبیرستان در کالج بین المللی اویسینا

دوره های آموزشی پس از دبیرستان که عمدتا یک ساله و یا دو ساله هستند، برای آن دسته از داوطلبانی طراحی شده است که دارای مدرک دیپلم و یا لیسانس می باشند. هدف این دوره ها آماده سازی داوطلبان برای ورود به دانشگاه در رشته های بیزینس، علوم پایه، مهندسی و رشته های پزشکی می باشد. همچنین داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور آلمان و یا دانشگاه های کشورهای انگلیسی زبان را دارند، جهت تقویت دانش زبانی خود می توانند در دوره های منحصرا زبان انگلیسی و یا آلمانی شرکت کنند.

 دوره پری مدیکال یا آمادگی دوره های پزشکی (AMFP)

دوره AMFP یک دوره یک ساله پیش دانشگاهی مناسب داوطلبانی است که قصد ادامه تحصیل در رشته های پزشکی در دانشگاه های کشور مجارستان و دیگر کشورهای اروپایی دارند. این دوره شامل درس های پایه رشته پزشکی به ویژه واحدهای دو سال نخست دانشگاه می باشد. آموزش زبان عمومی و تخصصی نیز در این دوره در نظر گرفته شده است.

با توجه به آمار سال های گذشته، هم اکنون دانشجویان دوره AMFP در بین دانشجویان و یا فارغ التحصیلان برترین دانشگاه های پزشکی اروپا و دیگر کشورها می باشند. طبق آمار موجود، تقریبا ۹۰% فارغ التحصیلان ما از این دوره در دانشگاه ها پذیرفته شده اند.

برای داوطلبانی که در زبان انگلیسی و علوم پایه از دانش بالا برخوردار هستند و نیز داوطلبانی که دارای دیپلم IB و A-Level  می باشند، امکان گذراندن دوره کوتاه تر از یکسال نیز وجود دارد.

این دوره مخصوص داوطلبانی است که علاقمند به ادامه تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، پرستاری، فیزیوتراپی، علوم زیست – پزشکی و مولکولی می باشند.

دوره زبان انگلیسی (EFP):

دوره زبان انگلیسی یک دوره یک ساله پیش دانشگاهی با تمرکز بر زبان عمومی و زبان تخصصی آکادمیک است و مناسب داوطلبانی می باشد که قصد ادامه تحصیل یا کار در یکی از کشورهای انگلیسی زبان را دارند. تمام سرفصل دروس در این دوره مطابق CEFR (چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان‌ها) می باشد که دانشجویان را برای چهار مهارت خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن آماده می کنند. همچنین در صورت درخواست، داوطلبان می توانند تقاضای کلاس های فوق برنامه برای آمادگی آزمون های بین المللی نظیر IELTS یا FEDE نمایند. گواهی پایان این دوره ارتباطی به تحصیلات دبیرستان ندارد و منجر به دریافت دیپلم یا مدرک معادل آن نمی گردد.

دوره زبان آلمانی (GFP):

دوره زبان آلمانی یک دوره یک ساله پیش دانشگاهی مناسب داوطلبانی می باشد که قصد ادامه تحصیل یا کار در یکی از کشورهای آلمانی زبان نظیر آلمان، اتریش یا سوئیس را دارند. داوطلبان نیازی به داشتن دانش زبان آلمانی قبل از تقاضای ثبت نام در این دوره را ندارند. پس از اتمام دوره با دانش کسب شده در این کلاس ها، دانشجویان می توانند برای دانشگاه های آلمانی زبان و یا برای موقعیت های شغلی در این کشورها اقدام نمایند. گواهی پایان این دوره ارتباطی به تحصیلات دبیرستان ندارد و منجر به دریافت دیپلم یا مدرک معادل آن نمی گردد.

دوره فنی مهندسی (TFP):

دوره فنی مهندسی دوره ای یک ساله پیش دانشگاهی مناسب داوطلبانی است که قصد ادامه تحصیل در یکی از رشته های مهندسی در دانشگاه های مجارستان و دیگر کشورهای اروپایی را دارند. دروس این دوره شامل فیزیک، ریاضی، زبان عمومی، زبان تخصصی و انفورماتیک می باشد. گواهی پایان این دوره ارتباطی به تحصیلات دبیرستان ندارد و منجر به دریافت دیپلم یا مدرک معادل آن نمی گردد.

دوره بیزینس (BFP):

دوره بیزینس یک دوره یک ساله پیش دانشگاهی است که شامل دروس پایه و زبان عمومی و تخصصی می باشد و داوطلبان را جهت ادامه تحصیل در رشته های مربوطه در دانشگاه های انگلیسی زبان کشور مجارستان و دیگر کشورهای اروپایی آماده میکند و مناسب افرادی است که می خواهند در یکی از رشته های بیزینس، اقتصاد، بانکداری، بازاریابی، روابط بین الملل، حقوق و دیجیتال مارکتینگ ادامه تحصیل دهند. گواهی پایان این دوره ارتباطی به تحصیلات دبیرستان ندارد و منجر به دریافت دیپلم یا مدرک معادل آن نمی گردد.

دوره های FEDE

FEDE  یک سازمان بین المللی غیردولتی است که اولین بار در سال ۱۹۶۳ در سوئیس تاسیس شد. این موسسه در حال حاضر عضو شورای اروپا و مشاور سازمان La Francophonie می باشد.

FEDE یک شبکه بین المللی از بیش از ۵۰۰ موسسه آموزشی عالی و حرفه ای را در ۳۵ کشور از ۴ قاره دنیا گرد هم آورده است که یک هدف واحد را دنبال می‌کنند که در جهت  آماده‌سازی دانشجویان برای ورود به بازارهای جهانی می‌باشد.

موسسات آموزشی زیرمجموعه FEDE همگی دیدگاهی مبتنی بر تعالی دانشگاهی، نوآوری آموزشی، تحقیقات پیشرفته و گشودگی به جهان دارند.

FEDE بیش از ۱۵۰ مدرک و گواهینامه اروپایی را در سطوح‌ مختلف ارائه مینماید: سطوح پایه، لیسانس، فوق لیسانس، MBA و DBA.

دوره های آموزشی FEDE به زبان های فرانسوی و انگلیسی و در برخی موارد به سایر زبان های اروپایی نظیر اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، رومانیایی و غیره تدریس می‌شوند. امروزه شبکه بین المللی FEDE بیش از ۲۰۰۰۰۰ دانشجو  دارد.

مدارک FEDE  در سطح بین المللی توسط متخصصان، کارفرمایان و صاحبان نام در  بازارهای بزرگ کار به رسمیت شناخته شده است.

کالج بین‌المللی اویسینا از طرف FEDE مورد تایید قرار گرفته‌است و داری مجوز ارائه بسیاری از دوره‌های آموزشی در سطوح پایه، کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌باشد.

کالج بین‌المللی اویسینا با برخورداری از امکانات آموزشی مدرن و اساتید مجرب دانشگاه‌ها این دوره‌ها را برای مقاطع پایه، کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی و در سطح عالی ارائه می‌نماید. .

همچنین به منظور تشویق دانشجویان، کارآموزی و ارائه پروژه نیز در برنامه گنجانده شده است که علاوه بر نیاز به تهیه گزارش کتبی، نیاز به ارائه شفاهی پایان نامه نیز وجود دارد.

ارائه پروژه و دوره کارآموزی ارتباط مستقیم دانشجویان با دنیای کار را تضمین می‌کند.

کالج بین المللی اویسینا یک کالج دانشگاه و اشتغال‌محور است. بدین معنی که هدف اصلی آن آماده‌سازی دانشجویان برای ادامه تحصیل و کار می‌باشد.

برای ما مهم است که دانشجویان ما وارد بهترین دانشگاه‌ها شوند، مدرک بگیرند و در شغل های مناسبی در کشورهای خود یا اروپا مشغول به کار شوند.

برای این منظور، AIC از سپتامبر ۲۰۲۲ شروع به تدریس دوره‌های زیر در حوزه فناوری اطلاعات و توریسم خواهد نمود:

تکنولوژی هوشمند:

  • کارشناسی ارشد- کارشناس فناوری اطلاعات (امنیت سایبری)
  • کارشناسی ارشد- کارشناس نرم افزارهای هوشمند و داده های بزرگ
  • کارشناسی – امنیت ، شبکه و IT
  • کارشناسی – طراح وب
  • کارشناسی – بازاریابی دیجیتال

توریسم و مدیریت هتل داری:

  • دوره پایه: توریسم و مهمانداری
  • کارشناسی – توریسم و مهمانداری
  • کارشناسی ارشد- مدیریت توریسم و استراتژی

با NCUK در کالج بین‌المللی اویسینا وارد برترین دانشگاه‌های جهان شوید.

کالج بین‌المللی اویسینا تنها ارائه دهنده سیستم  آموزشی منحصربه‌فرد NCUK در قلب اروپا می‌باشد که دوره های آمادگی یک‌ساله را با کیفیت بالا برای حضور در دانشگاه‌های بریتانیا  ارائه می‌دهد.

شما می توانید با موفقیت  به اتمام رساندن یک سال تحصیلی در یکی از دوره ها IFY در کالج بین‌المللی اویسینا  از میان دانشگاه‌های بسیاری که عضو سازمان NCUK هستند در رشته های متفاوت در کشورهای بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، کانادا و آمریکا مشغول به ادامه تحصیل شوید. و سازمان NCUK تضمین می‌کند که در یکی از این دانشگاه‌ها پذیرفته شوید.

چرا باید کالج بین المللی اویسینا را انتخاب کنید.

ورود به دانشگاه‌های NCUK مستلزم آموزش های خاص، ویژه و منحصر به فرد می باشد. کالج بین‌المللی اویسینا با بیش از ۲۵ سال تجربه موفق در امر آموزش و آماده‌سازی دانشجویان برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر جهان و برخوداری از اساتید مجرب بین‌المللی، افتخار دارد تا آموزش‌های لازم، مفید و منحصربه‌فرد خود را جهت دستیابی به هدف‌های بزرگ دانشجویان ارائه دهد.

شما می‌توانید با اعتماد به سابقه درخشان کالج بین‌المللی اویسینا در زمان و هزینه‌های خود برای آینده‌ای روشن صرفه‌جویی کنید، بهترین مسیر را برای حضور در دنیای آینده خود انتخاب کنید و به ما اجازه دهید تا شما را در طول این مسیر هدایت و راهنمایی کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌های تحصیل، برنامه بورسیه تحصیلی و روش پذیرش اینجا را کلیک کنید.

 NCUK دسترسی شما را به هزاران مدرک دانشگاهی گارانتی و تضمین می کند.

اهداف برنامه ها و دوره‌های آموزشی

  • آماده کردن دانشجویان بین‌المللی با بالاترین کیفیت آموزشی برای مقطع لیسانس، که با نتایج GCE و A-levels برابری می‌کند و دیگر نیازی به این مدارک و مدرک زبان مثل IELTS نمی‌باشد.
  • آماده‌سازی دانشجویان برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های انگلیسی‌زبان این دوره ی آموزشی برای برآوردن الزامات و نیازهای دانشگاه‌های انگلیسی‌زبان عضو  سازمان NCUK طراحی شده است.
  • ارتقا سطح دانش زبان انگلیسی دانشجویان و تقویت زبان انگلیسی، آن‌ها را قادر می‌سازد تا به عنوان دانشجوی مقطع کارشناسی، اعتماد به نفس کامل جهت ارتباط و مطالعه موثر در یک دانشگاه انگلیسی زبان  را داشته باشند.
  • تایید و دریافت مدرک جهت مهارت‌های زبان انگلیسی آکادمیک دانشجویان با توجه به استانداردهای دانشگاه‌های انگلیسی‌زبان بین‌المللی عضو  با سازمان NCUK ، بدون نیاز به ارزیابی بیشتر دانش زبان انگلیسی دانشجویان جهت ورود به دانشگاه مورد نظر.
  • توسعه مهارت های یادگیری، توسعه علوم پایه و تخصصی و همچنین توسعه قابلیت های مرتبط مورد نیاز برای تحصیل موفق در مقطع کارشناسی در یکی از  دانشگاه های عضو سازمان NCUK.
  • پرورش مهارت‌های شخصی، کلیدی و لازم به دانشجویان آن‌ها را قادر می سازد تا افرادی مستقل برای یادگیری و آموزش باشند.
  • ارائه فعالیت‌ها و تجربه‌های عملی فراوان با روش های مختلف به دانشجویان، می تواند برای ارزیابی و توسعه یادگیری دانشجویان استفاده شود.
  • با شرکت در این دوره شما به صورت صحیح آموزش می‌بینید که چگونه حس تعهد به یادگیری و انجام فعالیت های دانشگاهی را در خود پرورش دهید.

دوره های اصلی در سازمان NCUK

رشته‌های مهندسی:

دانشجویانی که مایل به دریافت مدرک مهندس هستند باید دوره IFY- Engineering Stream را دنبال کنند.

رشته‌های علوم پایه:

دانشجویانی که مایل به دریافت مدرک علوم پایه و پزشکی هستند باید دوره IFY- Science Stream را دنبال کنند.

رشته‌های بیزینس:

دانشجویانی که مایل به دریافت مدرک در بیزینس و کسب و کار  هستند باید دوره IFY- Business Stream را دنبال کنند.

دوره یک‌ساله IFY در مهندسی:

یک دوره یک‌ساله که برای آماده‌سازی دانشجویان جهت ورود به سال اول دوره‌های کارشناسی در یک دانشگاه معتبر بین‌المللی و انگلیسی‌زبان طراحی شده است. دروس آموزشی  اصلی عبارت‌اند از فیزیک، ریاضیات مهندسی، ریاضیات پیشرفته و انگلیسی آکادمیک.

این دوره مناسب آن دسته از دانش‌پذیرانی است که علاقه‌مند  به داشتن شغل در یکی از رشته های زیر می‌باشند:

  • مهندسی هوا فضا
  • معماری
  • مهندسی خودرو
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی عمران و سازه
  • مهندسی عمران
  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی برق و الکترونیک
  • مهندسی الکترونیک و ارتباطات
  • مهندسی الکترونیک
  • ریاضیات
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی پزشکی
  • فیزیک
  • طراحی محصول
  • مهندسی نرم افزار
  • مهندسی سخت افزار
  • دیگر رشته های مهندسی

دروسی که برای دانشجویان در دوره IFY – Engineering Stream تدریس می‌شود:

فیزیک:

در درس فیزیک ، پدیده های اساسی طبیعت از فیزیک کلاسیک گرفته تا فیزیک مقدماتی مدرن و نیز دانش پایه برای مکانیک، فیزیک، دینامیک، ترمودینامیک و الکترومغناطیس تدریس می شود.

ریاضیات مهندسی:

دانش پایه ریاضی برای هر کدام از رشته ها مورد نیاز است. ریاضیات پایه و نیز ریاضیات مهندسی یکی از دروس اصلی برای این دوره می‌باشد.

ریاضیات پیشرفته:

ریاضیات سطح بالاتر با تمرکز ویژه بر مفاهیم پیشرفته ریاضی، تجزیه و تحلیل پیچیده ، جبر خطی و مبانی کامپیوتر تدریس خواهد شد.

زبان تخصصی و آکادمیک:

زبان اصلی تدریس در تمام رشته ها انگلیسی است. در نتیجه انتظار می رود که تمامی دانشجویان در ابتدای ورود به دوره IFY در کالج، از سطح خوب زبان برخوردار باشند، آن‌ها در طی دوره IFY دانش زبان عمومی و تخصصی مورد نیاز مربوط به رشته خود را آموزش خواهند دید.

دوره یک‌ساله IFY در رشته‌های بیزینس

یک دوره یک‌ساله که برای آماده‌سازی دانشجویان جهت ورود به سال اول دوره‌های کارشناسی در یک دانشگاه معتبر بین‌المللی و انگلیسی زبان طراحی شده است. دروس آموزشی اصلی عبارت‌اند از اقتصاد، ریاضیات مربوط به رشته بیزینس و مطالعات تجاری.

این دوره مناسب آن دسته از دانش‌پذیرانی است که علاقه‌مند  به داشتن شغل در یکی از رشته‌های زیر می‌باشند:

  • حسابداری و مدیریت مالی
  • مدیریت کسب و کار
  • جرم شناسی
  • جرم شناسی و اقتصاد جامعه شناسی
  • اقتصاد و دارایی
  • اقتصاد و سیاست
  • مدیریت منابع انسانی
  • حقوق
  • حقوق با رویکرد جرم شناسی
  • تجارت بین الملل
  • علوم سیاسی
  • جامعه شناسی
  • روانشناسی
  • علوم اجتماعی
  • مطالعات تجاری
  • دیگر رشته های گروه اقتصاد و علوم انسانی

دروسی که برای دانشجویان در دوره IFY –  Business Stream تدریس می‌شود:

اقتصاد:

در این دوره اقتصاد خرد و کلان به صورت پایه تدریس خواهد شد. موضوعات مورد تدریس در این دوره شامل شناخت محیط‌های اقتصادی، مکانیسم بازار، ساختار و رشد بازار، تورم، تجارت بین‌الملل ، و سیاست‌های  اقتصاد کلان خواهد بود.

ریاضیات مربوط به رشته بیزینس:

این درس تمام دانش، مهارت و کاربرد انواع تکنیک های ریاضی و آماری را که در زمینه تجارت، علوم انسانی و رشته های علوم اجتماعی مرتبط هستند، شامل می شود.

مطالعات تجاری:

این درس یکی از دروس مهم این دوره می باشد که دانشجویان را با مفاهیم پایه تجارت و مدیریت آشنا می‌سازد. بازاریابی، مدیریت، ساختار سازمانی، حسابداری و مالی، مدیریت منابع انسانی، و استراتژی سازمان‌های  بزرگ از سرفصل‌های  مهم این دوره می‌باشد.

زبان تخصصی و آکادمیک:

زبان اصلی تدریس در تمام رشته ها انگلیسی است. در نتیجه انتظار می‌رود  که تمامی دانشجویان در ابتدای ورود به دوره IFY در کالج، از سطح خوب زبان برخوردار باشند، آنها طی دوره IFY دانش زبان عمومی و تخصصی مورد نیاز مربوط به رشته خود را آموزش خواهند دید.

دوره یک‌ساله  IFY در رشته‌های علوم پایه

یک دوره یک‌ساله که برای آماده‌سازی دانشجویان جهت ورود به سال اول دوره‌های  کارشناسی ارشد در یک دانشگاه معتبر بین‌المللی  و اانگلیسی‌زبان طراحی شده است. دروس آموزشی اصلی عبارتند از زیست شناسی، شیمی، ریاضی و زبان انگلیسی.

این دوره مناسب آن دسته  از دانش‌پذیرانی  است که علاقه‌مند  به داشتن شغل در یکی از رشته های زیر می باشند:

  • باستان شناسی
  • بیوشیمی
  • علوم زیستی
  • زیست شناسی
  • علوم زیست-پزشکی
  • مهندسی شیمی
  • شیمی محض
  • مهندسی عمران
  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی نرم افزار
  • فیزیوتراپی
  • ریاضیات
  • روانشناسی
  • دامپزشکی
  • علوم زیست محیطی
  • ژنتیک
  • جغرافیا
  • زیست شناسی انسانی
  • بیوشیمی پزشکی
  • شیمی دارویی
  • داروشناسی
  • داروسازی
  • فیزیک نجومی
  • فیزیک

دروسی که برای دانشجویان در دوره IFY –  Science Stream تدریس می‌شود:

زیست شناسی:

زیست شناسی سلولی و مولکولی، ژنتیک، فیزیولوژی، بافت شناسی، آناتومی و ایمونولوژی از مهم‌ترین سرفصل‌های مورد تدریس در درس زیست شناسی این دوره می‌باشد و دانشجویان را برای رشته های پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های  زیرشاخه علوم آماده خواهد کرد.

شیمی:

شیمی عمومی، شیمی معدنی، شیمی آلی و بیوشیمی از مهمترین سرفصل‌های مورد تدریس در درس شیمی در این دوره می‌باشد و دانشجویان را برای رشته های پزشکی و دیگر رشته های شاخه علوم  در تمامی دانشگاه‌های بریتانیا یا دیگر دانشگاه‌های  اروپایی آماده می‌کند.

ریاضی:

تمام مباحث مربوط به ریاضیات پایه شامل جبر، آمار و هندسه در این دوره تدریس خواهد شد.

فیزیک:

تمام مباحث مربوط به فیزیک شامل مکانیک، دینامیک، ترمودینامیک و فیزیک مولکولی در این دوره تدریس خواهد شد فیزیک در سطح دانشگاهی تدریس می‌شود  و دانشجویان را برای رشته‌های  شاخه علوم سال اول، در هر دانشگاه بریتانیا آماده می‌کند.

زبان تخصصی و آکادمیک:

زبان اصلی تدریس در تمام رشته ها انگلیسی است. در نتیجه انتظار می‌رود  که تمامی دانشجویان در ابتدای ورود به دوره IFY در کالج، از سطح خوب زبان برخوردار باشند، آنها طی دوره IFY دانش زبان عمومی و تخصصی مورد نیاز مربوط به رشته خود را آموزش خواهند دید.

دانشگاه های NCUK

پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره یک‎‌ساله  IFY در کالج بین‌المللی اویسینا در شهر بوداپست کشور مجارستان، سازمان NCUK پذیرش شما را در هزاران رشته و دوره در گشورهای انگلستان، کانادا، آمریکا، استرالیا و نیوزیلند ضمانت می‌کند.

دانشگاه های NCUK

هزینه ها و بورسیه تحصیلی:

کالج بین المللی اویسینا یک مرکز آموزشی خصوصی است؛ در نتیجه دانشجویان برای استفاده از خدمات آموزشی شهریه پرداخت می کنند. پرداخت شهریه، به صورت سالیانه و در ابتدای هر سال تحصیلی، پس از دریافت نامه پذیرش از کالج صورت میگیرد.

دانشجویاکالج بین المللی اویسینا در مقایسه با مراکز خصوصی دیگر در کشور مجارستان و دیگر کشورهای اروپایی، هزینه های مناسب تری را پرداخت می کنند. با این حال ، کالج بین المللی اویسینا  مفتخر است که دانشجویان جوان و با انگیزه را که نیاز به کمک مالی دارند با اعطای بورسیه تحصیلی و کمک هزینه های دیگر حمایت می کند. آن دسته از دانشجویان و خانواده های آنان که به حمایت مالی نیاز دارند، می توانند با تکمیل فرم بورسیه، درخواست کمک هزینه تحصیلی نمایند که در صورت موافقت مسئولین کالج تحت حمایت قرار خواهند گرفت. مبلغ دقیق (از ۱۰ درصد تا ۱۰۰ درصد) و نوع کمک هزینه (بصورت تخفیف در شهریه و یا به صورت های دیگر) به اطلاع داوطلب خواهد رسید. این میزان به عملکرد داوطلبان در طول دوره تحصیلی آنها نیز بستگی دارد.

پذیرش در کالج:

دپارتمان پذیرش کالج به همه داوطلبان در انجام پروسه پذیرش کمک می نماید. اطلاعات مورد نیاز و مدارک لازم درخصوص پذیرش را می توانید در وبسایت کالج مطالعه نمایید. متقاضیان می توانند فرم درخواست پذیرش را در سایت بصورت آنلاین پر کرده و  ارسال نمایند. همکاران بخش دپارتمان پذیرش در اسرع وقت جهت نهایی کردن ثبت نام با داوطلبان تماس گرفته و در صورت نیاز ترتیب جلسه ای حضوری یا آنلاین را خواهند داد. اینگونه جلسات معمولا با حضور خود داوطلب، والدین آنها و مسئولین کالج جهت پاسخگویی به پرسشهای احتمالی آنها برگزار می شود و به داوطلبان فرصتی برای معرفی بهتر خود داده می شود.

ویزا و اقامت:

کالج بین المللی اویسینا در منطقه شینگن واقع شده است. داوطلبان کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهایی که نیاز به ویزا ندارند، می توانند وارد مجارستان شوند و در AIC ثبت نام کنند. اما ممکن است داوطلبان خارج از کشورهای شینگن قبل از پیوستن به AIC برای تحصیل نیازمند دریافت ویزای شینگن و مجوز اقامت باشند. تهیه مدارک لازم برای دریافت ویزا و اقامت بر عهده داوطلب می باشد. با این وجود، همکاران کالج در تمامی مراحل دریافت ویزا و اخذ اقامت، داوطلبان را راهنمایی و پشتیبانی خواهند کرد.

ترانسفر فرودگاهی:

پس از اخذ ویزا و تهیه بلیط، در بدو ورود دانشجویان به فرودگاه بوداپست، نماینده کالج در محل فرودگاه از ایشان استقبال به عمل می آورد و دانشجویان را به هتل محل اقامت موقت منتقل می نماید. هتل کریستینا، هتل طرف قرارداد کالج جهت سکونت موقت دانشجویان در بدو ورود خواهد بود. آنها می توانند تا زمان یافتن محل مناسب برای سکونت دائم، در این هتل اقامت داشته باشند. در شرایط پاندمی کرونا، از این هتل به عنوان محل قرنطینه دانشجویان استفاده می شود.

مرکز دانشجویی (STUDENT CENTER):

در بدو ورود به کالج، دانشجویان مورد استقبال همکاران ما در مرکز دانشجویی کالج قرار خواهند گرفت. آنها تمامی راهنمایی ها و کمک های لازم در خصوص ثبت نام، اجاره محل سکونت، افتتاح حساب بانکی، بیمه دانشجویی، امتحانات کالج، درخواست پذیرش دانشگاه ها و دیگر سوالات و مسائل را به دانشجویان ارائه خواهند داد.

بیمه دانشجویی:

تمام دانشجویان تحت بیمه درمانی شرکت جنرالی قرار می گیرند. دانشجویان با داشتن این بیمه می توانند در صورت نیاز در هر ساعت از شبانه روز با مرکز درمانی تماس گرفته و مشکلات و بیماری خود را بیان کنند و در صورت نیاز وقت ویزیت دکتر برای ایشان تعیین می شود و یا به بیمارستان ارجاع داده می شوند.

کتاب ها و مطالب آموزشی:

هدف کالج بین المللی اویسینا ایجاد بهترین شرایط آموزشی و تهیه بهترین مطالب آموزشی برای دانشجویان می باشد. اگرچه کتاب های خوبی در بازار وجود دارد و اساتید کالج نیز از بسیاری از آنها جهت تدریس استفاده می کنند، با این وجود کالج کتاب های تالیف خود را نیز در اختیار دانشجویان قرار می دهد. این کتاب ها و مطالب آموزشی با توجه به نیاز آموزشی دانشجویان و با زبان ساده نوشته می شوند و‌ به آنها کمک می کنند تا به روش ساده بر مطالب درسی تمرکز نمایند. برخی از دانشجویان مشمول کمک هزینه کتب درسی نیز می شوند.

آموزش آنلاین:

کالج بین المللی اویسینا سیستم آموزش آنلاین خود را حتی قبل از شرایط کرونا راه اندازی کرده بود. در حال حاضر نیز در شرایط کرونا آموزش بصورت آنلاین ارائه می گردد. تلاش همکاران کالج ادامه روند آموزش آنلاین و ارائه رایگان مطالب آموزشی به دانشجویان می باشد.

رستوران:

رستوران کالج تحت نظارت مراجع بهداشتی مجارستان فعالیت  می کند. بسیار مهم است که دانشجویان حداقل یک وعده غذای مقوی که نیازهای ضروری بدن آنها (از جمله پروتئین، ویتامین، کربوهیدرات) را تامین کند، دریافت نمایند. دانشجویان می توانند در رستوران کالج غذای با کیفیت عالی با قیمت مناسب خریداری نمایند. برخی از دانشجویان کمک هزینه مالی برای غذا نیز دریافت می کنند.

ارتباط با ما

جهت آگاهی از فرصت های ویژه تحصیل در اروپا می توانید از وبسایت کالج بین المللی اویسینا دیدن فرمایید.

همینطور شما می توانید از طریق ایمیل و تلفن زیر مستقیماً با بخش پذیرش کالج در بوداپست و تهران تماس بگیرید.

آدرس ایمیل دپارتمان پذیرش admission@avicenna.hu

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=239718

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 1
  1. کالج بین المللی اویسینا دقیقا کجاست؟

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.